Kirjoittaja Aihe: Suihkugeelit, -saippuat ja kylpyvaahdot ja -öljyt  (Luettu 152627 kertaa)

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
Vs: Suihkugeelit, -saippuat ja kylpyvaahdot ja -öljyt
« Vastaus #600 : 17.06.16 - klo:19:55 »
^Oon kauhee suihkupoliiisi ja aina motkotan jos joku läträä suihkussa liian kauan ::)
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #601 : 17.06.16 - klo:21:51 »
^^ Haha, sama juttu. Yksi kaveri kun oli meillä kylässä ja oli suihkussa (ilman hiustenpesua!!!) jotain 10-15 min niin olin ihan järkyttynyt.  ;D
1bMii, vaalennettu.

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #602 : 17.06.16 - klo:22:27 »
Mulla menee väkisinkin niin kauan jos pesen hiukset ja laitan hoitiksen :(

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #603 : 17.06.16 - klo:22:55 »
Mä en varmaan ikinä selviä suihkusta alle 20 minuutin, paitsi kesällä... Hana ei ole koko aikaa auki, mutta kyllä mun nautintoihin kuuluu ihan vaan lilliä kuuman suihkun alla. En sentään käy siellä joka päivä.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #604 : 18.06.16 - klo:12:07 »
Mulla on Lidlin Cienin suihkugeeliä, tuoksuna mango. Ja voi vitsi, on herkullinen tuoksu. Ei ole laimea, saippuamainen (niveamainen) mango, vaan mun mielestä ihan mangomainen. Voi olla että pidemmän päälle alkaa tökkiä. Ja tosiaan hinta 300ml purkista reilun euron  :l Tosin, vaikuttaa aika kuivattavalta saippualta, tämän jälkeen siis kosteusvoide on must!

Tämä on ihanan tuoksuinen ja riittoisa. Ei kuivata ihoa ainakaan minulla. Saman sarjan mantelin tuoksuinen versio sen sijaan on kamalan tuoksuinen; purkista haistaessa ihan hyvä tuoksu, mutta käytössä ei. Tämä manteli suihkugeeli taitaa olla ensimmäinen, jota en voi käyttää, lahjoitan eteenpäin.  :D

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #605 : 24.07.16 - klo:12:32 »
Onko kukaan testannut Vichyn uusia kosteuttavia suihkusaippuoita? Toinen on turkoosissa ja toinen pinkissä tuubissa. Jättääköhän nuo jälkeensä jotenkin klähmäisen olon vai peseekö hyvin?

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #606 : 25.07.16 - klo:17:35 »
^Mä sain tuosta pinkistä pikkupullon apteekista ilmaiseksi. Oli ihan mukava tuote. Ei kuivata tosiaan ihoa yhtään tippaa ja mielyttävä käytössä. Tuoksu on vähän sellainen Dove-tyylinen perustuoksu. Osa tykkää, osa ei. Ihan okei tuote kyllä mun mielestä.

Poissa elly

• Tukkaguru
« Vastaus #607 : 27.07.16 - klo:23:06 »
Lumene Body Refresh Cloudberry 2in1 suihkugeeli & kuorinta on ollu just sopiva tuote mun kesään. Käytän yleensä mietoja pesuaineita, mutta nyt helteillä tuntuu, ettei työpäivän liat irtoa kunnolla. Tästä seuraa mulle mm. kainaloiden kutinaa. Lumenen suihkugeeli on myöskin hellävarainen, mutta kuoriva ominaisuus jättää paljon freesimmän tunteen iholle kuin mieto pesuneste. Plussaa kuorivien ainesosien biohajoavuudesta ja raikkaasta tuoksusta.  :ts

Poissa Ropelli

• Tukkaguru
« Vastaus #608 : 28.07.16 - klo:09:56 »
Onko kukaan testannut Vichyn uusia kosteuttavia suihkusaippuoita? Toinen on turkoosissa ja toinen pinkissä tuubissa. Jättääköhän nuo jälkeensä jotenkin klähmäisen olon vai peseekö hyvin?

Mulla on iso purkki tuota pinkkiä Vichyä ja olen aika rakastunut siihen, pesee pehmeästi ja tuoksuu suht neutraalin hyvälle. Sain tämän anopilta lahjaksi ja taidan ostaa toisenkin purkin jahka tämä loppuu, tykkään kyllä paljon.

Omalta äidiltäni sain laivalta Rituals- sarjan (Happy Buddha) paketin, missä on öljymäinen suihkugeeli, vaahtosuihkugeeli sekä kuorintamömmö. Suihkugeelit ovat molemmat ihania, tekevät ihon niin pehmeäksi!
Kuorinta on jumalainen- niin karheaa hiekanmurua, joka tuntuu raapivan naaman ensin verille, mutta muuttuu sitten öljyksi  :l
\\\"Games doesn`t make people violent, lag does\\\"<br /><br />http://mommyairlines.vuodatus.net/

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #609 : 28.07.16 - klo:11:25 »
^ Tuo kuorinta kuulostaa tosi hyvältä! Saakohan sarjan tuotteita ostettua muualtakin kuin laivalta?  :)

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #610 : 28.07.16 - klo:11:46 »
^ Tuo kuorinta kuulostaa tosi hyvältä! Saakohan sarjan tuotteita ostettua muualtakin kuin laivalta?  :)

Ritualsin oma verkkokauppa lähettää suomeen, postikulut 10€.
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa elly

• Tukkaguru
« Vastaus #611 : 28.07.16 - klo:16:53 »
Ropelli, millainen tuoksu tuossa Happy Buddhassa on? Kuulostaa aivan unelmatuotteelta!

Poissa Ropelli

• Tukkaguru
« Vastaus #612 : 28.07.16 - klo:17:43 »
Ropelli, millainen tuoksu tuossa Happy Buddhassa on? Kuulostaa aivan unelmatuotteelta!

Semmoinen mausteinen appelsiini ja Googlen mukaan cedarpuu (tuija?). Mutta appelsiini siis hallitseva!
\\\"Games doesn`t make people violent, lag does\\\"<br /><br />http://mommyairlines.vuodatus.net/

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #613 : 01.08.16 - klo:23:14 »
Mä fanitan myös Ritualsin kuorontoja. Pari kokemusta kuorinnoista:
- rauhoittavan Dao-sarjan kuorinnassa (vihreä sarja) ei ole öljyä, mikä on pitkä miinus mulle. Kuorinta ei ole niin rakeinen kuin muut ja voidepohjainen. Se tuoksu tuo jotenkin niin rauhaisan tunteen ja toivoisin että olisi öljykuorinta kuten muutkin.
- punaisen Ayurveda-sarjan kuorinta on hyvin rakeinen ja öljyinen (ihan jees mulle!), mutta siinä on suolaa joten kirveltää perhanasti jos on haavoja. Kuorinnassa on myös sellainen viilentävä jälkitunne, joten ei ehkä ihan paras talviaikaan, vaikka tuoksu onkin ihana.

Kuorinnoista tuoksut jää myös enemmän iholle - suihkuöljyistä ei niinkään. Käytän hajusteetonta kosteusvoidetta,joten itse tykkään että kuorintojen jälkeen tuoksu hieman viipyy iholla  :)

Poissa elly

• Tukkaguru
« Vastaus #614 : 03.08.16 - klo:06:14 »
Onko nuo teidän kehumat Ritualsin kuorinnat tuubissa olevia body scrubeja vai niitä pyöreissä purkeissa olevia? Öljykuorinnat on mun lemppareita, joten noi menee kyllä testaukseen, kiitos vinkeistä! <3