Kirjoittaja Aihe: Suihkugeelit, -saippuat ja kylpyvaahdot ja -öljyt  (Luettu 147755 kertaa)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
Vs: Suihkugeelit, -saippuat ja kylpyvaahdot ja -öljyt
« Vastaus #525 : 10.08.13 - klo:19:40 »
Millaista Yves Rocherin Smoothie Täyteläinen suihkugeeli - Punaiset marjat mahtaa olla?

Strix

• Vieras
« Vastaus #526 : 10.08.13 - klo:22:53 »
Ostin nivean in shower creamin sitä ajatellen että voin rasvata itseni suihkussa kun käyn uimahallilla. Yhteen aikaan rasvasin ihan kylmästi pukkarissa kaikkien nähden. Se saattoi herättää tunteita. Suosin nimittäin öljyjä, varsinkin talvella.

Nyt ensikokeilun jälkeen, otin siis sen rasvaisemman version kuivalle iholle, sanoisin että kyllähän tämä toimii. Olen vain itse niin tottunut lujempiin kosteuttajiin. Saattaa olla että tämän loputtua hieron vaan vauvaöljyä suihkutiloissa niin ei häiriinny pukkareilaiset. Vaikkei siinä ole mitään järkeä, nakuna ollaan suihkussa ja nakuina pukkarissa!! Se on silti ajatuksena soveliampaa öljytä itseään toisella puolella. Mystistä.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #527 : 11.08.13 - klo:12:21 »
Mä en tiedä onko tämä oikea ketju kysellä tätä, mutta ostin tällaisen perinteisen luffasienen:

Siis miten tätä oikein käytetään? Pitääkö tätä liottaa ensin viikko, ennen kuin tästä tulee pehmeä? Omani on nimittäin kivikova kapula, jonka pinta toki vähän kastellessa pehmenee, mutta muuten sieni pysyy ihan kovana kalikkana. En tajua.  ???

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #528 : 11.08.13 - klo:13:49 »
^ Siis märkänä käytetään  :D Ei ne pehmene kuin käytössä, en siksi tykkää luonnonsienistä kun siihen menee tosiaan aikaa ennenkuin sillä uskaltaa "kunnolla" pestä.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #529 : 11.08.13 - klo:17:46 »
Ei tuon pesukurkun pidäkään muuttua sellaiseksi pesusienen pehmeäksi. Märkänäkin se on karhea, vaikka se pehmeneekin selleiseksi kädessä rutisteltavaksi.

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #530 : 04.10.13 - klo:20:41 »
Olen vähän pettynyt Palmoliven Mediterranean Moments -suihkugeeliin tuoksuun... Odotin jotakin eksoottisen hedelmäistä, ja eihän siinä tuoksu kuin aprikoosi. Mutta jos oikein kovasti tykkää aprikoosin tuoksusta, niin suosittelen lämpimästi :)

Varjotar

• Vieras
« Vastaus #531 : 26.01.14 - klo:08:36 »
Grace Colen tuotteet on ihan kivoja, mutta suihkugeeli tuubissa vähän hankalaa ja aika lirua = kului nopsaan.
Tuoksu näissä silti aivan ihana ja tykkäsin against animal testing- lupauksesta.

Athena´s on uus tuttavuus, jonka bongasin Prismasta ja ihastuin oitis. Edullinen kaunis ja iso pullo vihreää geeliä.
No mutta, mikä tuoksu :l Jätti ihon pehmeäksi ja on pupuvapaa :-*
Todella tervetullut vaihtelu!
« Viimeksi muokattu: 27.01.14 - klo:18:00 kirjoittanut Varjotar »

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #532 : 06.02.14 - klo:13:23 »
Ostin marraskuun lopulla Rainbow vauvan pesunestettä, koska tuntui että kaikki vaan kuivattaa ja iho oli vähän arkana Dermosilin hypohajustetun suihkugeelin jäljiltä (itse suihkugeelissä tuskin oli vikaa, mulla on vaan hankala iho). Eli reilu pari kuukautta on tullut nyt käytettyä lähes pelkästään tuota vauvapesua, mutta eipä tuokaan taida päivittäisenä ja ainoana suihkugeelinä sopia. :-[ Rintakehä ja olkapäät on täynnä tukkeumanäppyjä joista ei tunnu pääsevän eroon. Hööööh! Pitää ilmeisesti siirtyä takaisin Lactolinen pesunesteeseen tai kipaista hakemaan Rainbown suihkugeeli. Ihoni on pintakuiva ja kutisee jos en rasvaa joka suihkukerran jälkeen, mutta kuitenkin tukkeutuu näköjään helposti. Tuo Rainbown vauvan pesuneste on geelimäistä ja tykkäsin siitä kovasti, kun on tarpeeksi hellävarainen (incissä glyseriini heti tokana ennen peseviä ainesosia) eikä kuivata ihoa. Harmi että mun iho ei näköjään tykkää siitä yhtä paljon kuin minä.
« Viimeksi muokattu: 06.02.14 - klo:13:27 kirjoittanut Mena »

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #533 : 06.02.14 - klo:16:37 »
Mulla on melkein aina ollut vähän ongelma kropan pesemisen kanssa, kun iho on rinnasta ja selästä jossain määrin rasvainen ja herkästi näppyyntyvä, mutta sääret, kyynärpäät ja jalat voivat olla hyvinkin kuivat. Olen nyt aika pitkään käyttänyt Lushin suihkugeelejä, erityisesti kahta sellaista, joissa on vähän öljyä mukana, ja kuivat alueet ovat olleet paljon vähemmän kuivat.

Olen kyllä kokeillut aiemmin muitakin kosteuttavan oloisia, mutta luonnonkosmetiikan suihkugeelit eivät pese mulla riittävästi, ja esim. Nivean tyylisissä on öljyä (ja muuta turhaa) liikaa, ja se jää kamalana kerroksena iholle. Perinteisiä maitohappopesunesteitä tms. en vaan jaksa enää käyttää, kun kaipaan kivaa tuoksua ja muutakin jännempää tuntua, kun kuitenkin sellaisia tököttejä siedän. Lushin Rose Jamissa on arganöljyä ja Prince Charmingissa manteliöljyä, mutta molemmissa sopivan verran, niin ettei iho jää yhtään rasvaiseksi. Olen kyllä iloinen, että kropan sekaihollekin löytyy jotain toimivaa ja piristävää.  :)
1cFii, oma väri.

Poissa peachvodka

• Hiushörhö
« Vastaus #534 : 05.04.14 - klo:14:13 »
En nyt tiedä kuuluuko tää suihkussa käytettävä vartalovoide tänne suihkusaippuaketjuun, vai vartalovoideketjuun, mutta anyway:
Eileen Lidlistä sai ilmaseksi ottaa Nivean In-Shower Body Milk -vartalovoiteen. En tosiaan tiedä miksi niitä täyskokoisia pulloja jaettiin sielä ilmaiseksi. Mut mut, valitsin sen kuivan ihon version. Pääsinkin heti illalla sitä kokeilemaan ja mitä(!), ihan täyttä kuraa koko tuote :D Ei saanut pestyä kunnolla ihoa, tosin en tiedä kuuluukokaan sen pestä ihoa? Ja jätti iholle semmosen inhottavan nahkean pinnan, niinku iho olis vahattu jollaki autovahalla! :D En oo onneksi hukannut rahojani tuohon, kun miljoona kertaa parempi "samankaltainen" tuote on Doven deeply nourishing tuotteet.
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #535 : 05.04.14 - klo:14:40 »
^ Tota kuuluu laittaa iholle sen pesemisen jälkeen suihkussa ja hetken kuluttua huuhdella pois. Mäkään en pitänyt tuosta, oli epämiellyttävän tuntuinen eikä ainakaan mun mielestä mitenkään kosteuttanut tai kummemmin sitonut kosteutta ihoon.
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #536 : 06.04.14 - klo:15:25 »
^^ Joo tuo In-Shower Body Milk on tosiaan suihkussa käytettävä vartalovoide, ei pesuaine. :)

Mä olen kyllä tykännyt tuosta. Jättäähän se tosiaan sellaisen vahamaisen pinnan iholle, mutta tuntuu kyllä kosteuttavankin. Täysin se ei perinteistä vartalovoidetta korvaa, mutta on mun mielestäni loistotuote kiireisiin aamuihin, jolloin ei olisi aikaa rasvata ihoa ja odotella voiteen imeytymistä.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #537 : 14.05.14 - klo:18:39 »
Ostin Ainu pesunesteen reissuja varten ja täältä jo luin, että se toimii hyvin myös kasvopesuna, mutta toimiiko se hiusten pesussa? Olen käyttänyt aikaisemmin täytettäviä matkakokoisia pulloja, mutta minusta ne ovat rasittavia, koska mukana pitää olla monta pientä pulloa. Lentomatkoille pakkaisin tietenkin matkakoot.

Edit. Hyvin toimi Ainu pesuneste myös hiustenpesussa. Tuoksukaan ei ollut ärsyttävän voimakas.
« Viimeksi muokattu: 30.05.14 - klo:11:46 kirjoittanut Marie Corelli »
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Lorena

• HAIRahtanut
« Vastaus #538 : 19.05.14 - klo:09:28 »
Palmoliven Caipi coconut-suihkugeeli oli pettymys! Ei tuoksunut niinkään kookokselta, vaan mulle tuli mieleen joku miesten partavesi !? Palmolivellä on ollu tässä vissiin joku passiohedelmän tuoksuinen myös, pitää kattoa löytyiskö sitä vielä jostain!

Poissa Lateysha

• Haiven
  • *
« Vastaus #539 : 19.05.14 - klo:13:15 »
Olen löytänyt pihin ihmisen unelma-suihkusaippuan.  :D Tokmannilta ostin Plus+ nestesaippuaa ruusun tuoksussa, joka maksoi 2,90euroa/3 litraa, eli alle euron litrahinta! Käytän tätä käsisaippuana ja suihkugeelinä ja hyvin toimii. Minulla on lasinen käsisaippuapullo, jota aina täyttelen ja olen säästänyt vanhan The Body Shopin suihkugeelipullon, johon kaadan aina tätä saippuaa ja käytän suihkussa. Kuivattavuudesta en osaa sanoa, kun itselläni ei ole mitään ihon kuivuusongelmia.. Toimii myös sheivauksessa ja tuoksu miellyttävän mieto. Sopii niille, jotka eivät ole suihkugeeli-friikkejä, vaan tärkeintä on että on jotain jolla pestä itsensä.