Kirjoittaja Aihe: "Hiuskorut"  (Luettu 251418 kertaa)

Poissa Opossumi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: "Hiuskorut"
« Vastaus #150 : 16.05.08 - klo:10:17 »
^Neriana: Aika jännä juttu, mut mulla on tismalleen samanlaiset. Ja itse asiassa on kolmet parit noita. yhdet valkoset, yhdet ruskeat(kultaisella sisuksella) ja yhdet keltaiset (oranssilla sisuksella). Jännä juttu, sillä olen hommannut nuo jo ainakin puolitoista vuotta sitten!  :o Ovat ilmeisesti taas tulleet myyntiin. Ja siis ihan Suomesta hommasin, H&M:stä.
Tukka: Karhea ja melko kuiva luonnonkihara, värjäämätön, vyötäröpituus saavutettu, kasvatus jatkuu.
Luokitus: 2cCii, kuvia hiuksista hiuslaatuketjussa s.10.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #151 : 16.05.08 - klo:10:26 »
Varmaan ovat ottaneet uudestaan myyntiin :)

Haluaisin tuollaiset liilat ja oranssi-keltaiset.. Olisi kiva kesällä laittaa vaikka rannalle :)

Poissa Opossumi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #152 : 16.05.08 - klo:10:34 »
^ Ai niitä on liilojakin nyt? Onko ihan liikkeissä mynnissä, vai pitääkö tilata? Tahtoo saada sellasetkin! :D Joo, miekin silloin tykästyin niihin ensi silmäyksellä, ovat jotenkin raikkaan näkösiä, kesäisiä.

Edit: Kaivoin äsken nuo klipsut esiin, ja itse asiassa nuo yhdet ovat oranssit punaisella sisuksella, eikä oranssi-keltaiset, niin kuin muistin. Voi ei, toinen ruskeista klipsuista on hävinnyt johonkin, tovottavasti löytyy.
« Viimeksi muokattu: 16.05.08 - klo:10:41 kirjoittanut Opossumi »
Tukka: Karhea ja melko kuiva luonnonkihara, värjäämätön, vyötäröpituus saavutettu, kasvatus jatkuu.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #153 : 16.05.08 - klo:10:37 »
Juu :)

Nuo lilat sopisivat vaikka iltakäyttöön.. :)

Näin itiksen hm sinisiäkin.. Mutta noista liloista en tiedä.. En muista :D

Poissa Opossumi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #154 : 16.05.08 - klo:10:52 »
^Oj, oj, oj, oj! Alkaa kuola virrata :P Tahtoo, tahtoo nyt heti, _tahtoo_!!! Neriana, ei saa kiusata! ;D Hitsi, kun asuisin kanssa Helsingissä, niin hommaisin jokaista sorttia parin.

daffodil79

• Vieras
« Vastaus #155 : 16.05.08 - klo:19:16 »
Mä olen nähnyt noita kukkia myös täällä Lappeenrannan H&M:ssa. Oli viimekesänäkin jotain samantapaisia. Ja jotain kukkia hiuksiin on ollut jos en ihan väärin muista kuvastossakin. Musta nuo valkoiset kukat olis kivat, esimerkiksi johonkin nutturan väsäykseen.

Kiitos tuosta Villihelmen nutturapuikko vinkistä. Ne on varmaan sitten liian lyhyet. Näin telkussa värikkäitä nutturapuikkoja yhdellä naisella. Ne oli turkooseja ja punaisia. Vähänkös oli kivoja, sellaset mä huolisin jos löytäsin.

Poissa Opossumi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #156 : 16.05.08 - klo:20:40 »
^Hei, mun kotipaikkakunta on Lappeenranta, pitääpä tarkistaa sieltä. Kiitos daffodil79! :D
« Viimeksi muokattu: 18.05.08 - klo:13:21 kirjoittanut Opossumi »

daffodil79

• Vieras
« Vastaus #157 : 17.05.08 - klo:22:59 »
^Hei, mun kotipaikkakunta on Lappeenranta, pitääpä tarkistaa sieltä. Kiitos daffodil79! :D

Kappasvain  ;D. No ei kestä kiitellä ja toivottavasti löytyy sieltä. Vinkkatko mullekkin mitä värejä oli jos löysit....?

daffodil79

• Vieras
« Vastaus #158 : 18.05.08 - klo:16:46 »
Tämänlaiset  flexi-8-soljet tekisi mieli hankkia:

http://www.flexi8.com/flex/0277.html
http://www.flexi8.com/flex/0524.html
http://www.flexi8.com/flex/0097.html
http://www.flexi8.com/flex/0422.html
http://www.flexi8.com/flex/0444.html

Niin ja paljon muitakin malleja.Mä kun olen kanssa "harakka" eli kiiltävän perään  ;D.  Pitää vaan nyt tutustua tuohon paypal-asiaan  ::).

Edit. Nyt sitten sain oman volyme-stylerin ja s-koossa flexi-8 hius koru/soljen. Tuo Volyme styler ei meinaa kestää mun hiuksissa paikallaan tai en vaan osaa sitä laittaa.Siksi en rupea vielä kehumaan paljon. Muuten se kivasti tuuheuttaa ponnaria. Flexi-8 on aivan huippu juttu!
Mulle toi s-koko riittää vain puoliponnariin ja nippanappa ponskuun. Eli Jatkossa hommaan varmaan tuota m ja l kokoa ja ehkä toisen s-kokoisen. Tosi helppo ja pitävä mekanismi tuossa. Tämän avulla jos olis isompi minäkin saisin varmaan banaani-nutturan aikaiseksi.

Kävin muuten tuolla H&M:ssa ja sinne oli tullut upeita kuukka aiheisia hiuskoruja/nipsejä jne. Noita aijemmin puhuttuja en nähnyt.
« Viimeksi muokattu: 26.05.08 - klo:21:15 kirjoittanut Hunajapupu »

Poissa Iia

• HAIRahtanut
« Vastaus #159 : 26.05.08 - klo:20:22 »
Saakohan tuota flexi-8:aa suomesta ollenkaan vai onko ainoa keino tilata tuolta? Ovat kyllä tosi nättejä. Ja mitä nuo nyt maksaa euroissa jos vaikka yhden tilaa? Ja lähettääkö ne vain yhdenkin? (olen vielä aivan vihreä näitten ulkomaalaisten nettikauppojen suhteen)  :)

daffodil79

• Vieras
« Vastaus #160 : 29.05.08 - klo:02:19 »
^ Flexi8:ja saa vain ko. nettikaupasta. Postikulut on 7 dollaria (1-6 flexia) eli tilaat joko yhden tai kuusi flexiä niin postarit on 7 dollaria. Postarit näkee kun lisää korun ostoskoriin ja klikkaa Shipping &Handling charges. Ei taida olla alarajaa tilaukselle joten voi tilata vain yhden. Kannattaa kuitenkin tilata vähintään kaksi kun saa samoilla postikuluilla :D

1 dollaria on tämänpäivä kurssin mukaan 0,634 euroa. Postarit siis noin 4,40 euroa. Korujen vaihtelee 9-23 dollarin välillä( eli n. 5,70 - 14,60 euroa)

Kannattaa kokeilla Nadinen mainitsemaa alennuskoodia sivulta 9. En tiedä toimiiko koodi enää. Sillä saisi alennusta 10%

Kiitos muuten sulle vinkistä. Itse juuri mietin tuota dollarin kurssia ja noitten Flexi-8 hintoja, en siis ole vielä tilannut tuolta lisää solkia. Olen kyllä täysin vakuuttunut tuotteesta. Sain jopa ekan kerran elämässäni loihdittua banaaninutturan juhliin ja ihmiset luuli mun käyneen oikeella kampaajalla  :D. Myös tuo Wolyme Styler jonka kanssa tuskailin aijemmin onkin ihan toimiva juttu. Mulla vaan kun on niin pitkä/raskas tukka niin piti laittaa ne kaikki pakkauksen neljä lenkkiä renkaan ympärille että se kesti siististi eikä valahtanut. Kerran pidin sitä itse jo juhlissa, ja oli tyylikäs tuuhea ponnari  ;D.
(Mulla on muuten kimppatilaus kysely noista flexi-8 soljista juureskauppoissa...)

Poissa Iia

• HAIRahtanut
« Vastaus #161 : 30.05.08 - klo:21:50 »
Harjoittelin jo valmiiksi flexin tilaamista.   ::)   Mutta mitä tarkoittaa se residential ja raksi yes tai no? Entäs se että billing at same adress kun eikö se nyt maksu mene koritilta jo? Ja laitetaanko raksi siihen method us postal service? Että näin taitavia nettiostajia sitä ollaan.  ;D Ja onnistuuko tilaaminen Visa electronilla?

daffodil79

• Vieras
« Vastaus #162 : 31.05.08 - klo:15:05 »
Harjoittelin jo valmiiksi flexin tilaamista.   ::)   Mutta mitä tarkoittaa se residential ja raksi yes tai no? Entäs se että billing at same adress kun eikö se nyt maksu mene koritilta jo? Ja laitetaanko raksi siihen method us postal service? Että näin taitavia nettiostajia sitä ollaan.  ;D Ja onnistuuko tilaaminen Visa electronilla?

En ole kokeillut tuonne Nordean Electoniani, Mutta monet puhuu että Sammon Electon eroaa jotenkin, että menee tavallisesta Visasta  :). Yksi vaihtoehto on käyttää Electonin kanssa paypal:ia.

Asiasta toiseen Huomasin että lookfantastic:iin on tullut ihania hiuskoruja, solkia, orchidean kukkia jotka saa hiuksiin, timantteja-hengettömänpäässä jne. Jos jotain kiinnostaa. Musta siellä oli tosi makee Kristallikivin koristettu violetti Orchideankukka hius-klipsi. Jäi vähän himottamaan mutta en tälläkertaa ottanut :-\.

Poissa Iia

• HAIRahtanut
« Vastaus #163 : 01.06.08 - klo:19:58 »
Ei toimi ne sivut joilta saa flexi-8 hiussolkia tilattua. Olisinpa taas ihaillut niitä. Toivottavasti vain tilapäinen häiriö.  :)

daffodil79

• Vieras
« Vastaus #164 : 03.06.08 - klo:18:05 »
Ei toimi ne sivut joilta saa flexi-8 hiussolkia tilattua. Olisinpa taas ihaillut niitä. Toivottavasti vain tilapäinen häiriö.  :)

:oJohan menee mystiseksi! Mullakaan ei onnistu päästä tonne  >:(. Toivottavasti niillä olis vaan joku päivitys tms. Ei olis kivaa jos jäis Flexit saamatta tulevaisuudessa...
On muuten toiminut hyvin se volyme-Styler kun laitan neljällä lenksulla sen päähäni. Tukka vaan painaa kai niin paljon että se ei sillä kestänyt alkuunkaan yhdellä. Eli tämän nyt voi lukea kehuksi  :). On se tosi näyttävä hiuksissa, tai siis tuo näyttävyyttä.  Tyttöni hiukset kun on paljon lyhemmät ja ei paina juuri mitään... Kun laitoin hänelle ponnarin tuolla niin oli yli tuuheeta, eli kuin sähköiskun saanut  :D.