Kirjoittaja Aihe: "Hiuskorut"  (Luettu 251496 kertaa)

Poissa Tuulikaappi

• Tukkaguru
Vs: "Hiuskorut"
« Vastaus #120 : 29.02.08 - klo:18:42 »
Mulle tuli Flexi8:t tänään. :) Yllättävän nopsa toimitus - olin ihan varma, että saan ne aikaisintaan maanantaina. Tein siis tilauksen viime viikon perjantaina puolenpäivän maissa, sunnuntaina aamuyöstä tuli mailia, että tilaus on lähetetty, ja nyt on siis seuraava perjantai.

Vähän noita tohkeissani jo kokeilinkin. Small on mulle juuri sopiva perusponnariin - pysyy napakasti kiinni, eikä luista, muttei myöskään kiristä tai muuten ahdista - ja XS:llä onnistunee puoliponnari. Noille mediumeille, joita mulle tuli siis kaksi, en nyt vielä keksinyt oikein mitään käyttöä. :-\ Ponnariin ne ovat hitusen liian isoja, mutta mitään järkevänlaista nutturaviritystäkään niillä en testaillessa saanut kiinni (kun tukka on niin pitkä, että se pitää taittaa useamman kerran, ettei ylijäävä tötterö heilu sinne sun tänne). Voipi tosin olla, että ihan vaan harjoituksen tai mielikuvituksen puutetta tuo, ja myöhemmin noillekin on tarvista. :) Large on joihinkin nutturoihin varmaan ihan ok, mutta luultavasti mulla olisi ollut käyttöä myös XL-koolle. Haluaisin saada sellaisen ihan vaan kierteilleen pyöritellyn nutturan jotenkin kiinni, niin että tollanen rempula menisi siitä yli puolelta toiselle, mutta siihen large on vähän liian lyhyt.
« Viimeksi muokattu: 29.02.08 - klo:21:43 kirjoittanut Tuulikaappi »
1c M ii, tjsp

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #121 : 29.02.08 - klo:23:22 »
Tuulikaapin tavoin mullekin tuli flexejä tänään. Kokeilin ainoastaan xs kokoa ja sain sillä tehtyä puoliponnarin, vähän tiukkaa teki, mutta onnistui kuitenkin. Vaikuttaa siltä, että olen osannut valita oikeat koot, aluksi olin tilaamassa isompia kokoja, mutta flexin sivuilla olevan videopätkän avulla tajusin tilata pienempiä kokoja. Koru pysyi hyvin kiinni suhteellisen liukkaissa hiuksissani ja pois otettaessa ei repinyt hiuksia.
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

-Ansku-

• Vieras
« Vastaus #122 : 01.03.08 - klo:13:01 »
Onko kellään täällä vielä hiuskoruja jotka kiinnitetään tyveen ja roikkuvat hiusten joukossa. Koruja on eri pituisia ja erilaisia.. En oikein osaa selittää millasia ne on mutta niitä on esimerkiksi sellaisia ketjuja missä on erilaisa timantteja.. kaveri vaan puhui että näitä koruja myydään vasta parissa kampaamossa ja hinnat vaihtelevat 20-40 euron välillä. Kuulostivat aika mielenkiintoisilta  :)

Poissa siili

• Tukkaguru
« Vastaus #123 : 01.03.08 - klo:16:35 »
^Ei mutta kuulostaa nuo timangit just meikäläisen jutulta  ;D
Harakka mikä harakka.

Millä ne kiinnitetään? Löytäisitkö netistä kuvaa?

Poissa Avena

• Tukkaguru
« Vastaus #124 : 01.03.08 - klo:16:38 »
Tää on kyllä niin OT, mutta näin kaupassa jonkun jutun, joka oli vaaleanpunainen ja siinä oli "timantteja" ja mulle tuli heti mieleen, että Siili varmaan tykkäisi tästä  :D. Mä en edes muista mikä se esine oli.
1bFi

Poissa siili

• Tukkaguru
« Vastaus #125 : 01.03.08 - klo:16:49 »
^ ;D

Kyllä mä varmasti olisin tykännyt!

Poissa sonj

• Hiushörhö
« Vastaus #126 : 02.03.08 - klo:01:17 »
Onko kellään täällä vielä hiuskoruja jotka kiinnitetään tyveen ja roikkuvat hiusten joukossa. Koruja on eri pituisia ja erilaisia.. En oikein osaa selittää millasia ne on mutta niitä on esimerkiksi sellaisia ketjuja missä on erilaisa timantteja.. kaveri vaan puhui että näitä koruja myydään vasta parissa kampaamossa ja hinnat vaihtelevat 20-40 euron välillä. Kuulostivat aika mielenkiintoisilta  :)

Näitä oon nähnyt morsiuspukuliikkeissä! En tiedä saako niitä muualta tai miten ne kiinnitetään, en kauaa tutkaillut.
on satua, että morsiamet punastelevat
tosiasiassa he hehkuvat voitonriemusta

Lilja

• Vieras
« Vastaus #127 : 02.03.08 - klo:20:10 »
Tilasin Villihelmi.fi:stä kolme mustaa puista nutturapuikkoa enkä muuta (postituskulut 1,50 €). Tilasin sunnuntai-iltana, paketti postitettiin maanantaina ja se oli keskiviikkoni perillä. Paketissa oli puikkojen lisäksi kaksi sokeritonta vadelmakarkkia sekä viisi kukan muotoista helmieä - kaikki joko mustia tai vaalean punaisia. Söpöä. :D

Puiset nutturapuikot ovat hyvin kevyitä ja hieman eri muotoisia keskenään. Omat puikkoni ovat täysin mustat joka puolelta. Niiden päässä on reikä koristeiden kiinnittämistä varten; luulin reiän menevän poikittain enkä olevan vain "kuoppa" päässä mutta ei se mitään.

Hyvin toimivat. :) Vanhat muoviset puikot lensivät heti roskiin (tai oikeastaan roskiksen taakse ja vasta sitten roskiin...).

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #128 : 02.03.08 - klo:22:51 »
Onko Flexi8 palautusoikeutta? Olisin tilaamassa kolmea pienintä kokoa, mutta jos joku niistä on väärän kokoinen, saanko rahani takaisin?

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #129 : 02.03.08 - klo:23:07 »
^Jotenkin mä luulen, että saat täällä myytyä itsellesi sopimattomat ;). Mä olen harkinnut myös kokeilemista, mutta kun se ulkomailta tilaaminen vaatii aina jonkun sortin luottokorttia, niin on tähän saakka jäänyt.
1b M ii

Poissa Tuulikaappi

• Tukkaguru
« Vastaus #130 : 03.03.08 - klo:00:44 »
Onko Flexi8 palautusoikeutta?

Jos oikein noista lappusista ymmärsin, niin joo, mutta postikulut joutuu maksamaan itse. Mäkin olen kyllä aika varma, että saat täällä myytyä ne, jos eivät sovikaan, joten tuskin tarttee ihan Jenkkilään asti lähteä postittelemaan. :)
1c M ii, tjsp

Blackie

• Vieras
« Vastaus #131 : 12.03.08 - klo:19:21 »
Aa, ihana keskustelun aihe  :D. Minäkin rakastan kaikkia hiuskoruja ja niitä on kertynyt jo kiitettävä määrä, lähinnä pinnejä tosin. Flexi8 näyttää ihan kivalle, mutta ei ehkä ole ihan minun tyyliäni koska suurin osa noista on aika prameita. Mutta uutta ideaahan noissa on  :).

Hiuspuikkoja voisi kokeilla, joskus olen ihan lyijykynällä vetäissyt hiukseni ylös (tosin en julkisilla paikoilla liikuskele tässä opettajatyylissä  ;D).

-Ansku-

• Vieras
« Vastaus #132 : 05.04.08 - klo:18:30 »
Ensi viikonloppuna pääsen tutkailemaan näitä hiuskoruja mistä puhuin aikasemmin. Kaveri jo sellaisen ostikin tuttava kampaajaltaan ja se malli mikä sillä on niin se on ainoa Suomessa. Nää hiuskorut on siis jonkun tunnetun koruvalmistajan tekeleitä (empä nyt nimeä kuitenkaan muista) eli korkeat hinnat ymmärtää kun ei mitään rihkamaa ole.
Kuvia ei taida olla oikeen missään mutta jos nyt sellasen ostan niin täytyy laittaa kuvaa.  :)´
Malleja on aika paljon että eiköhän sieltä joku tähän päähän lähde!  :)

Poissa Ellamari

• Hiushörhö
« Vastaus #133 : 10.04.08 - klo:12:48 »
Siis mistä löydän sellaisen pannan,joka ei paina  ??? vai onko minun pään muodossa joku vika..Siis joka ikinen omistamani panta päätyy max puolen tunnin päässä olon jälkeen kaappiin takaisin,kun alkaa painamaan korvien takaa,ärsyttävää!Olisi yksi helpoin tapa pitää pitkät hiukset kurissa.Kankaiset pannat taas lähtevät minulla liukumaan kohti takaraivoa,vaikka kuinka kiinnittäisin pinneillä.
Täytyy olla olemassa miellyttäviä pantoja,kun joka kolmannella vastaantulijalla (ainakin nuorisolla) näyttää panta olevan päässä?!

Poissa liisa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #134 : 10.04.08 - klo:15:09 »

^ En ole ikinä itsekään oppinut pantoja käyttämään  :'(.

Tällaisesta paikasta www.handicraft-vn.com sen sijaan löysin mieleisen näköisä kampoja ja solkia. Laitoin tänään tilauksen, katsotaan, milloin tulee, voin sitten kirjoitella enemmän  :)