Kirjoittaja Aihe: Suihkugeelit, -saippuat ja kylpyvaahdot ja -öljyt  (Luettu 152631 kertaa)

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
Vs: Suihkugeelit, -saippuat ja kylpyvaahdot
« Vastaus #210 : 17.10.07 - klo:18:49 »
Juu. Musta osa just miehille tarkoitetuista suihkugeeleistä on ihanan tuoksusia, siis aivan huumaavia. Ja kosteuttaviakin ne ovat. Oon varmaan vähän friikki, mutta mulle tulee joskus miehille tarkotettujen suihkutuotteiden käytön jälkeen ihan super seksikäs olo! Siis en osaa selittää miks... Mutta tulee vaan  :D
Vaaleat, pitkät, suhteellisen hyväkuntoiset hiukset.

The world belong to those, who believe in the beauty of their dreams...

Vain kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät.

Poissa Kikka

• Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #211 : 21.10.07 - klo:21:30 »
Mä oon kyllä ihan höperö suihkugeelien hamstraaja, jatkuvasti pitää kaupassa olla nuuhkimassa uusia ihanuuksia. Tällä hetkellä käytössä on Nivea Creme Peeling, Body Shop Pink Grapefruit suihkugeeli, Lumene Mustikka suihkugeeli, Palmolive Pure Cashmere Shower creme, Natusan Shower & Shave -suihkugeeli ja Lactacyd Intiimipesuneste. Voisin koko ajan ostella uusia suihkugeelejä. Mä valitsen jopa miehenkin suihkugeelit. :)

Tykkäisin kovasti Yves Rocherin Jardins du Monde - suihkugeeleistä, mutta mä en kertakaikkiaan saa sitä korkkia koskaan auki repimättä kynsiäni tai sormiani.
« Viimeksi muokattu: 21.10.07 - klo:21:39 kirjoittanut Kikka »
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa Annelina

• HAIRahtanut
    • Designin'Eyes
« Vastaus #212 : 21.10.07 - klo:21:37 »
^ Samoin! Oon ihan hulluna suihkugeeleihin ja käytän niitä vuorotellen fiiliksen mukaan. Miullakin on tällä hetkellä Lumenen mustikka, The Body Shopin Pink grapefruit ja Natusan suihkun hyllyllä  :D Ja tykkään paljon Palmoliven suihkugeeleistä, etenkin just tosta Cashmeresta. Nyt on käytössä yhtäaikaa 10 suihkutuotetta, osa on tosin matkakokoisia. Täytyisi vähän miettiä tänkin asian kanssa, et mikä on järkevää ja mikä ei, mut suihkugeelit on niin ihania!
Kosmetiikkapurkautumista osoitteessa http://designineyes.blogspot.fi

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #213 : 21.10.07 - klo:21:50 »
^^ ja ^ Samat sanat täälläkin! Mulla on tällä hetkellä käytössä Body Shopin Spring Orchid, jossa on ihanan piristävä tuoksu! Se on aamusuihkuihin juuri omiaan. Toisin kuin te, mulla on käytössä vain yksi suihkugeeli kerrallaan, ja ne loput 10 kaapissa odottamassa. Mä vielä kulutan noita geelejä aika säästeliäästi; yksi semmoinen 200 ml:n pullo kestää 3-4 kk, joten tällä varastolla en tarvitse suihkugeelejä moneen vuoteen!!  :o Nyt kun saisi tuon informaation vielä iskostumaan siihen shoppailuhimoiseen käteen, joka aina hamuaa suihkugeelejä kaupoista...
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #214 : 21.10.07 - klo:21:56 »
^Minä hamstraan myös suihkugeelejä, joskin viime aikoina sitäkin on tullut harrastettua vähemmän.

Varastossa on (osaa olen kokeillutkin):

- YR:n Jardins du Monde Afrikan kaakaopapu (ostin 2 kpl)
- YR Les Plaisirs Nature kaura suihku- ja kylpygeeli
- YR Les Plaisirs Nature vadelma (?) suihku- ja kylpygeeli
- Freeman Truly Lucious vanilja (?)
- Dove Macademia Oil
- TBS Kookospesuvoide
- Lux (violetti pullo, Norjan tuliainen, kokeiltu)

Käytössä ovat:

- Dove (se perus)
- Erisan suihkugeeli
- Jardins du Monde Afrikan kaakaopapu (tämä on suosikki)
- Freeman Truly Lucious minttu-suklaa
- L'Occitane suihkuöljy
- Lacto Line tuoksuton pesuneste

Olisikohan tuota Jardins du Mondea ruusun tuoksuisena?  :P Seuraavalla kerralla ostan ainakin sitä palmuöljy-versiota.

Löytyy näköjään Rose Absolue sarjasta, mutta on aika kallista  :-\.
« Viimeksi muokattu: 22.10.07 - klo:18:15 kirjoittanut Euphoria »

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #215 : 21.10.07 - klo:22:01 »
Olisikohan tuota Jardins du Mondea ruusun tuoksuisena?  :P

Ikävä kyllä ei tällä hetkellä. Kuten täällä on harmiteltu, YR lopetti sekä sen että myöskin Pur Desir-sarjan ruusuntuoksuisen suihkugeelin.  :( Harmi kyllä, YR:llä on jokin kumma halu lakkauttaa suosittujen ja hyväntuoksuisten tuotteidensa valmistus. Tilalle lanseerataankin sitten uusia huimaa kyytiä.

EDIT: Minulla on vielä antiikkihyllyllä kappale muinaista ruusuntuoksuista Jardins de Monde- suihkedödöä, ja suihkauttelen sitä aina silloin tällöin. Ihanan raikas tuoksu edelleen, vaikka ikää jo on..
« Viimeksi muokattu: 21.10.07 - klo:22:03 kirjoittanut NarnianQueen »
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #216 : 21.10.07 - klo:22:02 »
Mä rakastan myös suihkugeelejä. En pysty hajusteita käyttämään, mutta suihkugeeli saa tuoksua, siitä ei migreeniä tule, kun ei tuoksukaan liian pitkään.

Mä ennen hamstrasin niitä, mutta tajusin, että mulla kestää esim TBS:n suihkugeeli lähes puoli vuotta, niin en mä viitsi niitä liikaa ostaa. Nyt on käytössä YR:n joku vaniljainen kukkaistuoksu, ihana. Seuraavana odottaa TBS:n Pink Grapefruit, on aivan syötävä tuoksu!

Oon miettinyt, että vois pitää kahta eri suihkugeeliä kumminkin. Sais vähän vaihtelua tuoksuun puolen vuoden aikana :) Niin ja LV:n pesuemulsiota oon käyttänyt migreenipäivinä.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #217 : 22.10.07 - klo:20:47 »
Mä olen myös huomaamattani hamstrannut suihkugeelejä, tällä hetkellä käytössä on kolme... Yleissuihkugeelinä on Rexonan se keltainen, fruitamine tjsp. Tuoksu on kyllä ihan hyvä, mutta se uusi pullo on maailman epäkäytännöllisin! Pulloa ei voi kantaa mukana missään, koska edellisen käytön jäljiltä siihen suljettavaan korkkiosaan jää aina geeliä, joka valuu sitten kassiin.

Toi on niin totta! Mä en enää ikänä osta noita. Sitä paitsi ton korkin saa mäsäksi tosi helpolla. Sentin kiertää väärään suuntaan, niin se on irtipoikki koko hoito ja sitä geeliä ei saa pihalle sieltä!

Mä ennen hamstrasin niitä, mutta tajusin, että mulla kestää esim TBS:n suihkugeeli lähes puoli vuotta, niin en mä viitsi niitä liikaa ostaa.

Olispa mullakin noin vähäinen kulutus :/ Hävettää tunnustaa, mut mulla kestää suihkugeeli pari viikkoa :o Joku 3 viikkoa aika perinteinen... Käyn joka päivä suihkussa, ja jynssään ruhoani suihkugeelillä. Äkkiähän se sitten hupenee. Joten ei mitään ihme kalliita geelejä parane ostella. Dovet ovat ehdottamasti parhaita. Jää ihanan pehmeä olo aina :> Se Cherry Blossom on kiva.

Poissa Avena

• Tukkaguru
« Vastaus #218 : 22.10.07 - klo:20:52 »
^ Olispa mulla noin runsas kulutus! Mulla on kolme suihkugeeliä ja ne on ollut mulla ikuisuuden, varmaan kaksi vuotta eikä loppua näy. Mä oon niin kurkkua myöten täynnä niitä ja haluaisin joo uusia ihania geelejä.
1bFi

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #219 : 25.10.07 - klo:12:05 »
Lidlin Pool -merkkinen suihkusaippua on todella hyvää! Ostaessani tätä luulin, että tää on perushalpiskuraa - mutta ei todellakaan ole. Glyseriini on kolmantena incissä, ja ei kuivata yhtään. Päinvastoin, iho tuntuu kosteutetulta suihkun jälkeen. Mulla on sitä aprikoosin tuoksuista, mutta ikävä kyllä se tuoksuu ihan apilalle. Ei siis ole pahan hajuista, mutta kun odotin aprikoosin tuoksua... Tätä ostan ehdottomasti jatkossa lisää.

Palmoliven Joyful (?) (joku uusi punainen pullo kuitenkin) on ihan hyvää, saisi olla vaan kosteuttavampaa. Tuoksu on kuitenkin tosi kiva. Sen takia sitä ostinkin  :D Palmolivellä on myös toinen ihana suihkusaippua. Se missä on persikan värinen korkki, olisiko se ollut joku manteli juttu...? No kuitenkin, siinä on ihanan lempeä tuoksu ja se tuntuu kosteuttavalta.

Nivean aprikoosi suihkusaippua on myös yksi lemppareistani. Ei kuivata ja siinä on kiva aprikoosin tuoksu.

Rexonan Girl suihkusaippua on ihan kiva, mutta jotain siitä puuttuu, en oikein tiedä mikä. Tuoksu on  kyllä ihan kiva ja se on söpön väristä. Tällä hetkellä käytän sitä käsisaippuana. Se pullon korkki on muuten aikas susi. Onnistuin rikkomaan sen jo muutaman käyttökerran jälkeen, joten oli pakko siirtää saippua toiseen pulloon.

Vieläkin on etsinnässä Se Suihkusaippua. Tuo Lidlin Pool on koostumukseltaan aika täydellistä, mutta tuoksuvaihtoehtoja saisi olla vielä lisää (vaikka siitä onkin olemassa ainakin aprikoosi, mango tjsp, classic, lemon). Eli etsin siis todella kosteuttavaa ja ihanan tuoksuista suihkusaippuaa, jonka tuoksi jäisi iholle. Sellaista, jonka käytön jälkeen vartalovoidetta ei välttämättä edes tarvitsisi laittaa. Olen tosi ronkeli tuoksun suhteen, joten se vaikeuttaa etsintää... ::) Dovet esim. haisevat mun mielestä järkyttäville. Noh, tässä etsinnässä ei pääse kyllästymään, välillä ehkä turhautumaan.  :)
« Viimeksi muokattu: 25.10.07 - klo:21:40 kirjoittanut pinkpepper »

Poissa Lingon

• HAIRahtanut
« Vastaus #220 : 25.10.07 - klo:13:08 »
Palmoliven suihkugeelejä tulee käytettyä enimmäkseen. Tekisi vaan mieli ostaa jotain kosteuttavampaa taas talven tullessa. Dovet kuulostavat hyviltä kosteusvoiteineen, mutta en tykkää niiden tuoksusta. Oikeastaan voisin kokeilla jotain suihkuöljyä, semmoinen ei varmaan kuivattaisi ihoa. Apteekista löytynee joitain, tiedättekö löytyykö miltään markettisarjalta suihkuöljyjä?

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #221 : 25.10.07 - klo:13:23 »
^Nivealla oli ainakin joskus, käytinkin sitä joitain vuosia sitten ja tykkäsin ihan. Muistaakseni näin sitä joku aika sitten Vapaa Valinnassa.
Lumenellakin oli mutta se taitaa olla lopetettu.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #222 : 25.10.07 - klo:13:29 »
Lidlin Pool -merkkinen suihkusaippua on todella hyvää! Ostaessani tätä luulin, että tää on perushalpiskuraa - mutta ei todellakaan ole. Glyseriini on heti toisena incissä, ja ei kuivata yhtään. Päinvastoin, iho tuntuu kosteutetulta suihkun jälkeen.

Mullakin on ollu tota, keltakorkkinen puulo (ilmeisesti sitruuna) tuoksu aivan jumalainen, jotenkin toffeemainen ja koostumus kermamainen  :-* Ei tosiaan ole mitään halpiskuraa vaikka halpis onkin. Voisin myös ostaa tota lisää mut on kertyny jemmaan aika monta suihkugeeliä. Mulla kestää 1 pullo n. 2kk, vaikken joka päivä käyttäiskään. Käytän sientä, johon lutraan sitten suihkugeeliä ihan reilun ruokalusikallisen. Tällä hetkellä käytössä TBS mustaherukka suihkugeeli (oli kausituote 2003) oon jemmannu tätä monta vuotta kun en ennen millään raaskinu käyttää. Nyt oli jo vähän pakko ettei vaan vanhenis vaikka ei vielä ainakaan oo menny miksikään  ;)
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #223 : 25.10.07 - klo:13:57 »
^Täytyykin käydä ostamassa myös tuo keltakorkkinen  ;D

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #224 : 27.10.07 - klo:23:13 »
Nyt ollaan käytetty muutama viikko Lifehairin omppu nestesaippuaa ja ihan hyvin pelittää. Eihän se yhtä kivaa ole kuin kalliimmat, mutta onpahan mitä käyttää. Tuoksu on kyllä varsin mukava, raikas omena. :-*

Onko marketissa mitään marjaista suihkugeeliä (siis jotain muuta kuin Lumenen vadelma ja mustaherukka)?