Kirjoittaja Aihe: "Hiuskorut"  (Luettu 251425 kertaa)

Poissa NekoNeko

• HAIRahtanut
Vs: "Hiuskorut"
« Vastaus #165 : 04.06.08 - klo:00:28 »
Mistähän mahtaisi löytyä vähän erikoisempia hiuspantoja? Etsin lähinnä ehkä kapeita (metallisia??), ja niissä saa olla kukkia tms kiinni :)
Hang out the chick habit

daffodil79

• Vieras
« Vastaus #166 : 05.06.08 - klo:21:10 »
Näkyy Flexi sivut toimivan :). Vähänkös harmittaa kun mun kortti ei toimi tuolla... :'(

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #167 : 05.06.08 - klo:22:13 »
Hmm...tulevatkohan flexini perille... Tilasin ja maksoin Sampo -panki electronilla ja läpi meni ilmeisesti. Sain siis "This is your receipt" sivun jossa alhaalla vielä luki "Please print this receipt for your records. Thank you for your order!" eli meni ilmeisesti läpi, mutta katevarausta ei näy tilillä. Meneeköhän tuossa sitten kauankin, että katevaraus ilmestyy näkyviin tai siis ihan jo laskuttavat summan?

Edit. Nojoo, sähköpostiinkin oli tullut varmistus tilauksesta, eli hätäilen täällä varmasti turhaan.   :)
Joka tapauksessa tilasin siis viisi kappaletta (kun kerta viides tuli ilmaiseksi), kolme kokoa M ja kaksi kokoa S. Tarkempaa raportointia kun saan nuo.

Edit. Seuraavana aamuna oli tullut viesti, että paketti on lähtenyt matkaan. Eli ensiviikon lopulla sitten odottelen saapuvaksi.

Edit. Nyt seuraavana päivänä oli katevaraus lähtenyt tililtä, eli matkalla ovat varmasti. Innolla odottelen siis.
« Viimeksi muokattu: 06.06.08 - klo:22:37 kirjoittanut Stationery »
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Daniela

• HAIRahtanut
« Vastaus #168 : 05.06.08 - klo:23:28 »
^ Mä kanssa jo kuumeisesti odottelen Flexieni saapumista perille. Tilasin Visalla 25.5 ja 28.5 tuli sähköposti, että ovat lähteneet. Voi kunpa ne tulisivat huomenna!  :) Tilasin kolme kappaletta, koot XS, S ja M. Toivottavasti koot ovat sopivia.

Edit.
Jee, flexit olivatkin saapuneet tänään! Pikaisen testauksen perusteella koot tuntuivat aika oikeilta rintsikkapituisiin hiuksiini. XS:llä testasin puoliponnaria, S:llä ponnaria ja M:llä jotain nutturan tapaista väherrystä. L olisi ollut parempi koko nutturaan  johon laitetaan kaikki hiukset, sillä M:n en saanut kaikkia hiuksia mahtumaan. Korut olivat kivan näköisiä, vaikka eka netistä kuvia katsellessani ajattelin, että ne ovat liian koristeellisia tyyliini. Tosi helppo oli laittaa hiukset niillä kiinni, jopa tällaisen poropeukalon, joka yleensä pitää vaan hiuksia auki. 
« Viimeksi muokattu: 06.06.08 - klo:23:07 kirjoittanut Daniela »
1b M ii, vaalennetut puoleen selkään asti, vino otsis.

daffodil79

• Vieras
« Vastaus #169 : 06.06.08 - klo:10:43 »
Mulla kanssa tuli tuo this is your recipt....juttu joka pitäs printata ja e-mailikin mutta tiliä ei veloitettu...ja paypaliin ei korttikaan käynyt. Eli saa nähdä lähettääkö ne tosiaan nyt jotain  :D.

Pitää kokeilla jos saisin tänään tuon paypal jutun onnistumaan mun electronilla.
« Viimeksi muokattu: 06.06.08 - klo:11:11 kirjoittanut daffodil79 »

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #170 : 13.06.08 - klo:22:20 »
Noniin, tänään sapuivat Flexit, eli tasan viikko meni tilauksesta sihen kun postiluukusta tippuivat.
Tilasin siis sekä S- että M- kokoisia ja ihan passeleilta vaikuttavat. Eiköhän näillä saa aikaiseksi kaikenlaista kivaa.  :)
Jostain syystä odotin näiden kyllä olevan hieman "arvokkaamman" näköisiä ja raskampia. Mutta siis kivoilta hiuskortuilta vaikuttavat.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #171 : 19.06.08 - klo:17:17 »
Onko muuten Suomesta saatavilla värillisiä, puisia hius"haarukoita" ja sen sellaisia? Mun hiuksiin ei välttämättä vielä pelkät puikot riitä, mutta sellainen haravamainen hiuskiinnike varmastikin jo pysyisi näissä tyngissä.

Edit: Tällaisia hiuskampoja, tai miksi niitä voisi kutsuakaan, etsiskelen.
« Viimeksi muokattu: 21.06.08 - klo:22:35 kirjoittanut ellen »

daffodil79

• Vieras
« Vastaus #172 : 22.06.08 - klo:02:14 »
^Mä muistan hämärästi joskus nähneeni jotain tollasia jossain... mutta eipä nyt tule mieleen missä  :D. Joo noi oli kivan näköisiä, eli jos joku tietää mistä löytyy muakin kiinnostaa.

Niin ja se Flexi-8 tilaus meni taas mönkään, eli en saa sitä paypalia toimimaan ja pankista muka johtuu mutta pankki taas sanoo että johtuu muusta... ota sitten selvää. Eli jos joku on tilaamassa tai omistaa ylimääräisiä niin täällä olis joka kaipaa kuumeisesti  :P.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #173 : 06.07.08 - klo:12:34 »
Mie laitoin tilaukseen Flexi8:a muutaman :-[: tilasin viisi, kun tuolla aiemminkin mainitulla koodilla 32088 sai sellaisen tarjouksen, että osta viisi, maksa neljä. Pitäähän sitä käyttää hyvä tarjous hyväkseen, saa isomman alennuksen ja seli seli seli...

Tässäpä on muuten mun uudet hiushaarukat Baerreisilta, Moderne-haarukka vaahterasta ja Janus-haarukka seeprapuusta. Haarukat ovat aivan uskomattoman sileitä ja kiiltäviä, nyt kun vain vielä saisi opeteltua niiden käyttöä kunnolla niin, että pitävät nutturan kasassa.

« Viimeksi muokattu: 11.07.08 - klo:11:51 kirjoittanut ellen »

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #174 : 11.07.08 - klo:10:13 »
Tulipa tilattua hairagami ja pari muuta sälää :) (musta on tullut ihan holtiton visan vinguttaja...)

Ensin se tarjosi yli 110 dollarin postikuluja, mutta kun vaihdoin toimitustapaa, postarit väheni onneksi "vain" 20 dollariin. huh huh. Nyt sitten vain odottelemaan! Toivotavasti mulla ei ole liian pitkä tukka noihin vempeleisiin!
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Poissa Mir

• HAIRahtanut
« Vastaus #175 : 11.07.08 - klo:11:52 »
^^ Vau mitä haarukoita.  :) Mä tein löydön Intian basaarista; mustan kaksipiikkisen haarukan. En ole muualla nähnyt muita kuin hiuspuikkoja, enkä ole netistä uskaltanut tilata. Ehkäpä voisi yrittää uskaltaa jos lisää haluaisi jossain vaiheessa.
1c F i
Tukka kasvaa - olkapäillä mennään <3

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #176 : 16.07.08 - klo:19:17 »
Mun Flexi8:t tuli tänään ja ne onkin todella helppokäyttöisiä ja näppäriä laitteita, että tällainen hiushärpäkealoittelijakin osaa nitä käyttää. Todella hyvä ostos, oon aivan järjettömän tyytyväinen kaikkiin kokoihin, joita tilasin XS:stä Mediumiin. Suosittelen todella lämpimästi muillekin.

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #177 : 21.07.08 - klo:14:39 »
Tänään saapui mulle ensimmäinen erä Flexi8, tilasin 5 kpl kun sai yhden kaupanpäälle.Erittäin nopeea toimintaa sanoisin, viikossa tulivat postiluukkuun asti.
 Koot joita nyt ensin kokeilin, olivat xs, s ja m. Vaikuttavat hyviltä, nyt ekana kokeilin m-kokoa, jonka vähän pelkäsin olevan liian iso ja painava, mutta ei, hyvältä tuntuu.

Vaikka odotukset olivatkin melko korkealla, täytyy kyllä sanoa, että yllätyin positiivisesti. Jokainen oli pakattu pieneen sievään pussiin, jossa oli mukana selkeä ohje kuvineen useampaan eri kampaukseen. Ja itse koru :-* Jotenkin olin ollut siinä luulossa, että koru olisi materiaaliltaan jotain muovia tms helposti rikkimenevää, mutta nämähän ovat metallisia!
1b M ii

kerrrmit

• Vieras
« Vastaus #178 : 26.07.08 - klo:21:41 »
Mistähän mahtaisi löytyä vähän erikoisempia hiuspantoja? Etsin lähinnä ehkä kapeita (metallisia??), ja niissä saa olla kukkia tms kiinni :)

ainakin täällä pk-seudulla on ihan h&m myymälöissä sellaisia yksinkertaisia, kapeita metallisia. ei mitään kukkia tms sälää. löysin hopeita ja kultaisia.

edit. näin tänään stockalla sellaisia hopeisia ohuita (metallisia) joissa oli litteä kukka (myös metallinen) en muista oliko se kukka valkoinen vai hopea. mutta kuitenkin sieltäkin löytyy.
« Viimeksi muokattu: 28.07.08 - klo:17:58 kirjoittanut kerrrmit »

Lauretta

• Vieras
« Vastaus #179 : 28.07.08 - klo:13:59 »

Glitterissä oli joskus sellaisia metallisia, jossa oli kukkia. :P Siitä on kyllä aikaa...