Kirjoittaja Aihe: Suihkugeelit, -saippuat ja kylpyvaahdot ja -öljyt  (Luettu 152643 kertaa)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
Vs: Suihkugeelit, -saippuat ja kylpyvaahdot ja -öljyt
« Vastaus #450 : 25.03.12 - klo:19:20 »
Mun tekis mieli jotain kirpeän tuoksuista suihkusaippuaa. Löytyiskö luonnonmukaisilta sarjoilta jotain?

Poissa Pepper

• HAIRahtanut
« Vastaus #451 : 26.03.12 - klo:15:24 »
^Kävisikö Nubian Heritage Lemongrass-Tea-Tree?

Tuoksu on ihanan kirpeä eikä palasaippuakaan ole kuivattanut ihoa.
Tyger tyger, burning bright. In the forests of the night. What immortal hand or eye could frame thy fearful symmetry?

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #452 : 26.03.12 - klo:15:41 »
^Hmm. Tea tree ei kuulu mun lemppareihin tuoksuissa, mutta tuo lemongrass varmaan pehmentää kuitenkin?

Mitäs kaikkia kirpeitä suihkusaippuoita marketissa nyt onkaan? Nivealla taitaa olla jotain muistaakseni, mutta onkos muilla? Entä The Body Shop?

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #453 : 26.03.12 - klo:15:52 »
^Body Shopin Pink Grapefruit on ihanan kirpeä! Tykkään tuosta tosi paljon.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa nysimum

• HAIRahtanut
« Vastaus #454 : 26.03.12 - klo:16:11 »
Mun tekis mieli jotain kirpeän tuoksuista suihkusaippuaa. Löytyiskö luonnonmukaisilta sarjoilta jotain?
Mulla on Weledan granaattiomenaa ja sitrusta, ja tykkään molemmista ihan järjettömän paljon :) Koostumus on sellainen voidemainen ("shower cream") eikä vaahtoa kauheasti, mutta se ei ole mua haitannut. Ovat sulfaatittomia ja luonnonkosmetiikkaa muutenkin, ja ainakin oma ihoni on tykännyt tosi paljon. Ja tuoksu on iiiiihana!  :l
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
– Daniil Harms: Uusi anatomia

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #455 : 26.03.12 - klo:16:49 »
^Mulla on ollut Weledan tyrni suihkusaippuaa, joten voisinkin kokeilla tuota granaattiomenaa ja sitrusta, kun olen noin muuten tykännyt tuosta Weledasta. Tosin melko kalliita. Mutta laitan korvan taakse  :D

Poissa caessa

• HAIRahtanut
« Vastaus #456 : 12.04.12 - klo:23:40 »
Osaako kukaan sanoa, kumpi olisi kosteuttavampi tai kumpi sisältää enemmän kosteusvoidetta, Doven vai Palmoliven suihkusaippuat? Tykkään käyttää molempia, mutta jos vain tietäisin jomman kumman olevan kosteuttavampi, niin siirtyisin sitten kokonaan siihen. Incistähän sen varmaan voisi jotenkin katsoa, mutta kun en ole yhtään perehtynyt noihin ainesosiin, niin ei ne oikein kerro minulle mitään.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #457 : 13.04.12 - klo:08:38 »
^Mun mielestä yleisesti ottaen Dovella jää pehmoisempi iho. Ei Palmolivekään huono ole, mutta esim. talveksi ne ihan perus-Palmolivet voi olla turhan kuivattavia. Nutrafruitit sen sijaan on tosi kermaisen pehmeitä.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Varjotar

• Vieras
« Vastaus #458 : 24.04.12 - klo:22:41 »
Palmoliveltä on taas tullut uusia suihkusaippuoita :) Ostin Ayurituel Energy:n jossa on santelipuuta ja inkivääriä. Tuoksu on omaan nenään melko eksoottinen, ei paha kuitenkaan, mutta onpahan mahtavan virkistävä ja miellyttävä olo suihkun jälkeen :l

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #459 : 26.04.12 - klo:22:28 »
^Mä ostin myös muutaman noista uudesta, mutta on mun makuuni liian mausteisen tuoksuisia. Tulee vähän semmoinen tunkkainen fiilis, en vain oikein pidä eksoottisista tuoksuista. Saippua on kyllä ihan hyvää, mutta en varmaan enää toiste osta. Perus palmolivet on mun mielestä parhaita.  :)

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #460 : 27.04.12 - klo:19:37 »
Minä myös tuoksuttelin noita Palmoliven uutuuksia, mutta liian mausteisia olivat tosiaan. Sen sijaan ostin Nivean uutuudet Powerfruit Relax (Acai & Blueberry) sekä Powerfruit Refresh (Goji & Cranberry). Noissa molemmissa on mukavan hedelmäinen tuoksu, joka jää hetkeksi iholle suihkun jälkeen. Eivät myöskään ole mitään superkuivattavia, toki kosteuttavampiakin suihkusaippuoita löytyy.

Poissa Amber

• HAIRahtanut
« Vastaus #461 : 06.05.12 - klo:11:14 »
Innostuin koko talven Sebamedia käyttäneenä nyt taas kevään tulleen kokeilemaan muitakin suihkusaippuoita :) Rexonan uusi Fruit Explosion on aivan ihana hedelmäpommi, varsinkin kun olo on muuten flunssan takia nuutunut. Ei tuntunut liian kuivattavaltakaan, joskaan ei myöskään ole maailman kosteuttavin suihkusaippua. Tuoksu kuitenkin aivan <3.

Rexonan mukaan kaupasta lähti myös Nivean Free Time cream shower, jossa on tähtihedelmää ja aloemaitoa. Tätä en ole vielä kokeillut mutta tuoksuu myöskin ihanan raikkaan hedelmäiselle.

Olen myös viime viikolla kokeillut LdB hydrasensitive apple& Aloeveraa ja Cien mango milkkiä ja molemmat olivat ihanan kosteuttavan tuntuisia, varsinkin Cien on ihanan kermainen ja tuoksu on herkullinen :-* LdB:n tuoksusta en niinkään välittänyt, on siis ihan ok - hieman omenainen mutta näin kesän alla muhun iskevät paremmin reippaasti hedelmäiset ja pirteät tuoksut :)

Varjotar

• Vieras
« Vastaus #462 : 08.05.12 - klo:23:01 »
^Tuo Nivean Free Time on pitkäaikainen lempparini, siihen ei vain millään kyllästy <3
Ostin sitten itsekin nuo Nivean uutuudet, Powerfruit Relaxin ja Refreshin, joista Relax  :l

Rexonan uudet käsisaippuat on kivoja, joskin hajusteissa riittää... 0_0

LdB:n saippuat haisee pahalle, en oo koskaan lämmennyt niille.
« Viimeksi muokattu: 09.05.12 - klo:11:24 kirjoittanut Varjotar »

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #463 : 04.06.12 - klo:18:46 »
Tokmannin hyllystä löytyi miellyttävä uutuus (en ole ainakaan aikaisemmin nähnyt) - Linna suihkusaippua karpalo. Tuoksu on ihana karpalolimonadi. Ei tunnu kuivattavan omaa ihoani ainakaan nyt kesällä. Ehdottomasti nousi heti suosikiksi.

Poissa garme

• HAIRahtanut
« Vastaus #464 : 19.06.12 - klo:16:23 »
Suihkusaippuoita on enemmän kuin liikaa jo muutenkin, mutta tulipa hankittua taas pari lisää. Hankin Nivean Freetimen lähinnä töissä käytettäväksi, mutta pitää melkein tuoda tuo kotiin kun töissä tulee kuitenkin aika harvoin käytyä suihkussa, eihän sitä pääse käyttämään ollenkaan! Tosi ihana ja raikas tuoksu, töissä ei mitään liian voimakkaita pitäisikään käyttää, joten siinä mielessä sopiva.

The Body Shopin alepöydästä tarttui mukaan joku vadelmasuihkugeeli. Viimeinkin löytyi suihkugeeli, joka edes etäisesti muistuttaa jotain mun vanhaa Yves Rocherin suihkugeeliä, josta aikoinaan ostin vaan matkapakkauksen enkä sitten enää löytänytkään sitä lisää.

Oon vaan niin katkera kun taannoin Sephorasta ostin jotain Lime&Ginger-suihkugeeliä, joka koostumukseltaan ja erityisesti tuoksultaan oli aivan täydellistä, ja nyt sitä ei tietenkään enää löydy. Miten muutenkin mun kaikki lempisuihkugeelit on sellaisia, että niitä ei enää jälkeenpäin löydy mistään?
iHerb alekoodi: FEW484