Kirjoittaja Aihe: "Hiuskorut"  (Luettu 251476 kertaa)

Strix

• Vieras
Vs: "Hiuskorut"
« Vastaus #300 : 04.01.11 - klo:17:16 »
^^Omilla synttäreillään voi näyttää ihan just niin prinsessalta kui tahtoo  <3

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #301 : 05.01.11 - klo:12:17 »
Harleylle synttärionnittelut! :)

Felicia, missä päin tuo Bijou Brigitte on, ja millainen liike?
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Poissa kraula

• HAIRahtanut
  • Learning to fly.
« Vastaus #302 : 05.01.11 - klo:12:20 »
Ostin kahdet muoviset mustat, jotka ovat aaltoilevat ja joissa on upotettuja "timantteja".

Mulla on yksi tollanen, kuvauksesta päätellen ihan samanlainen, mutta miten noita aaltoilevia oikein käytetään?? Ei pysy mun tukassa, siis jos nimeomaan sen puikon varaan tekee nutturan. Vai pitäisikö niitä olla kaksi? En kyllä näe miten se auttaisi asiaa.

Selittäkää tyhmälle!
Ei saa edes kunnollista KAAAHVIA.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #303 : 05.01.11 - klo:12:49 »
Onnittelut Harleylle!

BB on Glitterin oloinen ketju. Ainakin isoimmissa kaupungeissa on noita. Google varmaan löytää sijainnin. Ko. liikeketjulla on vähän kyseenalainen maine.

Mua harmittaa, kun tykkään flexeistä, mutta mikään koko ei ole juuri sopiva mun tukalle. Joko kaikki hiukset ei mahdu flexiin tai sitten flexi on liian iso keskelle takaraivoa laitettavaan ponnariin. Muut hiuslenksut eivät taas saa hiuksia pysymään ylhäällä.

Poissa Luciana

• HAIRahtanut
« Vastaus #304 : 05.01.11 - klo:12:59 »
Mulla on yksi tollanen, kuvauksesta päätellen ihan samanlainen, mutta miten noita aaltoilevia oikein käytetään?? Ei pysy mun tukassa, siis jos nimeomaan sen puikon varaan tekee nutturan. Vai pitäisikö niitä olla kaksi? En kyllä näe miten se auttaisi asiaa.

Selittäkää tyhmälle!

Kokeilin ensimmäisen kerran nutturapuikkoja vasta eilen, joten epäilen, että täällä on puikkoeksperttejäkin paikalla, jotka tietävät vielä paremmin. Vastaan kuitenkin omien empiiristen havaintojeni perusteella, että hiusten laadulla ja paksuudella on todennäköisesti merkitystä. Omani ovat liukkaat, suorat ja normaalipaksuiset. Aaltoilevat pysyivät niissä yhtä hyvin kuin suoratkin. Tällä hetkellä on vain yksi aaltoileva puikko hiuksissa ja nuttura on kestänyt koko päivän ilman korjailua. Laitan piikin hieman pujotellen tai suoraan ja kierrän nutturasta aika tiukan sitä ennen. Sillä on ainakin merkitystä, että missä kulmassa puikon tunkee hiuksiin. Youtubessa on ohjeita joiden perusteella on helppo kokeilla erilaisia variaatioita. Tämä on aika helppo perus puikkonuttura, jolla aloitin.

http://www.youtube.com/watch?v=7olBI9efpA4

Felicia, missä päin tuo Bijou Brigitte on, ja millainen liike?

Hieman Glitterin tyyppinen tilpehööripaikka ja sijaitsee Isossa Omenassa. Siellä oli ruskeita ja puisiakin puikkoja. Aika perusmallia.

Edit. Miten kyseenalainen maine? En yleensä anna arvoa huhupuheille, mutta olisihan se tietenkin hyvä tietää mistä puhutaan.
« Viimeksi muokattu: 05.01.11 - klo:13:05 kirjoittanut Felicia »

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #305 : 05.01.11 - klo:13:30 »
^En mä ees muista enää kunnolla, mutta tais olla joku hairstore-tyyppinen -homma eli työntekijöistä ei välitetä jne, mutta en nyt tosiaan muista. Jäi vaan mieleen, kun oli kohu siitä. Muistaakseni siitä oli puhetta täällä sillon aikoinaan. Varmaan silti tulis ostettua sieltä jos jotain oikein kivaa löytyis.

Poissa Luciana

• HAIRahtanut
« Vastaus #306 : 05.01.11 - klo:15:43 »
Juttua..

Joo-o. Olen kuullut samoja huhuja lukemattomista yrityksistä, joista osa on totta ja osa ei. Olen vähän sitä mieltä, että vaikka asiassa olisi perääkin, niin järkevintä on selvittää asiat virallisia teitä pitkin, eikä sortua kyseenalaisiin mustamaalaamiskampanjoihin. Mikäli työsuhteeseen liittyy laittomuuksia, niin ei muuta kuin raastuvan kautta kassalle. Muussa tapauksessa kannattaa miettiä seuraavalla kerralla kaksi kertaa minkälaisiin sopimuksiin laittaa nimensä alle, mutta jokainen tavallaan.
« Viimeksi muokattu: 05.01.11 - klo:15:48 kirjoittanut Felicia »

Poissa kleio

• Tukkaguru
« Vastaus #307 : 05.01.11 - klo:15:47 »
Minä en ikinä usko tuollaisiin "tiedotteisiin", jossa heittäydytään marttyyreiksi ja käytetään termejä "nyt tiedämme miksi".

Iherbin alennuskoodi ensitilaajalle KOR084. Vitacostin 10$ alennuskoodi ensimmäistä kertaa tilaavalle: http://goo.gl/YZ3A3v

Poissa kraula

• HAIRahtanut
  • Learning to fly.
« Vastaus #308 : 05.01.11 - klo:17:13 »
^ Joo, yleensä olisi mun mielestä hyvä kuulla molempien osapuolien versiot.

Mutta vielä aaltoilevista nutturapuikoista; osaan siis tehdä kyllä puikkokampauksia ja saan ne pysymään suorilla puikoilla, mutta tuo aaltoileva yksilö ei vaan mun tukassa pysy, oon koittanut vaikka mitä eri nutturoita. Mulla on myös suorat, liukkaat ja mielestäni normaalipaksuiset hiukset... No, ehkä en vaan sovi yhteen ton aaltopuikon kanssa. Ei voi mitään. Eipä se paljoa maksanut (ostettu muuten Bijou Brigittesta Saksanmaalta ;D ).
Ei saa edes kunnollista KAAAHVIA.

Poissa Luciana

• HAIRahtanut
« Vastaus #309 : 05.01.11 - klo:18:12 »
Mutta vielä aaltoilevista nutturapuikoista; osaan siis tehdä kyllä puikkokampauksia ja saan ne pysymään suorilla puikoilla, mutta tuo aaltoileva yksilö ei vaan mun tukassa pysy, oon koittanut vaikka mitä eri nutturoita. Mulla on myös suorat, liukkaat ja mielestäni normaalipaksuiset hiukset... No, ehkä en vaan sovi yhteen ton aaltopuikon kanssa. Ei voi mitään. Eipä se paljoa maksanut (ostettu muuten Bijou Brigittesta Saksanmaalta ;D ).

No höh. Ehkäpä aaltopuikko ei vain sitten tosiaan ole hiustesi juttu  ;D

Poissa Luciana

• HAIRahtanut
« Vastaus #310 : 11.01.11 - klo:11:02 »
Tuotteet tulivat ja ovat aivan väärää kokoa. En saa hiuksiani mahtumaan mediumiin mitenkään, saatika sitten smalleihin. Laitoin kaksi smallia samaan aikaan päähän, mutta hiukseni ovat ilmeisesti liian paksut niihin mitenpäin vain katsoen ja hiukseni eivät oikeasti ole mitenkään erityisen paksut. Täytyy yrittää keksiä uusia kampauksia joihin flexit soveltuvat. Ulkonäkö on myös todella rihkamainen. Vaikuttavat kuitenkin kohtuullisen hellävaraisilta hiuksille, joten plussaa siitä, nopeasta toimituksesta ja käyttöohjeista.
« Viimeksi muokattu: 11.01.11 - klo:11:07 kirjoittanut Felicia »

Poissa kleio

• Tukkaguru
« Vastaus #311 : 11.01.11 - klo:11:18 »
^ Suurin osa flexeistä tosiaan on aika kammotuksia, mutta muutaman kauniin löysin, tämän tilasin viimeksi. Se on varmaan tuo helmien väri joka estää sitä olemasta liian söpö.

Flexit onneksi käy moneen tyyliin ja erilaiseen nutturaan. Minulle koko L on paras silloin, kun laitan koko hökötyksen kokonaan nutturn ympäri, elikkä hiukset menee tavallaan yhdeksi kasaksi. Koko M taas sopii sellaiseen "litteään nutturaan", jossa se flexi/puikko menee siitä nutturan välistä. Onnistun tekemään Gibson Tuckin jopa S-koolla. Tässä saksalainen foorumi, jossa paljon hienoja flexi-kampauksia. Nää Gibson tuckin on mun suosikkeja, mutta ylemmällä kun klikkaa kohtaa Flexi 8 Frisuren niin johan löytyy jos jonkinlaista hiustyyliä. :)

http://www.flexi-8-forum.de/flexi-frisuren/gibson-tuck-t94.html

Iherbin alennuskoodi ensitilaajalle KOR084. Vitacostin 10$ alennuskoodi ensimmäistä kertaa tilaavalle: http://goo.gl/YZ3A3v

Poissa Luciana

• HAIRahtanut
« Vastaus #312 : 11.01.11 - klo:11:35 »
^ Kiitos kovasti! Ihania ohjeita. Käytin flexejä puikkonutturan tavoin ja sain äsken kaksi kiinni hiuksiini siististi samaan aikaan, toinen on kokoa S ja toinen kokoa M. Onneksi ovat samanlaisia niin näyttävät ihan kivoilta samaan aikaankin päässä. Jouduin rutistamaan hiukset kyllä todella ruttuun, että kaikki mahtuivat mukaan. Katselin helmellisiä flexejä ihan aluksi, mutta päädyin ostamaan kaikista pelkistetyintä eli näitä http://www.flexi8.com/0667.html kun ajattelin jotenkin, että näyttäisivät vähiten rihkamalta. Nyt tiedän kuitenkin ainakin oman kokoni ja sen, että ruskeat tai mustat helmet olisivat todennäköisesti olleet parempi vaihtoehto. Kaikkea sitä oppii kun vanh...netissä surffailee  :)

Poissa Choko

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #313 : 13.01.11 - klo:22:30 »
^^ Oi kiitos linkistä! Olipa ihania kampauksia! Nyt vaan taas flexikokeiluja kehiin!  ;D
1a F ii, luonnollinen väri maantienharmaa, jossa vähän punapigmenttiä<br />...haluu taipuisat tummanruskeet hiukset...

Poissa EllaBella

• HAIRahtanut
« Vastaus #314 : 14.01.11 - klo:08:42 »
Olen ihan hulluna flekseihini. Minusta on kauhean mukavaa laittaa hiukset kunnolla kiinni, nyt kun olemme fleksin kanssa päässeet tutuiksi ja osaan kiinnittää fleksin niin ettei se irtoa.
Se ei paina kuten ponnarit tekee, ei revi hiuksia ja kampaus näyttää todella nätiltä vaikka siihen kuluukin vain puoli minuuttia kun hiukset kietaisee yksinkertaiselle nutturalle ja klips, fleksi kiinni.

Fleksien ulkonäöstä on keskusteltu, ehkä fleksit näyttävät hieman lapselliselta, onhan ne tietenkin, itse pitäisin pelkistetymmästä mallista. Toisaalta on kiva laittaa jotain blingblingiä hiuksiin, etenkin kun työpuku on auttamattoman tylsä ja virallinen.
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.