Kirjoittaja Aihe: "Hiuskorut"  (Luettu 250848 kertaa)

Poissa -j-

• Tukkaguru
Vs: "Hiuskorut"
« Vastaus #255 : 29.04.10 - klo:11:16 »
^ Kertakaikkisen upea tuo vaahteranlehti! <3

Kiitos, eikö olekin?
Mun oli ihan pakko tilata se, kun näin! :) Onneksi sillä saa mun lyhyen tukan kiinni just hyvin.
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Poissa pitkätukka

• Tukkaguru
« Vastaus #256 : 29.04.10 - klo:21:13 »

Mulle on tarttunut tällaisia viime aikoina:

Upea vaahteranlehti  :). Kirppikseltä löytyneet puikot ovat tosi nättejä myös. Vihreästä, sinisestä ja turkoosista tykkäävänä ihastelen erityisesti turkoosikivistä puikkoa.
1c/F/M/ii, oma väri, pituus kohta polviin asti (nyt reilut 130 cm). Hiukseni pitävät silikonista ja hiuspohjani inhoaa sulfaatteja. Siispä sulfaatiton shampoo ja silikonillinen hoitoaine. Merkillä ei ole suurta väliä. Kookosöljy kaikkialle hiuksiin noin tunti ennen pesua.

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #257 : 30.04.10 - klo:07:45 »
^
Harmitti kirppiksellä ihan älyttömästi, että bongasin puikkomyyjän vasta ihan viimeisenä. Mulla meni loput käteiset sen kojulle ja jos olisi ollut enemmän rahaa mukana, olisin varmaan ostanut kaikki sen puikot!

Myyjä sanoi, että puikkoja on myyty myös 18e kappalehintaan ja en suoraan sanottuna ihmettelisi, koska niissä olevat kivet oli tosi hyvin hiottuja ja laadukkaita, samoin hiomattomat kiteet puikkojen päissä erittäin hyvälaatuisia. 4 eurolla ei saisi edes noita kiviä mistään...
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Poissa Marni

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #258 : 02.06.10 - klo:21:46 »
Nonnis, ensimmäiset flexi8:t tilattu :D Tilasin kaks small-kokosta lähinnä testausmielessä, kun en oo yhtään varma että riittääkö mulla tukassa paksuus saati pituus moisiin... Toivottavasti riittää, oli sen verran sööttejä. Nyt vaan pitää kärvistellä se 4 - 6 viikon toimitusaika... Toisaalta, sinä aikana hiukset ehtii kasvaa sen pari senttiä, joten sitten ainakin pitäs riittää pehkosta ponnariin saakka karvoja :)

Poissa Choko

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #259 : 21.06.10 - klo:23:10 »
Voi apua! Nyt meni Flexi8:t ostoslistalle!! Tosi ihania härpättimiä!  :l
Tuolla aikaisemmin mainittiin jotain alekoodeja, mutta ne eivät varmaan kelpaa enää...onkohan kenelläkään tiedossa "köyhälistökoodeja"??  ;D
Malttamattomana tiirailen sivuja ja liityin jo niiden postituslistalle, mutta en ole saanut edes mitään vahvistusta s-postiin..? Mites te muut, tuleeko teille postia kys. sivustolta? Erikoistarjouksia odotellen...  ::)
1a F ii, luonnollinen väri maantienharmaa, jossa vähän punapigmenttiä<br />...haluu taipuisat tummanruskeet hiukset...

Poissa Hyx

• HAIRahtanut
  • Perfektionisti & alkemisti
« Vastaus #260 : 27.06.10 - klo:23:28 »
Kyllä nyt täytyy sanoa että kaksi tilaamaani flexi8 (small ja extra small) ovat parhaimmat hiuskorut ikinä.

Käytän niitä aivan joka päivä. Mulla on tällä hetkellä semmonen polkkapituus, kerrostusta kasvatan pois ja otsatukka on leukaan saakka. Small on todella hyvä ranskalaiseen nutturaan! Sekin on kiva kun ranskiksen paikkaa voi hyvin siirrellä ihan niskasta tonne päälakeen saakka. Monesti juhlatuulella tai bilettämään menossa laitan sen todella ylös ranskikseksi, ja tupeeraan enste alta. Näyttää upealta.  <3 Plussaa on se että kuivat latvat saa ranskiksessa piiloon.

Tails uppia en kehtaa omaan tukkaan tehdä, kun latvat näyttää omaan silmään niin kamalilta.
Kiitos vyötärömittani ja neitsythius! <3 <3

iHerb FOD387

Remember the secret!

Poissa Kronia

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Turpea alkuasukas
« Vastaus #261 : 29.06.10 - klo:14:13 »
Mä tilasin ekat Ketylo-puikkoni. Ihan tylsästi mustaa puuta, mutta mä tarvin semmosen "arkipuikon", joka on hyvänlaatuinen, mutta tarpeeksi huomaamaton. Toivottavasti on maineensa veroinen :)
“Another belief of mine: that everyone else my age is an adult, whereas I am merely in disguise.” -Margaret Atwood

Poissa Marni

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #262 : 01.07.10 - klo:18:54 »
Oooh, sain mun Flexi-8:t tänään. Silkkaa rakkautta ja ihastusta! Sopivasti sattu sairaspäiväkin vielä tänään, niin oon saanu piristettyä itteeni härväämällä näiden kanssa.

Ainoa huono puoli tässä on nyt sitten se, että tekis mieli tilata lisää. Monta, paljon, kaikkimullehetitännenyt. :D

Poissa Tuulikaappi

• Tukkaguru
« Vastaus #263 : 06.09.10 - klo:17:41 »
Mun oli ihan pakko tilata tämä hiuskoru. :-* Olihan tuo (mun mittakaavalla) aika kallis, eikä mulla ole oikein sen värisiä vaatteita, joiden kanssa tuo kävisi, saati että mun tulisi yleensä tuollaisia muutenkaan käytettyä, mutta se oli niin nätti, että piti saada. Toivottavasti se on pakattu niin, etteivät postissa ruttaa sitä ihan rikki.

Tuolla samalla myyjällä on paljon muitakin nättejä hiuskoristeita myynnissä. Tää oli toinen, mitä katselin vähän sillä silmällä.

Ja voi että, miten nätti tuo mallityttö on! :D
1c M ii, tjsp

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #264 : 06.09.10 - klo:18:21 »
^ Ompa hienoja. Just tuollaisen kukkarykelmän haluaisin, mutten osaa yhdistellä sitä mihinkään. On mulla yks valkoinen kesämekko, jonka kanssa varmasti sopisi, mutta muutoin mulla ei oo yhtään ainutta vaatekappaletta minkä kanssa näkisin tuon.

Tääkin on ihana: http://www.etsy.com/listing/51807614/sabine-a-bronze-headdress-sale

Poissa kraula

• HAIRahtanut
  • Learning to fly.
« Vastaus #265 : 14.09.10 - klo:17:40 »
Nyt ärsyttää niin ettei mitään rajaa. Mun ainoa käyttökelpoinen nutturapuikko KATKESI  :#

Ostin kaksi puikkoa Saksasta elokuussa, kun Suomesta ei ole mistään löytynyt, ja en halunnut tilata netistä ennen kuin olen varma että puikkoja tulee käytettyä. No toinen on tollanen kurvikas eikä pysy hiuksissa ollenkaan, mutta toinen oli aivan ihana ruskea pienillä huomaamattomilla maalatuilla koristeluilla. Ja nyt se sanoi NAPS kun olin laittamassa sitä tukkaan.

Saan kyllä katkenneen puikon yläosalla tehtyä jotain kampauksia hatarasti (tukka vasta BSL), mutta katkeamisen seurauksena nuo reunat ovat sellaiset että repivät hiuksia. Ehkä hion niitä kynsiviilalla tms.

Eka Etsy-tilaus läks just, toivottavasti tulee nopsaan..  ;D Neljä puikkoa dekon suosittelemalta quecraftilta.
Ei saa edes kunnollista KAAAHVIA.

Kunis

• Vieras
« Vastaus #266 : 15.09.10 - klo:00:29 »
Katselin etsystä kaikkia kivoja puisia nutturapulikoita. Mutta uskaltaako noita tilata jostain Austinista tms asti? Pakkaavat kuitenkin ankeesti ja napsahtavat poikki jo postissa. Mun tuurilla.

Poissa Angel

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #267 : 22.09.10 - klo:09:39 »
Tilasin 3 kpl flexi8 13.9. ja sain paketin eilen. Olen ihan hämmentynyt, kun olin varautunut useiden viikkojen odotukseen.
Tilasin 1 kpl XS, 1 kpl S ja 1 kpl XL kokoja. XS ja S olin ajatellut puoliponkkareiden tekoon. S vaikuttaa sopivalta, mutta XS liian pieneltä. XL:ää en ole vielä kokeillut.

Ulkonäkö oli enemmän pilipali rihkaman oloista kuin olin odottanut. Pitää kokeilla miltä nämä alkavat näyttää ja tuntua. Pelkään, etteivät pysy liukkaissa hiuksissani kuten yleensä on kaikkien pikkasen normipampuloista eroavien hiusjuttujen kanssa. Toivottavasti toimivat, olisi kiva saada vaihtelua hiusten kiinnittämiseen.
To avoid criticism do nothing, say nothing, be nothing.

Strix

• Vieras
« Vastaus #268 : 22.09.10 - klo:13:58 »
Ihana Etsy <3 Tilasin halloween mielessä tällaisen:

Poissa kleio

• Tukkaguru
« Vastaus #269 : 24.09.10 - klo:09:08 »
^ Voihan vitsi, aika hieno!

Minä olen ihastunut tähän mun flexi-8:iin. Saan sillä aivan upeita niskanutturoita ja muita, mutta ihan höhlää kun se on hopeinen. Hopeinen tuntuu jotenkin liian juhlalliselta ja hienolta, tää ei ihan sovi mun arkisten ruskeiden puuvillahameiden kanssa yhteen. Miksiköhän näitä ei ole tehty muun värisinä ja muutenkin yksinkertaisempina? Kelpaisi kyllä vaikka mustat, kupariset, ruskeat ja muut vaikkapa jopa ilman tuota keskikoristetta.

Voikohan oman flexin maalata? Vaikkapa varovasti helmi kerrallaan pienoismallimaalilla? Entä voisikohan tällaisen spreijata? jos ois enemmän kuin yksi, niin testaisin. Vai mitä sanotte, uskallanko?
Iherbin alennuskoodi ensitilaajalle KOR084. Vitacostin 10$ alennuskoodi ensimmäistä kertaa tilaavalle: http://goo.gl/YZ3A3v