Kirjoittaja Aihe: Suihkugeelit, -saippuat ja kylpyvaahdot ja -öljyt  (Luettu 147791 kertaa)

Poissa Tepa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Suihkugeelit, -saippuat ja kylpyvaahdot ja -öljyt
« Vastaus #255 : 02.01.08 - klo:22:26 »
Äh, Jyväskylän Keljon Lidlin Pool -valikoima oli kehnonlainen... Olin kuvitellut, että ovat hyllyllä, niinkuin muissakin kaupoissa, mutta olivatkin pahvilaatikossa lattialla hyllyn alla piilossa... Tarjolla oli oranssikorkkista (persikka), pari keltakorkkista (sitrus) ja sitten jotain sinikorkkisia. Tuo persikkainen lähti kuitenkin mukaan. No, eihän se purtiloiden asettelu ole tärkeää, vaan se tuote sisällä. Täytyy ottaa tuo seuraavaksi testaukseen  ;D

Kuiteista sen verran hintavertailua, että tuo Pool maksoi 1,19 e, Dove 1,99 e Prismassa ja Palmolive aromatherapy 1,45 e paikallisessa S-marketissa.

Poissa Rory

• Tukkaguru
  • Jones in the fast lane
« Vastaus #256 : 03.01.08 - klo:15:35 »
^Juu noita on yleensä vähän huono valikoima. Se sitruuna on kuitenkin ihan kinuskin tuoksuista, kannattaa seuraavaksi testata myös sitä. Mulla on nyt käytössä suklaan tuoksuinen Pool, sitä hamstraan aina kun sattuu olemaan myynnissä.

Freemanin minttusuklaa-suihkusaippua on ollut nyt myös käytössä. Ihan hyvän tuoksuinen ja tuntuinen tuote mutta en tykkää, kun purnukassa on liian iso suuaukko. Tulee ihan liikaa kerralla sieltä sitten.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #257 : 03.01.08 - klo:15:44 »
Se keltakorrkinen (sitrus) tuoksuu tosiaankin toffeelle. Oranssi (aprikoosi etiketin mukaan) taas tuoksuu ihan puna-apilalle. Vihreä korkkinen (mango) tuoksuu hedelmäiselle. Sinikorkkinen (en muista onko vanhemmilla vaalea- vai tummansininen) tuoksuu sellaiselle perussaippualle. Tuo suklaa on veilä kokeilematta. Sitä voisin ostaa seuraavaksi.

Poissa suhina

• HAIRahtanut
« Vastaus #258 : 15.01.08 - klo:01:27 »
Kiitos hyvistä palasaippua vinkeistä  :)

Jostain naistenlehdestä löysin http://www.soapfactory.fi/index.htm osoitteen ja äsken tein tilauksen. Tilasin Sugar ja Provence saippuat, en ole inc-ammattilainen, mutta mielestäni vaikuttivat ihan ok inceiltä. Sivujen mukaan tuotteiden pitäisi saapua vielä tällä viikolla!i

Ursula

• Vieras
« Vastaus #259 : 15.01.08 - klo:13:59 »
Mä sain joululahjaksi Dermoshopin kevyesti kuorivan suihkugeelin, tuoksu muistuttaa jotain makeaa marjaa, ehkä vadelmaa. Muutaman kerran olen nyt sitä kokeillut ja se on tosi miellyttävä. Kuorivia hiukkasia siinä ei oikeastaan ole, joten ei-herkkäihoiset voivat varmaan käyttää useamminkin. Puhdistaa mun mielestä tosi hyvin ja tuoksu on aivan ihana. Tykkään kovasti myös TBS:n suihkugeeleistä. Peseytyminenkin on paljon kivempaa, jos suihkugeeli tuoksuu kivalle ja on kivan väristä.

Poissa Superstar

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #260 : 20.02.08 - klo:13:09 »
Ostin eilen Lidlistä (Liidelistä  :D) Pooleja Lemonin ja Latte Macchiaton tuoksuisina. En ole vielä ehtinyt niitä testailemaan tositoimissa, mutta kuitenkin vähän väliä olen niitä tässä haistellut. Latte Macchiato on ihanan kahvin tuoksuinen ja mielestäni tuoksuu ihan Juustoportin kahvijugurtille. Lemonista monet sanoo että tuoksuu ihan kinuskille ja itse asiassa sen perässä lähdin tuotetta ostamaankin, mutta nyt kun olen sitä aika useasti tässä haistellut niin ei tämä kyllä omaan nenääni kyllä kinuskilta tuoksu, vaan ihan selvästi juustokakulta! On siinä sellainen sitruunainen häivähdys, mutta kyllä se on se juustokakku mikä siinä tuoksuu. Eli on siis kyllä tosi ihanan tuoksuista.  Pitää raportoida lisää jahka pääsee näitä käyttelemään.

Testasin tuota Lemonia ja kyllä se oikein pätevää tavaraa on. Ikävää tosin ettei oikeastaan tuoksu enää vaahdotessaan. Saisi siitä mielellään jotain tuoksua jäädä ihollekin. Tosin eipä tuo oikeastaan haittaa koska suihkun jälkeen tulee laitettua kuitenkin kosteusvoidetta joka on tuoksullista. Hintaansa nähden Poolit on kelpo-ostoksia.
« Viimeksi muokattu: 21.02.08 - klo:23:32 kirjoittanut Superstar »

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #261 : 21.02.08 - klo:13:31 »
Voi kunpa Lidlin Pooleista tulisi lisää tuoksuvaihtoehtoja! Joku marjainen olisi kiva. Noi on ehdottomasti parhaita suihkusaippuoita mitä tiedän! Vaahtoaa ihanasti ja ei kuivata yhtään, vaan iho jää pehmeäksi. Aprikoosi on mun lemppari tuoksuista. Ja hintaa on vain 1.19 euroa.  :-*

Poissa Sanguine

• Tukkaguru
« Vastaus #262 : 21.02.08 - klo:14:34 »
YR:n Pomme d'Api on aika kiva tuote suihkugeelinä. Hellävarainen, ei rääkkää kuivaa ihoa eikä jätä sellaista nihkeää pintaa, mikä tuntuu jäävän monesta suihkugeelistä. Tuoksu on myös herkullinen, vaikka aika miedosti tuoksuukin.  :-* Suhteellisen riittoisalta tuo tuntuu, pidän itse ehkä vähän enemmän paksummista suihkugeeleistä.
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 

Melya

• Vieras
« Vastaus #263 : 28.02.08 - klo:20:44 »
Munkin oli pakko kipittää Lidlissä noita suihkusaippuoita kattomaan ja purkki tarttui mukaan. Se lemon tuoksuu tosi hyvältä, harmi tosiaan, ettei tuoksu jää. Mitäköhän ne on tohon laittaneet, kun iho tuntu ihanan pehmoselta, eikä yhtään kuivanut. :o Pitää mennä hamstraamaan lisää, en olisi ikinä uskonut, että toimii noin hyvin.

Breezy

• Vieras
« Vastaus #264 : 12.03.08 - klo:13:01 »
Nyt löytyi niin hyväntuoksuinen suihkugeeli, että en tiedä hennooko sitä edes käyttää.  ::)
Fruttini Cherry Vanilla. Aivan ihana tuoksu, eikä hintakaan (2,90) kirpaissut.
Kärkkäiseltä tuon löysin ja muita tuoksuja olivat muistaakseni creamy orange, cocoa banana.
Ostin myös samantuoksuisen vartalovoiteen.

Poissa Sanguine

• Tukkaguru
« Vastaus #265 : 12.03.08 - klo:13:21 »
Lumenen vaaleanpunaisessa putelissa oleva vadelmasuihkugeeli on kyllä aika ihana.  :-* Jättää iholle sellaisen sopivan hennon tuoksun, ja on koostumukseltaan sopivan paksua. Ei ole kyllä kovin riittoisan oloista. Peitti yhdessä samaan sarjaan kuuluvan vadelmaisen vartalovoiteen kanssa itseruskettavan inhan tuoksun kiitettävästi.
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 

Poissa tajuton

• Haiven
  • *
« Vastaus #266 : 12.03.08 - klo:15:58 »
Sattumalta lähti itellekin Lidlistä mukaan tuollainen Poolin sitruuna (Lemon Flavour, pitäiskö sitä maistellakin vielä? :D) tässä äskettäin ja ei siinä kovasti tosiaan sitruuna haise. Enemmän kinuski tai joku vaniljajuustokakku. Toivoin raikasta sitrustuoksua, mutta tuo onkin aika tyrmäävä makea tuoksu - joka ei ihme kyllä ole kuitenkaan vastenmielinen ainakaan näin alkuun, etenkin kun se ei todellakaan jää iholla tuoksumaan. Toivottavasti ei vaan ala ellottaa pidemmän päälle, että saa käytettyä loppuun.

(Tosin mikä tahansa luultavasti tuoksuu paremmalta kuin Yves Rocherin tuoksusarjojen appelsiininkukkasuihkugeeli. En pysty edes kuvailemaan että haiseeko se palaneelta vai härskiltä vai miltä ihmeeltä, on jotain niin käsittämätöntä. :-X)

Poissa Chronos

• HAIRahtanut
  • Focus sounds like hocuspocus
« Vastaus #267 : 13.03.08 - klo:12:42 »
Paras suihkusaippua/voide on mielestäni Dermosilin vaaleanpunapulloinen suihkuvoide E
Miellyttävän tuoksuinen eikä kuivata ihoa.Rocherin suihkugeelit ovat tuoksultaan aivan ihania,varsinkin se karhunvatukka.Harmi vain että kaikki vähän voimakkaammin tuoksuva on alkanut käydä mun nenään. :-\
1a M ii, vyötäröpituus. Hennavärjäilyä vuodesta 2003. Musiikilla toimiva ihminen <3

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #268 : 14.03.08 - klo:18:37 »
Breezy, mistä tuommoista ostit? Kuulostaa aivan ihanalta nimittäin! Mä rkastan kaikkia kirsikantuoksuisia suihkujuttuja.

Onko se The Body Shopin Cherry Blossom suihkugeeli kirsikan tuoksuinen vai enemmän sen kukan tuoksuinen? Entä onko se omenasuihkugeeli vihreän omenan tuoksuinen? En ole nyt päässyt käymään TBS:n liikkeessä, niin olis kiva, jos joku kertois.

Ensi viikolla varmaan tarttuu mukaan Lidlistä tuo Lemon suihkugeeli, jos kerran toffeelta tuoksuu :D Pitää saada väähn vaihtelua TBS:n Pink Grapefruit suihkugeeliin, vaikka se onkin aivan ihanan tuoksuista, mutta välillä kiva vaihdella, ettei kyllästy.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #269 : 14.03.08 - klo:18:51 »

Onko se The Body Shopin Cherry Blossom suihkugeeli kirsikan tuoksuinen vai enemmän sen kukan tuoksuinen? Entä onko se omenasuihkugeeli vihreän omenan tuoksuinen? En ole nyt päässyt käymään TBS:n liikkeessä, niin olis kiva, jos joku kertois.

'Kirsikankukka'-tuoksu on minun nenääni selvästi enemmän makea kukkaistuoksu kuin kirsikkaa muistuttava. Samoin se TBS:n versio omenasta on todella makea, sellaista raikasta hedelmän aromia siinä ei ole mielestäni lainkaan. Makeaa ja imelää oikein olan takaa...:P

"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii