Kirjoittaja Aihe: Suihkugeelit, -saippuat ja kylpyvaahdot ja -öljyt  (Luettu 152617 kertaa)

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
Vs: Suihkugeelit, -saippuat ja kylpyvaahdot ja -öljyt
« Vastaus #435 : 02.04.11 - klo:22:48 »
^ Samaa kans mietin, mutta ihmetytti vain miksi sitä mainostetaan sitten uutuutena kun sitä se ei ole kuin pullon muodossa.
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.

Strix

• Vieras
« Vastaus #436 : 17.04.11 - klo:23:57 »
Olen käyttänyt Nivea natural shower oil suihkuöljyä. Tuotetta kuluu tavallisen suihkusaippua verran ja vaahto on ihastuttavan pehmeää. Tuntuu oikeasti kosteuttavan ihoa öljypitoisuutensa ansiota. Ainoastaan tuoksu on hieman tympeä. Kaipaisin marketteihin lisää vastaavia  öljyisiä erittäin kuivan ihon tuotteita. Käytän aina kosteusvoidetta suihkun jälkeen, mutta tämän kanssa tekee toisinaan mieli skipata, voitelen silti  ;D

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #437 : 03.07.11 - klo:16:41 »
Vieläkö Tigillä on suihkugeelejä? Nimimerkillä muistelen edelleen sitä kaurakeksin tuoksuista... :-*
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #438 : 03.07.11 - klo:18:34 »
Olen käyttänyt Nivea natural shower oil suihkuöljyä. Tuotetta kuluu tavallisen suihkusaippua verran ja vaahto on ihastuttavan pehmeää. Tuntuu oikeasti kosteuttavan ihoa öljypitoisuutensa ansiota. Ainoastaan tuoksu on hieman tympeä. Kaipaisin marketteihin lisää vastaavia  öljyisiä erittäin kuivan ihon tuotteita. Käytän aina kosteusvoidetta suihkun jälkeen, mutta tämän kanssa tekee toisinaan mieli skipata, voitelen silti  ;D
Mä ostin tämän myös eilen, ajattelin että poistais vedenkestävät aurinkorasvat hyvin. Yleensä laitan saippuat pesupuffilla mutta en usko että toi toimis sen kanssa vaikka aavistuksen vaahtoaakin. Tuoksu on erilainen mitä odotin, aika unisex, mikä on hyvä koska ostin ton yhteiskäyttöön miehen kanssa. Iholle se ei kuitenkaan jää tuoksumaan. Mies kokeili pestä tolla muuten myös hiuksensa, noi sen käyttämät tujut hiusrasvat kun ei shampoolla lähde. Esipesu Nivealla ja EHS-shampoota perään niin puhdistui kerralla lähes kaikki vahat pois! Kaikin puolin hyvä tuote siis :ts
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa nysimum

• HAIRahtanut
« Vastaus #439 : 22.01.12 - klo:14:22 »
Mä kävin eilen tentin jälkeen ennen salille menoa kun odottelin miehekettä saapuvaksi nuuhkimassa Stockmannilla Weledan Sitrus suihkuvoidetta ja rakastuin  :l
Oh! En edes tiennyt, että tuollaista on olemassa. Incikin näytti hyvältä, mitä tuolta vakoilin – tuota alkoholia lukuun ottamatta. Liekö kuivattava vai kosteuttava alkoholi  ???

Olen vasta ihan viime aikoina herännyt huomaamaan, miten uskomattoman vaikeaa voi olla löytää sulfaatitonta suihkusaippuaa, saati sitruunan/sitruksen tuoksuisena! Varsinkin talvella ihoni kuivuu aivan älyttömästi, enkä tiedä onko pelkkä vesipesu vai sulfaattipesu pahempi... Kaiken maailman suihku"öljytkin" sisältävät usein heti tokana ainesosana SLS:ää >:( Jopa TBS:n suihkugeeleistä ylivoimaisesti suurin osa on sillä kyllästettyjä, vain muutamia lasten tuotteita tai suihkuvoiteita löytyy sulfaatittomina, ja ne sitten tuoksuvat kamalalta tai tunkkaiselta (sheavoi tms., menee aika kauas raikkaasta sitruksesta).

Jos siis on vinkkejä tähän, pistäkäähän tulemaan :)

Olisi varmaan reppana järkyttynyt pahastikin, jos olisin paljastanut etten käytä suihkugeelejä tai saippuaa intiimialueille.
Veikkaan että ylivoimaisesti suurin osa (ellei kaikki) gyneistä komppaa tätä vahvasti :) Vesipesu kyllä normaalisti riittää, kaikki ylimääräinen sotkee kropan omaa pH:ta, bakteerikantaa jne. Vesi vanhin voitehista!

Miten muuten, tuoksutteletteko kaupassa saippuoita? Mä teen välillä niin, vaikka koen sen erittäin nolona. Eikä niitä pulloja kai periaatteessa saisi availla.
Jos siinä on sinetti tms. niin silloin en tietenkään avaa, mutta muuten tuoksuttelen ilman muuta! En ole edes tullut ajatelleeksi että siinä olisi jotain noloa ;D
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
– Daniil Harms: Uusi anatomia

Poissa nysimum

• HAIRahtanut
« Vastaus #440 : 26.01.12 - klo:22:19 »
Uuh, sain lahjaksi Weledan granaattiomenasuihkuvoidetta, tässä ainakin on ihana tuoksu :l Inci on samantyyppinen kuin tuossa sitruksessa, pistän raporttia, minkälainen on käytössä.
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
– Daniil Harms: Uusi anatomia

chai

• Vieras
« Vastaus #441 : 27.01.12 - klo:11:05 »
Mä ostin tämän myös eilen, ajattelin että poistais vedenkestävät aurinkorasvat hyvin. Yleensä laitan saippuat pesupuffilla mutta en usko että toi toimis sen kanssa vaikka aavistuksen vaahtoaakin. Tuoksu on erilainen mitä odotin, aika unisex, mikä on hyvä koska ostin ton yhteiskäyttöön miehen kanssa. Iholle se ei kuitenkaan jää tuoksumaan. Mies kokeili pestä tolla muuten myös hiuksensa, noi sen käyttämät tujut hiusrasvat kun ei shampoolla lähde. Esipesu Nivealla ja EHS-shampoota perään niin puhdistui kerralla lähes kaikki vahat pois! Kaikin puolin hyvä tuote siis :ts

Minäkin käytän tätä silloin harvoin kun viitsin mitään pesuainetta vartalolle käyttää. Tavalliset suihkusaippuat kuivattavat aivan liikaa. Olisi tosiaan kiva, jos marketteihin ilmestyisi lisää erittäin kuivalle iholle soveltuvia suihkusaippuoita. Nivea taitaa olla ainut, eikä sitäkään tunnu aina löytyvän.

Poissa EyeCandy

• HAIRahtanut
« Vastaus #442 : 27.01.12 - klo:12:33 »
Vieläkö Tigillä on suihkugeelejä? Nimimerkillä muistelen edelleen sitä kaurakeksin tuoksuista... :-*

Tätä kaipaisin myös! Myydäänköhän sitä enää missään. Tuoksu oli niiiiin herkullinen! Nam!

Ainiin ja nimi oli siis Oatmeal Cookie. Nam, vitsi jos jostain sais sellasen pullon vielä!
« Viimeksi muokattu: 27.01.12 - klo:12:38 kirjoittanut EyeCandy »

Poissa jeppu

• HAIRahtanut
« Vastaus #443 : 27.01.12 - klo:17:09 »
^ Hei,mun mielestä iherbin Giovannin Hazelnut Vanilla -suihkugeeli tuoksuu ihan samalta kuin tuo Tigi!! Mulla tosin oli tuota Tigin suihkugeeliä viimeksi varmaan viisi vuotta sitten, mutta tuli kuitenkin ihan heti mieleen se kun käytin tuota Giovannia ensimmäistä kertaa... Suosittelen kokeilemaan, ei ole kalliskaan!
1c M ii BSL

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #444 : 31.01.12 - klo:22:50 »
Pitäisi jonkinlainen suihkuöljy löytää miehelle. Minkälaisia kokemuksia juureksilla on niistä. Ajattelin hieman jotain apteekin suihkuöljyä, mutta enhän minä niistä oikein ymmärrä ku en käytä :) Tuoksulla ei ole mitään väliä, mies käyttää muutenkin aina mun aineita  ;D
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #445 : 01.02.12 - klo:18:16 »
Minä olen käyttänyt Eucerinin tuoksutonta suihkuöljyä. Siinä on kyllä hieman epämiellyttävä "tuoksu", se tuoksuu minusta aivan kalalle. Muuten se on hyvä tuote. Joskus olen käyttänyt myös L'Occitanen jotakin manteliöljy-suihkuöljyä. Tykkäsin tuoksusta, mutta tuote oli kallis. Niveaakin olen joskus käyttänyt ja tykkään siitäkin. Sitä vain ei aivan jokaisessa kaupassa näy olevan.
« Viimeksi muokattu: 01.02.12 - klo:22:08 kirjoittanut Marie Corelli »
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #446 : 01.02.12 - klo:20:06 »
Nivean suihkuöljyssä on mielestäni aika unisex-tuoksu, sopii molemmille. Ihan miellyttävä. Noita kalliimpia suihkuöljyjä en ole koskaan käyttänyt että eroista en osaa sanoa.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #447 : 01.02.12 - klo:21:54 »
L'occitane taitaa olla jotain parinkympin hujakoilla niin tosiaan ei sillä viitti aloittaa  ;D Eucerinilla taisi olla hajustettukin versio siitä suihkuöljystä. Pitää varmaan käydä haistelemassa niitä, vaikka tuo ukko ei välitäkään minkätuoksuinen on niin tuskin haluaa kalalta haista  ::)
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #448 : 02.02.12 - klo:09:22 »
^ Hei,mun mielestä iherbin Giovannin Hazelnut Vanilla -suihkugeeli tuoksuu ihan samalta kuin tuo Tigi!! Mulla tosin oli tuota Tigin suihkugeeliä viimeksi varmaan viisi vuotta sitten, mutta tuli kuitenkin ihan heti mieleen se kun käytin tuota Giovannia ensimmäistä kertaa... Suosittelen kokeilemaan, ei ole kalliskaan!
Kiitos vinkistä! :) Laitoin kokeiluun, vaikkei mun mitään iHerbiä pitänytkään tilata. Jotenkin kummasti sain vaan aikaiseksi kaksi ostoskorillista :D
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

Varjotar

• Vieras
« Vastaus #449 : 25.03.12 - klo:12:57 »
Mä oon suosinut Palmoliven suhkusaippuoita. Eivät liian peseviä kuten Doven ja tuoksuvalikoima on Palmolivellä enemmän omaan nenään sopiva. Rexonaa on toisinaan tullut kesäsin osteltua, kun on halunnut vaihtelua. Rexonalla ei vaa oo kovin montaa kivaa suihkusaippuaa.