Kirjoittaja Aihe: Suihkugeelit, -saippuat ja kylpyvaahdot ja -öljyt  (Luettu 147757 kertaa)

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
Vs: Suihkugeelit, -saippuat ja kylpyvaahdot ja -öljyt
« Vastaus #510 : 26.05.13 - klo:19:17 »
Nivea In-Shower body milk suihkuvartalovoide testattu.. haju aika huono, pistävä, ylihinnoiteltu tuote. Iho jäi jokseenkin siloiseksi, mutta mitään erityisen kosteuttavaa vaikutusta en huomannut. En ostaisi. Onneksi oli vain näytekappale testissä tässä.
« Viimeksi muokattu: 26.05.13 - klo:19:24 kirjoittanut Angelie »

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #511 : 26.05.13 - klo:21:17 »
^ Mä sain kanssa näytepussukan tuosta. Ei siitä 10ml näytteestä riittänyt kuin käsivarsiin ja toiseen pohkeeseen. Ehkä sitä olis pitänyt annostella enemmän, koska mä en huomannut oikein mitään eroa.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Ropelli

• Tukkaguru
« Vastaus #512 : 27.05.13 - klo:12:12 »
Mä olen taas rakastunut Nivean uutuuteen, ostin heti kättelyssä sen isoimman pönikän ja tämä shower body milk toimii ainakin mulle hyvin.
Aika ronskilla kädellä mä sitä annostelen, mutta tekee mun ihosta hurjan pehmoisen suihkun jälkeen! Mies on kuivan ihonsa kanssa nyt myös tätä käyttänyt ja tykkää kovasti- yleensä ei innostu näistä mun ostoksista.
\\\"Games doesn`t make people violent, lag does\\\"<br /><br />http://mommyairlines.vuodatus.net/

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #513 : 27.05.13 - klo:19:35 »
Nivean In shower-tuotteen näytteessä olisi saanut olla enemmän tuotetta, mutta tuntuikin että sitä pitäisi läträtä oikein kunnolla jotta vaikutus jossain tuntuisi.. Mutta aika kalliiksi se tulisi sillä menolla, kun rahaakaan ei ole kauheasti käytettävissä. Tyydyn ihon rasvaukseen suihkun jälkeen. Hienoa, että jollakin on positiivista kokemusta tuotteesta, olisihan tuo unelma jos toimisi itsellänikin, helpottaisi ihonhoitoa.

Poissa mar.ia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #514 : 27.05.13 - klo:22:22 »
Testasin sitten minäkin äsken tuon Nivean In Showerin. Kovasti olisin halunnut tästä tykätä, olihan se kätsyä kosteuttaa kroppa samalla kun hoitoaine vaikuttaa. Mulla on suihkun jälkeen sellaiset rutiinit muutenkin, että pääsisi vähän nopeammin ovesta ulos tämän avulla, lisäksi vihaan sitä suihkun jälkeistä kiristävää tunnetta ihossa ja olisin tämän avulla välttynyt siltäkin ;) Vielä suihkussa olin sitä mieltä, että voisin ehdottomasti ostaa tämän ihan täysikokoisenakin, mutta näin hetki suihkun jälkeen iho on jotenkin inhan tuntuinen ja kosteustehojakin saisi olla enemmän. Mulle kyllä riitti tuo näyte ihan hyvin kun käytin sitä saman verran kuin vartalovoiteita yleensäkin, olisiko sitten pitänyt läträtä enemmän... Ei jatkoon toistaiseksi, jatkokehittelyllä ehkä.
1b/F/ii
iHerb-alekoodi: UTI515

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #515 : 28.05.13 - klo:17:16 »
Kokeilin testikappaleen juurikin Nivean In Showerin ja on muuten yllättävän voimakastuoksuinen.. Pussista riitti oikeastaan jaloille ja vain vähän käsivarsille. Ainakin nyt heti suihkun jälkeen iho on jonkin verran, no, tahmeahko, rasvatun oloinen. Pitää vielä miettiä tykkäsinkö vai en :D

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #516 : 03.07.13 - klo:16:06 »
Tulisko jollakin mieleen, mikä olis tehokkaasti pesevä aine kainaloihin haisulimiehelle? Perussuihkusaippuat ei auta, joten onko se sitten siirryttävä juuriharja ja mäntysuopa -linjalle? :D Kaipailisin oikein sellaista tehopesua vai olisiko se ennemmin joku kuorintatyyppinen? Dödönä on jo Triple Dry, mutta mun mielestä olis kauhean kiva, jos suihkussa sais edes kainalonsa hajuttomiksi... ;)

Terv. nimim. "Oma lehmä ojassa" ;D

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #517 : 03.07.13 - klo:16:49 »
^Miten olisi "kertakäsittelynä" pyyhkiminen desinfiointiaineella tai käsidesillä? Tarvitsee ehkä muutaman käsittelyn, ennen kuin hajua aiheutavat bakteerit on kuolleet. Sen jälkeen paluu normaaleihin tuotteisiin.

Poissa tiiti2

• HAIRahtanut
« Vastaus #518 : 03.07.13 - klo:19:38 »
^Jep, käsidesiä vartalovoiteen korvikkeeksi, voi käyttää koko kroppaankin. Puhtaan ihon epämiellyttävä tuoksahdus kertoo ihon normaalin bakteerikannan häiriintyneen. Tuollaisen pienen tulehduksen saa useimmiten hoidettua käsidesillä, jossa on 70 % alkoholia. Käsidesissä on myös ihoa hoitavaa glyseriiniä, joten toimii tosiaan kroppavoiteenakin. Kuulostaa ehkä hurjalta, mutta tuota konstia suositellaan ihosairauksien hoidossa (psori, atopia).  :)
2bFii, olkapäille, tyvessä oma väri ja raitoina 9.0

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #519 : 05.07.13 - klo:14:17 »
Kiitos tuosta käsidesivinkistä, täytyy markkinoida se eteenpäin! ;) Ei olisi tullut mulle mieleenkään... Mun äiti muuten sanoo aina laittavansa käsidesiä kutisevalle iholle, esim. hyönteistenpistojen jälkeen, ja olen pitänyt häntä vähän höyrypäänä, mutta ilmeisesti käsidesiä käyttää muutkin ihonhoidossa. Nyt voin siis uskoa käsidesiin, kun oma äiti ei ole ainoa sanansaattaja! :D

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #520 : 05.07.13 - klo:20:24 »
Joku Lactoline tms saattaisi myös auttaa haisuun ja hikoiluun. Tosin vaatii varmaan useamman käsittelyn, kuin tuo käsidesijuttu. Mulla ainakin kainalot haisee vähemmän, jos pesen kainalot Lactolinella suihkussa.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa peachvodka

• Hiushörhö
« Vastaus #521 : 17.07.13 - klo:21:33 »
Minä päädyin viimeksi "hetken" pyörittyäni Tokmannin suihkusaippuaosastolla Family Fresh - spring rain:en. Ihanan raikas <3 ja oikein oiva valinta ainaisille suklaisille ja söpön tuoksuisille, johon tulee lähes joka kerta päädyttyä ::)
Myöskin pullo on kivan kokoinen (500ml), kun ei tarvitse koko ajan ostaa uutta.
Ehdotin vaivihkaa miehekkeelle, jotta hänkin voisi käyttää ko. suihkusaippuaa, ja kappas, hänkin tykkää tuosta tosi paljo :ts jee!
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #522 : 01.08.13 - klo:14:08 »
Mä olen tykästynyt Ldb;n suihkusaippuaan, siihen pinkkipulloiseen sweet pea & silk suihkusaippuaan. Pari pullollista olen jo käyttänyt ja pitää kyllä ostaa lisää, tuoksu on tosi ihana, pehmeä, karkkimainen, tyttömäinen.
Suihkusaippua vaahtoutuu hyvin, koostumus on just sopiva, en voi sietää liian liruja suihkusaippuoita. Jättää ihon hyväntuntuiseksi, raikkaaksi/puhtaaksi, ei kuivata. Riittoisaa, hinta/laatu suhde hyvin kohdillaan tässä tuotteessa.  :) Suosittelen!

Pitänee testata muitakin Ldb suihkusaippuoita, tämä pinkkipulloinen on ainakin ollut niin kiva tuote että varmasti tykkään muistakin. Joku ihana juures suositteli näitä Ldbn tuotteita vartalovoide ketjussa joskus, ja mä kyllä tykästyin näihin tuotteisiin heti! Vartalovoidekin oli niin toimiva ja kiva tuote, että päätin sen perusteella testata suihkusaippuaakin eikä tarvinnut pettyä, juurikasvusta saa aina parhaat vinkit.  ;D

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #523 : 01.08.13 - klo:18:21 »
Mä ostin tarjouksesta Doven suihkusaippuoita ja sain pettymykseksi huomata, että ne a) kuivattaa mun ihoa pahasti ja b) mun silmät reagoi niihin niin pahasti, että vuotavat n. vuorokauden.

Onko mitään hyväksi koettua käsikauppasaippuaa jota saisi myös suomen ulkopuolelta? Ziajaa oon käyttänyt, mutten sitä täältä Hollannista saa.
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa Monty

• HAIRahtanut
« Vastaus #524 : 09.08.13 - klo:13:32 »
Pitänee testata muitakin Ldb suihkusaippuoita, tämä pinkkipulloinen on ainakin ollut niin kiva tuote että varmasti tykkään muistakin. Joku ihana juures suositteli näitä Ldbn tuotteita vartalovoide ketjussa joskus, ja mä kyllä tykästyin näihin tuotteisiin heti! Vartalovoidekin oli niin toimiva ja kiva tuote, että päätin sen perusteella testata suihkusaippuaakin eikä tarvinnut pettyä, juurikasvusta saa aina parhaat vinkit.  ;D

LdB vartalovoiteet ovat mielestäni hyviä, kosteuttavat mutta ovat samalla kevyitä ja imeytyvät nopeasti ja tuoksut on miellyttäviä. Suihkusaippuakin on mukavan tuollaista "paksua" ja tuntuu hellävaraiselta. Ainoa haitta on se, että vartalovoide- ja suihkusaippuaputelit on identtisiä; kerran suihkun jälkeen rupesin rasvaamaan itseäni ja ihmettelin voiteen tuoksua ja koostumusta... No saippuaahan se olikin ja takaisin suihkuun  ;D
Suosikit: XZ Niittyvilla hoitis, Body Shop Aloe vera putsari & voiteet, Paula's Choice BHA:t