Kirjoittaja Aihe: Suihkugeelit, -saippuat ja kylpyvaahdot ja -öljyt  (Luettu 157294 kertaa)

Poissa Lalla

• Tukkaguru
Vs: Suihkugeelit, -saippuat ja kylpyvaahdot ja -öljyt
« Vastaus #615 : 07.08.16 - klo:12:58 »
Mulla on ollut vaan purkkikuorintoja  :)

Poissa Ropelli

• Tukkaguru
« Vastaus #616 : 09.08.16 - klo:14:45 »
Samoin mulla, pyöreässä purkissa oleva scrub 😊
\\\"Games doesn`t make people violent, lag does\\\"<br /><br />http://mommyairlines.vuodatus.net/

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #617 : 08.10.16 - klo:20:02 »
Mikäköhän voisi olla marketista tai jostain muusta helposta paikasta ostettava kosteuttava käsisaippua? Olen ennen tilannut iHerbistä sulfaatitonta käsisaippuaa, mutta nyt korkeiden postituskulujen takia sieltä on ihan turha hankkia käsisaippuaa. Mie vain pesen käsiä niin paljon päivässä vauvan takia, vaikka oon kyllä aina ennenkin ollut ahkera käsisaippualla läträäjä. Kädet kuivaavat, vaikka yrittäisin muistaa rasvata niitä ees silloin tällöin. Nyt tarvitsisi jotain tosi hellävaraista ja mieluusti edullistakin käsisaippuaa.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #618 : 08.10.16 - klo:20:51 »
^Yksi vaihtoehto on vaihtaaosassa käsipesuista saippua Aqualan L:ään. Mulla tuo on auttanut kovasti kuivuviin ja jopa haavoille kuivuudesta meneviin käsiin. Pesen kans paljon käsiä päivän mittaan ja välillä pesen saippualla (ihan Palmoliven Sensitive) mutta suurimman osan pesuista Aqualan L:llä. Reseptillä ostettuna iso pönikkä maksaa jotain vähän päälle 13 euroa ja on aika riittoisa.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #619 : 08.10.16 - klo:21:39 »
Itse tykkään Dermosilin voidemaisista käsisaippuoista, tosin ne eivät ole tuosta vaan marketin hyllyltä otettavissa.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Kosmetiikkakissa

• HAIRahtanut
« Vastaus #620 : 09.10.16 - klo:20:31 »
Ja sit tietty helpon ostettavuuden nimissä kannattaa ehkä käydä katsomassa apteekkien valikoima muutoinkin. Joku pumppupullossa oleva hellävarainen pesuneste tai suihkuöljy-tyyppinen suihkugeeli voisi ajaa asian. Ainakin Eucerinilla taitaa olla joitakin tuollaisia.

Ite tykkään usein toistuvaan käsienpesuun La Roche Posayn Lipikar Syndet suihkuvoiteesta, josta on näköjään tulossa uusi versio. Itselläni on kokemusta siis tuosta vanhasta versiosta. Omat kädet tosin eivät ole erityisen kuivat normaalioloissa, mutta jatkuva pesu tavallisilla käsisaippuoilla kyllä kuivattaa melko nopeasti. Näin ei käy tuolla LRP:n Syndetillä.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #621 : 09.10.16 - klo:20:41 »
Mä luulen että mun kannattaisi luopua sulfaatillisista käsisaippuoista, koska mun händyt on jo nyt hilseilevän rutikuivat vaikka ei oo edes pakkasta vielä. Neutralin käsisaippua tuntuu ainakin hellävaraisemmalta kuin Palmolive tai Bliw, joten ehkä sinnittelen sen loppuun. Erisania vois kans kokeilla. Mitkäs olis sitten sulfaatittomia? Vai saako marketista edes sulfaatitonta?

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #622 : 09.10.16 - klo:20:50 »
Mulla kuiviin käsiin on tepsinyt La Roche Posayn Lipikar Syndet ja Urtekramin käsisaippuat. Urtekrameissa on kiva geelimäinen koostumus ja eivät kuivata lainkaan. Lipikar Syndet taitaa muutenkin olla suunniteltu atoopikoille.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #623 : 09.10.16 - klo:21:02 »
Taidan kokeilla sitten joskus Urtekramia, alkaa kyllästyttää jo Palmolivet ja Dermosilit.. :P
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Kosmetiikkakissa

• HAIRahtanut
« Vastaus #624 : 09.10.16 - klo:23:02 »
Lipikar Syndet taitaa muutenkin olla suunniteltu atoopikoille.

Joo, on suunniteltu atoopikoille ja sopii käytettäväksi myös vauvoille eli ellenin tilanteessa palvelisi myös vauvan hellävaraisena pesuaineena.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #625 : 28.11.16 - klo:21:25 »
Mikä olisi supertehokasta käsisaippuaa? Mies tarttis jotain sellaista millä lähtis auton/koneiden rasvat/moottoriöljyt yms pois? Nyt se on hinkannut käsiään käsitiskiaineella, mutta en tiedä onko se kovin hyvä poistamaan tuollaista likaa.

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #626 : 28.11.16 - klo:21:29 »
Onks Urtekramin suihkugeelit kans kuivalle iholle sopivia? Haluisin jonkun oikeesti ihoa hellivän ja Urtekramin koostumus ja tuoksuvalikoima kiinnostaa.
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #627 : 28.11.16 - klo:22:04 »
Mikä olisi supertehokasta käsisaippuaa? Mies tarttis jotain sellaista millä lähtis auton/koneiden rasvat/moottoriöljyt yms pois? Nyt se on hinkannut käsiään käsitiskiaineella, mutta en tiedä onko se kovin hyvä poistamaan tuollaista likaa.

Jostain esim. Motonetistä, ehkä Tokmannilta tai jostain rautakaupoista saa sellaista supertehokasta käsienpesumönjää purkissa, joka on tarkoitettu irrottamaan käsistä kaikkea öljyä, maalia yms. :) Se on siis sellaista paksua mönjää jossa on seassa jotain kuorivaa ja jättää kädet yllättävän pehmeiksi. ;D Löytyy siis varmaan esim. sieltä Tokmannilta jostain työkaluosastolta. ::)
3b F ii

Poissa elly

• Tukkaguru
« Vastaus #628 : 28.11.16 - klo:22:41 »

Loctite SF 7850 on toiminut ainakin mulla. :) Öljyt irtoaa ja ei tehnyt hallaa kuiville käsilleni. Tätä saa myös viehkeän oranssissa kolmen litran pumpullisessa kanisterissa, mikäli käyttöä löytyy enemmänkin. ;D

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #629 : 02.01.17 - klo:23:33 »
Oon tässä syksyn ja talven aikana käyttänyt paljon Lidlin kylpytuotteita. Olen ollut todella yllättynyt ja tyytyväinen! Pullot on olleet tosi tyylikkäitä ei lainkaan halpiksen näköisiä ja tuoksut ihan :l. Eivät myöskään kuivata ihoa suihkusaippuana käytettäessä.

Kylpyvaahtoja Herbal bath Roiboos & Ginger Flower sekä Blood Orange & Camomille. Suihkugeelejä joita käytän kylpyvaaihtoina myös on Sweet Peach ja Indian Fruit. Oon kaikista edellä mainituista tykännyt todella paljon. Vetävät vertojaan kalliimmille saman tapaisille tuoksuville kylpysaippuoille kuten I love... ja treacle moon merkkien saman tyylisille tuoksuville kylpytuotteille.

Harmi vaan, että monet on kausituotteita ja niitä löytää vaan ihan silloin tällöin :(. Pitänee mennä takaisin ja hamstrata tota Blood Orange & Camomille versiota pari extrapulloa. Oon auttamaton suurkuluttaja.
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi