Kirjoittaja Aihe: Suihkugeelit, -saippuat ja kylpyvaahdot ja -öljyt  (Luettu 157560 kertaa)

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
Vs: Suihkugeelit, -saippuat ja kylpyvaahdot ja -öljyt
« Vastaus #300 : 06.09.08 - klo:18:11 »
The Body Shopin myyjä kertoi Passion Fruitin poistuvan kokoelmasta ja tilalle tulee villi kirsikka, kuulostaa erittäin hyvältä.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Cabello

• Vieras
« Vastaus #301 : 08.09.08 - klo:18:15 »
Minä omistan kaksi suihkugeeliä/saippuaa: Miss Sixtyn ja Bliwin koivuntuoksuisen. Tuo Miss Sixty on aivan ihanan tuoksuinen ja on hyvän tuntuinen käytössäkin. Bliwistäkin olen tykännyt.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #302 : 13.09.08 - klo:22:10 »
Testasin tänään Yves Rocherin uutuussaippuan Tradition de Hammam-sarjasta. Tein kuten muiden isojen saippuoiden kanssa, eli leikkasin pienen palan, jonka vein suihkuun. Tämä on todella pehmeää koostumukseltaan, lisäksi tuoksuu ja näyttää suklaalta, vaikkei sisällä kaakaopavun antimia laisinkaan!
Tuoksu on sellainen - hmm, ei tätä herkulliseksi voi sanoa. Aavistus ruusua, ja sitten tämä arganiaöljy, joka on jotenkin pistävän pilaantunut minun nenääni...  :D
Pehmeä, ei-kuivattava, sopii loistavasti kropan pesuun...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #303 : 13.09.08 - klo:22:49 »
Mä olen tykästynyt kovasti Dermosilin suihkusysteemeihin. Talvella käyttelin (ja ensi talvena taas käyttö jatkuu) Suihku-ja kylpyöljyä. Suihkuöljyksi hyvä mieto tuoksu (eli sisältää kyllä hajustetta), Euceriniin verrattuna suorastaan herkullinen. Myös koostumus oli miellyttävämpi ja yllättävän riittoisa öljyksi.
Dermon Suihkugeeli E tuli tänä kesänä mun vakikäyttööni. On riittoisa, tuoksuu aivan ihanalle, mutta tarpeeksi miedosti ja pesee hyvin kuitenkaan kuivattamatta. Yhdessä Ihonhoitovoide E:n kanssa olen saanut kyllä ihoni kiittämään. Harvinaisen kevyillä tuotteilla olen saanut kuivuuden katoamaan.
Dermon suihkugeeli Punainen Appelsiini oli mulla tänään testissä, ja tuoksu meni salamana jonnekin onnellisuus-keskukseen  ;D Muuten en huomannut mitään erityistä; yhtä hyvin tuntui toimivan kuin E:kin.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

SVC

• Vieras
« Vastaus #304 : 01.11.08 - klo:02:12 »
Nyt käytössä on Freemanin karhunvatukkainen kuoriva suihkugeeli. Marjainen tuoksu, paksuhko koostumus, sopivasti rakeita ja tumma väri. :) Ainoa juttu on ettei ensimmäisten käyttökertojen perusteella tuntunut erityisen riittoisalta.

Poissa olivia

• HAIRahtanut
« Vastaus #305 : 19.11.08 - klo:20:19 »
Nyt käytössä Palmoliven uutuus Calming Cherry Blossom suihkusaippua. Kiva tuoksu! Ei mikään kirpeän kirsikkainen vaan raikas, vaahtoaa runsaasti, sisältää kosteusvoidetta joten jättää ihon pehmeäksi.
Breathe me.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #306 : 19.11.08 - klo:23:17 »
^Mä tuoksuttelin tuota myös ja oli todella herkun tuoksuinen, kuitenkin mieto.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #307 : 20.11.08 - klo:18:29 »
^Mä ostin tuota joku aika sitten ja en tykkää yhtään tuoksusta. Aion heittää lopun roskiin koska en tykkää yhtään siitä tuoksusta.

Poissa attir

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #308 : 24.11.08 - klo:07:31 »
Nyt on kokeiltu täälläkin tuo Palmoliven uutuus Calming Cherry Blossom suihkusaippua. Oi mää tykkäsin kovin :) Kerrankin tuoksu, joka jää iholle pesun jälkeen. Kaikenlisäksi vaahtoaa ja pesee hyvin. Ihana! Palmoliven suihkusaippuat on kyllä muutenkinkivoja, eipä ole pettymyksiä tuonut.

Tuoksu muistuttaa mielestäni kovasti Kenzon Flower By Kenzo tuoksua.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #309 : 20.12.08 - klo:15:24 »
Oletteko muuten hoksanneet, että jos sanan Bliw lukee peilin kautta, näkyy peilissä sana wild.

;D

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #310 : 20.01.09 - klo:19:26 »
Oletteko muuten hoksanneet, että jos sanan Bliw lukee peilin kautta, näkyy peilissä sana wild.

Oho ! Niimpä on :D
Osaisko joku sanoa jotain extra kosteuttavaa ja pehmentävää suihkugeeliä? (Voi suositella myös vartalovoidetta lisäks..) Tuoksulla ei nyt oo kauheesti väliä :-)
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa Charleen

• HAIRahtanut
« Vastaus #311 : 22.01.09 - klo:13:59 »
Voiko ihanampaa tuoksua ollakaan kuin Tigin Strawberry Lemonade -suihkugeelissä  :D

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #312 : 22.01.09 - klo:16:22 »

;D

Itse en olisi varmaan koskaan huomannut, mutta poikaystäväni tarkkasilmäisenä heti ensimmäistä kertaa bliwin nähtyään tajusi ja silloin koin melkoisen ahaa-elämyksen :D
En kyllä aio bliwejä enää ostaa, yhden mustikkamaidon käytin ja se ei vakuuttanut. Liian lirua ja tuoksukaan ei ollut ihmeellinen.

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #313 : 22.01.09 - klo:21:58 »
musta ne kaikki bliwin suihkugeelit tuoksuu aika kauheelle.... ja ne yhdistelmät on vähä ihmeellisiä... se koivu tuoksuu mun nenää ehkä parhaimmalta mut luulen et alkais ärsyttää se ruohomaisuus siinä pidemmän päälle... kiva kyllä että suihkugeeleihin on tullut lisää valikoimaa.... olis kiva jos suomeen tulis fa-suihkugeelitki takas... niillä on aika ihania eri tuoksuja  ;D
tällä hetkellä palmoliveä käytän varmaa eniten sillon kun e o sortun u tilaamaa jostai :D
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #314 : 03.02.09 - klo:16:38 »
Koitin etsiskellä mutten löytänyt. Onko todella että käsisaippuoille ei ole omaa ketjuaan? Noh kirjoitetaas tänne sit.

Onko sellasia nestemäisten käsisaippuoiden täyttöpakkauksia vielä? Apteekissa Eucerinilla on joo ja sitten Yves Rocherilla bongasin, mutta muistelisin että Dovella on joskus ainakin ollut? Koitin tänään yhdessä kaupassa bongailla huonoin tuloksin. Kädet kuivuu aivan hurjaa vauhtia niin pitäis panostaa käsienpesuaineeseenkin, enkä haluis turhaa jätettä kun pesuaineen pumppupullo löytyy jo. En luota että toi YR ois yhtä kosteuttavan oloinen kun Dove. Ekolo-ekokaupoissa kanssa on täyttöpalvelu mutta saippuat siellä on aika litrahinnoissaan enkä luota että ne olis erityisen kosteuttavia.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com