Kirjoittaja Aihe: "Hiuskorut"  (Luettu 251494 kertaa)

Poissa Peachtwist

• Tukkaguru
Vs: "Hiuskorut"
« Vastaus #135 : 10.04.08 - klo:17:21 »
^^Muoviset pannat kannattaa venyttää kuuman veden avulla. Itse teen niin, että kaadan laakeaan astiaan kiehuvaa vettä ja laitan pannan hetkeksi astiaan. Pannan muovi pehmenee vedessä sen verran, että se on helppo muotoilla omaan päähän sopivaksi. Pantaa kannattaa pitää hetki halutussa muodossa ja huuhdella sitten kylmällä vedellä, jotta muovi jähmettyy uudelleen. Pannan voi vielä lopuksi laittaa päähän, jotta muoto varmasti säilyy.

Kangaspäällysteisiä pantoja ei ehkä kannata venyttää kuuman veden avulla, sillä niissä käytetty liima saattaa irrota ja kankaista saattaa lähteä väriä.

Poissa Eudokia

• HAIRahtanut
« Vastaus #136 : 11.04.08 - klo:16:24 »
Siis mistä löydän sellaisen pannan,joka ei paina  ???

Itse oon huomannut, että kaikkein parhaimmat pannat on samettikankaisia. Mulla on niitä neljä tai viis eikä yksikään niistä paina korvien takaa. Voin pitää samaa pantaa koko päivän, enkä edes muista että on panta päässä. Muovipantoja en aio enää edes ostaa, kun nuo samettiset on niin mukavia. Lempipantani on Seppälästä ostettu samettinen ja leveä. :)
But you're not alone, you realise
You try to speak but you can only cry.

The Fauns: 4 am

petomaani

• Vieras
« Vastaus #137 : 17.04.08 - klo:16:57 »
Meikä avas kevään pankakauden tänään; mulla on nyt asuun sopivana punainen muovipanka. Just love it.  :-*

Vanilla

• Vieras
« Vastaus #138 : 19.04.08 - klo:18:45 »
Minun täytyy myöntää, että en ymmärrä miten noita nutturapuikkoja oikein käytetään. Tarkoitan nyt niitä "syömäpuikkoja". Kiepsautetaanko ne jotenkin hiusten ympäri, vai miten? Minun on varmaankin ihan turha unelmoidakaan tuollaisesta, kun omistan niin lasimaiset ja sileät hiukset, että puikoilla nämä eivät pysy kiinni hetkeäkään. Sen sijaan olen miettinyt sellaista nutturapuikon tapaista, jonka saa silleen auki, vähän niinkuin hainhammas. Toimisivatkohan sellaiset minun hiuksissani? ;)

http://niinku.dy.fi/~minttu/Hair/Kuva204.jpg

Tuossa muuten linkki sellaiseen klipsuun mitä tarkoitin. Sen nimi on kai sitten hauenleuka? :o

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #139 : 19.04.08 - klo:18:53 »
^ puikkonuttura pysyy liukkaassa lasihiuksessa vallan mainiosti kunhan tukan pituus riittää. Faqin hiuslinkkilistasta löytyy ainakin yksi linkki jossa on selkeitä kuvitettuja ohjeita. Myös youtubesta löytyy ihan liikkuvaa kuvaa puikkonutturan jalosta taidosta.
this too shall pass.

Vanilla

• Vieras
« Vastaus #140 : 26.04.08 - klo:22:58 »
deko, olit kertonut tuon jo aiemmin (vai kukakohan se sitten oli), mutta minä olen niin typerä, että en tajua millä hakusanalla sieltä Youtubesta sitä videota voi hakea. :-[ Oma tukka yltää melkein kainaloihin, joten pituus ei taida vielä riittää? Tai sitten en vain osaa käyttää puikkoja oikein. Alanpa selaamaan tätä ketjua läpi, jotta saan ne ohjeet käsiini. ;)

Joko olen täysi tumpelo tai sokea, sillä en löytänyt yhtäkään viestiä Faqilta tässä ketjussa! Vai tarkoititko edes tätä ketjua? ::)
« Viimeksi muokattu: 26.04.08 - klo:23:18 kirjoittanut Vanilla »

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #141 : 26.04.08 - klo:23:25 »
^ youtubeen kun laittaa hakusanaksi "chopstick hair bun" niin tulee paljon vaihtoehtoja  ;) tasapitkähkössä tukassa kainalomitta on ihan riittävä pituus, ei minullakaan ole kuin nipin napin bsl ja lyhyempäänkin puikkonutturan pyöräytän tarvittaessa.

FAQin hiuslinkkejä: http://juurikasvu.org/smf/index.php?topic=40.0
this too shall pass.

zadie

• Vieras
« Vastaus #142 : 10.05.08 - klo:21:37 »
Minun piti rekisteröityä sitä varten, että voin kehua täällä Flexi8 -hiussolkiani. Tilasin niitä kolme, s, m ja l kokoa. S menee just ja just ponnariin ja puoliponnariin sopii hyvin (tulis nätti jos ostais samanlaisen kokoa m ja kiinnittäis vielä alahiuksetkin kiinni, niin että olis kaksi solkea). M sopii ponnariin ja "tails up" tyyliin. Ei ehkä pidä ranskalaista nutturaa kovin hyvin kiinni, mihin käytän tuota suurinta kokoa. Täytynee tilata vielä erilaisia, noitten hinnaksi postikuluineen tuli varmaan 28 e, ei paha hinta minusta. Paypal otti siitä varmaan sen euron palkkion. Tilasin tuotteet viikko sitten sunnuntaina, ja ne oli torstaina jo perillä. Todella nopeaa! Muuten se alennuskoodi toimi vieläkin, eli blue-32088, kiitos sille, joka sen tiesi kertoa. Himoitsen tilata ihania flexi8 -koruja kaikissa malleissa, nyt on jo hopea, kultainen ja sellainen messingin värinen. On muuten todella hyvä keksintö, kun ajattelee, miten vähällä vaivalla nyt saa kauniin kampauksen. Solki ei katko hiuksia, pysyy hyvin kiinni ja on nättikin kun mikä. Mutta teidän syytänne on, että olen jo tilannut nutturapuikot, nuo soljet ja nyt haluaisin vielä tuon Volume Stylerin, jotta saan sexyn biletukan!

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #143 : 11.05.08 - klo:18:21 »
Paypal otti siitä varmaan sen euron palkkion.

OT, mutta PayPal on ilmainen. Tuo euron palkkio johtuu ilmeisesti Visa Electronista tms. Itse käytän Osuuspankin Visaa eikä mitään lisämaksuja tule.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #144 : 11.05.08 - klo:18:23 »
^OT, mutta ainakin kun itse loin paypal-tilin ja tein saman tien ekan maksuni sillä, niin paypal veloitti multa euron. Ja siis maksoin Osuuspankin Visalla, en electronilla. Mun käsittääkseni paypal veloittaa aina tilin luonnista/ekasta maksusta (en ole varma kummasta) euron, mutta se on kait vain katevaraus ja poistuu myöhemmin/se palautetaan tilille.

Tästä on myös parhaillaan puhetta Visa Electron -ketjussa nettiostamisen puolella, joten keskustelua voi jatkaa tarvittaessa siellä. :)

Edit. http://juurikasvu.org/smf/index.php?topic=539.msg335270#msg335270 Tässä linkissä olevalla sivulla on myös ollut keskustelua noista katevarauksista.
« Viimeksi muokattu: 11.05.08 - klo:18:27 kirjoittanut Hunajapupu »
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

daffodil79

• Vieras
« Vastaus #145 : 14.05.08 - klo:22:20 »
Noniin taas tuo nähtiin... erehdyin siis selään tätä keskustelua ja nyt himottaa saada tollanen flexi8 hiussolki ja volyme styler!  ;D pidän melkein aina hiuksia kiinni niin joku härpätin olis tarpeenkin.... Mutta kun ei ole visaa niin enpä tiedä saanko noita mistään :'(....

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #146 : 14.05.08 - klo:22:22 »
^Visa Electroneilla voi yleensä maksaa netissä. Kannattaa lukea lisää juttua nettiostaminen-puolelta, esim. ketjut Visa Electron ja PayPal. Nyt muutama päivä sitten myös Osuuspankin Electron on alkanut käydä netissä maksamiseen.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

daffodil79

• Vieras
« Vastaus #147 : 16.05.08 - klo:02:17 »
Kiitos vinkistä Hunajapupu.

Mitäs tuumitte saako mun nyt 80cm tukkaan mitään aikaiseksi tollasilla nutturapuikoilla? Onko siis haittaa tosta pituudesta....? Miten te kieputatte sen tukan että saatte laitettua ne puikot. Mietin noita Villi helmen puikkoja... kun oon tilannu joskus sieltä helmiä.... ;D

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #148 : 16.05.08 - klo:08:09 »
Noi VilliHelmen puikot saattaa kyllä olla liian lyhyet, jos on kovin pitkä tai paksu tukka. Oma tukkani on 50 cm eikä erityisen paksu (jossei nyt aivan sairaan ohutkaan), ja mulle noi puikot on aikalailla sopivan mittaiset. Vähän pidemmätkään ei kuitenkaan olisi vielä liian pitkät. Veikkaan siis, että ne voisi olla daffodil79:lle liian lyhyet. Mitäs mieltä muut on?

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #149 : 16.05.08 - klo:08:15 »
En nyt tiedä kuuluuko tänne mutta..

H&M on tullut tällaisia kukkia

Ja jotenkin itse tykkään noista.. En koskaan ole käyttänyt muuta kuin jotain hyvin yksinkertaista hiusklipsiä.. Ja nyt pohdinkin, että teenkö itsestäni tyhmän jos kiinnitän tuollaisen vaikka korvan vireen pitämään hiuksia..?