Kirjoittaja Aihe: Suihkugeelit, -saippuat ja kylpyvaahdot ja -öljyt  (Luettu 152616 kertaa)

Poissa Maria

• HAIRahtanut
Vs: Suihkugeelit, -saippuat ja kylpyvaahdot
« Vastaus #90 : 02.02.07 - klo:01:04 »

Tietääkö joku saako ihan jostain apteekista vastaavaa tuotetta kun tämä:
 http://www.dermoshop.com/catalog.asp?pid=12040
 Eli pesuvoidetta,että ei tarvi vettä...
 Silleen,että vois intiimipaikat pestä jne.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #91 : 02.02.07 - klo:15:09 »
^Ainakin Orionin Nutraderm -perusvoidetta mainostetaan että sitä voi käyttää mm. intiimipaikkojen puhdistamiseen vaikkapa paperipyyhkeen avulla, ei tarvitse siis välttämättä vettä. En ole kokeillut itse niin en osaa sanoa toimiiko laajemmilla ihoalueilla kuinka hyvin.

Edit. Aqualan L käy myös puhdistamiseen, sitä voi laittaa paperiin ja pyyhkiä sillä liat pois, Aqualan L sopii myös intiimialueille.
« Viimeksi muokattu: 02.02.07 - klo:15:11 kirjoittanut Hunajapupu »
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #92 : 02.02.07 - klo:15:55 »
Minä oon niin ihastunut Philosophyn suihkusaippuoihin.Tuoksu niissä on jumalainen ja jää iholle pitkäksi aikaa.Ei kuivata ihoa.Tosin hinta on aika kova,muttei ylitsepääsemätön,kun ovat niin riittoisia.

Myydäänkö näitä Sokoksella tai Stockalla hajuvesien joukossa vai mistä löytää? Mitä suunnilleen maksaa?

Tän hetkinen suosikkini on Dermosilin Suihkuvoide E. Ihanan pehmeä vaahto ja söpön pinkkiä. Ei kuivata ja tuoksu on kiva, tosin tosi mieto. Aivan loistavaa kuitenkin!

Webekhet

• Vieras
« Vastaus #93 : 02.02.07 - klo:20:36 »
^^ Mä en ole koskaan oikein ihastunut noihin "voidemaisiin" suihkusaippuoihin, kun tuntuu, että ne ei pese ollenkaan.
Jotenkin vaan jää lillumaan iholle liukkaana. Oiskohan tuo sitten erilainen ?

Paha sanoa, tämä on ensimmäinen voidemainen suihkusaippua mikä mulla on käytössä. Pesee mun mielestä ihan hyvin, mutta mä tykkään hieman enemmän kunnolla vaahtoavista suihkusaippuoista, tuo ei vaahtoa juuri ollenkaan. Tuo on sellainen semihyvä mielestäni, mutta jos ei voidemaisista tykkää niin en usko että tuokaan miellyttää suuremmin.

Poissa Karamelli

• HAIRahtanut
« Vastaus #94 : 02.02.07 - klo:21:00 »
^ Mä tykkään myös enemmän vaahtoavista saippuoista. Olisi vaan kiva kokeilla kaikkea uutta  :D
Mutta totta kyllä, tuskin kannattaa ostaa, kun en muistakaan noista ole tykännyt  ;)
Luopumaan ei suostuta edes tyhmyydestämme

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #95 : 03.02.07 - klo:00:04 »
Kevättalven piristykseksi ostin Sokokselta jäsenetutarjouksessa olevan Bootsin Body Washin, tuoksu joku Chamomille tms. - se oli pitkästä aikaa ensimmäinen suihkugeeli, joka sytytti... siinä tuoksussa oli sitä jotain virkistävää!
Yleensä pesen kropan oliiviöljysaippualla tms. ei-kuivattavalla, mutta Bootsin suihkugeelejä olin nuuhkinut jo pitkään, niissä on miltei kaikissa raikkaat ihanat tuoksut.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #96 : 03.02.07 - klo:00:13 »
Minä olen ihan rakastunut Tigin Oatmeal Cookie suihkugeeliin, se tosiaan tuoksuu ihan keksille! :-* Riittoisaakin näyttäisi olevan, ja sietääkin olla tuohon hintaan! Yleensä käytän sitä pesusienen kanssa ja se vaahtoaa tosi hyvin joten sheivaan sillä sääretkin.
Ainoa mikä hieman huolestuttaa on se että tuo tuoksu alkaa tympimään jos en saa pulloa tyhjäksi ajoissa... ::)

Poissa Karamelli

• HAIRahtanut
« Vastaus #97 : 03.02.07 - klo:11:23 »
^ Kannattaa käyttää jotain muuta välissä ! Mäkin tykkään tosta (+ siitä voiteesta ) mutta pakko välillä käyttää jotain toista, koska alkaa kyllä tökkimään, vaikka ihana tuoksu onkin. Välissä käytän ihan marketin halpis hunaja-kylpyvaahtoa, joka on kans tosi kivan tuntuinen  :)
Luopumaan ei suostuta edes tyhmyydestämme

Poissa Satine

• HAIRahtanut
« Vastaus #98 : 19.02.07 - klo:22:17 »
Mikähän olisi hyvä kosteuttava suihkugeeli?
Onko edes hyviä sellaisia olemassa?  ;D
Only a vampire can love you forever

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #99 : 19.02.07 - klo:23:16 »
Ainakin Doven suihkugeeleissä löytyy vaihtoehtoja, ovat suht lempeitä ja ei-kuivattavia. Itse en niin välitä tuoksuvalikoimasta.

Dermosilin Suihkuvoide (iso pumppupullo) on erinomainen keksintö, sen seuraassa iho kestää suihkuttelun kahdesti päivässä tähänkin vuodenaikaan! Tuoksukin yllätttävän miellyttävä, luulin tosin hajuttomaksi kun sen tilasin.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Satine

• HAIRahtanut
« Vastaus #100 : 19.02.07 - klo:23:30 »
^ Dovea voisin kokeilla, niin halpaa kuitenkin :)
Only a vampire can love you forever

Poissa Kikka

• Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #101 : 20.02.07 - klo:00:11 »
Mikähän olisi hyvä kosteuttava suihkugeeli?
Onko edes hyviä sellaisia olemassa?  ;D

Yves Rocherilta löytyy Aasialainen palmuöljy-niminen kosteuttava suihkugeeli, Herbinalta Soft kosteuttava suihkugeeli, Dovelta fresh touch-suihkugeeli (tuoksuu ihanan raikkaalle, kurkulle) ja muistaakseni Freemanilla on parikin erilaista kosteuttavaa suihkugeeliä.
Niin ja Nivealla on kosteuttava care shower milk & vitamins-suihkugeeli, jos vaan kestää tuota Nivealle ominaista voimakasta tuoksua.
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #102 : 20.02.07 - klo:01:21 »
en olekaan itse juuri Freemanin suihkugeeleihin törmännyt lukuunottamatta niitä makeita karamelli keksi tuoksuja, mutta jos löytyy muitakin ei karkkituoksuja niitä voisi tsekkailla.
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #103 : 20.02.07 - klo:11:31 »
en olekaan itse juuri Freemanin suihkugeeleihin törmännyt lukuunottamatta niitä makeita karamelli keksi tuoksuja, mutta jos löytyy muitakin ei karkkituoksuja niitä voisi tsekkailla.

Freemanilta löytyy Truly Lucious suihkugeelien lisäksi Beautiful Body sarjasta Aprikoosi & villikirsikka suihkuvoide, Kurkku & meloni & ginseng suihkuvoide, Kurkku & meloni & ginseng suikugeeli, Vadelma & manteli & kiiwi suihkugeeli, Mustikka & viinirypäle suihkugeeli ja Auringonkukka & vaniljasokeri kylpyvaahto. Nuo suihkuvoiteet ovat juuri niitä Freemanin kosteuttavia suihkugeelejä.

http://www.sunrisecosmetics.fi/freeman.htm
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Tuu

• Hiushörhö
« Vastaus #104 : 20.02.07 - klo:15:18 »
Palmoliven, oliko se nyt kookos, suihkugeeli on aivan ihanan tuoksuinen. Jättää ihonkin pehmeäksi..