Kirjoittaja Aihe: Suihkugeelit, -saippuat ja kylpyvaahdot ja -öljyt  (Luettu 152703 kertaa)

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
Vs: Suihkugeelit, -saippuat ja kylpyvaahdot
« Vastaus #225 : 29.10.07 - klo:09:43 »
Kaikille ahkerille käsienpesijöille tiedoksi, että oon löytänyt todella hyvän ja edullisen käsienpesunesteen, joka ei kuivata käsiä ahkerassakaan käytössä: Lidlin Baby Mild Hoitava vaahtokylpy. Ei sisällä sulfaatteja, mutta vaahtoaa kuitenkin hyvin, koska on vaahtokylpyneste ;D Iso puolen litran pullo oli muistaakseni reilusti alle euron, joten nesteen lotrailu ei haittaa yhtään. Tuoksu on mieto ja raikas, oikein miellyttävä. Isosta pullosta on hankala annostella sopivasti nestettä huonon annostelijakorkinkin takia, joten meillä neste on kivassa pumppupullossa, josta nestettä on helppo annostella sopivan pieni määrä.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #226 : 03.11.07 - klo:12:35 »
Mulla on Lidlin Pool -merkkisestä saippuasta nyt myös se keltainen versio. Etiketti antaa ymmärtää, että kyseessä on lime tai sitruuna, mutta tämä tuoksuu ihan toffeelle  :o Näin siellä sellaisenkin version, oliko se nyt joku kahvi. Täytyy varmaan käydä sekin tuoksuttelemassa jos se tuoksuisikin jollekin hyvälle, kun nuo kuvat ja tekstit tuntuu hämäävän niin paljon. Koostumus on parasta mitä olen ikinä kokeillut  :-*

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #227 : 03.11.07 - klo:13:52 »
^Minä näin vain kolmea versiota tuosta, joista yksi oli tuo sitruuna, toinen sensitive ja kolmas oli joku sinikorkkinen. Mitään täällä mainittuja erikoisia tuoksuja ei ollut saatavilla. Ostin kuitenkin aloe vera -nestesaippuan käsisaippuaksi. Mitään vauvatuotteita en myöskään löytänyt.  :(

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #228 : 03.11.07 - klo:16:17 »
^Riippuu ilmeisesti myymälästä mitä tuotteita löytyy. Raumalla en ole nähnyt sitä kahviversiota, mutta Turussa kyllä.

Poissa Säde

• HAIRahtanut
« Vastaus #229 : 03.11.07 - klo:20:38 »
Mulla on Lidlin Pool -merkkisestä saippuasta nyt myös se keltainen versio. Etiketti antaa ymmärtää, että kyseessä on lime tai sitruuna, mutta tämä tuoksuu ihan toffeelle  :o 

Minä olin erittäin pettynyt kun huomasin tämän. Luulin ostaneeni raikkaan suihkusaippuan mutta tuoksu olikin tosi makea :(

Poissa alessia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #230 : 04.11.07 - klo:13:45 »
^Riippuu ilmeisesti myymälästä mitä tuotteita löytyy. Raumalla en ole nähnyt sitä kahviversiota, mutta Turussa kyllä.

Missä Turun Lidlissä olet nähnyt tätä kahviversiota?

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #231 : 04.11.07 - klo:14:09 »

Missä Turun Lidlissä olet nähnyt tätä kahviversiota?

Tampereentien Prisman vieressä olevassa Lidlissä.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #232 : 04.11.07 - klo:15:14 »
Mä olen käytellyt kanssa tuon keltakorkkisen ja vihreäkorkkisen Poolin.Vihreäkorkkinen tuoksui tosi raikkaalle ja puhtaalle ja tuo keltakorkkinen toffeelle.Suklaantuoksuinen mulla on vielä kaapissa.Kaikkiin olen ollut tosi tyytyväinen.Viime kauppareissulla haistelin oranssikorkkista,Apricot muistaakseni ja olin tosi lähellä ostaa senkin,mutten sitten ostanut,kun on niin paljon muita suihkugeelejä käyttämättä.Noita tulee kuitenkin joskus ostettua lisää,kun ovat niin hyviä ja edullisia.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Valentine

• Vieras
« Vastaus #233 : 04.11.07 - klo:22:52 »
Nyt talven tullen monilla iho kuivuu suihkussa käynneistä ja pelkkä vesikin jo kuivattaa jonkin verran. Suosittelen siis halpaa ja toimivaa keinoa sekoitta maitomaisten suihkusaippuoiden sekaan hieman rypsiöljyä ja vaihtaa kylpyvaahdot hoitaviin kylpyöljyihin. Näissä on myös mukana usen ihana tuoksu :)

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #234 : 04.11.07 - klo:22:59 »
^Tyhmä kysymys, mutta eikö suihkun lattia tule liukkaaksi jos siellä luraa rypsiöljyllä?

T. nimimerkki "kaaduin suihkussa selälleni Eucerin kylpyöljyn takia"

Valentine

• Vieras
« Vastaus #235 : 05.11.07 - klo:02:11 »
jos siihen laittaa sekaan jotain pesuainetta, niin ei pitäisi tulla liukkaaksi. Itselläni ei ole tullut, mutta varmaan riippuu hieman lattiastakin, itse pesen kylpyammeessa 8)

Poissa alessia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Suihkugeelit, -saippuat ja kylpyvaahdot ja -öljyt
« Vastaus #236 : 29.11.07 - klo:11:58 »
Onko muut kokeilleet Nivean Lemon & Oil suihkugeeliä? Odotin jotakin ihanasti ihoa hoitavaa öljymäistä ainetta, mutta tämä peseekin ihon natisevan puhtaaksi. On aivan erilaista kuin Nivean tavallinen suihkuöljy. Tuoksu on kyllä ihanan pirteä, todella harmi ettei hoida ihoa.

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #237 : 30.11.07 - klo:14:58 »
Voiskohan tässä kysyä tätä. Eli millasella välineellä pesette itenne? Mä oon käyttäny koko ikäni tavallista sientä, mietin vaan onko jotain muuta vaihtoehtoa ::). Jotain hanskoja tai liinoja ???

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #238 : 30.11.07 - klo:15:09 »
Voiskohan tässä kysyä tätä. Eli millasella välineellä pesette itenne? Mä oon käyttäny koko ikäni tavallista sientä, mietin vaan onko jotain muuta vaihtoehtoa ::). Jotain hanskoja tai liinoja ???

Mä en käytä yleensä mitään ja jos käytän niin käytössä on pesukukka. :)

Iho tuntuu kuivuvan enemmän jos sitä hankaa sienillä tms., joten siksi oon jättänyt niiden käytön vähälle. "Pesu välineet" kuitenkin yleensä kuorivat ihoa.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #239 : 30.11.07 - klo:23:23 »
^Mä kokeilin joskus pestä ilman sientä mutta tuntuu että suihkusaippuaa kuluu hukkaan ihan kauhiat määrät kun ei sitä käsillä saa niin leviämään pientä määrää. Sienellä se vaahtoutuu ja riittää pieni määrä ::)