Kirjoittaja Aihe: Suihkugeelit, -saippuat ja kylpyvaahdot ja -öljyt  (Luettu 147776 kertaa)

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
Vs: Suihkugeelit, -saippuat ja kylpyvaahdot ja -öljyt
« Vastaus #405 : 22.03.10 - klo:21:25 »
^^Freemanillahan on mandariinilta tuoksuva  :) Tai ainakin näin muistelen.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #406 : 22.03.10 - klo:21:49 »
Sorruin alesta ostamaan Lumenen Spa-sarjan suihkusaippuan jonka tänään otin käyttöön. Toi tuoksu on kyllä jännä, vois kuvitella että jakaa mielipiteet, mä kyllä tykkäsin :) Vaahtoaa hyvin ja jättää ihon tosi pehmeäksi :-* Vaikka en sais ostaa yhtään ainotta suihkutuotetta kun edellisiä on aivan sikana, oon silti tyytyväinen ostokseeni koska toi on ihQ!
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Klaara

• Hiushörhö
« Vastaus #407 : 22.03.10 - klo:22:00 »
Edelleen tosin on etsinnässä hyvin, hyvin sitruksen/appelsiinintuoksuinen suihkugeeli edelleen. Vinkkejä otetaan vastaan.

Dovella on Grapefruit & lemongrass suihkugeeli, joka ainakin omaan nenääni on mukavan raikas ja sitruksen tuoksuinen.
Pitkät, karheat ja raidoitetut luonnonkiharahkot hiukset

MariaK

• Vieras
« Vastaus #408 : 22.03.10 - klo:22:13 »
Kiitos kukulla, Sinimustalle ja Klaaralle.  <3

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #409 : 23.03.10 - klo:10:18 »
Nivealla on Happy Time (?) suihkusaippua, joka tuoksuu sellaiselle appelsiiniselle. Vai onko se sitten appelsiininkukka?

Poissa Klaara

• Hiushörhö
« Vastaus #410 : 23.03.10 - klo:11:16 »
^Siinä tuoksuu kukka, ei ole ollenkaan sitrustuoksu. Muuten kyllä aivan ihana, oon monesti haaveillut sen tuoksuisesta hajuvedestä.
Pitkät, karheat ja raidoitetut luonnonkiharahkot hiukset

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #411 : 23.03.10 - klo:11:27 »
Jos puhutte tästä tuotteesta: http://www.nivea.fi/products/show/5133 niin minun mielestäni tuo tuoksuu kyllä ihan selkeästi appelsiineille.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #412 : 23.03.10 - klo:11:34 »
^Niin minustakin tuo tuoksuu appelsiinille, mutta se tuoksuu myös maidolle, joten siinä ei ole sellaista kirpeän appelsiinin vivahdetta. On kyllä muuten tosi ihanaa.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #413 : 23.03.10 - klo:12:19 »
Mä en yleensä tykkään ruusun tuoksuisista kosmiksista, mutta Korresin Japanese Rose tuoksuu kyllä tosi hyvältä, jotenkin parfyymisemmalta ja intensiivisemmältä kuin ruusu yleensä, ei ihan niin raikkaalta. Pullon suunnittelu on kyllä ihan hanurista. Ostin helmikuussa Emotionista puoleen hintaan joulusetin jossa oli 50ml body butter, 50ml suihkugeeli ja sitten huulirasva (joka muistuttaa enemmän lipstainia). Suihkugeelissä ei ole minkäänlaista nokkaa vaan pullo on suora ohut putki josta vaan kierretään korkki pois ja suuaukko on siis koko purkin kokoinen. Kiva sielä sitten yrittää suihkussa varovasti kaataa suihkugeeliä..

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #414 : 23.03.10 - klo:12:51 »
^Toi Korresin pullojen suunnittelu on muuten tosi ärsyttävää. Sama koskee suihkugeelien ohella myös shampoo- ja hoitispulloja (ainakin minikokoisia, joita mulla on ollut käytössä). Niistä tosiaan holahtaa kerralla ihan luvattoman paljon ainetta, vaikka yrittäisi olla kuinka varovainen juuri tuon älyttömän korkkisysteemin vuoksi.

Hyvää sitrus/appelsiinintuoksuista suihkugeeliä suosittelisin minäkin etsimään Body Shopin valikoimista. Siellä on monta kivaa tuoksua, joista satsuma on oma suosikkini. Ihanan raikas ja samalla hedelmäisen pehmeä tuoksu!  :-*
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa Lene

• HAIRahtanut
« Vastaus #415 : 23.03.10 - klo:18:33 »
Mä olen eniten tykännyt sitruksentuoksuisista suihkugeeleistä, suurin rakkaus on TBS:n sitrussuihkugeeli, joka on jo ammoin lopetettu.  :'(
Rexonan Fruitamin on toinen hyvä, mutta Lidlistä on myös löytynyt appelsiinintuoksuinen suihkugeeli. Eli periaatteessa mikä tahansa käy, kunhan on sitruksinen.  :D
Edelleen tosin on etsinnässä hyvin, hyvin sitruksen/appelsiinintuoksuinen suihkugeeli edelleen. Vinkkejä otetaan vastaan.

Jos on Tallinnaan asiaa tai joku tuttu on menossa niin suunta Kaubamajan suihkugeelihyllylle. Sieltä Treaclemoonin  "Those lemonade days"- sitruunasuihkugeeliä puolen litran pullossa. Ihanaa :l

edit.
Unohdin ihan täysin L'Occitanen sitruunasuihkugeelin (keltainen tarra pullossa) ja lemon-verbena-suihkugeelin. Nää on ihan parhaita sitruunakategoriassa. <3
« Viimeksi muokattu: 25.03.10 - klo:15:49 kirjoittanut Lene »
My make-up may be flaking!
But my smile, still, stays on!

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #416 : 29.03.10 - klo:18:15 »
Mä olen eniten tykännyt sitruksentuoksuisista suihkugeeleistä, suurin rakkaus on TBS:n sitrussuihkugeeli, joka on jo ammoin lopetettu.  :'(
Rexonan Fruitamin on toinen hyvä, mutta Lidlistä on myös löytynyt appelsiinintuoksuinen suihkugeeli. Eli periaatteessa mikä tahansa käy, kunhan on sitruksinen.  :D
Body Shopiin on tullut uusi tuotesarja Sweet Lemon, ehkä se vois napata :)
www.siameselipstick.com

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #417 : 30.03.10 - klo:19:47 »
Onko kukaan kokeillut uutta Nivean shower & shave suihkusaippuaa? Onko hyvä sheivaamiseen? :)

http://www.nivea.fi/products/show/39028
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #418 : 26.08.10 - klo:16:34 »
Hiukanko mua himottais hankkia tollainen Palmolive Nutra.fruit-suihkusaippua. Noi näyttää aivan ihanilta! En ole livenä tosin nuuskutellut (ja mun olemassaoleva suihkusaippuavarasto hillitsee ostelut). Onkos jollakulla tollaista? :)

www.siameselipstick.com

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #419 : 26.08.10 - klo:19:00 »
^Mä olen himoinnut tuota granaattiomenaa ja ehkä mandariiniakin. Mulla on enää pari pulloa varastoja niin sen jälkeen testaan tuon granaattiomenan ainakin.

Nyt olen käyttänyt ja yllättynyt Rainbow:n Tropiikin tuoksu saippuasta, sehän on tosi hyvää! Ja se tuoksu on niin ihana! Mango ehkä?