Kirjoittaja Aihe: Suihkugeelit, -saippuat ja kylpyvaahdot ja -öljyt  (Luettu 157562 kertaa)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
Vs: Suihkugeelit, -saippuat ja kylpyvaahdot ja -öljyt
« Vastaus #360 : 06.07.09 - klo:16:39 »
No kyllä noista edelleen merkin tunnisti  :D En nyt tiedä, onko sisältö muuttunut juurikaan. Saippuavalikoima ei ole suurensuuri, mutta sininen Vitalizing näkyy edelleen mukana - se oli tosi freesi..

Onhan vanha kunnon ebay olemassa...  ;)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #361 : 06.07.09 - klo:20:37 »
Kävin taannoin Lidlissä ja koin järkytyksen. Pool Aprikoosia ei ollut myynnissä  :'( Mun ehdoton HG suihkusaippua ja sitä ei saanut. Valikoima saattaa tosin vaihdella, ja voipi olla että sitä taas joskus saa. Ostin sitten Asian Dream (?) tuoksuisen, ja se on aika samanlainen sen normi-pinkin kanssa. Osaako joku sanoa, onko se aprikoosi poistunut valikoimasta vai vaihteleeko valikoima vaan välillä?

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #362 : 07.07.09 - klo:12:58 »
Ostin joku aika sitten Urtekramin Aloe vera -suihkugeelin ja tyytyväisenä käyttelin muutaman päivän. Sitten aloin ihmetellä kun hiki haisee vaikka juuri on suihkusta tullut :-X Ja normaalisti mulla ei hiki juuri haise ollenkaan. Päädyin sitten lopputulokseen että kyllä se tuo Urten suihkugeeli on syypää hajuun, ilmeisesti on liian miedosti pesevä tai jotain.. Vaihdoin testiksi toiseen suihkugeeliin ja johan loppui hien haju. Ihmeellistä, saa nyt nähdä mihin lopun käyttäisi, uutta en ainakaan osta enkä varmaan muitakaan suihkugeelejä Urtekramilta, sen verran huono kokemus tämä.

Nyt vaan mietityttää että onko siitä shampoosta mihinkään loppujen lopuksi, kun incit on hyvin samanlaiset.. Tähän asti kuitenkin toiminut hyvin eikä mitään ongelmia siitä ole ilmennyt.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #363 : 13.07.09 - klo:20:45 »
Mä kanssa voisin sanoa, että tosi usein tulee ostettua Palmoliven suihkugeelejä ja käsisaippua on lähestulkoon aina siltä merkiltä. On kivoja  tuoksuja, riittoisia ja usein hyviä tarjouksia. Creme-koostumus tosiaankin parempi, mutta Aromatherapyt on myös kivoja, jos tuoksuja vertailee. Happyful ois kiva joskus testata, että pystyykö käyttämään vai ärtyykö iho. Mun nenään se tuoksui kivan raikkaalta.

Olive Creme on mun äidin suosikki ja kotokotoa sitä löytyy ihan aina sekä suihkugeelinä, että käsisaippuana, niin en sitä itse käytä, vaikka mieto ja mukava tuoksu onkin. Cherry Blossom oli hyväntuoksuinen myös, käytin tuota viimeksi käsisaippuana. En tykännyt noista Palmoliven kesätuoksuista, nyt on se vihreä käsisaippuana, menettelee, mutten ihastunut. Eli ei jää ikävä noita LE-tuotteita.

Milk & Honey tuoksu on mun ikisuosikki Palmoliveltä!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa nuunuu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #364 : 13.07.09 - klo:20:59 »
Palmolive-tarjousta hyödynsin ja lähti kestosuosikki milk&honey mukaan sekä joku toinen jonka nimen jo tietenkin unohdin (:
Palmolive on muodostunut suosikiksi, sitä löytyy myös käsienpesuun, samainen milk&honey kun ei kuivata käsiä ihan totaalisesti heti, purkin kyljessäkin taitanee lukea että kosteuttaa.

Poissa Kikka

• Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #365 : 13.07.09 - klo:22:38 »
Mä tykkään kovasti Doven suihkugeeleistä ja nimenomaan tosta Go fresh -sarjasta. Uutena suosikkina on nektariinin ja valkoisen inkiväärin tuoksuinen suihkugeeli ja suosittelen sitä sullekin Chaos testattavaksi, jos et ole jo kerennyt tutustumaan. Ainakin mun mielestä tosi raikas enkä itsekään siis tykkää mistään makeista tuoksuista. :)
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

tiina1982

• Vieras
« Vastaus #366 : 13.07.09 - klo:22:51 »
Palmolive-tarjousta hyödynsin ja lähti kestosuosikki milk&honey mukaan sekä joku toinen jonka nimen jo tietenkin unohdin (:
Palmolive on muodostunut suosikiksi, sitä löytyy myös käsienpesuun, samainen milk&honey kun ei kuivata käsiä ihan totaalisesti heti, purkin kyljessäkin taitanee lukea että kosteuttaa.

Missä on tarjous Palmoliveltä?  :)

Poissa nuunuu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #367 : 13.07.09 - klo:22:54 »

No nyt tuli tietenkin heti tänkapå, olisiko ollut k-supermarketissa 2kpl 3e:llä? Ei hajuakaan mitä maksavat normaalisti, oli muutenkin tarve uusille niin nappasin sitten pari mukaani samalla.

tiina1982

• Vieras
« Vastaus #368 : 13.07.09 - klo:22:57 »
No niimpäs taisi ollakin  :) Muistelisin minäkin nähneeni tän tarjouksen. Kiitos sulle vastauksesta  :)

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #369 : 13.07.09 - klo:23:22 »
Kikka, okei kiitti vinkistä pitääpä joku kerta tuoksutella sitä. En nyt muista mikä oranssipulloinen Palmolive ei ollut hyvä. Onhan tässä näitä uusia testattavia, se Happyful, Nivean Lemon & Oil, Dermosilin Punainen Appelsiini....Lactolinen pinkkiraitaista pesunestettä oon nyt käyttänyt muutaman kerran myös kropanpesuun, ihan kiva mieto tuoksu siinä, ei yhtään häiritsevä!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #370 : 14.07.09 - klo:20:33 »

Meidän Cittarissa (Ruoholahti) oli 3 kpl/ 4 €.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Rosilda

• HAIRahtanut
« Vastaus #371 : 15.07.09 - klo:21:32 »
Minä käytin jossain vaiheessa jatkuvasti sitä Palmoliven milk&honey suihkugeeliä ja sitten kyllästyin siihen ihan totaalisesti. Nyt olen käyttänyt pari vuotta lähes yksinomaan Doven suihkugeelejä, tykkään niistä, tuoksut ovat kivoja ja koostumuskin miellyttävä. itselleni iho ei aseta mitään vaatimuksia suihkugeelien tms. osalta, joten teen ostopäätöksiä lähinnä tuoksun (ja mielikuvien) perusteella.
Nyt sitten viimeksi ostin Nivean Lemon&Oil suihkugeelin, koska äidilläni oli sitä ja ihastuin sen tuoksuun ja vihreään raikkaaseen väriin. No, nyt kun minulla on se omana en tykkääkään siitä niin paljon. Sitä Doven kausituotetta (nektariini ja jotain) haluan kyllä ehdottomasti testata!

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #372 : 16.07.09 - klo:18:26 »
Onko se Doven nektariini&inkivääri vain kausituote?

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #373 : 23.07.09 - klo:19:35 »
Täytyy tännekin tulla hehkuttamaan YR:n uusia tuotteita: Plaisirs de natur-linjaan on ilmestynyt ihanan tuoksuisia kylpytuotteita, joiden pahaa pelkään vielä kuluttavan kukkaroani.  :-\ Selkeä harppaus ekologiseen ja luonnolliseen suuntaan: mukana on luomuviljeltyjä raaka-aineita, esim. Oliivi- ja Kauramaito-tuotteet mainostavat olevansa luomuja. Niistä löytyy siis kylpy-ja suihkuvaahto, iso mötikkäsaippua sekä käsienpesusaippua... ja tietty hoitovoiteet päälle. Tuoksut ovat pehmeän miellyttäviä ja raikkaita. Veikkaan näistä tulevan uusia YR:n menestystuotteita  :D
Myös ne hedelmäisemmät tuoksut ovat raikkaan hienostuneita, eivät ällönmakeita kuten ennen. Aikuiseen makuun...

Voi Yves minkä teit...Luulin sinusta jo päässeeni..!
Mukaan lähti mm. iso oliivisaippua, hauska päästä testaamaan.
Näyttää siltä, että useat valmistajat ovat 'löytäneet' oliiviöljyn ja kehittäneet siitä omat kylpytuotteensa; ensin Dermoshop, nyt YR. Aiemminhan markkinoilla on jo ollut TBS:n Oliivisuihkugeeli, nyt kilpailijoina selkeästi edullisemmat Dermoshop ja YR omille versioillaan...  ;)
Näistähän saisi aikaan mielenkiintoisen vertailutestin: ilmoittaudun heti oliivisuihkugeelien testiryhmään vapaaehtoiseksi! Mitkähän olisivat lopputulokset, kun vertaillaan mm. tuoksua, pesutehoa ja ihon kosteutusta...
Dermoshopin olive-suihkugeeli minulla jo onkin, en viitsinyt heti siksi hankkia YR:n versiota, mutta syksyn aikana aion kyllä vielä sen ostaa...

Etteivät oliivisuihkugeelit vain pääsisi loppumaan, kaapissa odottelee myös kaksi Palmoliven vastaavaa...  ;D
« Viimeksi muokattu: 23.07.09 - klo:19:37 kirjoittanut NarnianQueen »
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Mariatar

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #374 : 14.08.09 - klo:10:43 »
Tyhmä kysymys, mutta myydäänkö Freemanin Truly Luscious -tuotteita enää? Siis niitä karamellisia ja suklaisia suihku- ja kosteustuotteita vartalolle? En ole aikoihin käynyt kosmetiikkaosastoilla "sillä silmällä" tutkimassa, mutta nyt kun pohdin uuden suihkutuotteen ostamista, niin muistin nuo ja uteliaisuus heräsi. Onko kukaan nähnyt näitä enää?
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.