Kirjoittaja Aihe: "Hiuskorut"  (Luettu 251031 kertaa)

Poissa kleio

• Tukkaguru
Vs: "Hiuskorut"
« Vastaus #285 : 04.10.10 - klo:18:43 »
minua kehotettiin ilmoittamaan kokoni, niin ne lähettää minulle kuvia juuri minua varten kustomoiduista flexeistä, joita voin sitten tilata. Niin että! Kas tässä maailman parasta asiakaspalvelua!  <3 Uskomatonta!

Uskomatonta on myös se, että minulle ei ole vieläkään sitten vastattu tuolta. Olikohan keskiviikkoaamu kun vastasin ja kiitin ja ilmoitin sopivan koon. Ei oo sen jälkeen kuulunut. Höh.
Iherbin alennuskoodi ensitilaajalle KOR084. Vitacostin 10$ alennuskoodi ensimmäistä kertaa tilaavalle: http://goo.gl/YZ3A3v

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #286 : 31.10.10 - klo:17:25 »
Ostin vähän sokkona viisi erilaista hiushaarukkaa, enkä tykkää yhdestäkään. Tai siis näin kuvat haarukoista tietenkin ennen ostoa, mutta haarukat eivät miellyttäneet saapuessaan. Mitään vikaa niissä ei ole sinällään, en vain jotenkin syttynyt niihin ollenkaan. Mulla olisi nyt sitten 5 haarukkaa ylimääräisenä, vaihdellen kaksipiikkisestä nelipiikkiseen käsintehtyyn puuhaarukkaan, joten jos kiinnostaa, niin myyn ne halvalla pois ;) .

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
« Vastaus #287 : 06.11.10 - klo:23:22 »
Mua on alkanut kiinnostaa nuo nutturapuikot kun omissakin hiuksissa alkaa olla sen verran mittaa että niillä saisi jotain tehtyä. Olisi kiva pitää hiuksia välillä jotenkin muutenkin kuin ponnarilla tai letillä, en osaa pitää hiuksia ihan vain auki. Mulle sopisi sellaiset "laita ja pidä" -tyyppiset kampaukset, siis helpot arkikampaukset jotka on näyttäviä mutta helppo ja nopea kietaista. Mutta kun noita ei saa Suomesta tai pitäisi tuunata jostain?!
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.

Poissa pitkätukka

• Tukkaguru
« Vastaus #288 : 07.11.10 - klo:01:15 »
^Ainakin täällä Helsingissä näkyy olevan myynnissä yhdenlaisia (mustia muovisia) nutturapuikkoja. Olen nähnyt niitä Citymarketin hiusvälinehyllyssä.

Olen tuunannut myös syömäpuikkoja hiuspuikoiksi. Kotisivujeni blogista (päivän 8.5.2010 kohdalta)  löytyy kuviakin: http://longhair77.suntuubi.com/

Tein parit hiuspuikot Pirkka pakastesushi-laatikosta löytyvistä puisista syömäpuikoista. Vuolin puikkojen toiset päät puukolla sopivan kapeiksi ja viilasin ne sitten kynsiviilalla tasaisiksi. Lakkasin ne lopuksi haluamani värisiksi kynsilakoilla.

EDIT 14.11.2010: Kotisivujani ei enää olekaan olemassa, koska poistin ne pari päivää sitten.

« Viimeksi muokattu: 14.11.10 - klo:06:53 kirjoittanut pitkätukka »
1c/F/M/ii, oma väri, pituus kohta polviin asti (nyt reilut 130 cm). Hiukseni pitävät silikonista ja hiuspohjani inhoaa sulfaatteja. Siispä sulfaatiton shampoo ja silikonillinen hoitoaine. Merkillä ei ole suurta väliä. Kookosöljy kaikkialle hiuksiin noin tunti ennen pesua.

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #289 : 09.11.10 - klo:13:47 »
Vihdoinkin sain aikaiseksi (ja oli rahaa) tilata pari flexi8a. Tällaiset:
http://www.flexi8.com/0374.html
http://www.flexi8.com/1153.html

Toivottavasti toi small ei ole liian iso, arvoin sen ja extra smallin välillä. Mutta eikai se nutturasta pääse valumaankaan vaikka olisi aavistuksen löysä? Ponnarina en sitä kumminkaan pidä.
Luki että toimitusaika on 2-4 viikkoa.  :Uni

Edit: tänään tuli paketti  :D
« Viimeksi muokattu: 22.11.10 - klo:13:31 kirjoittanut bast »
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa Hallonnikas

• Tukkaguru
« Vastaus #290 : 14.12.10 - klo:21:35 »
En selvästikään ole mikään hillittyjen ja tyylikkäiden hiuskorujen ystävä, mutta löysinpäs Etsystä ihania inkkarihiuskorusia!
http://www.etsy.com/listing/51535075/peacock-feather-hair-extension-tropical
Noita on vaikka minkälaisia! Eri värejä ja pituuksia... :l
1bFii. Omanvärinen, hartioille yltävä tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa. Kiukkuileva päänahka. Shampoopalojen kokeilua.

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #291 : 15.12.10 - klo:08:21 »
^
Wau! Hienoja!

Menin tilaamaan pari flexiä taas, toivottavasti toimitus ei kestä ihan kauhean kauan jouluruuhkan takia.
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Poissa EllaBella

• HAIRahtanut
« Vastaus #292 : 03.01.11 - klo:08:41 »
Minun flexini tippuivat postilaatikosta uudenvuodenaattona. Olen ihan tykännyt kyllä, helppo kiinnittää hiukset erilaisiin kampauksiin, ei katko hiuksia jne. Ainoa asia mikä on mielestäni hieman huono on että se lukitusmekanismi lähtee tosi helposti pois paikoiltaan ja hiukset valahtavat vapaaksi.
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.

Poissa kleio

• Tukkaguru
« Vastaus #293 : 03.01.11 - klo:08:46 »
^ tuo on aika lailla tekniikkakysymys, samoin että onko flexi sopivan kokoinen. Mun eka flexi oli kokoa L, ja se saattoi tipahdella miten sattuu, vaikka olikin ihan jämäkästi kiinni. Tilasin kokoa pienemmän, eli M:n, ja se pysyy vaikka vuorokauden ympäri. Sillä M-kokoisella saa paremmin aikaiseksi kaikkia Gibson Tuck-viritelmiä, L-koko taas sopii paremmin sellaiseen perusnutturamötikkään jossa ei paljon kikkailla.
Iherbin alennuskoodi ensitilaajalle KOR084. Vitacostin 10$ alennuskoodi ensimmäistä kertaa tilaavalle: http://goo.gl/YZ3A3v

Poissa pitkätukka

• Tukkaguru
« Vastaus #294 : 04.01.11 - klo:01:24 »
^Mä saan myös sopivan kokoiset Flexini aukeamaan tai puikon/puikot putoamaan vahingossa niin, että nojaan päätäni istuessa/makuuasennossa johonkin. Takaraivolle tehty nuttura on tästä syystä hankala useimmissa henkilöautoissa, joiden penkeissä on normaali päätuki... Pitäisi istua koko ajan tiukasti pää kumarassa, jottei nuttura osuisi tukeen. Myös lyhyt makailu lääkärin tutkimuspöydällä tms. johtaa yleensä kampauksen uudelleen tekemiseen, koska se olisi muuten liian löystynyt kestääkseen. Suosin jostain syystä 5-10 sekunnissa uudelleen tehtäviä kampauksia. ;)
« Viimeksi muokattu: 04.01.11 - klo:01:27 kirjoittanut pitkätukka »
1c/F/M/ii, oma väri, pituus kohta polviin asti (nyt reilut 130 cm). Hiukseni pitävät silikonista ja hiuspohjani inhoaa sulfaatteja. Siispä sulfaatiton shampoo ja silikonillinen hoitoaine. Merkillä ei ole suurta väliä. Kookosöljy kaikkialle hiuksiin noin tunti ennen pesua.

yukita

• Vieras
« Vastaus #295 : 04.01.11 - klo:13:37 »
Ei millään pysty lukeen kaikkia postauksia, mut voisin avautua, että variksen sulat hiuksissa on aika hauskat. Siis jos ei sairastu salmonellaan.

Ja voisin avautua, että mullapa oli sulat hiuksissa jo hetken aikaa ennen kuin Rasmuksen Laurilla oli.

Vai mikä se nyt olikaan.., >:D

Poissa Hallonnikas

• Tukkaguru
« Vastaus #296 : 04.01.11 - klo:14:43 »
^ Kannattaa varoa salmonellan lisäksi myös mahdollisia lintukirppuja ja muita loisia. ;D
Tietääkseni pakastamalla saa osan örkeistä hengiltä... En kuitenkaan ole sataprosenttisen varma.
Löydän aika usein kotikulmilta upeita fasaaninsulkia, ja olenkin aina miettinyt miten ne saisi varmasti puhtaiksi ilman että sulka kuitenkaan kärsii. Vinkkejä anyone?
1bFii. Omanvärinen, hartioille yltävä tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa. Kiukkuileva päänahka. Shampoopalojen kokeilua.

Strix

• Vieras
« Vastaus #297 : 04.01.11 - klo:14:52 »
Huomenna on ainoa päivä jolloin tiaran käyttö on sallittua. Julistan syntymäpäivät virallisiksi tiarapäiviksi!

Poissa Hallonnikas

• Tukkaguru
« Vastaus #298 : 04.01.11 - klo:14:54 »
^ Mutta onhan joka päivä jonkun synttärit... Vai koskeeko tää vaan omia syntymäpäiviä?  ;D

Poissa Luciana

• HAIRahtanut
« Vastaus #299 : 04.01.11 - klo:16:54 »
Innostuin tästä ketjusta niin paljon, että laitoin flexit tilaukseen. Ostin kaksi kokoa S ja yhden kokoa M. Maksoin Amexilla ja alennuskoodi näytti olevan edelleen toiminnassa. Toivottavasti tulevat pian niin, että pääsen kokeilemaan.  :)

Edit. Kävin äsken Espoon Bijour Brigittessä ja löysin kivoja nutturapuikkoja. Ostin kahdet muoviset mustat, jotka ovat aaltoilevat ja joissa on upotettuja "timantteja". Ei kuitenkaan liikaa minimalistiseen makuuni. Sitten ostin kahdet suorat ja mustat muoviset, joissa oli simpukoita yms. Helisevät hieman kävellessä. Aewan ihania, helppokäyttöisiä ja liukkaat hiukseni pysyvät yllättävän tiukasti, sekä kauniisti kiinni. Olen aivan myyty!  <3
« Viimeksi muokattu: 04.01.11 - klo:19:27 kirjoittanut Felicia »