Kirjoittaja Aihe: Suihkugeelit, -saippuat ja kylpyvaahdot ja -öljyt  (Luettu 152614 kertaa)

Poissa Lene

• HAIRahtanut
Vs: Suihkugeelit, -saippuat ja kylpyvaahdot ja -öljyt
« Vastaus #330 : 08.05.09 - klo:08:35 »
Bongasin Kicksistä aivan ihanan tuoksuisen suihkugeelin! Kyseessä oli Doven uutuus, joka sisälsi ainakin nektariinia ja inkivääriä. Toivottavasti tulisi myös vartalovoiteena, sen verran tykkäsin :)

Ostin tänään tämän. Tuoksua nuuhkuttelin jo, mutta testaamaan en ole vielä ehtinyt. Kivan pirtsakka tuoksu ainakin äkkiseltään nuuskittuna.

Mä olen käytellyt tuota jo pari pulloa ja se on mun mielestä ihana! Se tuoksu on taivaallinen ja jää kevyesti iholle. Mä en pidä muista Doven suihkugeeleistä mutta tää on ihan omaa luokkaansa!!

« Viimeksi muokattu: 08.05.09 - klo:08:42 kirjoittanut Lene »
My make-up may be flaking!
But my smile, still, stays on!

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #331 : 08.05.09 - klo:10:48 »
Musta se tuoksu oli ihan ok, mutta ei mitenkään erityinen  ;D Hassua miten ihmisillä on niin eri maku ^^.
Mä taas ostan aina uudestaan ja uudestaan taukojenkin jälkeen Palmoliven Aromatherapy sensual suihkugeeliä. Olen käyttänyt aika monta pullollista, mutta se vaan on niin ihana, että tulee siihen aina aika ajoin palattua
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #332 : 08.05.09 - klo:21:18 »
Bongasin Kicksistä aivan ihanan tuoksuisen suihkugeelin! Kyseessä oli Doven uutuus, joka sisälsi ainakin nektariinia ja inkivääriä. Toivottavasti tulisi myös vartalovoiteena, sen verran tykkäsin :)

Ostin tänään tämän. Tuoksua nuuhkuttelin jo, mutta testaamaan en ole vielä ehtinyt. Kivan pirtsakka tuoksu ainakin äkkiseltään nuuskittuna.

Mä olen käytellyt tuota jo pari pulloa ja se on mun mielestä ihana! Se tuoksu on taivaallinen ja jää kevyesti iholle. Mä en pidä muista Doven suihkugeeleistä mutta tää on ihan omaa luokkaansa!!

Mä yleensä inhoan Doven tuoksuja, mutta tämä on ihan hyvä eli pystyy jopa käyttämään. Koostumuskin on kiva eikä sellainen ällö limainen kuin joissain Doveissa. Tuoksusta tulee mieleen mandariini ainakin mulle. Ei mulle mitenkään äärimmäisen sykähdyttävä suihkusaippua, mutta perushyvä. Saatan ostaa toistekin.

Mitä persikan tai aprikoosin tuoksuisia suihkusaippuoita tiedätte? Pool Aprikoosi on yksi, sekä Nivean Apricot Creme. Eikö Biothermillä ole joku? Entä Lancomella, oliko sillä jokin kuorinta-aine persikan tuoksuisena?

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #333 : 09.05.09 - klo:14:57 »
Biothermin Eau d'Energie shower cream on persikantuoksuinen, samoin kuin Lancomen Gommage Caresse vartalonkuorinta.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #334 : 15.05.09 - klo:19:03 »
Palmoliven uusi Madagascar Sunset tuoksuu omaan nokkaani aivan mielettömän hyvälle :ts -ja mikä ihaninta, tuoksu todella pysyy iholla, pystyn jopa vielä illalla haistamaan sen, jos olen aamulla sitä käyttänyt :o Tätä on pakko hommata varastoon, jos todellakin on vain limited edition.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #335 : 16.05.09 - klo:21:28 »
^Minäkin nuuskin tuota Palmolivea jokunen aika sitten. Kaipa sitä täytyy varastoon ostaa jos on limited edition ja kun nimi ja pullo oli aika söpöjä.

Pian loppuu Pool suihkusaippua (Lidlistä), pinkki korkkinen. Näissä Pooleissa on koostumus ihan mielettömän hyvä, ja hinta-laatusuhde! Olen aivan myyty. Aprikoosi on ihanan tuoksuinen, mun lemppari niistä tuoksuvaihtoehdoista. Lemon loppui jokunen aika sitten, siinä oli nimestä huolimatta toffeinen tuoksu. Se kahvin tuoksuinen kiinnostaa, että onko se tuoksu oikeasti kahvimainen.

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #336 : 17.05.09 - klo:07:32 »
Minä en tykännyt noista Palmoliven Limited Editioneista. Innostuin ostamaan molemmat uutuudet, Madagascar Sunsetin ja Marrakech Sunrisen, mutta molemmissa on minun makuuni aivan liian voimakas tuoksu, joka jämähtää iholle turhan pitkäksi aikaa. Hyvin voimakkaita kukkaistuoksuja molemmat, muistuttavat vähän jotain halpaa parfyymia.
1b M ii

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #337 : 17.05.09 - klo:22:47 »
Millä saippualla saa aurinkorasvat (vedenkestävä) kokonaan pois? Välillä tuntuu, että vaikka pesee itsensä kaksi kertaa, niin silti saattaa jäädä sellainen tunne kuin kaikki aurinkorasva ei olisikaan lähtenyt pois.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #338 : 17.05.09 - klo:23:05 »
^Öljyputsarilla/ suihkuöljyllä.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Sanguine

• Tukkaguru
« Vastaus #339 : 17.05.09 - klo:23:16 »
Dermosilin Punainen appelsiini suihkugeeli on kyllä tosi ihanan pirtsakan tuoksuinen, tulee ihan nallekarkit mieleen.  :-* Muuten tuo tuntuu olevan kuivahkolle iholleni vähän turhan pesevä, mutta jos se nyt kesäaikaan menisi.
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #340 : 03.06.09 - klo:18:38 »
Ompa Prismassa ja Citymarketissa hintaeroja: Dove 500ml fresh touch suihkusaippua Citymarketissa 5,90€ ja Prismassa 3,90€ :o varmaan arvaatte, ostin Cittarista.
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #341 : 07.06.09 - klo:16:07 »
Olen nyt käytellyt Palmoliven Madagascar Sunset:ia ja tykästyin tuoksuun sen verran, että tätä täytyy jemmata muutama pullo, koska on limited edition. Ihana se kuvakin siinä pullossa. Muuten ei mitenkään ihmeellinen, ihan perussaippua.

Poissa Juhannusruusu

• Hiushörhö
« Vastaus #342 : 07.06.09 - klo:21:34 »
Pitkästä aikaa tuli käytettyä Palmoliven Aromatherapy-sarjan violettia Anti-Stress -suihkugeeliä. Tuoksu on ihana ja jää iholle kevyesti. Ei tuo ihoa mitenkään kosteuta, mutta tuoksu-hinta-suhde on hyvä. Vieläkun aine värjäisi vedenkin violetiksi, niin sehän olisi täydellinen... ja saisi sampoon samalla tuoksulla.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #343 : 08.06.09 - klo:16:40 »

Eräässä nettikaupassa näin tuosta stick dödön. Mutta mahtaakohan rantautua Suomeen?

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #344 : 08.06.09 - klo:17:31 »
Tutkailin netissä Palmoliven suihkusaippuoita ja siellä luki uutuutena tälläinen Palmolive Thermal Spa Steam Shower. Onko kukaan nähnyt tälläistä missään vielä? Sisältää mineraaleja sekä appelsiinin sekä männyn eteerisiä öljyjä, kuullostaa ihan mielenkiintoiselta.

Itse tänään ostin Palmoliven Calming cherry blossom -suihkusaippuan. En ole sitä vielä kokeilemaan päässyt, mutta olen tuoksutellut sitä ja mikä ihana tuoksu siinä onkaan! :-*
« Viimeksi muokattu: 08.06.09 - klo:17:37 kirjoittanut Jenni. »
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.