Kirjoittaja Aihe: Suihkugeelit, -saippuat ja kylpyvaahdot ja -öljyt  (Luettu 157561 kertaa)

ewa

• Vieras
Vs: Suihkugeelit, -saippuat ja kylpyvaahdot ja -öljyt
« Vastaus #375 : 14.08.09 - klo:12:36 »
Onko se Doven nektariini&inkivääri vain kausituote?

Mä olen kyllä ymmärtänyt, että on tullut jäädäkseen?

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #376 : 31.08.09 - klo:20:04 »
Suihkusaippuat kuuluu niihin tuotteisiin joissa pihistelen. Muutaman kerran olen erehtynyt ostamaan kalliimpia (esim. Body Shopin) suihkusaippuoita, mutta ei ne minun mielestä eroa mitenkään parin euron markettituotteista. Itse asiassa olen tuumannut, että kun nyt käytössä olevan YR nature plaisirs persikkasuihkusaippuan saan loppumaan, niin saatan jättää uuden saippuan ostamatta ja käytän siis jatkossa vain korkeitaan jotain apteekin perusvoidetta. Kun tuntuu että tavalliset suihkusaippuat ei tee iholle mitään muuta kuin kuivattaa eli sama kuin kaataisin rahaa viemäriin. 

Aurinkosuojien ja itseruskettavien poispesemiseen ehkä tarvitaan saippuaa, mutta nyt syksyn alettua noita tuskin tulee paljon käytettyäkään ennen ensi kesää. Silloin taas voi suihkusaippuan tarvetta miettiä uudelleen. 

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #377 : 04.09.09 - klo:23:02 »
Tyhmä kysymys, mutta myydäänkö Freemanin Truly Luscious -tuotteita enää? Siis niitä karamellisia ja suklaisia suihku- ja kosteustuotteita vartalolle? En ole aikoihin käynyt kosmetiikkaosastoilla "sillä silmällä" tutkimassa, mutta nyt kun pohdin uuden suihkutuotteen ostamista, niin muistin nuo ja uteliaisuus heräsi. Onko kukaan nähnyt näitä enää?

En ole minäkään enää löytänyt ja kaipailen kovasti, ilmotelkaahan jos jossain vielä on! :)
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #378 : 05.09.09 - klo:04:38 »
Onko jonkun muun mielestä Palmoliven Limited Edition Marrakech sunrise (se vihreä) suihkusaippua kovin miehisen tuoksuinen? Mulla on tuo ja musta se on jotenki turhan miehinen tuoksu. Käyttelen kuitenkin loppuun mutta ei kyllä tule ikävä.

Poissa garme

• HAIRahtanut
« Vastaus #379 : 05.09.09 - klo:10:25 »
Minä en ole kyllä kauhean hulluna tuohon Doven oranssiin nektariinisaippuaan. Tosin tavoistani poiketen käytin sitä samaa ainetta lähes pelkästään koko kesän ja ehkä siksi vähän kyllästyinkin, mutta tuoksu on vähän mitäänsanomaton ja koostumus vähän kummallista, ei ainakaan yhtä ihanaa kuin tavallisessa Dovessa (valkosininen puteli). En hirveästi innostu siitä vihreästä samaan sarjaan kuuluvastakaan, sekään ei ole sellaista kermaista koostumukseltana. Nää kuitenki kyllä vaahtoaa hyvin, saa ilman sieniäkin hyvin levitettyä ja toimii hyvin sheivauksessakin.

Mun lemppari on Sephorasta ostamani vähän kermainen ginger-lime-suihkusaippua. Kyllä kaduttaa etten hamstrannut näitä enemmän, nyt pitää käyttää säästeliäästi. Tykkään raikkaista sitruksisista tuoksuista ihan hulluna. Lisäksi tykkään paljon Luxin kultaisesta shimmerhommasta, jota ei tietenkään saa yhtään mistään joten sitäkin on säästeltävä. Onneksi on vaihtoehtoja, tosin vähän turhankin paljon on noita suihkugeelejä nykyään vaikka vasta lahjoitin siskollekin muutaman.

En vaihtaisi suihkugeelejäni perusvoiteisiin ym. (jos ei olisi pakko) vaikka nekin varmaan voisivat ihan hyvin toimia, minä käytän suihkusaippuaa lähinnä tuoksun takia ja rakastan sitä että saa tuoksua ihanalta, puhdistus on sivuseikka.
iHerb alekoodi: FEW484

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #380 : 05.09.09 - klo:15:13 »
Onko jonkun muun mielestä Palmoliven Limited Edition Marrakech sunrise (se vihreä) suihkusaippua kovin miehisen tuoksuinen? Mulla on tuo ja musta se on jotenki turhan miehinen tuoksu. Käyttelen kuitenkin loppuun mutta ei kyllä tule ikävä.

Mä haistelin tuota kaupassa ja mun mielestä se oli selkeesti enempi miehinen, kuin naisellinen. Sen takia jäikin kauppaan. Mulla on se oranssi ja siinä on sitten taas joku ihmeellinen marsipaaninen sivuhaju, joka ei mun nenää myöskään pidemmässä käytössä miellytä. Yleisesti ottaen tykkään kyllä Palmoliveistä kovasti.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Sanguine

• Tukkaguru
« Vastaus #381 : 29.09.09 - klo:15:23 »
Onko kenelläkään juureksella kokemuksia mm. Kicksissä myytävistä Angel's spa suihkuvaahdoista?  :)

http://www.angelspa.it/en/products/bath-and-shower-foam/
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 

Poissa Kikka

• Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #382 : 02.11.09 - klo:10:54 »
Mä ostin Tallinnasta Cottage - sarjan Green Tea ja Viinirypäle - suihkugeelit ja voi että tykkään. Ihana koostumus ja tuoksu!! Harmittaa ihan älyttömästi, etten ottanut noita useampia, sarjaan kuuluui ehkä seitsemän erituoksuista suihkugeeliä. Kauniita pulloja, koko 250 ml. Hinta n. 3 e/plo.
Tiedänpähän seuraavalla kerralla kun menen taas Tallinnaan, ottaa näitä roppakaupalla useampia.

Edit: Omat pesuaineeni ostin Rimistä, joten ihan normikaupoista löytyy.
« Viimeksi muokattu: 02.11.09 - klo:12:27 kirjoittanut Kikka »
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #383 : 02.11.09 - klo:11:50 »
^Joo, nuo on niin ihania. Mulla on ollut samasta sarjasta kanssa tuo viinirypäle, punainen greippi ja viikuna. Kaikissa koostumus tosi kermainen ja herkulliset tuoksut.

Oon menossa nyt keskiviikkona Tallinnaan ja nää suihkugeelit on yks, mitä oon etukäteen himoillut.  ;) Muistaakseni ostin aikanaan sen punaisen greipin Riikasta, joten ilmeisesti kyseistä sarjaa saa laajemminkin Baltiasta. Ja Tallinnasta ostin ne paikallisesta Cittarista, eli ihan normikaupasta.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #384 : 24.11.09 - klo:19:36 »
Pakko hehkuttaa, nimittäin rainbown tropiikin kosketus suihkusaippuaa sekä hunajan houkutus kylpyvaahtoa!  :-* Tuo suihkusaippua on jo vanha tuttu, se tuoksu. Mmm.. Voisin vain istua suihkussa tuoksuttelemassa tuota saippuaa ;D Pesee hellävaraisesti ja jättää ihon puhtaaksi.

Meillä on istuma-amme ja en tykää kauheasti tuossa suihkussa käydä kun tulee niin kylmä, siksi teen usein itselleni muhkeita vaahtokylpyjä. Olen testaillut varmaan kaikki markkinoilla olevat kylpyvaahdot sillä rakastan kylpeä vaahdon keskellä. Ongelmaksi on vain usein koitunut se, että heti kun itse käyn ammeeseen, vaahto on jo haihtunut pois  ::) Tai viimeistään haihtuu parin minuutin päästä. Ostin kokeiluun tänään tuon rainbown hunajan houkutus kylpyvaahdon ja täytyy sanoa että aivan mieletöntä! Sitä vaahtoa oli niin saakutasti ja se kesti koko kylvyn ajan, about 20 minuuttia. Iho jäi silkin pehmeäksi ja tuntui kosteutetulta (?). Tuoksu oli myös mukavan mieto ja rauhoittava. Voin todella suositella tätä, ihan jo vaikka tavalliseksi suihkusaippuaksi; 500ml jättiputeli, taisi maksaa 1.80e :D

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #385 : 24.11.09 - klo:19:48 »
Pakko hehkuttaa, nimittäin rainbown tropiikin kosketus suihkusaippuaa sekä hunajan houkutus kylpyvaahtoa!  :-* Tuo suihkusaippua on jo vanha tuttu, se tuoksu. Mmm.. Voisin vain istua suihkussa tuoksuttelemassa tuota saippuaa ;D Pesee hellävaraisesti ja jättää ihon puhtaaksi.

Minä myös tykkään tuosta tropiikin kosketus -suihkusaippuasta, ihana! <3
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #386 : 25.11.09 - klo:17:29 »
^Kuulostaa mielenkiintoiselta. Missäs kauppakaetjussa Rainbowta myydäänkään (YkkäsBonus -kaupoissa?)?

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #387 : 25.11.09 - klo:18:13 »
^Kuulostaa mielenkiintoiselta. Missäs kauppakaetjussa Rainbowta myydäänkään (YkkäsBonus -kaupoissa?)?

S-ryhmän kaupoissa (se vihreä bonuskortti) :D
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #388 : 25.11.09 - klo:19:06 »
^Kiitos  :D

Onkos Lidlistä saatava Pool suihkusaippua merkki nykyään Cien? Ainakin niissä on tismalleen sama inci ja pullon muoto on sama. Tuoksukin on sama. Aprikoosi versioita olen vertaillut ja ne siis täsmää.
« Viimeksi muokattu: 27.11.09 - klo:20:36 kirjoittanut pinkpepper »

Poissa riinam

• HAIRahtanut
« Vastaus #389 : 03.12.09 - klo:12:29 »
Onko kenelläkään juureksella kokemuksia mm. Kicksissä myytävistä Angel's spa suihkuvaahdoista?  :)

http://www.angelspa.it/en/products/bath-and-shower-foam/

Sain lahjaksi tuon sarjan vartalokuorinnan ja body lotionin ja tuoksu tökkii mulla vähän. Ei paha, mutta ei mun mielestä hyväkään. En ole kumpaakaan ehtinyt sen kummemmin testata, kuorinta vaikuttaa oikein hyvältä ja voide on kevyttä. Tykkään siitä, ettei voiteessa ole väriaineita, parabeenejä ja PEG:iä (en kyllä tiedä, mitä tuo on, mutta sitä tässä ei ole merkintöjen mukaan :D) ja vartalokuorinnassakaan ei parabeenejä ole.

Edit: Ai näitä onkin paljon erilaisia tuolla. Eli tarkemmin mulla on tuo Rich body lotion with ylang-ylang & tangerine oils ja raw sugar body scrub samalla lopulla. Ehkä tuoksu on muissa eri (:
« Viimeksi muokattu: 03.12.09 - klo:12:33 kirjoittanut riinam »