Havaitsin ettei mulla ole tarpeeksi

hiuskoruja, mutta rahaa on liikaa, joten tilasin itselleni 2 Ketylo-puikkoa. Todisteet löytyvät kuvien muodossa täältä:
KetylotOkei, ei ollut liikaa rahaa

, mutta perustelin tätä hankintaa itselleni aika hyvin. Mulla on ennestään vain kolmet hiuspuikot ja ne kaikki ovat mustia. Tai on kaksien puikkojen päissä sellaiset värilliset jutut, mutta niitä ei lasketa, eikä ainakaan vain kotioloissa käyttämiäni oikeita japanilaisia syömäpuikkoja lasketa. Syömäpuikot ovat sitä paitsi liian pitkät ja olen törmännyt ne päässäni monesti ovenpieleen. Tai pelkkä puikko on törmännyt... Käytän niitä silti kotona.
Joskus olisi kiva käyttää värejäkin. Täydensin puikkovalikoimaani kahdella yksittäin ostetuilla puikolla (Dymondwood Tahitian Jadewood ja Dymondwood Fuchsia). Molemmat ovat 17,5 cm pituisia. Se on Ketylon pisin versio. Kokeilin niitä jo, ja pituus vaikuttaa varsin täydelliseltä.
Nämä eivät olleet sentään kaikkein kalleimpia Ketyloja. Haarukat olivat mielestäni järkyttävän hintaisia, joten niitä en sieltä ainakaan tule tilaamaan. Ei mulla ole koskaan mitään haarukkamallista kiinnityssysteemiä ollutkaan ja epäilen, riittäisikö niiden piikkien pituus edes hyvin sen kokoisiin nutturoihin joita teen.
Täytyy testata lähiaikoina, pysyykö vain yhdellä Ketylolla tehty nuttura paremmin koko päivän kuin tavallisella suoralla puikolla kyhätty vastine. Ainakin lyhyen kokeilun perusteella arvelen, että pysyy. Yleensä käytän kahta, koska se on tuntunut tukevammalta ja haluan nutturan kestävän varmasti aamusta iltaan töissä / kaupungilla kulkuvälineestä toiseen juostessa jne. Vaikka tarvitsisin myös 2 Ketyloa, eipä se haittaa. Onpahan hauskan näköisesti sitten 2 eriväristä puikkoa kerralla päässä

.
Puikot pakannut ihminen oli kirjoittanut lisäksi yllättäen paksulla mustalla tussilla viestin pahvilaatikon sisäpinnalle: "Thanks X, enjoy! :-) Please tell a friend about Ketylo.com". Se sai hymyilemään, vaikka olikin osaksi pelkkä mainospala. No joo, nyt mä kerroin parille kaverille kuten kehotettiin.

Dymondwood Tahitian Jadewood - Long @ $14.00 = $14.00
1 One Ketylo Hairstick Dymondwood Fuchsia - Long