Kirjoittaja Aihe: "Hiuskorut"  (Luettu 251432 kertaa)

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
Vs: "Hiuskorut"
« Vastaus #315 : 14.01.11 - klo:22:49 »
Mun oli ihan pakko tilata tämä hiuskoru. :-* Olihan tuo (mun mittakaavalla) aika kallis, eikä mulla ole oikein sen värisiä vaatteita, joiden kanssa tuo kävisi, saati että mun tulisi yleensä tuollaisia muutenkaan käytettyä, mutta se oli niin nätti, että piti saada. Toivottavasti se on pakattu niin, etteivät postissa ruttaa sitä ihan rikki.

Tuolla samalla myyjällä on paljon muitakin nättejä hiuskoristeita myynnissä. Tää oli toinen, mitä katselin vähän sillä silmällä.

Ja voi että, miten nätti tuo mallityttö on! :D
Mä syytän tätä viestiä, että vihdoinkin löysin Etsyn, vaikka sinne olinkin rekkautunut jo melkein pari vuotta sitten. Jostain syystä en ollut osannut aiemmin sieltä etsiä mitään, mutta nyt löysin kivoja hiuskoristeita. Ostin tuon ekan linkin pienemmän version Eloisen, joka on niin kaunis, etten taida usein raaskia käyttää sitä edes, kun voi mennä rikki! Koristaa ainakin muun ajan mun kampauspöytää. Vielä kun oppisi tekemään hienoja kampauksia, joihin liittää tuon. Varmaan jossain vaiheessa kesällä ostan tuolta lisää, on tosi herttainen tuo omistaja ( joka muuten on noissa kuvissa oleva kaunotar), ja toimitus oli nopeaa ja koriste oli hyvin pakattu.

Ja nyt kun on Etsy-taivas auki, oon sitten tilaillut toki kaikenlaista muutakin tuolta, hiuksiin myös. Mm samantyyppisiä perhosia, mitä on tossa Eloisessa on, niin pinneinä, niitä oon käyttänyt tosi paljon jo, ja tilasin oranssien lisäksi nyt myös vihreitä ja kullanruskeitakin tukkaa koristamaan. Huomattu on, että lähes kaikki siivekkäät osuu ja uppoo tänne  ::)
1b M ii

Poissa EllaBella

• HAIRahtanut
« Vastaus #316 : 15.01.11 - klo:14:58 »
Tilasin Etsystä hiuspuikon. Turmiollinen paikka. Toivottavasti tämä nyt ei käänny niin, että hurahdan nyt hiuspuikkoihin ja flekseihin, nyt kun hiushoitoaineet on pannassa kunnes saan kulutettua varastot sopivan kokoisiksi.
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.

Poissa Hallonnikas

• Tukkaguru
« Vastaus #317 : 17.01.11 - klo:22:51 »
Mä en taidakaan luopua mun tukastani vaan kasvattaa sen entistä pitemmäksi, ihan vaan tällaisten takia. Söpö lohari puikon päässä? Mä tahdon tuollaisen(kin)!
1bFii. Omanvärinen, hartioille yltävä tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa. Kiukkuileva päänahka. Shampoopalojen kokeilua.

Poissa Luciana

• HAIRahtanut
« Vastaus #318 : 17.01.11 - klo:22:56 »
^ Aaaw erehdyin katsomaan. Todella hurmaava.

Poissa pitkätukka

• Tukkaguru
« Vastaus #319 : 17.01.11 - klo:23:03 »
^^Ihana! Tuo härpäke kelpaisi mullekin, mutta hinta ei. :D Onneksi mulla on tarpeeksi puikkoja ennestäänkin, niin pystyn välttämään kiusauksen.
1c/F/M/ii, oma väri, pituus kohta polviin asti (nyt reilut 130 cm). Hiukseni pitävät silikonista ja hiuspohjani inhoaa sulfaatteja. Siispä sulfaatiton shampoo ja silikonillinen hoitoaine. Merkillä ei ole suurta väliä. Kookosöljy kaikkialle hiuksiin noin tunti ennen pesua.

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #320 : 18.01.11 - klo:06:56 »
^^^ Ooh, mikä söpöliini! Liian kallis vaan mulle.
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #321 : 18.01.11 - klo:09:58 »
Musta flexit on ihan kivannäköisiä. Liekö mustakin tulossa samanlainen harakka, kuin muista perheen naisista, kaikki kiiltelevä on kivaa... :P

Tilasin Etsystä hiuspuikon. Turmiollinen paikka. Toivottavasti tämä nyt ei käänny niin, että hurahdan nyt hiuspuikkoihin ja flekseihin, nyt kun hiushoitoaineet on pannassa kunnes saan kulutettua varastot sopivan kokoisiksi.

Kyllä, niin juuri siinä tulee käymään (kokemuksen syvällä rintaäänellä...   ;D)

Kiitos kleio linkistä! Tuolla on kaikkea kivaa.
Harmittaa, kun mulla oli ennen meililaatikossa jemmassa yksi saksalainen tukkasivusto, jossa oli ohjeita erilaisten nutturoiden tekoon, mutta nyt en enää löydä sitä mistään :(
« Viimeksi muokattu: 18.01.11 - klo:10:17 kirjoittanut -j- »
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Kunis

• Vieras
« Vastaus #322 : 18.01.11 - klo:10:32 »
Ite en kanssa tykkää flexeistä, ja laitoinkin palautetta sivuilta toivoen jotakin simppelimpää. Sain vastauksena, että he paraikaa operoisivat simppelimpi(ä?) malleja. Odotan innolla. Vaikka oikeastaan tuo näyttää muutenkin vähän kömpelöltä kun tuo keskiosio on niin paksu. Epäilyttää. Mut vissiin se on silti tosi hyvä käytössä.

Mäkin koitin etsiä etsystä jotain jännää, mut tuloksetta :(

Poissa Virus

• HAIRahtanut
  • Zed's dead, baby, Zed's dead.
« Vastaus #323 : 18.01.11 - klo:11:34 »
^ Toivottavasti tekevät jonkin aivan uudennäköisen, ilman tuota kahdeksikko-/ääretönmuotoa. Toiveita olisi, mutta en osaa yhtään sanoa, olisivatko rakenteellisesti toimivia tai mahdollisia, joten olen ihan hiljaa, kun en paremmasta ymmärrä. ;D

Pitikin mennä tonkimaan Etsyä - päädyin tilaamaan jotain ihmeellisiä rastakoruja, joita aion soveltaa lettikampauksiin. ::) Saas nähdä, mitä hommasta tulee. Tässä mitättömät pikkukuvat - laittelen parempia kuvia sitten kun ovat tulleet ja käytössä:

2b M iii, tukka sekasin kun tuuletinasentajalla.

Poissa billabong

• Hiushörhö
« Vastaus #324 : 28.01.11 - klo:17:43 »
Tämä foorumi kyllä aiheuttaa ihme ostohimoja  :D Tilasin itsekin pari flexiä siis.
Tilasin koon xs ja s, ongelmia vaan aiheuttaa 7,5cm ponnarinympärys ja tosi liukas hiuslaatu, sillä s liukuu korkeissa ponnareissa alaspäin, mutta xs:ää ei ole toivoakaan saada kiinni. Half-uppiin tuo toimii hienosti. Muuten tykkään tosi paljon, ei revi hiuksia ollenkaan ja ovat aika 'tunnottomia' käyttää.

Tykkään kyllä noitten ulkonäöstä, eivät omaan silmään ole rihkamaisia. Ja normaaliin arkityyliinikin sopivat, mutta olisi kiva joku ihan perusmusta tms omistaa, jos noita haluaisi käyttää urheillessakin. Näyttää vähän hassulta kun on huppari, verkkarit ja sitten kunnon blinbling hiukset :D
The difference between who you are and who you want to be, is what you do

Hiukset: 1b M ii. Vaaleat ja itsepäiset

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #325 : 28.01.11 - klo:17:49 »
Mä taasen en yhtään tykää noiden flexien ulkonäöstä. Se yksinkertaisinkin on jotenkin tosi krumeluuri. Mutta mulla onkin aika minimalistinen ja selkeälinjainen tyyli, johon nuo tarjolla oleat mallit eivät istu laisinkaan. Aika jännä, että tuotesuunnittelussa ovat pysyneet noin suppealla linjalla tyylillisesti: ei luulisi olevan mahdoton kehittää hieman modernimman näköisiä kapineita samalla toimintamekanismilla. Voisi asiakaskunta laajentua...

Poissa octagon

• HAIRahtanut
« Vastaus #326 : 02.02.11 - klo:11:02 »
Meikäläinenkin innostui flexeistä ja tilasi seuraavat:

Celtic interlace with vibrant emerald beads: http://www.flexi8.com/1337.html
Fluttering hummingbird http://www.flexi8.com/0374.html
Roman cross: http://www.flexi8.com/1004.html

Harmi kun tilasin vain yhden noista medium-koossa, kun olin varma että se on iso ja pelkäsin jopa smallin olevan, kun ponnarin ympärys on surkeat 3.5 cm. Kuitenkin jos laittaa koko hiukset kiinni noilla niin se medium on sopiva. Smalleilla pystyn laittamaan vain osan hiuksista päälaelle tai etuhiukset taakse.

Poissa Luciana

• HAIRahtanut
« Vastaus #327 : 09.02.11 - klo:09:27 »
Ko. liikeketjulla on vähän kyseenalainen maine.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011020813153707_uu.shtml
Hyvä, että kyseisen henkilön mustamaalaamiskampanja menee käräjille. Saapa nähdä mihin vaaka kallistuu.

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #328 : 10.02.11 - klo:13:19 »
Mä en taidakaan luopua mun tukastani vaan kasvattaa sen entistä pitemmäksi, ihan vaan tällaisten takia. Söpö lohari puikon päässä? Mä tahdon tuollaisen(kin)!

Tää nyt oikeesti jäi kummittelemaan, mut ei mulla ole varaa maksaa hiuspuikosta tollasta summaa. Yhyy! Tahtoo söpön lohiksen! Onnistuiskohan tehdä itse joku samantapainen...

Tahtoisin myös kissa-aiheisen hiuspuikon, mutta mieleistä ei ole löytynyt.
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #329 : 10.02.11 - klo:14:30 »
Tää on kyllä niin vaarallinen ketju näköjään mulle nykyään, erehdyin katsomaan tuon linkin, ja oli pakko ostaa tuon vaalea sisko  ::). Noilla on ryhmä facebookissakin, jossa on vielä enemmän kuvia, siellä olis vielä yks tikku, joka mun pitäisi saada, soulsisters, mutta sitä ei ainakaan nyt ole tuolla kaupassa..

1b M ii