Kirjoittaja Aihe: Suihkugeelit, -saippuat ja kylpyvaahdot ja -öljyt  (Luettu 157564 kertaa)

Poissa Selena

• HAIRahtanut
Vs: Suihkugeelit, -saippuat ja kylpyvaahdot
« Vastaus #45 : 21.08.06 - klo:18:58 »
Siitä Plus+ suihkugeelistä kiinnostuneille voin infota, että myös Tarjoustaloissa tota on. Itse ostin sen eilen ja tuoksu on kieltämättä aika jännä..

Ja minäkin infoan siitä Plus+ suihkugeelistä: jos olet vegaani, tuote ei sovi sinulle! Sisältää "hydrolyzed gelatin", eli tulkintani mukaan nestemäistä liivattetta.  ???
Make it a great day

Poissa Merial

• HAIRahtanut
« Vastaus #46 : 22.08.06 - klo:14:07 »
Itselläni on tällä hetkellä käytössä Palmoliven Aroma Therapy -suihkugeeli, tuoksuna Sensual eli jasmiinia, ruusua ja orkideaa. Olen ajatellut aina ettei tuollaiset pehmoisemmat ja syvemmät tuoksut minulle sovi ja tuonkin ostin pikaiseen koska tarvitsin suihkugeeliä mutta käytettyäni nyt tuota jonkin aikaa olenkin huomannut, että tuo tuoksu istuukin minulle varsin hyvin. :) Lisäksi  kaapista löytyy neljä YR:n minisuihkugeelipulloa: mango, persikka, päärynä ja karhunvatukka, mutta näistä ei ole mikään jäännyt erityisesti mieleen, ihan hyviä mutta ei erikoisempia.

Näin talven tullessa kaipaisin jotain ei-kuivattavaa, kosteuttavaa suihkugeeliä. Itselläni siis atooppinen iho, mutta mielelläni koittaisin tulla toimeen ensin pelkän suihkugeelin avulla, rasvaamaan kun en halua ruveta kun iho ei ole rutikuiva muuta kuin kämmenistä vain.

Onko teillä kokemusta hyvistä "kosteuttavista" suihkugeeleistä? Entäs nuo Natusanin kylpytuotteet?
Tukka hyvin, kaikki hyvin!

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #47 : 22.08.06 - klo:14:12 »
Onko teillä kokemusta hyvistä "kosteuttavista" suihkugeeleistä?

Saa korjata, mut minusta tolla Sebamedillä on hoitava pesuneste joka talviaikaan oli just sopiva. Tietty käytän aina kosteusvoidetta suihkun jälkeen, mutta ei tuo kuivattanut ainakaan "liikaa".
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Merial

• HAIRahtanut
« Vastaus #48 : 22.08.06 - klo:15:00 »
Vilkaisin tuota Sebamedia nettisivuilta ja hyvältä vaikuttaa. Menee tosin sekaisin nuissa kun on eri vaihtoehtoja usein pesevälle, kuiva- ja herkkäihoisille sekä tuo hoitavakin pesuneste löytyy.. :P
Tukka hyvin, kaikki hyvin!

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #49 : 23.08.06 - klo:09:11 »
Ostin taas pitkästä aikaa Sebamedia ja olen nyt käyttänyt sitä pari päivää. Iho tuntuu heti huomattavasti paremmalta, hyvin puhdistetulta, mutta hellästi hoidetulta. Tuoksu kyllä tökkii edelleen, mutta ei kai auta kuin tottua.

Omasta mielestäni Sebamed on suihkusaippuoiden aatelia, parempi on ainoastaan Bemina pesuvoide, jota ei tunnu saavan mistään. Alan olla jo epätoivoinen. Sain oman putelini sairaalasta mukaani, mutta se loppui jo ja uutta ei ole löytynyt. Sillä oli niin hyvä pestä kroppa ja kasvot. Meikitkin lähti, oli hellävaraista, lähes tuoksutonta ja sopivan paksua ja geelimäistä koostumukseltaan. Ikinä ei ole ollut kasvojeni iho niin hyvässä kunnossa, kuin Beminaa käyttäessäni. Aivan loistavaa ainetta.
1b M ii

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #50 : 23.08.06 - klo:18:41 »
Kuivaihoisille sopii myös Eucerinin pesuöljy, löytyy hajusteilla tai ilman.
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa maxfactor

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #51 : 23.08.06 - klo:20:35 »
Ostin taas pitkästä aikaa Sebamedia ja olen nyt käyttänyt sitä pari päivää. Iho tuntuu heti huomattavasti paremmalta, hyvin puhdistetulta, mutta hellästi hoidetulta. Tuoksu kyllä tökkii edelleen, mutta ei kai auta kuin tottua.

Omasta mielestäni Sebamed on suihkusaippuoiden aatelia, parempi on ainoastaan Bemina pesuvoide, jota ei tunnu saavan mistään. Alan olla jo epätoivoinen. Sain oman putelini sairaalasta mukaani, mutta se loppui jo ja uutta ei ole löytynyt. Sillä oli niin hyvä pestä kroppa ja kasvot. Meikitkin lähti, oli hellävaraista, lähes tuoksutonta ja sopivan paksua ja geelimäistä koostumukseltaan. Ikinä ei ole ollut kasvojeni iho niin hyvässä kunnossa, kuin Beminaa käyttäessäni. Aivan loistavaa ainetta.
Mä käytän kans tuota Sebamedia, mutta mulla on käytössä Fresh shower versio jossa on mielestäni parempi tuoksu kuin tossa perinteisessä.

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #52 : 23.08.06 - klo:23:23 »
mietiskelin kaupassa tänään että mitähän myrkkyjä noi suihkugeelit pitää sisällään ku esim doven inceissä luki et petrolatum kun taas palmoliveissä en huomannu mineraalei mut neki ärsyttää ihoo et täytyy jotai ihmeainetta olla... eli tietääkös täällä kukaan mitä haitta-aineita ne yleensä pitää sisällään?
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #53 : 26.08.06 - klo:21:20 »
Fii vähän paha sanoa, kun ei tiedä miten ihosi reagoi. Petrolatum ei ole mineraalia vaan mineraaliöljyä. Ihan eri asioita nuo kaksi. Olisko hajusteet? Vai kuivuuko iho liian pesevästä aineesta?
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

sugar!

• Vieras
« Vastaus #54 : 26.08.06 - klo:21:23 »

Mä käytän kans tuota Sebamedia, mutta mulla on käytössä Fresh shower versio jossa on mielestäni parempi tuoksu kuin tossa perinteisessä.
Mä olen mysös Sebamed-fani, mutta suihkyöljyn kohdalla. Aivan huippu, kosteuttava, pesevä. Mut mulla onkin aina ollut niin kuiva iho et geelit ja saippuat on ehdoton no-no.

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #55 : 26.08.06 - klo:21:25 »
joo öljyjä tarkoitin mut jostain syystä se öljy-sana jäänyt mineraalinperästä pois :)  niin en o itekkää keksiny mikä on syynä... mulla on ihan äly herkkä iho...  et voi tietty olla silikonit mut sit taas on tullut kaikkee vaika tuotteessa ei olisikaan ollut silikonia, että joku muukin ärsyttää varmasti noiden mineraaliöljyjen ohella... huoooh ontää niin vaikeeta ;D  :-\
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Candy

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #56 : 12.09.06 - klo:16:39 »
Olen nyt parin viikon ajan käyttänyt Nivean suihkuöljyä ja tykkään kyllä siitä  :)
Ei kuivata ollenkaan, kuten esim. yr:n ja jotkut palmoliven suihkugeelit, joita ennen tuota Niveaa käytin.
1c M ii

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #57 : 13.09.06 - klo:00:41 »
Olen nyt parin viikon ajan käyttänyt Nivean suihkuöljyä ja tykkään kyllä siitä  :)
Ei kuivata ollenkaan, kuten esim. yr:n ja jotkut palmoliven suihkugeelit, joita ennen tuota Niveaa käytin.
Siis suihkuöljy? Onko tuo sitten sellaista öljymäisen juoksevaa vai? Pystyykö laittamaan pesupuffiin, vai eikö vaahtoa? Kiinnostuin kun talven koppuraiho pelottaa ja pitäis suihkuun saada joku pesutuote joka avittais vähän tässä ettei rasvailun kanssa ole sitten aina ihan niin justiinsa.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #58 : 13.09.06 - klo:01:01 »
Mulla on myös Nivean suihkuöljyä. Se ei vaahtoa ihan niin paljon kuin tavallinen suihkusaippua. Pullo on suurinpiirten tämän näköinen:

That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #59 : 13.09.06 - klo:01:16 »
Katsoin Nivean sivuilta kanssa tota ja vaikuttaa lupaavalta! Ei taida tosin olla kauhean riittoisaa jos ei kovin vaahtoa. Ainakin se kuivalle iholle tarkoitettua TBS:n kookosvoisuihkugeeliä sai lotrata tosi paljon pesupuffiin että sitä tuntui riittävän kaikkialle, mutta kyllä se sitten kanssa kostuteuttikin ihoa. Tämän Nivean kanssa sama juttu? Pitää käydä kaupan hyllyillä tsekkaamassa viel :)
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com