Kirjoittaja Aihe: "Hiuskorut"  (Luettu 251502 kertaa)

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
Vs: "Hiuskorut"
« Vastaus #105 : 24.01.08 - klo:10:46 »
Nyt minäkin käsitin miten tuo Volume Styler oikein laitetaan, luulin aluksi että se tulee jotenkin ponnarin alapuolelle ja näkyy sieltä helposti. En myöskään käsittänyt että miten tuollainen muovirenkula voi mitenkään luoda illuusiota tuuheammasta tukasta  :D

Tuota Volume Styleriä voisi kyllä harkita nimenomaan nutturakäyttöön, jos arkiponnarin sisään tuon tunkisin niin tulos olisi takuulla aivan epäuskottava, sillä hiukseni ovat luonnostaankin paksut ja pidän niitä melkein päivittäin korkealla ponnarilla muutenkin. Saattaisi herättää epätoivottua huomiota kun ponnarinympärys yhtäkkiä kaksinkertaistuu  ;D

http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa

Poissa Nadine

• HAIRahtanut
« Vastaus #106 : 25.01.08 - klo:08:31 »
Minä innostuin noista Flexi8:sta niin paljon, että tilasin niitä eilen kolme. Kokoina extra small, small ja medium. Postikuluineen noille tuli hinnaksi n. 25 €. Kunhan ne tulevat, niin voin kirjoitella niistä jotain arvioita ja kommentteja tännne. Toivottavasti nuo Flexi8:t pysyisivät hiuksissa ja toimisivat, koska niillä saisi aikaan juuri sellaisia kampauksia, joista tykkään.

Löysin netistä muuten alennuskoodin blue32088, jolla saa 10 % alennusta Flexi8-tilauksesta.
1bMii

Poissa J. Doe

• HAIRahtanut
« Vastaus #107 : 26.01.08 - klo:22:11 »
^ Nadinen ilmoittama hinta 25 on euroissa, ei dollareissa. :) Laskin äsken huvikseni, että jos ottaisi yhden Flexi8:n hinnaltaan $11, toisen $12 ja kolmannen $13 + postikulut $7 – 10 % alennusta, olisi se noin 25 euroa. Ei siis paha lainkaan! Tuo Nadinen löytämä koodi on kyllä erittäin hyvä juttu, kiitos täältäkin. Olikohan tuolla koodilla miten pitkä voimassaoloaika?

Täytynee minunkin pistää tilaus menemään, jahka kuu vaihtuu ja tulee uusi Visa-saldo. :) Sen verran kivoilta nuo Flexi8:t tosiaan näyttävät. En tiedä, ehkä koko large olisi minullekin liian iso, vaikka minulla onkin paljon tukkaa ja pääosin käyttäisin tuota juttua french twistiin. Sehän selviää vain kokeilemalla. Ja kuten Lettu ylempänä sanoi, eivät nuo voi olla tukalle kovinkaan pahasta, koska pitkätukkafoorumilla noista tosiaan tykättiin.

Poissa Nadine

• HAIRahtanut
« Vastaus #108 : 28.01.08 - klo:00:41 »
Mistä Nadine löysit alennuskoodin?

Löysin alekoodin jostain Long Hair Communityn vanhasta viestiketjusta. Koodin voimassaoloaikaa en tiedä, mutta viesti, josta koodin löysin, oli kirjoitettu joskus viime syksynä eli vanha koodi on kyseessä. Toivottavasti toimii kuitenkin vielä jonkin aikaa, että kaikki kiinnostuneet ehtivät tilata.  :)
1bMii

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #109 : 08.02.08 - klo:12:36 »
Toimiiko nutturapuikot vain tasapitkissä hiuksissa?
Mulla on aika runsaasti kerrostettua tukkaa ja lyhyimmät on leukamittaisia.. Ei vissiin pysy puikolla kiinni?
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa J. Doe

• HAIRahtanut
« Vastaus #110 : 09.02.08 - klo:23:14 »
Tilasin äsken parit Flexi8:t. Mustan (josta aikaisemmin laitoin kuvan) largena ja monivärisen hopeisen mediumina. Nadinen löytämä koodi toimi vieläkin, tosin siitä piti ottaa alun blue pois (eli jäljelle jäi numero 32088), sana blue oli nyt valmiina siinä alennuskoodikohdassa.

Kauanko sinulla Lettu kesti toimitus?

Poissa J. Doe

• HAIRahtanut
« Vastaus #111 : 15.02.08 - klo:22:06 »
Viikko sitten tilaamani flexi8:t saapuivat tänään, oli kyllä ihanan nopea toimitus. Testasin mustaa largea sutturaan, jossa tukka on kolminkerroin. Koko on tähän tarkoitukseen juuri hyvä, medium sopinee siis parhaiten puoliponnariin tai muuhun kampaukseen, jossa vain osa tukasta on kiinni.

Nämä hiussoljet vaikuttavat kestäviltä, toimivilta ja hiusystävällisiltä. Kun tukkaa ei jätä ihan reunoille kapeimpaan kohtaan soljen ja päällisosan väliin, en usko että nämä katkovat hiuksia yhtään. Olen oikein tyytyväinen näihin. Kivaa vaihtelua donitseille ja suurille hauenleuoille.

Poissa Nadine

• HAIRahtanut
« Vastaus #112 : 19.02.08 - klo:10:39 »
Olen lahjakkaasti unohtanut raportoida tänne Flexi8:stani.  ::) Ne saapuivat jo  pari viikkoa sitten ja olen käyttänyt niitä melkein päivittäin ja tykännyt tosi paljon. Tilasin siis koot extra small, small ja medium. Yllätyin siitä, miten pieni tuo mediumkin on, koska oletin sen "tikun" olevan pidempi. Onneksi sekä solki että tikku ovat maltillisen kokoisia kuitenkin. Olen käyttänyt mediumia Flexi8-sivuillakin esiteltyyn "french twist" -nutturaan, small-kokoa ponnariin ja extra small -kokoa puoliponnariin.

Flexi8:t pysyvät hiuksissa todella hyvin ja ne ovat niin helppokäyttöisiä, että jopa minä saan niillä kivoja kampauksia aikaiseksi. Hiuslaatuni on melko liukas ja normaalisti kaikenmaailman pinnit yms. liukuvat yleensä välittömästi hiuksista pois tai kampaus painaa ja liusuu muuten vain ikävästi. Flexi8:t ja niillä tehty kampaus kuitenkin pysyvät paikoillaan tiukasti. Ne myös tuntuvat hellävaraisilta hiuksille eli eivät katko hiuksia tai paina tai "vedä" päänahkaa. Ainakin mun tilaamissa versioissa metalliosat eivät myöskään ole teräviä, joten melko hiusystävällisiltä nämä vaikuttavat. Large-koko jäi vielä hieman himottamaan, koska medium ei ihan riitä french twistiä monimutkaisempien nutturoiden kiinnittämiseen. Saa nähdä, josko vielä jossain vaiheessa tuon largen tilaan.
« Viimeksi muokattu: 21.02.08 - klo:14:11 kirjoittanut Nadine »
1bMii

Poissa Emily D.

• HAIRahtanut
« Vastaus #113 : 21.02.08 - klo:13:10 »
Aapuvaaa. Miksi minun piti koskaan rekisteröityä Juurikasvuun, kun tämä on täynnä keskusteluja, joiden innoittamana tuhlaan pian kaikki rahani kosmetiikkaan ja hiushärpättimiin  ;D
Tuo Flexi-8 nimittäin sulatti juuri sydämeni. Tahtoo, tahtoo :-*
I had actively participated in every moment of the creation of this life. So why didn't I see myself in any of it?
The only thing more impossible than staying was leaving.
I didn't wanna hurt anybody. I wanted to slip quietly out the back door and not stop running until I reached Greenland.

Poissa Laurie

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #114 : 21.02.08 - klo:22:11 »
^Samat fiilikset tosta Flexi8:sta, haluan haluan! Olen maailman surkein hiusten laittaja, ne on aina auki ja toi vaikuttaa jotenkin näppärältä keinolta saada jotain uutta. Varsinkin joidenkin nutturoiden tapaisten kiinnitäjinä. Mutta sitten alan empimään kokojen ja mallien kanssa, yhtenä kynnyksenä myös tuo ulkomailta tilaaminen. Mutta kun nuo on niin somia! :D
common mistakes and nice intentions

Poissa Tuulikaappi

• Tukkaguru
« Vastaus #115 : 22.02.08 - klo:12:34 »
Hitto... Laitoin nyt minäkin tilauksen noista Flexikaseista. Tilasin viisi. ::) Neljä oli tarkoitus ottaa (yksi kpl/koko), mutta kun sai valita joko sen 10 prosentin alennuksen, joka olisi ollut 5 dollaria, tai yhden ilmaisen tuotteen, niin laitoin koriin sitten viidennenkin rempulan, kun etu oli parempi niin. Mulle on nyt tulossa siis yksi extra small, yksi small, kaksi mediumia ja yksi large. Hintaa noille tuli yhteensä 57 dollaria.

Jos en tykkää, tai ei ole kaikille käyttöä, niin laitan sitten myyntiin turhat. :)
1c M ii, tjsp

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #116 : 22.02.08 - klo:18:02 »
Olen jo vähän aikaa silmäillyt näitä flexejä ja nyt tein tilauksen seuraavista koruista:

Otin eri kokoja vaihdellen xs-m välillä. Kolmen hinnaksi tuli yhteensä 40 dollaria.

That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa Emily D.

• HAIRahtanut
« Vastaus #117 : 24.02.08 - klo:00:23 »
Flexi-8: Miten maksu hoidetaan? Täytyykö olla luottokortti?
I had actively participated in every moment of the creation of this life. So why didn't I see myself in any of it?
The only thing more impossible than staying was leaving.
I didn't wanna hurt anybody. I wanted to slip quietly out the back door and not stop running until I reached Greenland.

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #118 : 24.02.08 - klo:09:49 »
^ etusivun alareunassa on mainittu luottokortit ja PayPal.

Eilen selatessani eBayn tarjontaa, löysin todella bling-bling hiuskoruja:

http://stores.ebay.de/exklusiv-beauty-shop_Haarschmuck_W0QQcolZ4QQdirZ1QQfsubZ15118209QQftidZ2QQtZkm

Vähän liian prameita, mutta muutama koru oli aivan siedettävän näköinen.
« Viimeksi muokattu: 24.02.08 - klo:09:52 kirjoittanut Manna »
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Ursula

• Vieras
« Vastaus #119 : 28.02.08 - klo:14:00 »
Mulla on joskus ollut kampaajan tyrkyttämiä hiuskoruja, sellaisia spiraalin päässä olevia lasikiviä, jotka aseteltiin hiuksiin ilman sen kummempaa muotoilua. Ne tosin pysyivät paremmin päässä, jos hiukset oli kiinni tai esimerkiksi nutturalla eivätkä liehuneet vapaina. Olihan nuo musta ihan kivannäköiset, mutta katosivat helposti.