Kirjoittaja Aihe: "Hiuskorut"  (Luettu 251497 kertaa)

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
Vs: "Hiuskorut"
« Vastaus #195 : 01.02.09 - klo:19:51 »
Haaveilen tuon tyyppisestä nutturasta, mutta niin että se menisi vaakasuunnassa vähän kuin korvasta korvaan. Videossahan se oli oikeastaan alkutilanne ennenkuin nuttura käärittiin ympyrälle.

Mikä hiushärpäke olisi paras apuväline tähän? Nuo lehmänkielet ovat aika rumia ja en halua että niiden päädyt näkyvät sivuilla  -eikä se pysyikään päässä ellei sido kielen päitä yhteen. Auttaisiko Hairagami?
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #196 : 02.02.09 - klo:00:18 »
^ Tarkoitatko tämän tyyppistä nutturaa http://freelancersfashion.blogspot.com/2008/08/hairdos-3-all-rolled-up.html? Valkilla tuommoisen toteutus on varmasti helpointa. Itselläni on kaksi valkkia, joista molemmat ovat vähän turhan pitkiä tuommoisen nutturan tekoon. Valkkeja on kyllä helppo leikata saksilla lyhyemmäksi kunhan vaan ompelee päädyt kunnolla kiinni.  :)

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #197 : 02.02.09 - klo:19:21 »
Just tuollainen, kiitos efiina linkistä. Valkkia olen kokeillut mutta jotenkin siitä hiukset karkaa helposti ennenkuin pääsee ne rullaamaana. Ajattelin jos olisi joku härveli missä hiukset saisi joidenkin leukojen / hampaiden tms. väliin niin onnistuisi nopeammin.
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa Georgina

• Hiushörhö
« Vastaus #198 : 03.03.09 - klo:12:39 »
Olen yrittänyt useaan otteeseen käyttää nutturapuikkoja (youtubesta löytyvien ohjeiden avulla,) mutta hiukset lähtevät aina hetken päästä valumaan tai sitten alkavat hapsottaa. Ei auta vaikka laittaisi ponnarin alle. Onko niin, että kun tukka on kovin pitkä, niin sitä ei edes saa kokonaan pukoille?
Otan kiitollisena vastaan vinkkejä. ;)

Rapunzel

• Vieras
« Vastaus #199 : 04.03.09 - klo:12:57 »
Mä olen ihan hurahtanut 60th Street Productionsin hiushaarukoihin! Näistä löytyy pitkä ketju mm. LHC:n foorumilla... Aika kalliitahan nämä ovat, mutta tosi laadukkaita ja nättejä ja postikulut ihan kohtuulliset 6 dollaria. Tukka pysyy napakammin kiinni kuin nutturapuikoilla ja hiushaarukoiden pituuksissa on tosi paljon valinnanvaraa, joten eivät jää turhaan törröttämään samalla lailla kuin standardipituiset nutturapuikot.

http://www.60thstreet.net/

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #200 : 04.03.09 - klo:16:01 »
Sain tänään omat Flexini, ja olen kyllä ihastunut. Tilasin extra small, small ja medium. Kaksi ensimmäistä toimii hyvin, mutta medium on vähän huono nutturaan eli liian pieni. Teen jossain vaiheessa varmaan uuden tilauksen jolloin voin tilata myös Largen nutturaa varten. Tuntuvat todella hellävaraisilta hiukselle. :)

Aurora

• Vieras
« Vastaus #201 : 05.03.09 - klo:10:34 »
Minäkin tilasin tänään 3 kpl Flexejä, ja sama alennuskoodi blue32088 toimii edelleen (-10% hinnasta). Postikulut Suomeen $7.

riverblond

• Vieras
« Vastaus #202 : 13.03.09 - klo:01:58 »
Voihan hitsi miten kivoilta ja toimivilta noi flexit näyttääkään. Lienee parempi nukkua yön yli ja pohtia niiden tilaamista uusilla silmillä ja aivoilla, ettei kaikki rahat mene yön pimeinä tunteina  ::)

Mutta nutturapuikoista sen verran, että olen väkertänyt itse yhden n. 20cm pitkän puikon kukkakepistä, siis katkaissut sopivan mittaiseksi ja hionut kärjen hyväksi. En sitten bambupuikkoja hankkinut.. tosin niitähän ois pitäny ottaa se viiden paketti. No joo. Sitten aloin kaivata lyhyttä puikkoa sivuttain laitettavaksi nutturaan, toi pitkä kun on aikas pitkä kun sen laittaa poikittain.. Viime viikolla silmiini osui paketti appelsiinipuisia kynsinauhatikkuja, ja avot, sellaisen kun pistää nutturaan niin toimii! Eikä maksanut paljoa. Heh, kaikkee sitä tukkaansa laittaa  ;D

Poissa Kronia

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Turpea alkuasukas
« Vastaus #203 : 13.03.09 - klo:06:36 »
Mulle tuli eilen eka flexi ja oon ihan rakastunut siihen. Se on niin helppo, näyttää hyvältä ja pysyy aika tukevasti. Tämä yksilö on kokoa medium ja on just sopiva ihan perusponnariin ja ranskalaiseen nutturaan.
“Another belief of mine: that everyone else my age is an adult, whereas I am merely in disguise.” -Margaret Atwood

Poissa pitkätukka

• Tukkaguru
« Vastaus #204 : 13.03.09 - klo:14:40 »
Huomasin tänään ilokseni, että large-kokoinen flexi-8 on juuri oikea koko yhteen nutturaan, jota en ole pitänyt vielä koskaan aikaisemmin:

takaa

ja

sivulta

Kieputin vain tukan kierteelle, käänsin kolminkerroin ja sitten vain flexillä kiinni. Hyvin kesti, vaikka kävin töissä ja viipotin sen jälkeen ympäri kaupunkia.

Mulla on myös extra large odottamassa aikaa, jolloin täytyy pystyä laittamaan tukka flexin väliin nelinkerroin  :P.  Flexit ja puikot ovat nykyisin lempihiuskorujani. Kiva että jokin hiusystävällinen hiuskoru myös näyttää hyvältä ja jopa tyylikkäältä.

MUOKSIS: kävin kokeilemassa ja yllätyin huomatessani, että tuon kuvani tyyppiseen kampaukseen sopii oikein hyvin jo nyt myös se extra large  :D. Ainut koko, joka ei käy hyvin oikein mihinkään, on  midi vai oliko se normal? No kuitenkin se keskikoko.
« Viimeksi muokattu: 13.03.09 - klo:15:35 kirjoittanut pitkätukka »
1c/F/M/ii, oma väri, pituus kohta polviin asti (nyt reilut 130 cm). Hiukseni pitävät silikonista ja hiuspohjani inhoaa sulfaatteja. Siispä sulfaatiton shampoo ja silikonillinen hoitoaine. Merkillä ei ole suurta väliä. Kookosöljy kaikkialle hiuksiin noin tunti ennen pesua.

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #205 : 13.03.09 - klo:14:43 »
Ajattelin kertoa, että flexejä saa tilattua nyt ilman postikuluja sieltä putiikista. :) Muutamia uusia mallejakin ilmestynyt.

Poissa Kronia

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Turpea alkuasukas
« Vastaus #206 : 13.03.09 - klo:15:30 »
^Joo, mä tosta laitoin kanssa tarjousketjuun. Meinasi itseä pistää harmittamaan, kun tilasin omani just viime viikolla. Onneksi sitten huomasin pienen printin, mistä kävi ilmi, että tarjouksen aikana tilauksen toimitus kestää 3-4viikkoa, nyt taas tuli viikossa :)
“Another belief of mine: that everyone else my age is an adult, whereas I am merely in disguise.” -Margaret Atwood

riverblond

• Vieras
« Vastaus #207 : 13.03.09 - klo:19:07 »
Nonni, tänään sitten tilasin smallin ja mediumin. Katsotaan nyt sitten, koska ne tosiaan saan, onneksi ei ole mitään kiirettä niiden kanssa. Toivottavasti ovat kokoina sopivat, mieluummin inan liian naftit kuin liian suuret. No, täytyy odottaa rauhassa että pääsee testaileen  :)

Poissa Kronia

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Turpea alkuasukas
« Vastaus #208 : 18.03.09 - klo:07:08 »
Mä olen nyt vähän liikaa innostunut ostelemaan juttuja. Teetätin itselleni seuraavanlaisen hiuspuikon:

Poissa juuriska

• HAIRahtanut
« Vastaus #209 : 18.03.09 - klo:08:27 »
Oooo miten hieno!  :D
5 dollarin alekoodi iHerbistä ensi kertaa tilaaville: VAM480.