Kirjoittaja Aihe: Suihkugeelit, -saippuat ja kylpyvaahdot ja -öljyt  (Luettu 147758 kertaa)

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
Vs: Suihkugeelit, -saippuat ja kylpyvaahdot ja -öljyt
« Vastaus #585 : 27.02.16 - klo:15:00 »
^Ostin kerran suolasaippuan ja se oli ilmeisesti jotain vuorisuolaa tai muuta suolakristallia ja väriltään vaaleanpunainen.
« Viimeksi muokattu: 27.02.16 - klo:15:08 kirjoittanut Marie Corelli »
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Mimi

• HAIRahtanut
« Vastaus #586 : 27.02.16 - klo:15:06 »
^^Ahaa, hyvä tietää. Luulin ettei se vaahtoa ollenkaan  :D siis luulin että se on enimmäkseen suolaa joka sen suolan avulla puhdistaa, en tiedä  :O Miulla on vielä sellainen vaaleanpunainen Himalajan suolasaippua kaapissa mutta se on käyttämätön, pitääkin testata.

Edit. Luin huonosti edellisen viestin ja miun saippua taitaa olla juuri tuollainen marie corellin kertoma.
« Viimeksi muokattu: 27.02.16 - klo:15:13 kirjoittanut Mimi »
1cMii oma väri: 5-6 tummuinen lämmin ruskea, nyt päässä lila punertava suoraväri omalla tyvellä ja pituus kainalossa

Poissa tiiti2

• HAIRahtanut
« Vastaus #587 : 27.02.16 - klo:15:09 »
Mun suosikkini on Doven perinteinen Beauty Bar. Täällä jo mainituista tuotteista Lactoline ei mun iholla ole ollenkaan lempeä. Palmoliven oliivisaippua on markettituotteiden parhaimmistoa mun ihollani, mutta sekin kuivattaa. Muut Palmolivet, Bliw ja Lidlin nestesaippuat taas on mun iholla ihan raatelukamaa.  ;D

Dovella pesen nykyisin kropan lisäksi myös kasvoni (silmämeikkiä lukuunottamatta) ja hiukseni. Dovessa on nykyisin vain mieto tuoksu, se alkuperäisversio oli tosi vahvan tuoksuinen.
2bFii, olkapäille, tyvessä oma väri ja raitoina 9.0

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #588 : 27.02.16 - klo:15:22 »
^^Ahaa, hyvä tietää. Luulin ettei se vaahtoa ollenkaan  :D siis luulin että se on enimmäkseen suolaa joka sen suolan avulla puhdistaa, en tiedä  :O Miulla on vielä sellainen vaaleanpunainen Himalajan suolasaippua kaapissa mutta se on käyttämätön, pitääkin testata.

Edit. Luin huonosti edellisen viestin ja miun saippua taitaa olla juuri tuollainen marie corellin kertoma.

Mun suolasaippuassa on juurikin Himalajan ruususuolaa, joka antaa saippualle vaaleanpunertavan värin, mutta se riippuu kuitenkin muista saippuan öljyistä, väriä en siihen laita. Tein yhden satsin käyttäen erittäin tummaa avokadoöljyä, jolloin saippua on pikemminkin vihertävä kuin vaaleanpunainen  ;D

Suolasaippuan vaahto kannattaa jättää hetkeksi iholle vaikuttamaan  :ts
« Viimeksi muokattu: 27.02.16 - klo:17:06 kirjoittanut Anita »
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #589 : 27.02.16 - klo:16:44 »
Marie Corelli, oletko kokeillut Uriagen Bariderm -voidetta tai muuta vastaavaa voidetta, joka suojaa ihoa puhdistusaineita tai kemikaaleja vastaan? Muistan erään opiskelukaverini jotain suojavoidetta käsissään käyttäneen ja vannoneen kyseisen voiteen nimeen.

Poissa Aivina

• HAIRahtanut
« Vastaus #590 : 27.02.16 - klo:21:07 »
^ Minä teen itse saippuani luonnonöljyjä käyttäen ja kaikkea turhaa välttäen. Ei hajusteita, ei väriaineita tai tai muutakaan sellaista, mitä en hyvillä mielin laittaisi suuhuni. (Lipeä toki on osa saippuanvalmistusta ja sitä en söisi, mutta muut aineet ovat täysin syötäviä.)
Käytän käsintehtyä saippuaa osittain siksi, että ihoni on tosi kuiva ja herkkä. Ihoni on pahimmillaan talvella ja silloin kyllä myös käsintehty luomusaippua kuivattaa.
En usko, että näin kuivalle iholle on olemassakaan saippuaa, joka ei kuivattaisi. Ei auta kuin rasvata ahkerasti ja välttää liiallista käsien pesua.
Parasta on, kun illalla ennen nukkumaanmenoa rasvaa hyvin kädet ja vetäisee puuvillahanskat käteen.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #591 : 27.02.16 - klo:22:28 »
Marie Corelli, oletko kokeillut Uriagen Bariderm -voidetta tai muuta vastaavaa voidetta, joka suojaa ihoa puhdistusaineita tai kemikaaleja vastaan? Muistan erään opiskelukaverini jotain suojavoidetta käsissään käyttäneen ja vannoneen kyseisen voiteen nimeen.

En ole kokeillut.

Minusta siinä Himalajan suolasaippuassa ei ollut muuta kuin pelkkää suolaa, eikä se vaahdonnut.

Testasin nyt tuon suolasaippuan, eikä se vaahdonnut ollenkaan ja se on pelkkää suolaa.
« Viimeksi muokattu: 28.02.16 - klo:13:52 kirjoittanut Marie Corelli »
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #592 : 29.04.16 - klo:16:16 »
Suositelkaahan suihkugeeliä, pesunestettä tms. Tykkäisin sellaisesta, joka tuoksuu käytettäessä, mutta tuoksu ei jää iholle huuhtelun jälkeen. Hellävarainen ja kosteuttavakin saisi olla. Mieluiten helposti saatavilla oleva ja edullinen, esim markettituote tai iherbistä tai ebaysta tilattava. Tykkään erityisesti karkkituoksuista. Nyt käytössä on Herbinan kaura-suklaa suihkugeeli ja tykkään siitä kyllä, mutta vaihtelu virkistää.
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #593 : 04.06.16 - klo:22:32 »
Hiukan myöhäinen vastaus bastille, mutta itse voin suositella Palmoliven Vanilla Passion suihkusaippuaa :) Tosi kiva vaniljan tuoksu, mutta en ainakaan itse haista sitä iholla suihkun jälkeen.

Toinen pullo jo loppumassa, joten ostin uuden, tällä kertaa Palmoliven Chocolate Passionin. Ja se tuoksuu ihan kauhealle! Siinä on sellainen hapon tuoksu, pikkasen sama kuin oksennuksessa :o Eikä varmaan ole vain mun päästä kiinni, koska siippa myös sanoi että haisee ihan oksennukselle/ripulille. Yäääk. Kokeilen sitä huomenna ja jos tuoksu ei parane käytössä, heivaan purkin roskiin.

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #594 : 05.06.16 - klo:12:08 »
^ Kiitos vinkistä. Pitää kokeilla, varsinkin kun tota herbinaa ei enää saa mistään meidän lähikaupoista. Niillä on joku salaliitto. Poistavat aina mun suosikkituotteet samaan aikaan joka kaupasta.
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa attir

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #595 : 06.06.16 - klo:23:18 »
Mä en taas kestä kumpaakaan näistä hajuista, en vanilijaa, enkä suklaata  :P Todella kamala haju kummassakin, mikä on ihme, sillä Palmolivellä muuten hyviä tuoksuja. Pesutehoista en sano pahaa, hautautuu vain ikävästi hajun sekaan. YÖK!

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #596 : 07.06.16 - klo:02:58 »
Mä bongasin eilen Lidlistä kauppareissulta jotain kausituotteita, eli suihkugeelit joita sai greipin, melonin ja olisiko ollut joku tropical tms. tuoksuisena. Haistelin ne läpi ja niistä greippi tuoksui tismalleen Body Shopin Pink Grapefruitille. Jos siis pitää siitä, niin pitää tästä Cienin versiosta. Hintakin kukkaroystävällinen, 300 ml/1,49 €.  ;)
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Nakitar

• Hiushörhö
« Vastaus #597 : 08.06.16 - klo:01:26 »
Mulla on Lidlin Cienin suihkugeeliä, tuoksuna mango. Ja voi vitsi, on herkullinen tuoksu. Ei ole laimea, saippuamainen (niveamainen) mango, vaan mun mielestä ihan mangomainen. Voi olla että pidemmän päälle alkaa tökkiä. Ja tosiaan hinta 300ml purkista reilun euron  :l Tosin, vaikuttaa aika kuivattavalta saippualta, tämän jälkeen siis kosteusvoide on must!

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #598 : 08.06.16 - klo:22:28 »
Mä bongasin eilen Lidlistä kauppareissulta jotain kausituotteita, eli suihkugeelit joita sai greipin, melonin ja olisiko ollut joku tropical tms. tuoksuisena. Haistelin ne läpi ja niistä greippi tuoksui tismalleen Body Shopin Pink Grapefruitille. Jos siis pitää siitä, niin pitää tästä Cienin versiosta. Hintakin kukkaroystävällinen, 300 ml/1,49 €.  ;)

Nuuhkaisin kauppareissulla ja mukaan lähti! En oo vielä testannut tositoimissa, mutta tuoksu on kyllä ainakin herkullinen ja toivottavasti pesutuloskin on mieluisa.
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Poissa tiiti2

• HAIRahtanut
« Vastaus #599 : 10.06.16 - klo:07:59 »
^^^ Minäkin kiitän vinkistä. Nuuskuttelin kaikki vaihtoehdot, ja tuo greippi oli kyllä hurmaava (ja mukaanhan se lähti). Lidlin suihkugeelit ja käsisaippuat ovat monesti mun iholle yllättävän kuivattavia. Toivottavasti tämä greippi-ihanuus olisi iholle lempeä kesätuote.  <3
2bFii, olkapäille, tyvessä oma väri ja raitoina 9.0