Kirjoittaja Aihe: Suihkugeelit, -saippuat ja kylpyvaahdot ja -öljyt  (Luettu 152641 kertaa)

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
Vs: Suihkugeelit, -saippuat ja kylpyvaahdot ja -öljyt
« Vastaus #465 : 19.06.12 - klo:18:12 »
The Body Shopin alepöydästä tarttui mukaan joku vadelmasuihkugeeli. Viimeinkin löytyi suihkugeeli, joka edes etäisesti muistuttaa jotain mun vanhaa Yves Rocherin suihkugeeliä, josta aikoinaan ostin vaan matkapakkauksen enkä sitten enää löytänytkään sitä lisää.
Mä nuuhkuttelin myös tänään tota vadelmasuihkugeeliä ja oli ihana! Tosi aidon tuoksuinen. Maltoin kuitenkin mieleni ja jätin sen sinne, geelit kun tuppaa kuivattamaan mun ihoa.. Ostin sitten pitkään haikailemani Hemp-sarjan suihkusaippuan, "kun alennuksessa oli" ;) Sen tuoksu tuskin kaikkia miellyttää, ite tykkään.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #466 : 20.07.12 - klo:13:25 »
Sokoksen alepäiviltä löytyi I Love Icecream Dreams-suihkugeelipakkaus. Tuoksuinä siinä on banaani, minttusuklaa, mansikka ja toffee  :) Tuoksuvat kyllä aivan jäätelöille! Toisena vaihtoehtona oli Candy.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #467 : 20.07.12 - klo:13:31 »
Tokmannin hyllystä löytyi miellyttävä uutuus (en ole ainakaan aikaisemmin nähnyt) - Linna suihkusaippua karpalo. Tuoksu on ihana karpalolimonadi. Ei tunnu kuivattavan omaa ihoani ainakaan nyt kesällä. Ehdottomasti nousi heti suosikiksi.

Meinasin ostaa tätä Prismasta, mutta mulla on ollut Linna tuotteista joku ikivanha käsitys että on huonoja. Pitää kyllä ottaa testiin, mä rakastan kaikkia marjatuoksuja eikä hintakaan ole tässä suihkusaippuassa paha!  :) Minkälaista tuo suihkusaippuan koostumus on, onko lirua vai sellaista paksuhkoa?

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #468 : 20.07.12 - klo:13:35 »
^Minusta aika perusgeeliä. Ehkä hieman lirumpaa.

Bristow

• Vieras
« Vastaus #469 : 24.07.12 - klo:10:38 »
Tykkään käyttää Palmoliven kosteuttavia suihkugeelejä. Yves rocherilla oli ainakin ennen aivan ihanan tuoksuinen päärynä-suihkugeeli mutta se kuivatti liikaa ihoa, harmi  :P

Poissa Elsinen

• HAIRahtanut
« Vastaus #470 : 25.07.12 - klo:19:59 »
Mulla vakituotteisiin kuuluu Palmoliven Milk & Honey, Olive tai herkän ihon vaaleansininen samasta sarjasta. Nutrafruit sen sijaan oli jotenkin pettymys, odotin kai tuoksulta liikaa. Ennen käytin myös Doven suihkugeelejä, mutta nykyään koen sen pienen korkin tosi epäkäytännölliseksi, kun märillä käsillä en meinaa saada sitä auki. Mökkireissulla kokeiltu Pirkan mango-orange sen sijaan oli ihanan raikas tuoksultaan, ja mukavan tuntuinen muutenkin. Hyvä kokemus on myös vihreässä purkissa olevasta Pirkan Aloe Vera & Yoghurtista.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #471 : 29.07.12 - klo:15:42 »
Ostamassani I love... -matkapakkauksessa tuli mukana suihkugeelikin, Rasberry & blackberry bubble bath & shower creme. Ihan perushyvä on: vaahtoaa hyvin, huuhtoutuu iholta helposti, mutta erityismaininnan ansaitsee tuoksu joka on ihan yhtä herkullinen kuin marjaisan nimen perusteella kuvitellakin saattaa. Harmi kun mulla ei ole kylpyammetta, tämän tuoksuisessa vaahtokylvyssä olisi nimittäin ihana lekotella!

Poissa kraula

• HAIRahtanut
  • Learning to fly.
« Vastaus #472 : 29.07.12 - klo:17:18 »
Uusin hankinta tällä saralla iHerbistä tilattu Organic Indulgence Creamy Body Wash Sweet Cherry & Almond. Ostin lähinnä kirsikantuoksun takia, mutta tässä kyllä puskee manteli enemmän esiin. Mukavan hellävaraisesti pesee kyllä, mutta ei tässä mitään erityistä ole. Koostumus vähän liru, tykkäisin paksummasta, niin aine ei valuisi kämmeneltä suihkun lattialle niin helposti.. Tuskin ostan uudestaan, metsästän jotain paremmantuoksuista.
Ei saa edes kunnollista KAAAHVIA.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #473 : 30.07.12 - klo:00:01 »
Saako mistään enää Treacle Moonin suihkuvaahtoja ja muita tuotteita? Stockmanniltahan niitä sai vielä ennen viime jouua, mutta eipä saa enää. Tuoksuttelin silloin joulun alla eri tuoksuisia suihkuvaahtoja ja se inkiväärin(?) tuoksuinen oli kivan pirtsakka tuoksu aamusuihkuihin. Jätin sen silloin ostamatta ja nyt sitä ei enää löydy mistään.  >:(

Poissa rosmarin

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #474 : 01.08.12 - klo:16:39 »
Born to Bion suihkugeelit <3

Kirkas geeli vaahtoaa kermamaisen pehmeästi, on sopivan hellävaraista mutta tekee kuitenkin puhdasta jälkeä ilman kuivaa ja kiristelevää tunnetta. Vartalon iho on suihkun jälkeen kivan joustava eikä body lotionia tarvitse välttämättä käyttää ollenkaan. Aloe & bamboon tuoksu on mukavan raikas ja vihreä, shea taas on jännä sekoitus kahvia ja pähkinää.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #475 : 02.08.12 - klo:07:06 »
Mistä noita Born To Bioja saa ostaa ja minkä hintaisia ne ovat? Olen noita jossain lehdissä nähnyt ja herkulliselta näyttävät. :)
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa rosmarin

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #476 : 02.08.12 - klo:09:21 »
^Tilasin omani netistä; ainakin Biodelly.com sekä Hyvinvoinnin tavaratalo myyvät Born to Bioja. Yksi pullo kustantaa noin 8-9 euroa ostopaikasta riippuen.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #477 : 02.08.12 - klo:11:29 »
Mistä noita Born To Bioja saa ostaa ja minkä hintaisia ne ovat? Olen noita jossain lehdissä nähnyt ja herkulliselta näyttävät. :)

Muistelen, että näin näitä Lifessä.

Edit. Siellähän niitä myydään.
« Viimeksi muokattu: 03.08.12 - klo:22:10 kirjoittanut Marie Corelli »
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Tarabel

• HAIRahtanut
« Vastaus #478 : 03.08.12 - klo:22:09 »
Myös www.cosmerya.fi nettikaupasta saa Born to Bio-tuotteita

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #479 : 03.08.12 - klo:22:37 »
Millähän merkillä olisi kuorivaa suihkugeeliä? Fruttinista tykkään ja hamstraan sitä aina reissuilta, mutta nyt se alkaa loppumaan ja täältäpäin sitä ei saa mistään. Palmolivellä on se mineral massage, mutta en tykännyt siitä, muistaakseni rakeet oli liian pieniä ja ei kovin kuorivia. Dovella oli ennen myös joku hyvä kuoriva hedelmäinen suihkugeeli, mutta en ole sitä enää löytänyt mistään.