Mä kävin eilen tentin jälkeen ennen salille menoa kun odottelin miehekettä saapuvaksi nuuhkimassa Stockmannilla Weledan Sitrus suihkuvoidetta ja rakastuin 
Oh! En edes tiennyt, että tuollaista on olemassa. Incikin näytti hyvältä, mitä
tuolta vakoilin – tuota alkoholia lukuun ottamatta. Liekö kuivattava vai kosteuttava alkoholi

Olen vasta ihan viime aikoina herännyt huomaamaan, miten uskomattoman vaikeaa voi olla löytää sulfaatitonta suihkusaippuaa, saati sitruunan/sitruksen tuoksuisena! Varsinkin talvella ihoni kuivuu aivan älyttömästi, enkä tiedä onko pelkkä vesipesu vai sulfaattipesu pahempi... Kaiken maailman suihku"öljytkin" sisältävät usein heti tokana ainesosana SLS:ää

Jopa TBS:n suihkugeeleistä ylivoimaisesti suurin osa on sillä kyllästettyjä, vain muutamia lasten tuotteita tai suihkuvoiteita löytyy sulfaatittomina, ja ne sitten tuoksuvat kamalalta tai tunkkaiselta (sheavoi tms., menee aika kauas raikkaasta sitruksesta).
Jos siis on vinkkejä tähän, pistäkäähän tulemaan

Olisi varmaan reppana järkyttynyt pahastikin, jos olisin paljastanut etten käytä suihkugeelejä tai saippuaa intiimialueille.
Veikkaan että ylivoimaisesti suurin osa (ellei kaikki) gyneistä komppaa tätä vahvasti

Vesipesu kyllä normaalisti riittää, kaikki ylimääräinen sotkee kropan omaa pH:ta, bakteerikantaa jne. Vesi vanhin voitehista!
Miten muuten, tuoksutteletteko kaupassa saippuoita? Mä teen välillä niin, vaikka koen sen erittäin nolona. Eikä niitä pulloja kai periaatteessa saisi availla.
Jos siinä on sinetti tms. niin silloin en tietenkään avaa, mutta muuten tuoksuttelen ilman muuta! En ole edes tullut ajatelleeksi että siinä olisi jotain noloa