Mun on pakko tulla ilakoimaan tänne sitä, että kun nykyään mulla on paaaljon harvemmin migreeniä, niin on ihana nauttia suihkugeelin ja käsisaippuan tuoksusta!

Edelleenkään tuoksu ei saa olla ällömakea tai kovin voimakas. Rakastan raikkaita, kirpeitä tuoksuja. Esim. sitruuna ja veriappelsiini. Niistä ei tule paha olo. Myöskin kirsikan tuoksu menee, kunhan ei ole liian keinotekoinen ja voimakas. Omenan tuoksu myös miellyttää. Nykyisinkin tulisi paha olo, jos joku vartalovoide tms tuoksuisi ja siis tekee pahaa, jos tuoksu jää iholle, en siis todellakaan voi käyttää mitään hajusteita pahan astmankaan takia. Mutta nyt suihkuhetket piristää tuoksulla, saa nauttia edes hetken kivasta tuoksusta! Tämän takia tahdon, että myös käsisaippua tuoksuu. Hih, mulla pienet ilot...
Saa ehdottaa raikkaan kirpeän tuoksuisa suihkugeelejä tai käsisaippuoita! Tekis mieli tilata Dermosililtä se Punainen Appelsiini suihkugeeli, mutta jos malttais syksyyn, että ois muutakin tilattavaa

Nyt on käytössä Lumenen Vadelma suihkugeeli (kausituote viime vuodelta), mutta se on alkanut tökkimään n. 10 käyttökerran jälkeen. Onneksi ei jää tuoksumaan iholla vaan katoaa pesuveden mukana. Kyllä tuon loppuun saa käytettyä. Poikaystävän luona mulla on 60 ml TBS Mango suihkugeeli ja se on kivan tuoksuinen ja kuluu tarpeeksi nopeasti, on kiva vaihdella tuoksua. Mulla nimittäin 250 ml suihkugeeliä riittää melkein puoleksi vuodeksi

Pienemmät pullot ois kivat siis, ei ehtis kyllästyä tuoksuun. TBS:n pikku suihkugeelit on vain liian kalliita.
Lactoline edelleen käytössä toki, jos on päänsärkyä tai muuten semmoinen olo, ettei tahdo tuoksutella. Tosin tuoksuttelin Lactolinen miedosti hajustettua (sitä vaaleanpunaisessa pullossa olevaa) pesunestettä ja se tuoksui miedosti ja ihan kivalta! Vois sitä hommaakin seuraavaksi. Käytän Lactolinea myös sheivailuun.