Kirjoittaja Aihe: Suihkugeelit, -saippuat ja kylpyvaahdot ja -öljyt  (Luettu 153588 kertaa)

Poissa elly

• Tukkaguru
Vs: Suihkugeelit, -saippuat ja kylpyvaahdot ja -öljyt
« Vastaus #645 : 05.08.20 - klo:07:08 »
Tuo toiseen pulloon siirtäminen on kyllä hyvä vinkki! :) Monet halpasuihkugeelit ovat juurkin noissa korkeissa tötteröissä, joita on hankala käsitellä, eivätkä ne pysy millään pystyssä. Tutkinpa heti, josko löytäisin vanhan pumppupullon jostain. Tuo iso tötterö vie niin paljon tilaakin suihkun pieneltä telineeltä.

Mulla on ollut aina tosi herkät kädet, joihin tulee kuivuuden myötä ihottumaa herkästi. Luin tätä ketjua taaksepäin ja aion kokeilla seuraavaksi Doven Beauty Baria käsisaippuana, kun siitä tuntui olevan hyviä kokemuksia. Nyt mulla on käytössä Flow kosmetiikan palasaippua ja Bliwin hajusteeton saippua, mutta kumpikin tuntuu kuivattavan.

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #646 : 05.08.20 - klo:08:59 »
Osaako joku muuten sanoa, mistä löytäisi hyvän ja mieluiten kivan näköisen telineen palasaippualle?

Kaupassa olen nähnyt vaan sellaisia muovisia kippoja, jotka ei ole esteettisesti kovin miellyttävän näköisiä ja vaikuttavat muutenkin siltä, että sinne jää vesisaippuaseosta seisomaan kipon pohjalle eikä anna saippuapalan kuivua käyttöjen välillä. Kyllähän sen veden pitäisi päästä sieltä kunnolla valumaan poiskin eikä ole tarkoitus, että palasaippua lilluu vedessä siellä kipossa. ::) Tällä hetkellä meidän palasaippua on ihan vaan altaan reunalla, mutta ei sekään nyt kovin hyvä ole. ;D
3b F ii

Poissa bast

• Tukkaguru
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #648 : 05.08.20 - klo:11:49 »
^ Kiitos! Tuohan näyttää oikein kivalta ja pätevältä, eikä ole hinnallakaan pilattu.  :ts
3b F ii

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #649 : 05.08.20 - klo:13:27 »
^^Meillä on mäkillä palasaippuan kanssa tuollainen käytössä ja on tosi kätevä, saippua ei siinä lilli vedessä ja se on helppo napata käteen.
Raitoja käpälään!

Poissa Susse

• HAIRahtanut
« Vastaus #650 : 05.08.20 - klo:17:09 »
Mä ostin Saaren taika saippuoita ja olin saippuakuppia vailla. Mulla on työn puolesta mahdollista käyttää 3d-tulostina ja tulostin kupit. Piirtämään en ryhtynyt vaan latasin thingiversestä.

Poissa elly

• Tukkaguru
« Vastaus #651 : tänään kello 07:49 »
Sain Dermosil-tilauksen yhteydessä matkakoon Nature-sarjan suihkusaippuasta. Ajattelin heti käyttää purkin pois kuleksimasta, mutta tämähän oli niin kiva, että tilaan tätä täysikokoisen pakkauksen. Ja kivalla tarkoitan lähinnä tuoksua, sillä mulle tulee tästä mieleen joku Lushin suihkugeeli. :D Tuoksu on makea ja mielestäni siinä on persikkainen ja ehkä vähän toffeinen vivahde.

Koostumus on mielestäni myös oikein passeli. Geelimäinen, mutta helposti annosteltava. Matkakokoisestakin tuubista on helppo annostella pieni määrä, eikä tuotetta plumpsahda suuaukosta hallitsemattomasti. Pestessä vaahtosi ihan normaalin verran, eikä kuivattanut ihoakaan.