Kirjoittaja Aihe: Suihkugeelit, -saippuat ja kylpyvaahdot ja -öljyt  (Luettu 152632 kertaa)

Poissa Hue

• Tukkaguru
Vs: Suihkugeelit, -saippuat ja kylpyvaahdot
« Vastaus #75 : 21.01.07 - klo:14:10 »
Mun pitäisi löytää kosteuttava voidemainen vartalon puhdistustuote. Minulla on kuiva iho, ja geelejä/saippuoita en voi käyttää koska kuivattavat aivan liikaa. Ajattelin tilata ja kokeilla Korresin Guava suihkugeeliä, koska sen sanotaan kosteuttavan hyvin, ja tuoksu houkuttaa myös. Olen ajatellut siirtyä kokonaan käyttämään luonnonkosmetiikkaa, niin vartalon, kuin kasvojenkin ihon hoidossa! Samalla tilaan sieltä sitten myös vartalovoiteita ja kasvorasvoja.

Mutta ennen kuin pääsen tuolta tilaamaan, pitäisi löytyä joku suihkuvoide. Toisaalta, voisinhan käyttää jotain perusvoidetta/oliivi öljyä suihkuvoiteena. Suosituksia saa antaa, niin marketti tuotteista, kuin muistakin. :)
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #76 : 21.01.07 - klo:18:29 »
Minä tykkään Dermoslin Suihkuvoide E:stä, se ei kuivata ihoa mutta vaahtoaa kuitenkin ihan sopivasti ja on tosi riittoisaa. Siinä on samanlainen mieto tuoksu kuin muissakin Dermosilin E-sarjan tuotteissa. Tuotahan ei tietty saa muualta ostettua kuin Dermoshopista tilaamalla. www.dermoshop.fi

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #77 : 21.01.07 - klo:19:33 »
Mulla ei ole kyllä mitään muuta ostettavaa Dermoshop:sta. Jos tilaa alle 50€ (kun ottaa yhteyttä sinne asiakaspalveluun niin on mahdollista myös tilata alle 50€) niin tulee ne postimaksut ja sitten tuosta tulisi melko kallis hankinta  :D
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #78 : 21.01.07 - klo:19:56 »
Niin, ellet sitten saa jotain kaveriporukkaa kasaan niin tuo 50e kertyy kyllä äkkiä. Tai tunne ketään kenen työporukassa tms tehdään Dermoshoppiin tilauksia. Aika paljon juuri terveydenhoito- ja keittiöalalla käsittääkseni työporukat tilaavat tuolta tuotteita, johtuneeko sitten alojen naisvaltaisuudesta vai siitä että Dermosil teki ennen lähinnä laitoksiin pesuaineita ja voiteita..

Minä kyllä saan tuon 50e ylitettyä helpostikin kun äidin tai siskon kanssa kimpassa tilaan  :) Ja joskus ihan yksinäänkin..  :-[

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #79 : 22.01.07 - klo:03:47 »
Dermosilin E:tä löytyy vajaa pullo, pitäisikin ottaa uudestaan kokeiluun ja katsoa mitä iho nyt sanoo. En ole tähän asti oikein tykännyt, jäi jotenkin outo tunne iholle.

TBS Lemon&Lime on ihanan pirteän tuoksuista, koko kylppäri tuoksuu jälkeenpäin.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #80 : 22.01.07 - klo:08:47 »
Minä oon niin ihastunut Philosophyn suihkusaippuoihin.Tuoksu niissä on jumalainen ja jää iholle pitkäksi aikaa.Ei kuivata ihoa.Tosin hinta on aika kova,muttei ylitsepääsemätön,kun ovat niin riittoisia.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Melisande

• HAIRahtanut
« Vastaus #81 : 22.01.07 - klo:10:08 »
Mun pitäisi löytää kosteuttava voidemainen vartalon puhdistustuote. Minulla on kuiva iho, ja geelejä/saippuoita en voi käyttää koska kuivattavat aivan liikaa. Ajattelin tilata ja kokeilla Korresin Guava suihkugeeliä, koska sen sanotaan kosteuttavan hyvin, ja tuoksu houkuttaa myös. Olen ajatellut siirtyä kokonaan käyttämään luonnonkosmetiikkaa, niin vartalon, kuin kasvojenkin ihon hoidossa! Samalla tilaan sieltä sitten myös vartalovoiteita ja kasvorasvoja.

Mutta ennen kuin pääsen tuolta tilaamaan, pitäisi löytyä joku suihkuvoide. Toisaalta, voisinhan käyttää jotain perusvoidetta/oliivi öljyä suihkuvoiteena. Suosituksia saa antaa, niin marketti tuotteista, kuin muistakin. :)

Oletko tutustunut Eucerinin suihkuöljyyn? Itse olen löytänyt sen juuri ja taitaa jäädä vakikäyttöön. Jättää ihon miellyttävän tuntuiseksi, ei kuivata vaan iho tuntuu mukavan joustavalta. Löytyy hajustettuna että hajustamattomana.

maikku

• Vieras
« Vastaus #82 : 22.01.07 - klo:10:46 »
TBS Lemon&Lime on ihanan pirteän tuoksuista, koko kylppäri tuoksuu jälkeenpäin.
Tämä on niin ihanan tuoksuista! Tykkään juuri tällaisista pirteistä sitrustuoksuista, tuntuu, että niiden avulla herääkin paremmin aamulla.
Nyt on ihanaa, kun suihkussa pesee tukan suklaantuoksuisilla tuottela ja ropan Lemon&Limellä, niin sitten on melkein kuin ihana suklaa-sitrus-kakku.  ;D

Poissa Sini

• Hiushörhö
  • Anything can happen if you let it.
« Vastaus #83 : 22.01.07 - klo:14:47 »
Mun pitäisi löytää kosteuttava voidemainen vartalon puhdistustuote. Minulla on kuiva iho, ja geelejä/saippuoita en voi käyttää koska kuivattavat aivan liikaa.  Suosituksia saa antaa, niin marketti tuotteista, kuin muistakin. :)

Äiti on joskus ostanut mulle SebaMed-pesuainetta, menee ehkä luokkaan suihkuöljyt. Tuoksuu  hyvältä ja auttaa ihon kuivumiseen. Sitä löytyy apteekista ja maksaa Yliopiston apteekin mukaan 6,30€/200 ml. Virallinen nimi näkyy olevan pesubalsami. Eipä ole hinnalla pilattu ja musta tuo on hyvin riittoisaa, kannattaa kokeilla  :)

SebaMedillä on näköjään kaikenlaisia pesuaineita herkkäihoisille

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #84 : 22.01.07 - klo:17:36 »
Lainaus
Oletko tutustunut Eucerinin suihkuöljyyn? Itse olen löytänyt sen juuri ja taitaa jäädä vakikäyttöön. Jättää ihon miellyttävän tuntuiseksi, ei kuivata vaan iho tuntuu mukavan joustavalta. Löytyy hajustettuna että hajustamattomana.

Tuota täytyykin kokeilla, kuulostaa niin kivalta.  :D

Lainaus
Äiti on joskus ostanut mulle SebaMed-pesuainetta, menee ehkä luokkaan suihkuöljyt. Tuoksuu  hyvältä ja auttaa ihon kuivumiseen. Sitä löytyy apteekista ja maksaa Yliopiston apteekin mukaan 6,30€/200 ml. Virallinen nimi näkyy olevan pesubalsami. Eipä ole hinnalla pilattu ja musta tuo on hyvin riittoisaa, kannattaa kokeilla  :)

SebaMedillä on näköjään kaikenlaisia pesuaineita herkkäihoisille

Meillä muuten onkin jotain SebaMed:n tuotetta...hmm. Tosin voi olla jotain geelimäistä.  :-\ Täytyy tutkia tuota Eucerinia ja tätä, ja katsoa sitten kumpaan päädyn.  :)

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #85 : 22.01.07 - klo:17:37 »
Tuo Sebamedin pesubalsami on kyllä hyvä tuote kuivalle iholle. Mä oon sitä pari pulloa käyttänyt ja edelleen ostan kyllä lisää. Se tuntuu oikeesti kosteuttavan ihoa ja on aika riittoisaa, hintakaan ei ole paha.

Poissa Jadey

• HAIRahtanut
« Vastaus #86 : 22.01.07 - klo:17:44 »
Tigin ja Korresin suihkusaippuat on mun lemppareita. Tigin Very berries tjsp. on ihana samoin Oatmeal&cookie. Korresilta suosikki Guava, citrus ja mint tea myöskin kivoja. Tykkään myös erään sarjan vaniljan tuoksuisesta suihkusaippuasta. En muista nimeä tähän hätään, mutta ainakin Stocka myy tätä. Ja ovat ihan halpistuotteita.
Pelätä ei saa jos tahtoo milloinkaan onnen saavuttaa

Webekhet

• Vieras
« Vastaus #87 : 22.01.07 - klo:18:09 »
Mulla on tällä hetkellä käytössä Adidaksen suihkusaippua, ja se on aika jännä tuttavuus. Ei siis varsinaisesti ole suihkusaippua, kyljessäkin lukee shower milk. On koostumukseltaan aika pehmeää, vähän kosteusvoidemaista. Ei myöskään vaahtoa yhtä paljon kuin suihkusaippuat.

Poissa Karamelli

• HAIRahtanut
« Vastaus #88 : 23.01.07 - klo:17:10 »
^^ Mä en ole koskaan oikein ihastunut noihin "voidemaisiin" suihkusaippuoihin, kun tuntuu, että ne ei pese ollenkaan.
Jotenkin vaan jää lillumaan iholle liukkaana. Oiskohan tuo sitten erilainen ? Tai sitten en vaan osaa käyttää niitä oikein  ;D
Mä käytän halvinta mitä kaupasta löytyy, joku hunajasaippua. Hyvin toimii ja myös riittoisaa.
Luopumaan ei suostuta edes tyhmyydestämme

Poissa Eirene

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #89 : 24.01.07 - klo:12:10 »
Mulla on nyt käytössä Korresin jasmiinisuihkugeeli, ihana ja aika mieto jasmiinin tuoksu siinä on. Miehellä on Korresin Citrus, se tuoksuu mielestäni tosi miehiselle ja kun on vielä aika voimakas niin tuntuu että se tuoksu tarttuu minuunkin jos yhdessä satutaan peseytymään...