Kirjoittaja Aihe: Suihkugeelit, -saippuat ja kylpyvaahdot ja -öljyt  (Luettu 152708 kertaa)

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
Vs: Suihkugeelit, -saippuat ja kylpyvaahdot ja -öljyt
« Vastaus #630 : 05.02.17 - klo:15:15 »
Mä olen ihan hullaantunut Patykan viinirypäleille tuoksuvaan suihkugeeliin. Hitusen on ehkä kalliin puoleinen suihkutuotteeksi, mutta niiiin ihanaa kamaa. Semmoinen hento makea tuoksu, ja shampanjan ja kuohuviinin ystävälle valkoisen rypäleen tuoksu on toki erittäin mieluisa. Kaunis pullokin.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #631 : 05.02.17 - klo:19:58 »
Yves Rocherin suihkugeelivalikoima uudistuu aina säännöllisen epäsäännöllisesti, ja nyt kokeilussa kolme lahjaksi saatua uutuusputelia... Mandariini on tavanomaisen kiva sitrus (ei suuresti eroa Sitruuna-Basilikasta), mutta Lootus-Salvia onkin jo kivan eksoottinen kukkainen, samoin Tiare-YlangYlang. Ei pääse kyllästymään... Vielä korkkaamatta Verbenan nykyversio.
Olen onnettoman koukussa YR:n suihkutuotteisiin, markkinointi on sen verran tehokasta (ts. pakkomyyntiä) ..
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #632 : 27.03.17 - klo:10:32 »
Jättääkö suihkuöljyt ihon klähmäisen tuntuiseksi? Haluaisin kokeilla jotain suihkuöljyä tai -voidetta, mutta en voi sietää jos siitä jää niljakas tunne iholle. Perinteiset suihkusaippuat taas tuntuu jättävän ihon kiristeleväksi...

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #633 : 27.03.17 - klo:16:47 »
^Ainakaan Eucerinin ja Dermosilin suihkuöljyistä ei jäänyt lähmää. Enemmän lähmäsi Doven öljyä sisätänyt suihkugeeli.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #634 : 05.08.17 - klo:16:30 »
Prismasta löytyi Lorin beauty & care merkkinen suihkusaippua, tää oli mulle ihan uus tuttavuus. Onkohan uusi merkki S-ryhmän valikoimassa, vai onko näitä ollut aiemminkin? Jotenkin sitä vaan menee niin puusilmäisesti ja ottaa ne samat tuotteet, ettei aina edes hoksaa katsoa mitä uutuuksia on tullut.  Hinta oli euron hujakoilla, olisiko ollut alle euron jos en ihan väärin muista. Ostin kokeeksi ja tämä on ollut positiivinen yllätys!

Tuoksuna tässä mun suihkusaippuassa on "musk and sandalwood". Mä odotin ehkä vähän enemmän mausteisempaa ja voimakkaampaa tuoksua nimen perusteella, mutta tuoksu on tosi mieto ja haihtuu iholta nopsaan. Mä tykkään nimenomaan tälläisesta tuoksusta joka pehmeä ja mieto.
Koostumus on aika jännä, aika paksua ja hyytelömäistä.  :D Vaahtoavuus ei ole mikään paras, mutta kyllä tämäkin jonkun verran vaahtoaa. Iholle jää puhdas ja raikas fiilis tämän jälkeen. Ei mikään hullumpi tuote tällä hinnalla, pitänee kokeilla muitakin versioita tästä suihkusaippuasta.

Poissa ilona

• HAIRahtanut
« Vastaus #635 : 12.12.17 - klo:12:24 »
Miten Mä oon aikaisemmin ohittanut kokonaan Lidlissä nämä suihkugeelit (ehkä teinimäisten pullojen ja sen sen että olen kuvitellut niitä kylpyvaahdoksi vuoksi) https://www.google.fi/search?client=safari&hl=fi-fi&biw=1024&bih=666&tbm=isch&sa=1&ei=Aa0vWsPsCISB6ATDy7do&q=lidl+indian+fruit&oq=lidl+indian+fruit&gs_l=mobile-gws-img.3...15149.18216.0.18927.12.12.0.0.0.0.110.830.10j1.11.0....0...1c.1.64.mobile-gws-img..1.7.556...35i39k1j30i10k1.124.Zg86sPRTmb8#imgrc=iODcOg5l3-CEXM:   

Tuoksut kivan hedelmäiset, tulee TBS:n suihkarit mieleen. Mukaan nappasin Indian Fruit -tuoksun, vaikka kaikki olivat houkuttelevia. Hinta oli kohdillaan, 500 ml maksoi alle kaksi euroa.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #636 : 16.04.18 - klo:23:38 »
Millaisia kokemuksia löytyy Bath & Body Worksin tuotteista? Ovatko tuoksut voimakkaita ja yhtä herkullisia kuin nimet?

Poissa MAS

• HAIRahtanut
« Vastaus #637 : 17.04.18 - klo:00:58 »
Millaisia kokemuksia löytyy Bath & Body Worksin tuotteista? Ovatko tuoksut voimakkaita ja yhtä herkullisia kuin nimet?

Kokemuksia on vuodelta papu, kun jenkeissä kävin. Oli sen verran herkullinen liike, että mukaan tarttui ainakin tuollainen body spray hajuste, muita en muista  ::) Iholla kesti aika lailla saman kuin joku edT, putelissa useamman vuoden ilman että pahemmin laimeni.

Saippuoista en tosiaan muista että oliko sen ihmeellisempiä kuin jotkut body shopin tai yves rocherin vastaavat.. Oletko löytänyt jostain Suomeen toimituksen noille?
1b F ii

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #638 : 17.04.18 - klo:01:05 »
https://www.notino.fi/bath-body-works/

Tuolta löytyy aika paljon kaikkea kivaa  :)

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #639 : 17.04.18 - klo:05:27 »
Mulla on ollut Bath & Body Worksiltä kahta eri hajuvettä (Cherry Flowers Blooming ja toinen muistaakseni joku Japanese Cherry Blossom), tuoksuhan noissa BBW:n EDT:issä ei kestä yhtään, mutta muistan niiden olleen kepeän tuoksuisia.

Suihkugeelit oli ihan perussuihkareita, mielestäni TBS:n laatu on parempaa. Vartalovoiteen muistan olleen todella hyvä, ei jäänyt ollenkaan lähmäksi, niinkuin monesti tuoksuvat voiteet tekee, vaan imeytyi hyvin ja tuoksui sopivasti.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #640 : 08.06.20 - klo:15:15 »
Haluaisin kokeilla Doven Sentive & Pure palasaippuaa käsienpesuun, mutta tuote tuntuu olevan tosi hankalasti saatavilla Suomessa. Olen googletellut eri tavaratalojen verkkokauppoja, mutta haluaisin vielä tätä kautta kysyä, onko joku sattumalta törmännyt tuohon palasaippuaan jossain yleisimmistä ketjuliikkeistä?

Atopian takia mun täytyy olla tarkempi siinä, millä pesen käteni. Sen takia joudun ostamaan usein hieman hinnaakkaampia pesuaineita, mutta oon lukenut, että joillekin toi Doven hajusteeton palasaippua on toiminut eikä oo kuivattanut käsiä. En mielellään haluais ostaa sitä hajustettua versiota kokeiluun, mutta onko tosiaan niin, ettei Suomen markkinoilla myydä enää hajusteetonta versiota? Ja onko mitään palasaippuaa, joka olisi suunnilleen saman hintaista ja hellävarainen käsille?

Mahdollisesti liian korkean pH-arvon takia moni palasaippua on kuivattanut käsiäni, mutta mielelläni kokeilisin vaihteeksi jotain tuotetta. Haluaisin vähentää muovipurkkien ostamista, mutta välillä se tuntuu yllättävän hankalalle.  ::) :D

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #641 : 08.06.20 - klo:17:08 »
^  Valitettavasti en tuosta hajusteettomasta osaa sanoa, mutta itse olen ostanut nyt sitä tavallista Doven palasaippuaa käsien pesuun ja omille atooppiseen ihottumaan taipuvaisille käsilleni se on ollut ihan super hyvä! Paras saippua omille käsilleni tähän mennessä, ei ole sellainen kuivattava niinkuin monet palasaippuat, koostumus on todella kermainen ja pehmeä. Suosittelen kyllä kokeilemaan tuota jos et sitä hajusteetonta löydä, on sen verran edullinen ettei paljoa menetä jos kokeilee.  :)
3b F ii

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #642 : 08.06.20 - klo:23:25 »
^ Vitsit, täytyy varmaan sitten kokeilla! Koitan vielä etsiskellä hajusteetonta versiota, mutta eihän tuo olisi todellakaan kallis kokeilu. Mun kropan iho ei oo niin kranttu, niin voin käyttää palasaippuan sitten kropan pesuun. Kiitos kommentista Memmuuh!

Paikalla elly

• Tukkaguru
« Vastaus #643 : 03.08.20 - klo:08:17 »
Ostin Lidlistä Cienin suihkusaippuoita, joissa tuoksuina olivat greippi ja meloni. Greippi on onneksi käytetty nyt loppuun, koska kylpyhuoneessa leijaileva lonkeron haju alkoi tympiä. :D Melonin tuoksu on ollut miellyttävä. Nämä suihkugeelit olivat jotain XXL-sarjaa ja tulivat litran tonkassa. Pullo siis hieman epäkäytännöllisen kokoinen ja rumakin, mutta ostaisin silti uudelleen, sillä koostumus ja pesutehohan on näissä aivan kohdallaan. Meidän taloudessa asuu suihkugeelillä lotraajia, eli ei harmita niin paljon, jos joku käyttää tätä runsaammalla kädellä. Litrahinta oli 2,50 euroa. Oon kokeillut paria muutakin ns. halpamerkin suihkugeeliä, mutta tämä Lidlin on ollut toistaiseksi lemppari.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #644 : 03.08.20 - klo:08:24 »
Kannattaa panna kelvollisia käsisaippuapumppupulloja talteen ja uusiokäyttää suihkussa.

Minullakin on Lidlin tuotteista hyvää sanottavaa - siellä oli joskus keväällä ruskeassa pullossa myytäviä "luksusversioita" käsisaippuasta myynnissä. Kaikki tuoksut olivat miellyttäviä, itselleni mukaan tarttui kaksi pulloa Black pepper -versiota. Tämä on ihanaa! Tuoksu on miellyttävä, raikas - eikä lainkaan häiritsevä käsissä kuten jotkut. Toivottavasti näitä tulee lisää!

Toinen vinkki hyväntuoksuisista ja edullisista suihkugeeleistä (jotka on kiva siirtää pumppupulloon, pullo on typerä korkea tötterö  ::) ) - K-menu suihkusaippua. Tässä on monta hyvää tuoksua, ihanat hedelmä- ja sitrustuoksut, fantastisen raikas pippuri-ginseng, erinomainen laventeli.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.