Kirjoittaja Aihe: Suihkugeelit, -saippuat ja kylpyvaahdot ja -öljyt  (Luettu 156501 kertaa)

Poissa Annelina

• HAIRahtanut
    • Designin'Eyes
Vs: Suihkugeelit, -saippuat ja kylpyvaahdot ja -öljyt
« Vastaus #345 : 08.06.09 - klo:18:21 »
^ Miulla on ollut tuo Steam Shower ainakin jotain vuosi sitten jo, Anttilasta ostin.  Vihreää tais olla väriltään, ja itse ainakin tykkäsin tuoksusta. Ellei sitten ole joku uusi versio tullut sen jälkeen ???
Kosmetiikkapurkautumista osoitteessa http://designineyes.blogspot.fi

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #346 : 08.06.09 - klo:18:26 »
^ Mäki muistan joskus jonkun vihreän nähneeni kauppojen hyllyillä mutta en sitten olekkaan varma onko se tuo vai joku muu. Emmä sit tiedä, siellä sivulla vaan luki että "uutuus". Olisi pitänyt tutkia sitä saippuahyllyä kaupassa tarkemmin.
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.

Poissa Husky

• Tukkaguru
  • It takes a fool to remain sane
« Vastaus #347 : 08.06.09 - klo:18:29 »
Äh, halusin jonkun kivan raikkaan suihkusaippuan ja ostin sitten ihan vaan tuoksujen perusteella Doven greipin ja sitruunaruohon tuoksuisen. Siinä oli jotain ihmeen kuorivia helmiä! Yök. Miks tuosta ei lukenu mitään siinä purkin kyljessä heti vaan vasta pienellä siellä takana. Iho kutisi ja kuivui, eli melkein täysi purkki lensi suoraan roskikseen. Tilalle ostin nyt sitten Bliwin Mustikka&maito. Mulla on myös Palmoliven se oranssi kausituote, mutta se haju tökkii pidemmässä käytössä.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #348 : 10.06.09 - klo:19:58 »
Tutkailin netissä Palmoliven suihkusaippuoita ja siellä luki uutuutena tälläinen Palmolive Thermal Spa Steam Shower. Onko kukaan nähnyt tälläistä missään vielä? Sisältää mineraaleja sekä appelsiinin sekä männyn eteerisiä öljyjä, kuullostaa ihan mielenkiintoiselta.

Mulla oli tuollainen pari vuotta sitten. Ihan perus Palmolive-kamaa, tuoksu oli höyrysaunamainen ja muistaakseni aika voimakas.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #349 : 10.06.09 - klo:21:30 »
Ostin testiin Madridin Sephorasta kaksi suihkugeeliä, molemmat 150 ml:n tuubeissa, Blue curacao ja Almond Musk tuoksuiltaan. Koostumus näissä on tosi lirua ja tuntuu, etteivät vaahtoudu lainkaan. Ihan hukkaostos oli, koska vaikka tuoksuvatkin hyvälle, niin tuntuu rahanhukalta tällaiset litkut. Grrrr.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #350 : 11.06.09 - klo:09:27 »
Ostin Stockalta heräteostoksena Greenlandin Apple-suihkugeelin. Tuoksuu aivan vihreiltä omenoilta ja omenanhaju jää miedosti iholle vielä suihkun jälkeenkin! Ihana tuote, vaahtoaa hyvin kuitenkaan kuivattamatta ihoa.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #351 : 05.07.09 - klo:16:52 »
Mun on pakko tulla ilakoimaan tänne sitä, että kun nykyään mulla on paaaljon harvemmin migreeniä, niin on ihana nauttia suihkugeelin ja käsisaippuan tuoksusta! :l Edelleenkään tuoksu ei saa olla ällömakea tai kovin voimakas. Rakastan raikkaita, kirpeitä tuoksuja. Esim. sitruuna ja veriappelsiini. Niistä ei tule paha olo. Myöskin kirsikan tuoksu menee, kunhan ei ole liian keinotekoinen ja voimakas. Omenan tuoksu myös miellyttää. Nykyisinkin tulisi paha olo, jos joku vartalovoide tms tuoksuisi ja siis tekee pahaa, jos tuoksu jää iholle, en siis todellakaan voi käyttää mitään hajusteita pahan astmankaan takia. Mutta nyt suihkuhetket piristää tuoksulla, saa nauttia edes hetken kivasta tuoksusta! Tämän takia tahdon, että myös käsisaippua tuoksuu. Hih, mulla pienet ilot...

Saa ehdottaa raikkaan kirpeän tuoksuisa suihkugeelejä tai käsisaippuoita! Tekis mieli tilata Dermosililtä se Punainen Appelsiini suihkugeeli, mutta jos malttais syksyyn, että ois muutakin tilattavaa ;D Nyt on käytössä Lumenen Vadelma suihkugeeli (kausituote viime vuodelta), mutta se on alkanut tökkimään n. 10 käyttökerran jälkeen. Onneksi ei jää tuoksumaan iholla vaan katoaa pesuveden mukana. Kyllä tuon loppuun saa käytettyä.  Poikaystävän luona mulla on 60 ml TBS Mango suihkugeeli ja se on kivan tuoksuinen ja kuluu tarpeeksi nopeasti, on kiva vaihdella tuoksua. Mulla nimittäin 250 ml suihkugeeliä riittää melkein puoleksi vuodeksi ::) Pienemmät pullot ois kivat siis, ei ehtis kyllästyä tuoksuun. TBS:n pikku suihkugeelit on vain liian kalliita.

Lactoline edelleen käytössä toki, jos on päänsärkyä tai muuten semmoinen olo, ettei tahdo tuoksutella. Tosin tuoksuttelin Lactolinen miedosti hajustettua (sitä vaaleanpunaisessa pullossa olevaa) pesunestettä ja se tuoksui miedosti ja ihan kivalta! Vois sitä hommaakin seuraavaksi. Käytän Lactolinea myös sheivailuun.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #352 : 05.07.09 - klo:19:27 »
Palmoliven Happyfulissa on ainakin punaista greippiä ja se on aika pirteä, muttei kuitenkaan kauhean kirpsakka suihkugeeli. Dermolta on sitten tietenkin tuo punainen appelsiini, mutta myös limen tuoksuinen on aika kiva. Ei ole tosiaan yhtään ärhäkkä, vaan se limetin tuoksu pehmenee jonkun hennon makeuden kanssa. Kuitenkin tosi raikas.

Avonilla löytyy myös paljon hedelmäisen raikkaita kylpytuotteita ja suihkugeelejä, joiden hintakaan ei päätä huimaa.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Livia

• Tukkaguru
« Vastaus #353 : 05.07.09 - klo:19:36 »
Jännä, kun ihmisillä on niin erilaisia makuja suihkugeelien suhteen. Minusta täällä on aika vähän Doven fanittajia, mutta mä olen käyttänyt niitä koko 2000-luvun :D Pari kertaa olen kokeillut jotain muuta, Palmoliveä yleensä ja ne tuntuvat niin saippuaisille, että ihan tuntee ihon kuivuvan. Ostin tuon Madagascar sunsetin ja pakkohan se on lotrata loppuun, vaikkei tuoksukaan ole kovin hyvä ja koostumus hirveän saippuainen. Sen sijaan Dovet on kuin kosteusvoidetta levittäisi iholle, ihanan paksua ja hyväntuoksuista (lukuunottamatta niitä öljy-versioita, jotka on kamalia). Silk Dove on suosikkini ja toisena tämä Burst-uutuusgeeli.

Tristy

• Vieras
« Vastaus #354 : 05.07.09 - klo:21:38 »
Mäkin tykkään Doveista, koska tosiaan tuntuvat vähemmän kuivattavilta kuin jotkut normisuihkugeelit. Cherry blossom Cream oil on ihan lemppari, ihanan mieto ja herkku tuoksu, paksu koostumus + ei tunnu kuivattavan. Viimeksi testasin Burst-uutuutta, mutta tuoksu alkoi vähän tökkimään purkin lopussa ja tykkään ehkä enemmän noista kermaisimmista kuin näistä geelimäisistä. Niitä ihan öljyversioita en ole kokeillut, mutta talvella voisin ostaa testiin, kun iho on silloin aika korppu.

Poissa Livia

• Tukkaguru
« Vastaus #355 : 06.07.09 - klo:00:57 »
^ Mä välttelen kaikkia Doveja, missä lukee oil. Mulla tulee nimittäin iho aivan hirveän hajuseksi siitä öljystä, en oikein tiedä mikä se haju on, mutta vähän niinkuin sellainen oikein tosi halpa pistävä saippua :-X Se oikein pinttyy ihoon, olen joka kerta joutunut pesemään ihon vielä uudestaan normaalilla Dovella.

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #356 : 06.07.09 - klo:10:20 »
Minusta täällä on aika vähän Doven fanittajia, mutta mä olen käyttänyt niitä koko 2000-luvun :D

Me ollaan ehkä vain hiljainen kannattajakunta! Oon sitä mieltä, että jos joutuisin elämään yhdellä suihkusaippuamerkillä loppuelämäni, niin se olis ehdottomasti Dove. Edes The Body Shopilla ei olis jakoa tuossa asiassa, vaikka sieltäkin monenlaisia herkkuja löytyy.

Suomessakin oli ennen muinoin Fa-tuotteita, mutta eipä taida olla enää. Sarjaan kuuluu aika mielenkiintoisia suihkugeelejä ja dödöjä, tosin aika halpiskamaa ovat laadultaan. Ostin Tallinnan-reissulta White Tea & Bamboo -suihkugeelin ja vaikka siinä kiva raikas tuoksu onkin, niin koostumus on turhan vetinen. Oon aikaisemmin ostanut stikkidödön ja se oli niin kuiva, ettei iholle levinnyt... Mutta sarjasta löytyy kyllä hauskoja tuoksuja!

Nyt oon käytellyt jossain sitrushuumassa Nivean Lemon & Oil -suihkugeeliä, jossa on hyvä tuoksu ja mukavan paksu koostumus. Evestä sain Lavera-ostosten kylkiäisenä ilmaisen ruusu & orvokki (muistaakseni) -suihkugeelin ja se on muuten kiva, mutta se on aivan auttamattoman juoksevaa.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #357 : 06.07.09 - klo:14:33 »
Minä puolestani valitsisin lempimerkikseni Palmoliven  :) Creme-koostumuksen suihkugeelit eivät ole kuivattavia, ja tuoksut usein miellyttävämpiä kuin kalliimmissa merkeissä. Olive Milk ehdoton suosikki. Cherry Blossom aavistuksen liian imelä nyt kesäaikaan...
Ne Aromatherapy-geelit sensijaan kuivattavat hieman eikä tuoksuissakaan oikein ole kehumista - Happyfulin ostettuani huomasin, että se ärsyttää ajan kanssa sekä nenää että ihoa, joten kiertoon meni...

Fa-saippuoita kaipaan minäkin. Oranssi, sininen ja vihreä lemppareita  :P
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #358 : 06.07.09 - klo:14:46 »
Fa-saippuoita kaipaan minäkin. Oranssi, sininen ja vihreä lemppareita  :P

Paitsi että noista vanhoista värikoodeista on päästy jo aika pitkälle! :D Viron Fa-sivuilta näkee suihkugeelivalikoimaa sarjoittain ja sarjaa klikkaamalla näkee, mitä tuoksuvaihtoehtoja sarjoihin kuuluu.

Jogurttivalikoimakin on tosi kiva noissa suihkusaippuoissa! Mulla oli viime tai toissa kesänä joku marjajogurttijuttu, mutta sitä ei enää näy tuolla sivuilla.

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #359 : 06.07.09 - klo:15:02 »
^ Voi vitsit, mitä ihanan kuuloisia tuoksuyhdistelmiä, eivätkä purkitkaan ole enää niin halvannäköisiä ;D. Ja stickejä sekä geelidödökin löytyy. Noita on kyllä ihan pakko shoppailla, kun pääsee lähtemään Tallinnaan parin viikon päästä :)