Kirjoittaja Aihe: Suihkugeelit, -saippuat ja kylpyvaahdot ja -öljyt  (Luettu 152620 kertaa)

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
Vs: Suihkugeelit, -saippuat ja kylpyvaahdot ja -öljyt
« Vastaus #495 : 07.01.13 - klo:12:00 »
Minsku, Freemanilla on parikin kuorivaa suihkugeeliä, tai no toinen on geeli ja toinen sellaista paksua suolatahnaa, mutta ne minusta ainakin kuorii. Sain joululahjaksi Dermosilin lahjapakkauksen missä oli suihkugeeli ja kuorinta mutta siinäkään kuorinnassa ei ole läheskään tarpeeksi niitä hippusia. Mun lempparikuorinta on kuorintahanska + suihkugeeli, paljon tehokkaampi kuin yksikään pelkkä kuoriva suihkugeeli :)

Mulla muuten taitaa olla sitä Doveakin, eli Go Fresh joku greippi-sitruunaruoho, ostin Anttilasta, se on ihan ok.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #496 : 13.01.13 - klo:17:49 »
Mä olen ottanut seuraavan suihkugeelin ostamiseen tasan yhden tavoitteen: semmoinen, minkä korkki ei räväytä kynttä halki ja korkki hajoa ekalla aukaisulla  >:( Kynnet muutenkin liuskoittuvaa sorttia, hajoavat sitten totaalisesti aina kun äherrän tötsää auki.
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #497 : 13.01.13 - klo:17:52 »
^ Toi on muuten todella ärsyttävää. Mulla onkin yleensä suihkugeelipurnukan korkki auki juuri tuon takia, ettei tartte kynsiä hajottaa joka pesureissulla. Vinkkaa toki, jos löydät jonkun kynsiystävällisen suihkugeelin. :D
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #498 : 13.01.13 - klo:19:09 »
Yves Rocherin Jardins du Monde-geelit ovat niitä pahimpia  :D
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #499 : 13.01.13 - klo:21:02 »
^ No niinpä muuten onkin! :D
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

Poissa Elsinen

• HAIRahtanut
« Vastaus #500 : 31.01.13 - klo:10:16 »
Muistinpa vihdoin ostaa tuota Nivean suihkuöljyä. Helppo käyttää, eikä ollenkaan hankala huuhdella pois. Tuoksusta sen sijaan en välittänyt yhtään..

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #501 : 07.02.13 - klo:13:17 »
Minsku, Freemanilla on parikin kuorivaa suihkugeeliä, tai no toinen on geeli ja toinen sellaista paksua suolatahnaa, mutta ne minusta ainakin kuorii.

Olen testaillut myös noita Freemaneja, eikä niistä löydy sopivaa, kun ne taitaa pääasiassa olla pelkkiä kuorintoja eikä kuorivia suihkugeelejä. Haluan siis myös sen pesuominaisuuden siihen samaan purkkiin, en pelkkää kuorintaa.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #502 : 12.02.13 - klo:11:47 »
^ Toi on muuten todella ärsyttävää. Mulla onkin yleensä suihkugeelipurnukan korkki auki juuri tuon takia, ettei tartte kynsiä hajottaa joka pesureissulla. Vinkkaa toki, jos löydät jonkun kynsiystävällisen suihkugeelin. :D

Mä olen ihan intona Dermosilin tuotteista niin pakko mainostaa tännekin tätä suihkugeeliä. https://www.dermoshop.com/fi/products/3508-suihkugeeli-karpalo?r=/intent/skincare/clean Purkki on siis sen mallinen, että suihkugeeli puristetaan tuolta pois eikä tarvitse availla mitään korkkeja.
Aika paljon oli tuolla dermon sivuilla negatiivista palautetta tuosta purkista, mutta mun mielestä se on ihan loistava. Ei vaadi yhtään voimaa vaan suihkugeeli tulee siististi purkista ulos, ei valu/vuoda. Lattialle en ole tiputtanut niin en tiedä hajoaako tuo purkki helposti vai ei.

Mulla on juurikin tätä karpalosuihkugeeliä, ja tästä on kyllä tullut ihan lemppari varsinkin urheilun jälkeen. Mukavan raikas ja kirpeä tuoksu, jättää raikkaan tunteen iholle. Vaikka suihkugeeli onkin melko voimakkaasti tuoksuva, niin ei ahdista henkeä. Suihkugeeli saisi mielestäni vaahdota enemmän. Koostumus on kiva, helposti virutettavissa pois. Ei mikään kosteuttavin suihkusaippua mitä olen kokeillut, mutta sanotaanko näin että tätä käyttää jo pelkän tuoksunsakin puolesta.  ;D

Ensi kerralla lähtee Dermosilin tilaukseen ainakin porkkana suihkusaippua ja kuoriva vadelmasuihkugeeli.  :P

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #503 : 13.02.13 - klo:12:24 »
^ Mä olenkin joskus katsellut noita suihkugeelejä, mutta on jäänyt tilaamatta kun käyttäjäarviot on sen verran tyrmääviä. Tuoksun puolesta kyllä karpalo ja porkkana houkuttelisivat. Ai niin, onhan Dermolla tosiaan noita pumppupulloihin pakattuja kynsiystävällisiä suihkugeelejä, joista raparperi ainakin on ihanan tuoksuistakin.

Poissa Georgina

• Hiushörhö
« Vastaus #504 : 13.02.13 - klo:14:53 »
Eiköhän tämä sovi tännekin.

Olisiko jollakulla suositella vartalokuorintaa? Olen huomannut kaipaavani sitä nyt kun asun asunnossa jossa on sauna. Olen käyttänyt Freemanin Guava-suolakuorintaa, mutta sen ongelma on se, että suolarakeet sulavat iholle ennen kuin ainetta on edes ehtinyt juurikaan hieroa. Body Shopin kuorivassa suihkugeelissä taas on hippuja niin vähän, että tuntuu siltä että se ei tee yhtään mitään.
Jotain edullista, runsashippuista ja mielellään hoitavaa tuotetta siis etsin!  ;D

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #505 : 25.02.13 - klo:21:24 »
Pirkka Mandariini & Inkivääri -suihkugeeli testattu. Mukavan tuoksuista, oikein kiva ja edullinen perussuihkugeeli. Varmasti tulee ostettua uudelleenkin.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #506 : 25.02.13 - klo:22:24 »
Eiköhän tämä sovi tännekin.

Olisiko jollakulla suositella vartalokuorintaa? Olen huomannut kaipaavani sitä nyt kun asun asunnossa jossa on sauna. Olen käyttänyt Freemanin Guava-suolakuorintaa, mutta sen ongelma on se, että suolarakeet sulavat iholle ennen kuin ainetta on edes ehtinyt juurikaan hieroa. Body Shopin kuorivassa suihkugeelissä taas on hippuja niin vähän, että tuntuu siltä että se ei tee yhtään mitään.
Jotain edullista, runsashippuista ja mielellään hoitavaa tuotetta siis etsin!  ;D
Muistan lukeneeni kehuja Lorealin Exfotonic-vartalonkuorinnasta http://sensaisti.blogspot.fi/2009/12/33vartalokuorinta.html Itse tykkään kyllä että kuorimahanska+suihkusaippua on tehokkain versio :)
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #507 : 31.03.13 - klo:21:28 »
Stendersin saippuat ovat kyllä ihania ja tuoksu jää iholle, mutta niillä ei kannata pestä intiimialueita  :T.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Amber

• HAIRahtanut
« Vastaus #508 : 14.04.13 - klo:21:52 »
Mä olen ihan rakastunut Yves Rocherin Brazilian coffee beans shower creamiin <3 Ihanan kermainen ja kosteuttava ja tuoksu on niin huumaava :-* Miinusta vaan pienestä purkista (200 ml), kuluu aivan liian äkkiä ::)

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #509 : 26.05.13 - klo:19:17 »
Nivea In-Shower body milk suihkuvartalovoide testattu.. haju aika huono, pistävä, ylihinnoiteltu tuote. Iho jäi jokseenkin siloiseksi, mutta mitään erityisen kosteuttavaa vaikutusta en huomannut. En ostaisi. Onneksi oli vain näytekappale testissä tässä.
« Viimeksi muokattu: 26.05.13 - klo:19:24 kirjoittanut Angelie »