Kirjoittaja Aihe: Suihkugeelit, -saippuat ja kylpyvaahdot ja -öljyt  (Luettu 152636 kertaa)

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
Vs: Suihkugeelit, -saippuat ja kylpyvaahdot ja -öljyt
« Vastaus #270 : 14.03.08 - klo:19:48 »
^ Sen uuden TBS:n omenasuihkugeelin nimihän on Apple Blossom, eli ainakin nimi viittaa enemmänkin omenapuun kukkiin, ja mielestäni tuo myös tuoksuu ennemmin kukkaiselta kuin omenaiselta.
1c F ii

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #271 : 15.03.08 - klo:20:56 »
Mulla on toi TBS Apple Blossom vartalovoide. Mun mielestä siinä on jotakin samaa tuoksussa kuin omenan kukan tuoksuisissa pyykinhuuhteluaineissa. Siis ei se nyt sille huuhteluainemyrkylle haise, mutta sille tuoksulle mikä pyykkiin jää tuollaisesta. Eli kyllä sieltä tunnistaa sen omenan tuoksun osana, mutta seassa on jotakin kukkaista myös. Itseasiassa vähän tulee mieleen myös toissakesän (?) kausituote Spring Orchid.

Toi Cherry Blossom on enemmän semmoinen mieto kukkainen tuoksu, jossa on aavistus kirsikkaa seassa.

natalja

• Vieras
« Vastaus #272 : 16.03.08 - klo:20:32 »
Mun mielestä toi Apple Blossom on sellainen raikkaan omenan ja "lämpimän omenan" ja kukkien sekoitus. Jotenkin siitä tulee mieleen myös D&G:n Light Blue, mutta Apple Blossom on sitä lämpimämpi tuoksu. Mun nenään ei kovin makea.
Cherry Blossom menee selkeästi enemmän kukkien kuin kirsikoiden puolelle, ihan ok mutta aika tusinatuoksu minusta. Mulla on myös tuo Fruttinin Cherry Vanilla, se tuoksuu esanssikirsikoille ja aavistuksen vaniljalle, makea ja ihana tuoksu! Olen nähnyt vain Tallinnassa, mutta kai sitä jostain Suomestakin saa.

Breezy

• Vieras
« Vastaus #273 : 17.03.08 - klo:08:25 »
CB: Tuo Fruttinin suihkugeeli ym. sarjaan kuuluvaa löytyi Ylivieskan Kärkkäiseltä. Tuoksuu kyllä ihan kirsikalle itselleen tämä. Vartalovoiteen tuoksu säilyy tosi pitkään ja imeytyy todella hyvin, sisältää jopa manteliöljyä. Hankin myös kyseisen sarjan body sprayn. Kannattaa googlettaa tuo Fruttini, koska maahantuojan mukaan tuota myydään useissa halpakauppaketjuissa.  :)

Poissa olivia

• HAIRahtanut
« Vastaus #274 : 11.04.08 - klo:16:48 »
Lidlistä tarttui mukaan Pool suihkugeeli Mangon tuoksuisena. Tuolla ei ollut vaihtoehtoina kuin se kahvi josta en tykänny yhtään ja sit joku ei miltään tuoksuva sinikorkkinen puteli.
Toi mango on ihan kiva ja jättää ihon tosi pehmeäksi, ainoa että mulle näin ensikokeilemalla tuli jotain laikukasta ihottumaa joka kyllä lähti pois melkein heti kun iho oli kuivunut.
« Viimeksi muokattu: 11.04.08 - klo:16:50 kirjoittanut olivia »
Breathe me.

Poissa Eudokia

• HAIRahtanut
« Vastaus #275 : 11.04.08 - klo:17:16 »
Lidlista ostettua on Cienin Shower Care Gel, tuoksuna jogurtti. Tuoksu on aivan ihana, mutta en ole vielä testannut kunnolla, niin en osaa sanoa tykkäänkö. Ens kerralla kipaisen hakemaan Poolia, jos siitä on kerran täällä tykätty. :) Yks minun lemppareista suihkugeeleissä on Palmoliven Aromatherapy Bergamot/Cassis/Orange Flower. Aivan ihana tuoksu, joka kaupasta tätä ei kylläkään löydy, Sokoksella oli ainakin.
But you're not alone, you realise
You try to speak but you can only cry.

The Fauns: 4 am

Poissa Sarita

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #276 : 11.04.08 - klo:20:52 »
Akamutin jumalaista vartalo / kylpyöljyä testailin ja oli kyllä ihanaa ainetta.  Tuoksuu ylang ylangille ja muille makeille kukille ja olo oli todella hemmoiteltu kylvyn jälkeen . Jos olette yhtä onnekkaita ja omistatte kylpyammeen, niin suosittelen todellakin kokeilemaan . Jos ette, niin tuo on oikeasti tarkoitettu vartaloöljyksi ensisijaisesti, eli kokeilkaa silti :)

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #277 : 12.04.08 - klo:00:06 »
Mun uusin hankintani on Bliwin suihkugeeli, se mustikka & maito. Puteli on mielestäni ihan kiva ja käytännöllinen. Ei kuivata ihoani, mutta ei myöskään tunnu erityisen kosteuttavalta. Tuoksu on ainoa mikä tökkii, 'kesäisen lehtimetsän tuoksu' jossa on ripaus mustikkaa vaikutti aluksi ihan hyvältä, mutta pidemmässä käytössä olen huomannut tuoksun olevan todella voimakas ja ärsyttävä. Ei onneksi jää iholle pitkäksi aikaa.
1b M ii

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #278 : 12.04.08 - klo:09:06 »
Oon odottanut Bliwiltä suihkugeelejä jo varmaan muutaman vuoden ja olisin nyt heti pullollisen ostanutkin, mutta mikään tuoksuista ei viehättänyt ostopäätökseen asti. Vaaleanpunainen pullo eli muistaakseni joku vadelma-karpalo oli ehkä eniten ok, mutta sekin oli niin tavanomainen, että ei päässyt suihkugeelilitrojeni joukkoon. ;) Sininen mustikka tuntui sen verran äklöltä, että siihen voisi kyllästyä nopeasti. Valkoinen pullo taas oli ihmeellisen pistävä. Vihreä ruoho oli periaatteessa ihan ok, mutta siinäkin oli jotain outoa tuoksussa. Olis kiva, jos tuoksuvalikoimaa tulis lisää, mutta vähän epäilyttää, koska ei Bliw-käsisaippuatkaan kovin vauhdilla uusiudu.

Poissa Tepa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #279 : 13.04.08 - klo:15:23 »
Eilen pääsi saunan yhteydessä testaukseen Lidlin Pool suihkugeeli persikka (vai aprikoosikos se on). Tykkäsin kyllä, tuoksu oli lähinnä apilamainen, mutta haiston kyllä persikankin. Vaahtosi hyvin eikä kuivattanut ihoa. Tuoksukaan ei jäänyt iholle.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #280 : 13.04.08 - klo:15:46 »
Mä ostin Bliwin villivadelma&karpalon. Ei kovinkaan kummoinen, tuoksu saisi olla parempi. Se on sellainen tosi bliwimainen, eli en hirveästi tykkää. Käyttelen tuon pois käsisaippuana. Pool aprikoosi pysyy lempparina. Voi kun Pooleja tulisi lisää eri tuoksuissa. Etenkin jokin marjaisa olisi kiva.

Onko joku käyttänyt Bossin Femme suihkugeeliä? Jääkö tuoksu yhtään iholle? Onko kuivattavaa?

pindy

• Vieras
« Vastaus #281 : 23.04.08 - klo:22:14 »
Bongasin tänään apteekista mukavalta myyjältä kasan Widmerin näytteitä ja mukana tuli myös Remederm Huile Douche suihkuöljy ja sitä sitten testailin äsken suihkussa. Pakko oli tulla tännekin kehumaan kyseistä tuotetta. Suihkuöljy vaahtosi mukavasti ja mun kuiva/kiristävä/kutiseva vartalon iho (erityisesti käsivarsien) rauhoittui samantien tuon yhden suihkun aikana!  :o

Marssin kyllä heti huomenna takaisin apteekkiin täysikokoista putelia ostamaan! :)

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #282 : 16.05.08 - klo:10:47 »
Testattu Dove Go Fresh Grapefruit & Lemongrass. Aivan ihanan pirtsakan tuoksuista ja tuoksu jää iholle todella pitkäksi aikaa :-* Siinä on ihan himpun verran sellainen kuoriva koostumus, mutta ei mitenkään häiritsevän isoja rakeita. Iholle ei jäänyt myöskään kiristävää tunnetta pesun jälkeen. Kaiken kaikkiaan tykkään kovasti. 

Edit. Voi harmi Tuikkuli, ettet tykännyt. Makuja on niin monenlaisia! :)
« Viimeksi muokattu: 16.05.08 - klo:17:46 kirjoittanut Butterfly »

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #283 : 16.05.08 - klo:12:52 »
Olen vannoutunut Dove-fani, mutta tuohon Go Freshiin en kyllä hullaantunut. Koostumus on mukavan paksua, mutta se onkin ainoa positiivinen asia, jonka keksin. Tuoksu ei ole minusta raikas eikä etenkään hedelmäinen, se muistuttaa enemmän jotain siivousainetta. Talvi-iholle tämä olisi varmasti turhan raastavaa ja kuivattavaa, mutta keväällä/kesällä varmasti menee. Aine on ihan peruskamaa ja enköhän saa pullon kulutettua kesän aikana, mutta en kyllä osta toiste ja Dove sai pitkän miinuksen tämän takia.

Sen sijaan olen ihastunut MOPin Pear Body Washiin! Koostumus tuntui aika juoksevalta, mutta ihme ja kumma levittäessä aine alkaakin tuntua täyteläiseltä ja pieni määrä oikeasti riittää. Olin aivan hämmästynyt muodonmuutoksesta! Tuoksu on ihanan mieto, raikas ja silti makea päärynä, joka jättää iholle raikkaan ja puhtaan tuoksun. Geeli sisältää voimakasta sulfaattia, mutta sitä ei uskoisi, sillä iho jää tästä tosi pehmeäksi eikä lainkaan narskuvaksi tai kiristäväksi. :-*

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #284 : 23.05.08 - klo:17:16 »
Innostuin tämän ketjun kehujen perusteella ostamaan Lidlistä Pool sitruunasuihkugeelin. Itse en ole huomannut siinä mitään erityistä ja hehkuttamisen arvoista. Ihan tavallinen suihkugeeli, jossa on melko epämiellyttävä tuoksu. Pullosta nuuhkaistessa tuoksu oli hyvä, mutta suihkussa se on jotenkin liian voimakas ja pistävä. Plussaa siitä, ettei kuivata ihoa.

MOPin Pear Body Wash on uusi lempparini. Ihanan täyteläistä, hellävaraista ja vaahtoaa mukavasti. Ei kuivata, vaan jättää ihon pehmeäksi ja miellyttävän tuntuiseksi. Tuoksu on ihanan raikas ja päärynäinen, ei ollenkaan sellainen ällöttävän makea ja teollinen, mitä voisi kuvitella. Poikaystäväkin tykkää tästä todella paljon, vaikka yleensä kieltäytyy käyttämästä mitään "naisten tuotteita".
1b M ii