Kirjoittaja Aihe: Suihkugeelit, -saippuat ja kylpyvaahdot ja -öljyt  (Luettu 157550 kertaa)

Poissa Kikka

• Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
Vs: Suihkugeelit, -saippuat ja kylpyvaahdot ja -öljyt
« Vastaus #420 : 26.08.10 - klo:19:35 »
Mä ostin jo keväällä Tallinnasta tuon granaattiomenan ja juurikin viime viikolla sit löysin Prisman hyllystä noi ja piti ostaa se mandariinituoksuinen suihkusaippuakin. Molemmat kivoja, aika paksuja ja kermaisia koostumukseltaan, kosteuttavat mukavasti. Pitää vaan hyvin huuhdella, että saippua peseytyy kunnolla pois.
Jättävät ihoon miedon ja pehmeän tuoksun. Väritykseltään raitainen koostumus on hauskan näköinen! :)
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #421 : 27.08.10 - klo:22:03 »
Mä tykkään noista Palmoliven suihkusaippuoista. Olen käyttänyt loppuun yhden kiivin, joka oli ihanan tuoksuinen ja koostumukseltaan juuri oikea. Sellainen sopivan kermamainen, mutta levittyi kuitenkin hyvin, eikä kuivattanut ihoa. Nyt käytössä on mandariini, joka sekin tuoksuu todella hyvältä. Aion ostaa testiin vielä granaattiomenan, mutta luulenpa että kiivi pysyy suosikkinani. Ja tosiaan, putelit ovat todella piristävän näköisiä.
1b M ii

Poissa eivor

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #422 : 29.08.10 - klo:12:59 »
Ooh ostin juuri tuollaisen Palmoliven suihkusaippuan, kiivin, ja tuoksu on ihana. Himoitsen tosin noita kaikkia.  <3

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #423 : 29.08.10 - klo:17:08 »
Miten muuten, tuoksutteletteko kaupassa saippuoita? Mä teen välillä niin, vaikka koen sen erittäin nolona. Eikä niitä pulloja kai periaatteessa saisi availla. Olen kyllä nähnyt muidenkin niin tekevän.

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #424 : 29.08.10 - klo:17:14 »
Mäkin nyt sitten tosiaan ostin tuon uuden Palmoliven kiivin tuoksuisena. Todella ihana tuoksu ja kivan näköinen pullo. Täytyy vain hetki malttaa olla käyttämättä sitä kun vanha suihkusaippua on vielä kesken.

^ Kyllä mä ainakin tuoksuttelen. En halua ostaa mitään saippuaa joka ei tuoksu mielestäni hyvälle.
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.

Poissa Klaara

• Hiushörhö
« Vastaus #425 : 29.08.10 - klo:17:23 »
^^ Kyllä miekin tuoksuttelen. Nolottaa, mutta en halua ostaa suihkusaippuaa, jonka tuoksusta en sitten tykkääkään.

Pitkät, karheat ja raidoitetut luonnonkiharahkot hiukset

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #426 : 30.08.10 - klo:09:08 »
Kyllä minäkin tuoksuttelen suihkusaippuat kaupoissa. Eikä mua edes yhtään nolota se. ;D
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa tiita

• HAIRahtanut
« Vastaus #427 : 30.08.10 - klo:10:04 »
Täysin OT kysymys, mutta otatteko sitten mukaan sen purkin, jonka olette avanneet ja tuoksutelleet vai vaihdatteko avaamattomaan purkkiin?

Itse tunnustan syyllistyväni myös suihkugeelien tuoksutteluun ja siihen, että vaihdan purkin sitten vielä avaamattomaan. Oletan, että siitä ensimmäisestä purkista on tuoksutelleet muutkin ja enhän nyt sellaista halua :D
Kyllä se siitä, koska aina se siitä

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #428 : 30.08.10 - klo:10:06 »
^Mä teen ihan samalla tavalla. ;)
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #429 : 30.08.10 - klo:15:20 »
Mä en jaksa tuoksutella, kun yleensä niiden haju ei kovin kauaa pysy kylppärissä tai iholla suihkun jälkeen. On siis aika sama miltä tuoksuu, kunhan nyt kaikkein tummimmista pakkauksista pysyy erossa. Joskin kotona oli yksi Avonin suihkugeeli, joka haisi karmealta ja vieläpä niin voimakkaasti, että haju tarttui heikosti vaatteisiinkin. En uskalla Avonin suihkugeelejä juuri siksi ostaa, kun ei niiden tuoksua voi edes arvata.
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

Poissa Kosmetiikkakissa

• HAIRahtanut
« Vastaus #430 : 30.08.10 - klo:19:55 »
Nyt on parasta aikaa Anttiloissa (ainakin Helsingissä) ota 3, maksa 2 -kampanja Palmoliven tuotteista, joten jos haluaa kokeilla jokaista noista kolmesta uudesta suihkugeelistä niin kantsii käydä Anttilasta hakemassa. Itse melkein ostin, mutta kotona on niiiiin monta avaamatonta suohkugeeliä, että hillitsin itseni ainakin toistaiseksi.

Poissa Klaara

• Hiushörhö
« Vastaus #431 : 30.08.10 - klo:20:02 »
Täysin OT kysymys, mutta otatteko sitten mukaan sen purkin, jonka olette avanneet ja tuoksutelleet vai vaihdatteko avaamattomaan purkkiin?

Itse tunnustan syyllistyväni myös suihkugeelien tuoksutteluun ja siihen, että vaihdan purkin sitten vielä avaamattomaan. Oletan, että siitä ensimmäisestä purkista on tuoksutelleet muutkin ja enhän nyt sellaista halua :D

Vaihdan avaamattomaan, ja yritän kaivella kaikista takimmmaisen purkin, etten nappaa jonkun muun samoin tehneen kerran avaamaa purkkia.  ;D

Mie olen tykästynyt Doven White ginger and nectarine (tai jotain sinne päin) suihkugeeliin, tuoksuu ihanalle.
Pitkät, karheat ja raidoitetut luonnonkiharahkot hiukset

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #432 : 15.10.10 - klo:19:22 »
Täällä ei tainnut käsisaippuoille olla omaa ketjua, mutta näppärästihän tämä hehkutus tänne menee kun eiköhän tuota voi suihkusaippuanakin käyttää :)

Löytyi siis ihan Prismasta ehkä ihanin käsisaippua ikinä, nimittäin Athena's Coconut Milk-nestesaippua. Ostin tuon keittiöön käsisaippuaksi, ensin himoitsin vastaavaa palasaippuana kun tuoksui niin ihanalta (rakastan kookoksentuoksua) mutta sitten ilokseni bongasin myös pumppupulloversion. En ole koskaan törmännyt saippuaan, joka jättää kädet näin pehmeän ja kosteutetun tuntuisiksi, ihan kuin olisi käsivoidetta käyttänyt. Vielä en toki osaa sanoa, mitä tekee pitemmässä käytössä, mutta hyvältä vaikuttaa ainakin ensikokeilun perusteella :)
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."

Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #433 : 02.04.11 - klo:19:20 »
Onko nuo Palmoliven uudet Aromatherapy suihkusaippuat millaisia? Ovatko siis tyyliin samanlaisia kuin aiemmat?
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #434 : 02.04.11 - klo:22:43 »
^ Olen ollut siinä käsityksessä, että aivan samaa kamaa, mutta eri pullossa, varma en tosin ole :)