Kirjoittaja Aihe: Suihkugeelit, -saippuat ja kylpyvaahdot ja -öljyt  (Luettu 147760 kertaa)

Poissa Candy

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Suihkugeelit, -saippuat ja kylpyvaahdot
« Vastaus #60 : 13.09.06 - klo:07:11 »
Juu tuota samaa mullakin on. Mun mielestä se vaahtoaa aika hyvin, olen laittanut puffiin. Ja tuntuu riittoisalta. Suosittelen kyllä  :)
1c M ii

bbee

• Vieras
« Vastaus #61 : 13.09.06 - klo:09:35 »
Mun mielestä ehdottomasti paras suihkugeeli on Freemanin luxorious Shower Cream (Skin-Silkening Cucumber, Melon& Ginseng). Ei kuivata ihoa, tuoksuu ihan ältsin hyvälle ja puhdistaa silti ihon hyvin. Haaveissa olisi koittaa niitä suklaan tuoksuisia freemaneja, mutta voi jäädä haaveiluksi.

Poissa Merial

• HAIRahtanut
« Vastaus #62 : 01.10.06 - klo:11:43 »
Olen nyt tämän viikon käytellyt tuota Sebamedin puhdistusnestettä ja täytyy kyllä sanoa että tämä on parhainta mitä minun iholleni on tapahtunut. Ihoni on usein läikikäs kuivuudesta, nyt se on pehmeä ja tasaisen värinen. Tuoksustakin jostain kumman syystä tykkään, ehkä se assosioitu heti alun alkaen tehokkuuteen tai sitten vain tykkään tuollaisista "kliinisistä" tuoksuista, kun itselläni on herkkä ja atooppinen iho niin tuollainen tuoksu sitten tavallaan viestii minulle siitä, ettei tuotteessa ole mitään turhaa joka saataisi ärsyttää. Mutta kuitenkin, tätä kyllä tulee ilmestymään jatkossa minun kylppäriini litran pöniköissä! :-*
Tukka hyvin, kaikki hyvin!

Poissa Sandaali

• HAIRahtanut
« Vastaus #63 : 01.10.06 - klo:19:29 »
Mulle tärkein asia suihkugeelissä on tuoksu! Seuraavana kriteerinä tulevat paksu koostumus ja hyvä vaahtoaminen. Kyllästyn nopeasti yhteen pesuaineeseen, joten ostan melkein joka kerta jotain uutta. Lisäksi törsään usein ihan liikaa sitä pesuainetta, kun pienikin määrä riittäisi, että saisin vanhan loppumaan ja uuden tilalle  ;D.
Yksi kestosuosikki jota on ollut vuosien varrella useampikin pullo, on Nivean Moisturizing. Siinä on kivan raikas tuoksu, eikä kuivata. Siippakin on sitä innostunut käyttämään.
Seuraavaksi aion ostaa jotain mitä en ole koskaan kokeillut, ehkä sitä Freemanin suihkuvoidetta jos löydän.

Annie

• Vieras
« Vastaus #64 : 01.10.06 - klo:20:02 »
Kesäisin käytössä pääasiassa Sebamed hoitava pesuneste ja Family Fresh Natural(tms. kumminkin tuoksuu raikkaasti ja sisältää aloe veraa). Kumpaakaan noista en varsinaisesti koe kuivattavaksi mutta jos on vaikkapa kiire eikä suihkun jälkeen ole aikaa rasvailla kroppaa, turvaudun Palmoliven "ultrakosteuttavaan" oliivisuihkumaitoon. Se tuoksu, aah :)

Talvella otan yleensä käyttöön Eucerinin herkän ihon pesunesteen, se oikeasti pitää talvella atopiaan taipuvaisen ihon kunnossa. Ainakin minulla toimii suihkuöljyjäkin paremmin kun en pidä siitä öljyn iholle jättämästä "suojasta". Lisäksi käytössä vuoden ajasta riippumatta LactoLinen miedosti hajustettu pesuneste herkälle iholle, vaaleanpunaisessa pullossa. Se tuoksu on jotenkin herttainen ja neste pesee myös hellästi mutta tehokkaasta.

Kaikki nuo ovat edullisia ja olen todennut hyväksi ronkelille iholleni.Kaupan suihkugeeleistä olen yleensä saanut allergiaa, mutta ainakin kesällä tuo Palmolive ja FF on mennyt.Pesunesteet koen kuitenkin jostain syystä kaikkein turvallisimmiksi ::)

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #65 : 30.10.06 - klo:18:53 »
Oon ihastunut nyt niihin Doven tuoreimpiin suihkugeeleihin, joissa on öljyä mukana! Kokeilin siskolta kirsikkaversiota ja oikeasti luulin, että sisko on tyhmyyksissään ottanut vartalovoiteen suihkusaippuaksi, kun sen aineen koostumus oli niin voidemainen! :D Iholle levitettäessä se tuntuu ihan vartalovoiteelta eikä se juurikaan vaahtoa. Aika kohtuullinen määrä ainetta riittää silti. Jättää ihon tosi pehmeäksi ja hyväntuoksuiseksi eikä kuivata! :-*

Niin, ja olen tietysti ostanut jo oman pullon! ;D

Poissa Eufonia

• Hiushörhö
« Vastaus #66 : 06.11.06 - klo:14:49 »
Palmolive käytössä täällä vaikka välillä tuntuukin, että kuivattaa ehkä liikaa. Saan helposti epäpuhtauksia selkään, joten olen jo kauan kiertänyt kaukaa kaikki tuotteet, jotka tekevät mielikuvan rasvaisuudesta (eli kaikki kosteuttavat). Omaa tyhmyyttä siis mukana. :D Ehkä uskaltaudun talvella kokeilemaan jotain uutta. ::)
1b M i

Trouper

• Vieras
« Vastaus #67 : 07.11.06 - klo:23:11 »
Tuolla Dermosil-ketjussa jo hehkutinkin merkin suihku- ja kylpyöljyä. Aivan loistava tuote mun iholle, varsinkin nyt talvisin kun kropan iho kiristää ja kutisee kuivuuttaan. Ei kovin herkullinen tuoksu, mutta ihanan tuntuista iholla, pesee hyvin, eikä jätä tahmaiseksi.

Kesäisin (kun iho ei ole niin kuiva) tai hyviä tuoksuja kaivatessa käytän mm. Palmoliven suihkusaippuoita. Viimeksi käytössä on ollut se pinkki versio, jossa on mahtava makea tuoksu! Muutenkin nuo Palmolivet ovat yleensä ihanan tuoksuisia ja mukavan tuntuisia.

Jos raaskin niin ostan Tigiltä Papayarazzi (?) pesun ja kosteusvoiteen, aivan upea combo!

Poissa Babooshka

• Hiushörhö
« Vastaus #68 : 08.11.06 - klo:10:19 »
Mulla on myös tää periaate, että suihkugeeliin en sijoita. Halvallakin saa ihan loistotuotteita, ainakin tässä kategoriassa.

Mun oma luottotuote jo vuosien ajan on ollut se perus-Dove, eli Indulging Cream Wash. Pesee puhtaaksi, ei kuivata, ja tuoksuu ihanan nostalgiselle saippualle. Tulee mieleen raikkaat pyykit narulla kuivumassa! Parin euron panostuksella saa purkin, joka kestää ikuisuuden.

Alesta ostan TBS:n suihkugeelejä silloin tällöin, saa muuten aika huokeaan hintaan, vink vink, varsinkin joulun jälkeen. Nyt on käytössä Limetti-Minttu. Ihanan raikas tuoksu herättelee kunnolla, mutta tää tuntuu kuivattavan enemmän kuin Dove.
Mikset nauttisi elämästäsi heti? -Jane Austen

Poissa Eufonia

• Hiushörhö
« Vastaus #69 : 13.11.06 - klo:15:42 »
Kokeilin eilen Doven kirsikan tuoksuista suihkugeeliä (kirsikka ja joku öljy). Tykkäsin kyllä. :) Ei kuivattanut ja tuoksui hyvältä, mutta en tiedä ostaisinko itselle isoa purkkia kotiin. :)
1b M i

maikku

• Vieras
« Vastaus #70 : 13.11.06 - klo:16:51 »
Mä olen etsiskellyt jotain oikeasti sitrukselle tuoksuvaa suihkugeeliä. TBS:llä oli loistavan tuoksuinen geeli, jossa taisi olla useampaa sitrushedelmää. Nykyään käytössä on saman firman Satsuma-geeli, joka tuoksuu vain esanssiselle. Rexonan oranssi-geeli (kun en millään muista nimeä) on vielä vähän kehnompaa kuin TBS:n Satsuma.

Mikään ei piristä laikkua aamulla kuin sitruksen tuoksuinen suihkugeeli, mutta nyt ei paljoa piristellä.

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #71 : 13.11.06 - klo:16:55 »
Mä olen etsiskellyt jotain oikeasti sitrukselle tuoksuvaa suihkugeeliä.

Mulla tulee näin äkkiä mieleen halvimmasta päästä Palmoliven oranssipulloinen Vitality tms. ja Dermosilin suihkugeeli (sekin oranssi). Jokos niitä on nuuhkittu? Mutta en todellakaan pistä päätäni pantiksi noiden sitruksen oikeellisuudesta!

maikku

• Vieras
« Vastaus #72 : 13.11.06 - klo:18:59 »
Kiitos Tuikkuli, Palmoliveä tänään nuuskinkin Honkkarissa. Ihan uusi tuttavuus mulle ja ihan ok tuoksu, mutta aavistuksen esanssinen. Dermosilia en ole kokeillut, mutta pitää. Eikä sillä väliä onko ehtaa sitrusta, kunhan vaan tuoksuu aidolle tavaralle.  ;)

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #73 : 14.11.06 - klo:15:23 »
miymiy Kampin keskuksessa Stendersillä on jotain ton tyylisiä, kannattaa piipahtaa :)

Onks kukaan kokeillut tätä Palmoliven uutta Cashmere-suihkusaippuaa? Kosteuttaako ihoa kuinka tehokkaasti?
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Rory

• Tukkaguru
  • Jones in the fast lane
« Vastaus #74 : 20.01.07 - klo:23:16 »
Löysin Lidlistä aika mainion suihkugeelin, nimeltä Pool. Se on suklaan tuoksuinen "Chocolate dream" tuoksun nimenä. Se tuoksuu tosi vahvasti suklaalle, nam. Hinta ei ollut paha, jotain 1,49e muistaakseni.

Kyllä se taisi ihan myös pestä kivasti, mutta tuoksuun etenkin ihastuin...