Kirjoittaja Aihe: Suihkugeelit, -saippuat ja kylpyvaahdot ja -öljyt  (Luettu 147767 kertaa)

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
Vs: Suihkugeelit, -saippuat ja kylpyvaahdot
« Vastaus #180 : 26.07.07 - klo:11:53 »
keksin (no ei ehkä silti mun oma idea) suihkussa jostain suomineidon vinkistä laittaa hoitoainetta shampooseen, toisen version: Laitoin pari pumppausta aqualania perus suihkugeeliin. Sehän käy myös kasvojen puhdistukseen, joten tulos on kosteuttavampi suihkusaippua :)
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

MissSpookiness

• Vieras
« Vastaus #181 : 26.07.07 - klo:13:53 »
^Mä oon joskus talvella pessykin ihoa vaan kosteusvoiteella. Toinen vinkki on pistää kosteusvoidetta iholle samantien suihkun jälkeen, ennen siis mitään kuivailuja. Näin mulla on levinnyt rasvasimmatkin voiteet helpommin.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #182 : 13.08.07 - klo:09:25 »
Olen aivan ihastunut Yves Rochrein uutuuteen, Vervaine-suihkugeeliin.  :-* Herkullisen raikas vihertuoksu! Olin vakaasti päätänyt olla hankkimatta lisää kylpytuotteita, mutta... tämä lähti viime viikolla mukaan.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Melisande

• HAIRahtanut
« Vastaus #183 : 03.09.07 - klo:13:02 »
Ostin pihiyksissäni Rainbowin Silkin pehmeä -suihkugeelin. Hinta alle kaksi euroa ja ajaa asian vallan mainiosti. Ei tunnu kuivattavan ihoa ja tuoksu mukavan mieto, saatan ostaa toistekin.

Ingredients: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Cocamidopropyl Betaine, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Glycerin, Cocamide DEA, Glycol Distearate, Phenoxyethanol, Parfum, PEG-200 Hydrogenated Glyceryl Palmate, Styrene/Acrylates Copolymer, Polyquaternium-10, Sodium Benzoate, Citric Acid

Poissa Kuutar

• Hiushörhö
« Vastaus #184 : 03.09.07 - klo:15:15 »
Käyttääkö kukaan kylpyvaahtoja suihkugeelin tapaan? Olin lukevinani jostain että kylpyvaahto kuivattaa vähemmän ihoa.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #185 : 03.09.07 - klo:17:12 »
^ Kyllä minä olen käyttänyt ihan suihkugeelejä ja sitten kylpyvaahtoja. En edes huomaa niissä mitään eroa. Tuskin on hirveästi merkitystä kumpaa käyttää, paitsi ehkä hirveän kuivaihoisille.

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #186 : 20.09.07 - klo:09:56 »
En kehtaa perustaa omaa ketjua nestesaippuoille, niin kyselen täällä.

Eli käsisaippuat, olen käyttänyt Bliwiä ja Palmoliveä, joista tykkään hirmuisesti, mutta taloudessa on kaksi lotraajaa, jotka voivat sopivana hetkenä tuhota koko saippuan kymmenessä minuutissa. Eli oletteko kokeilleet halpoja pönikkäsaippuoita? Niitä joita saa 3L hintaan 2e. Löytyykö noista mitään käyttökelpoisia? Ei huvittaisi yhtään luopua "paremmista" saippuoista, mutten viitsi päreitänikään polttaa asian vuoksi.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #187 : 20.09.07 - klo:10:48 »
^Minä oon käyttänyt niitä Tarjoustalosta saatavia nestesaippuoita.Omenan tuoksuinen on ollut oikeen kiva ja sitten tietysti ihan tuoksuton.Normaalikäsisaippuoita ovat eli olen ollut tosi tyytyväinen ja litrahinta on halpa.Persikan tuoksu oli aluksi ihana,mutta se tuntui jotenkin imelältä pidemmän päälle ja kyllästyin siihen.

Noista kylpyvaahtojen käyttämisestä suihkugeeleinä,niin mulla taas on sellainen tunne,että kylpyvaahdot kuivattaa jopa enemmän.Voi tietysti olla ihan makukysymyskin.Avonin kylpyvaahdoista olen tykännyt paljon,ihanat tuoksut ja halpa hinta.Olen niitä tosin laittanut pumppupulloon,kun koostumus on paljon lirumpaa,niin pullosta hulahtaa helposti liikaa.Nyt käytössä vesimelonin tuoksuinen kylpyvaahto suihkugeelinä.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Orange

• Vieras
« Vastaus #188 : 20.09.07 - klo:12:59 »
Oon nyt muutaman viikon käyttänyt Nivean kylpyöljyä, tuoksu ei ole kummoinen, mutta eipähän ainakaan kuivata. Vaahtoaa kivasti, ja tuntuu hellältä iholle. :)

Poissa Sis

• HAIRahtanut
« Vastaus #189 : 20.09.07 - klo:18:49 »
Eli käsisaippuat, olen käyttänyt Bliwiä ja Palmoliveä, joista tykkään hirmuisesti, mutta taloudessa on kaksi lotraajaa, jotka voivat sopivana hetkenä tuhota koko saippuan kymmenessä minuutissa. Eli oletteko kokeilleet halpoja pönikkäsaippuoita?

En ole ikinä ostanut noita isoja pöniköitä, mutta kaikenlaisia muita halpiskäsisaippuoita kylläkin. Ostan yleensä tuoksun perusteella ja hyviä on olleet ainakin aprikoosin ja avokadon tuoksuinen käsisaippua (Vapaa Valinnasta). Nyt käytössä on joku Euroshopperin vihreä saippua, ehkä mango tms. (olen jo heittänyt purkin menemään). Tämä Euroshopper on tosi hyvän tuoksuinen ja melko varmasti ostan seuraavallakin kerralla tätä. Hinta on halvimmasta päästä, ehkä reilu euro/500 ml. Tuon enempää en edes viitsisi käsisaippuasta maksaa, kun halvempikin ajaa yhtä hyvin asiansa.

Niin ja jos tuommoisen ison pönikän hommaat, niin säästä vaikka joku Bliwin pullo ja kaada saippuaa sinne ;). Mä oon tehnyt monesti näin, kun eihän noiden halpisten pullot aina niin kovin esteettisiä ole...

Uusista Rexona-suihkusaippuapulloista sellainen kysymys, että saako niitä jotenkin sillä tavalla auki, että pystyisi jo kaupassa haistelemaan sitä saippuaa? Haluaisin kovasti tietää, että miltä Rexonan Tropical jotain -suihkugeeli tuoksuu :). Oon koittanut  varovasti vääntää sitä korkkia kaupassa, mutta ei se ole auennut ollenkaan, joten on sitten jäänyt tuoksuttelematta. Jostain syystä mun on aina pakko tuoksutella suihkusaippuoita ennen ostoa, vaikkei niin varmaan saisikaan tehdä. Hyi mua.
iHerb -5$ alekoodi ensikertalaiselle DAH903

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #190 : 20.09.07 - klo:22:09 »
En kehtaa perustaa omaa ketjua nestesaippuoille, niin kyselen täällä.

Eli käsisaippuat, olen käyttänyt Bliwiä ja Palmoliveä, joista tykkään hirmuisesti, mutta taloudessa on kaksi lotraajaa, jotka voivat sopivana hetkenä tuhota koko saippuan kymmenessä minuutissa. Eli oletteko kokeilleet halpoja pönikkäsaippuoita? Niitä joita saa 3L hintaan 2e. Löytyykö noista mitään käyttökelpoisia? Ei huvittaisi yhtään luopua "paremmista" saippuoista, mutten viitsi päreitänikään polttaa asian vuoksi.
Meijän äitee ei muita ostakaan. Siis just jotain Tarjoustalon 5L-pöniköitä. Ihan hyvin on pelittäneet, tuoksu vähän mieto kyllä mutta hinta-laatusuhde on kyllä ihan mainio.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Nadine

• HAIRahtanut
« Vastaus #191 : 21.09.07 - klo:10:56 »
Myös litran pulloissa myytävä, valkoinen Coop Extra käsisaippua on hyvää. Sitä saa myös puolen litran pumppupullossa, tuoksu on mieto ja raikas eikä saippua tunnu kuivattavan kovin pahasti ihoa. Myös hinta on edullinen ja litran pullo on riittoisa. Se turkoosin värinen saman sarjan saippua sitävastoin tuoksuu mun nenään häiritsevän pahalta.
1bMii

Poissa Husky

• Tukkaguru
  • It takes a fool to remain sane
« Vastaus #192 : 21.09.07 - klo:11:39 »
Mies kun on meillä pihi joissain asioissa eikä välitä millä kroppansa pesee, osti sitten sellaisen kolmen litran pönikän jotain suhkusaippuaa. Omenan tuoksusta plussaa eikä tuo kuivatakaan kroppaa niin pahasti kuin oisin olettanut. Hinta oli naurettavan pieni ja tuo menee myös käsisaippuana. Säästettiin pari pumppupulloa joista toinen suihkuun ja toinen käsien pesuun. Toimivaa siis. Silti kuitenkin kaipailen "oikeita" suihkusaippuoita. Tykkään kovasti Doven suikusaippuoista koska ne eivät kuivata ollenkaan ja tuoksu sekä koostumus ovat mukavia.

Tuo Nadinen mainitsema saippua on myös hyvää. Tuolla lähtee jopa Small Talk käsistä. Ainoa tuote jolla se onnistuu.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #193 : 21.09.07 - klo:13:50 »
Te omppupönikän omistajat  ;D viitsisittekö vilkaista pönikästänne valmistajan!? Prismassa näytti olevan Lifehairin valmistamaa omppusaippuaa 3L/3,85e, tässä on siis se pupumerkki. Onko teillä tuota vai jotain muuta? Halpakaupassa on muistaakseni jotain pöniköitä siihen  2e hintaan, niissä taitaa lukea vaan Kotimainen nestesaippua tms. Nyt mulle tuli kauhea huoli, etten vaan osta jotain huonointa mahdollista saippuaa, se kolme litraa kuitenkin riittää varmaan jonkin aikaa jopa meidän taloudessa.

En osannut vielä päättää käsisaippuasta, niinpä ostin Palmoliven Aroma therapy Vitality suihkugeeliä, aivan ihana raikas sitrustuoksu. Nyt olen pari kertaa käyttänyt Avonin senses-sarjan violettia suihkugeeliä, enkä tykkää ollenkaan. Tuoksu on jotenkin tunkkainen ja liian mummomainen. Tämä menee seuraavaksi sinne käsisaippuan pulloon. ;) Sitten on enää yksi Avonin suihkusaippua jäljellä, Naturals-sarjan vanilja. :-X Muuten kiva, mutta kun en tykkää vaniljasta kuin ruuassa, ehkäpä joku kaveri huolisi tämän ja sarjan muutkin tuotteet.

Poissa Husky

• Tukkaguru
  • It takes a fool to remain sane
« Vastaus #194 : 23.09.07 - klo:20:47 »
Meillä on tuota Lifehairin valmistamaa. Pönikässä lukee isolla että kotimainen hoitava nestesaippua och samma på svenska. Piti hetken etsiä valmistajaa tuosta.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.