Kirjoittaja Aihe: Suihkugeelit, -saippuat ja kylpyvaahdot ja -öljyt  (Luettu 152629 kertaa)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
Vs: Suihkugeelit, -saippuat ja kylpyvaahdot
« Vastaus #195 : 24.09.07 - klo:15:18 »
Marenki, meillä ollaan käytetty monta vuotta noita Lifehairin valmistamia saippuapöniköitä. Tällä hetkellä on vihreää omppusaippuaa, usein on tullut ostettua myös sitä vaaleanpunaista saippuaa. Tuo on hyvä saippua, eipä olla miehen kanssa osattu kaivata mitään parempaakaan. Pesee hyvin, tuoksut kivoja mutteivät liian voimakkaita, ei tunnu kuivattavan ihoa jne. Mies käyttää tuota välillä suihkusaippuanakin ja on toiminut siinäkin tehtävässä. Suosittelen noita siis ainakin omasta puolestani, meidän opiskelijaperheessä ei ainakaan saippuasta viitsitä maksaa turhaan ekstraa kun halvallakin saa hyvää. :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #196 : 24.09.07 - klo:22:13 »
Menee melkein jo ooteeksi, mutta just tämmöisissä tilanteissa on vaan niin iloinen, että juurekset on olemassa. Autetaan toisia juureksia vaikka sitten saippuan valinnassa.  :-* Ostan siis sitä Lifehairin omppusaippuaa, kun hyvää kerta on. Kiitoksia vastauksista neidit. :)

Poissa Merial

• HAIRahtanut
« Vastaus #197 : 30.09.07 - klo:13:15 »
Sopinee varmaan parhaiten tänne ketjuun, eli onkos Yves Rocherin isompiin suihkugeeleihin myynnissä myös pumppuja? Jonkinlainen hämärä muistikuva tästä on, mutta en sitten tiedä onko lainkaan oikea eli sotkenko nyt johonkin muuhun merkkiin tms.
Tukka hyvin, kaikki hyvin!

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #198 : 30.09.07 - klo:13:50 »
Jos tarkoitat niitä Les Plaisirs Nature -sarjan isoja suihkugeelejä, niin kyllä niihin saa ostettua pumpun. Pumppu on vihreä ja on maksanut muistaakseni 0,50 €. Sama pumppu käy myös siihen isoon vartalovoiteeseen.

Poissa Merial

• HAIRahtanut
« Vastaus #199 : 30.09.07 - klo:14:14 »
^ Niitä juurikin tarkoitin, ei vain tullut mieleen tuolloin että siellähän on muitakin suihkugeelejä myynnissä kuin vain tuon sarjan tuotteet. :P Mutta mainiota kuulla, sarjan geelit kun ovat osoittautuneet parhaimmiksi useista kokeilemistani suihkugeeleistä, ja hyvä kun noihin saa vielä sen pumpun kun pelkällä korkilla moisen putilon käyttö on hankalahkoa. Kiitos tiedosta. :)
Tukka hyvin, kaikki hyvin!

sidkitty

• Vieras
« Vastaus #200 : 30.09.07 - klo:16:07 »
Oi oi, kovasti himottaa tuo Lidlin suklaa-suihkugeeli kuvausten perusteella ! Joten (Helsingin) Lidleissä kävijät, onko hyllyllä vielä näkynyt sellaisia ?? Kun ei ole kyseistä puljua tässä hoodeilla..

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #201 : 30.09.07 - klo:16:17 »
^ Sehän oli vissiin vain kausituote, joten tuskin enää löytyy. Itsekin olen tuota epätoivoisesti täältä meidän Lidlistä etsinyt tuloksetta. En tosin pääkaupunkiseudulla asu, mutta sitä suuremmalla syyllä uskoisin, ettei sieltäkään löydy. Sokoksella ainakin myydään niitä Truly luscious tms. suklaan tuoksuisia suihkugeelejä. :)

sidkitty

• Vieras
« Vastaus #202 : 30.09.07 - klo:20:01 »
Myöhästyin siis, voi harmi :( Kokeiltu on TrulyLuscious-sarjasta se minttusuklaa, mutta en ihan kauheasi tykännyt. Vuoroaan odottelee se karamelli-versio. Mutta jotain enemmän suklaantuoksuista kaipailen.
nimim. 15 suihkugeeliä varastossa ;D

Poissa SpicyApple

• HAIRahtanut
« Vastaus #203 : 01.10.07 - klo:10:37 »
Mulla oli sitä Mint Chocolate -suihkugeeliä, enkä kyllä tykännyt yhtään. Pullo oli ruma ja epäkäytännöllinen, itse suihkugeeli taas hyvinkin pistävän hajuinen, ja geelin koostumus oli jotenkin liimamainen. Itse kaipaan suihkugeeliin pehmeämpää tuoksua (ellei ole piristävä sitrushaju) ja notkeampaa koostumusta. Miinuksena myös iso koko (400ml?), koska mulla on tapana kyllästyä äkkiä samaan hajuun, varsinkin jos se ei alun perinkään oikein miellytä. Tietty ton ison koon voi aina nähdä plussanakin, jos siis tuote muuten miellyttää.

Nyt mulla on suihkugeelinä käytössä TBS:n mango sekä Palmoliven se joku vaaleanpunainen suihkugeeli (ei taida enää olla myynnissä? Tää löytyi mun varastoista..). Toi mango on yksi mun suosikeista, sitä on jo toinen pullo odottamassakin, vaikka eka täytyy raivata alta muutama muu pesuaine. Toi Palmolive taas ei mitenkään säväytä, mutta ei oo huonokaan.

Poissa Katariina

• Tukkaguru
« Vastaus #204 : 01.10.07 - klo:15:15 »
Mulla on suihkussa tällä hetkellä hyvä trio käytössä. Piristäviin suihkuihin ennen uloslähtöä tms. mulla on TBSn verigreippisuihkugeeliä. Ihanan pirtsakka tuoksu, tosin kun käytin saman sarjan vartalovoidetta, alkoi tuoksu tökkiä. Hemmotteluasaippuana on Palmoliven Sheabutter ja yleissaippuana...yllätys vain mun ex-ihnokki eli PALASAIPPUA! Mä sain mummoltani ( ;D) semmosen pyöreän palasaippuan mikä on hunajasta tehty. Ihanan mieto tuoksu ja ei kuivata ihoa. Ja kestää ja kestää...

Onko kukaan kokeillut sitä Palmoliven valkea savi tms. spa suihkugeeliä missä on niitä rakeita? Mä sain hullut ihottumat siitä.
We need to slow down- so I can catch you
We need to slow down- so you can catch me

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #205 : 03.10.07 - klo:15:18 »
Mulla on erilaisista lahjapakkauksista yms. kertynyt paljon Doven suihkugeelejä.
Tykkään kamalasti niistä. Palmoliveä on kanssa tullut saatua, hyvää sekin. :)
I wake up, it's a bad dream,

Poissa Livia

• Tukkaguru
« Vastaus #206 : 05.10.07 - klo:21:48 »
Käytän Doven Silk Glow'ta varmaan niin kauan, kun sitä valmistetaan  ;D Nyt taitaa olla menossa 6. vuosi, enkä ole kyllästynyt. Nyt tosin ostin Palmoliven pinkin pullon, joka tuoksuu hyvälle, mutta koostumus on liian saippuainen. Lisäksi tuntuu, että sitä saa laittaa tuplamäärän Doveen verrattuna. Alunperin pidinkin Dovesta juuri siksi, koska se oli kuin voidetta iholla. Haluttais kokeilla myös Tigin kaurakeksi-suihkusaippuaa, mutta pelkään, ettei se lopu ikinä  :D

Poissa irvikissa

• Tukkaguru
« Vastaus #207 : 14.10.07 - klo:19:19 »
Mä olen myös huomaamattani hamstrannut suihkugeelejä, tällä hetkellä käytössä on kolme... Yleissuihkugeelinä on Rexonan se keltainen, fruitamine tjsp. Tuoksu on kyllä ihan hyvä, mutta se uusi pullo on maailman epäkäytännöllisin! Pulloa ei voi kantaa mukana missään, koska edellisen käytön jäljiltä siihen suljettavaan korkkiosaan jää aina geeliä, joka valuu sitten kassiin. Näitä ei enää meille kyllä osteta...

Luksushetkiin ja ennen baariin lähtöä on Anna Suin Dolly Girl on the Beach, aivan ihana tuoksu ja nätti pullo. Tykkään muttenkin suihkugeeleissä merellisistä tuoksuista, joten tämä oli aivan nappivalinta. Vielä kun saisi saman sarjan hajuveden hankittua. Merellisiin hetkiin on myös uusin hankinta, Sephoran Bath Gel, curacao jotakin. Tuoksuu kivan raikkaalta ja merelliseltä, mutta tuoksu ei ole kovin voimakas. Kaikkien aikojen suosikki on Body Shopin Oceanus, joka on kylläkin hiukan liian kallista valutettavaksi viemäristä alas.. :-\

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #208 : 17.10.07 - klo:11:23 »
Meilläkin on suihkutuotteita hamsrattuna aika lailla. Ja silti aina haaveilen uusien ihanuuksien hankkimisesta. Meillä tällähetkellä hyllystä löytyy Doven kirsikkainen suihkusaippua, 2 TBS:n suihkugeeliä (pirtsakka veriappelisiini ja ihanan kermainen kookos kylpyvaahto), 2 YR:n suihkugeeliä (mandariininen ja mantelinen) sekä Natusan Kidsin jännän tuoksunen ja värinen Tropical supernova. Toi viimoinen oli ihan heräteostos, minua huvitti kun se geeli on ihan tummanvihreetä. Oli pakko kokeilla...

Tykkään kosteuttavista (yllätys,yllätys) ja hyvätuoksuisista suihkutuotteista. Haluaisin saada lisää TBS:n suihkugeelejä, koska niissä useimmissa on aika herkullinen tuoksu. Tulee hyvä mieli suihkutellessa kun ne tuoksuu niin ihanaisilta! "Rakkain" suihkutuotteni on TBS:n passionhedelmäntuoksuinen suihkugeeli. Muistuu aina mieleen viime ystävänpäivä. Sitä tulee kanssa varmasti ostettua vielä uudestaan useampaan otteeseen. Mie tykkään kanssa joskus aina peseytyä miesten suihkugeeleillä, musta ne tuoksuu ihan jänniltä, ihan hyviltä. Inhokki suihkugeeli on kaikki liian merellisesltä tuoksuvat (päinvastoin kuin Irvikissalla), en pidä hajuvesissäkään yhtään vesi/merellisistä tuoksuista. Myöskään liian kukkaketomaiset tuoksut eivät sytytä pahemmin. Parasta on sellanen mehukas, hedelmäinen tuoksu. :)
Vaaleat, pitkät, suhteellisen hyväkuntoiset hiukset.

The world belong to those, who believe in the beauty of their dreams...

Vain kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät.

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #209 : 17.10.07 - klo:11:51 »
^Minä olen myös testannut joitakin miehekkäälle tuoksuvia suihkugeelejä. Korresin Cedar oli aivan ihana, kun kokeilin näytettä! Sitä ostan joskus ihan ison pullon ja vartalovoiteen myös  :P.

OT: Bossilla on muutama miesten tuoksu, jotka houkuttelevat kokeilemaan. Ovat sellaisia raikkaita tuoksuja.
« Viimeksi muokattu: 17.10.07 - klo:18:56 kirjoittanut Euphoria »