Kirjoittaja Aihe: "Hiuskorut"  (Luettu 251426 kertaa)

Poissa Linnee-

• Hiushörhö
Vs: "Hiuskorut"
« Vastaus #345 : 14.03.11 - klo:16:01 »
Minulta löytyy lähes joka päivä päästä jonkinlainen hiuskoriste. Niillä saa niin pienellä vaivalla piristystä tylsään päivään, asuun ja kampaukseen. Erityisesti tykkään ISOISTA kukkapinneistä sekä erilaisista pannoista. Viimeaikoina olen myös alkanut hamstraamaan erilaisia helmikoristeisia pinnejä. Olen aika laiska laittamaan hiuksia ja jollakin söpöllä pannalla on usein huono hiuspäivä pelastettu.
Hiuslaatu 1b M/C ii. Pituus n.mid back

Poissa Hallonnikas

• Tukkaguru
« Vastaus #346 : 19.03.11 - klo:17:16 »
Mun muistaakseni ihmisillä oli kaulakoruina hopeisia(?) linnunkalloja, joten tässä olisi mätsäävät hiuspinnit! ;D
1bFii. Omanvärinen, hartioille yltävä tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa. Kiukkuileva päänahka. Shampoopalojen kokeilua.

Kunis

• Vieras
« Vastaus #347 : 19.05.11 - klo:18:31 »
Ai että kun ihastuin! N. 22 euroa on ehkä vähän turhan kallis just nyt budjetilleni. Mutta pitää vinkata, jos joku muu kiinnostuisi.
http://www.etsy.com/listing/66736242/leather-raven-hair-clips

Edit: höh, se on nostanut hintoja, just kun tuumin että josko parikymppiä lohkeaisi.
« Viimeksi muokattu: 27.05.11 - klo:00:31 kirjoittanut Kaarne »

Poissa Hallonnikas

• Tukkaguru
« Vastaus #348 : 19.05.11 - klo:19:08 »
^ Apuva! Ei saa näyttää tollasia täällä! ;D
Ihastuin kaikkiin niihin hiussolkiin, eniten ehkä siihen kalloon. Ja ne naamiot! Etenkin Greenman. Tahtoo! Tahtoo ylimääräistä rahaa ja kasapäin hienoja hiuskoruja!
1bFii. Omanvärinen, hartioille yltävä tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa. Kiukkuileva päänahka. Shampoopalojen kokeilua.

Poissa EllaBella

• HAIRahtanut
« Vastaus #349 : 23.05.11 - klo:18:42 »
Tunnustan että olen tilaillut Etsystä turhankin paljon hiuspuikkoja ja kampoja. Nyt kun saan hiukseni kammattua vaikka millaisiin kampauksiin, haluan koristella hiuksia. Lisäksi olen mieltynyt hiusystävällisiin pidikkeisiin, kun ei kiristä eikä pakota päänahkaa.
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #350 : 26.05.11 - klo:23:46 »
^^Oi, noita pitäisi harkita! Kallo osui minunkin silmään, mutta olisi ehkä mukavampi ilman noita "ääriviivaraitoja", luonnollisemman näköisenä.
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.

: I'm finally ready but far from finished :

Poissa SC

• HAIRahtanut
« Vastaus #351 : 06.06.11 - klo:07:11 »
http://www.hiuskorut.com/images/9475-1_1104_18e.jpg
Mikä on näiden klipsien englanninkielinen nimitys? Duck Bill Clip menee lähelle, muttei kuitenkaan ole vastaavanlainen.

Kaverini osti minulle pari synttärilahjaksi ja olen huomannut nämä todella käteviksi, hiuksia laittaessa ja jopa kampausta tehdessä. Siispä niitä pitäisi löytää enemmän ennenkuin nämä nykyiset hajoavat käsiin  ;).
1aFMii, kasvatus käynnissä
<3 TT, vauvashampoo, kookosöljy

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #352 : 06.06.11 - klo:09:55 »
^En tiedä englannin kielistä nimitystä, mutta tuollaisia myydään melkein joka paikassa  :) Esim. Anttilassa, Prismoissa ja Cittareissa. Cailap ja Ibero merkkisiä.

Poissa kaksisarvi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #353 : 06.06.11 - klo:12:36 »
^^ Enkuksi noi on beak clip, suomeksi kai nokkaklipsi. :) Mullakin on yksi tommonen, mutta en koskaan tajunnut, miten ja mihin sitä voi käyttää. Ostin sen siis silloin kun oli vielä pitkä tukka. Ja kyllä niitä tosiaan saa vaikka mistä.

EDIT. Osaisiko kukaan neuvoa, miten niitä käytetään (utelias lyhyttukka tahtoo tietää)? Olen joskus nähnyt naisia, joilla on tukka jotenkin kiinni tommosella klipsillä. Ei ymmärrä... Eihän niihin saa kovin paljoa tukkaakaan väliin. Tykkään kyllä siitä, miltä ne näyttää.
« Viimeksi muokattu: 06.06.11 - klo:12:50 kirjoittanut kaksisarvi »

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #354 : 07.06.11 - klo:16:54 »
Mun muistaakseni ihmisillä oli kaulakoruina hopeisia(?) linnunkalloja, joten tässä olisi mätsäävät hiuspinnit! ;D
:o Nuo täytyy kyllä pistää korvan taakse. Vähän kyllä tekisi pahaa laittaa noin paljon rahaa pinneihin, mutta...
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.

: I'm finally ready but far from finished :

Poissa Katiss

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #355 : 12.06.11 - klo:19:11 »
Hei, kertokaa mistä saa hyviä pinnejä ja mitä_ne_nyt_on...sivukampoja? Glitteristä on tullu ohimennessä napattua noita. Pinnit harottaa auki - siis löystyvät eivätkä pysy päässä tai sitten ne muoviklimpit pinnien päistä irtoo ja pinni repii päänahkaa. Ne "sivukammat" menettää heti kättelyssä hampaansaa jaa menee keskeltä poikki. Jee!

Nimimerkillä: Ois Kiva Pitää Tukka Pois Silmiltä

Poissa kaksisarvi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #356 : 13.06.11 - klo:15:32 »
Hyviä pinnejä ainakin voi olla missä vaan. Viimeksi löysin prismasta sellaisia suorakaiteen muotoisia klipsuja, joissa on sellainen..öö..geelimäinen pinnoite. Itsellä on suht liukas tukka, enkä tykkää käyttää ns. hengettömiä tai semmoisia sen muotoisia, jotka työnnetään paikalleen. Klipsut pysyy paremmin.

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #357 : 13.06.11 - klo:21:15 »
Onkos näille lisäkeraitahärpäkkeille mitään vastaavaa koristetta olemassa, tai saako näitä tilattua jostain? Himottaisi kovasti nuo blaze ja sun kissed. Koitin googlettaa, mutta en löytänyt muuta myyntipaikkaa kuin Sephoran ja sieltähän ei tunnetusti saa tilattua.

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #358 : 13.06.11 - klo:21:28 »
^ Kokeile ebaysta hakusanalla "feather hair extensions".
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #359 : 13.06.11 - klo:22:47 »
Vau, kiitti! Tuoltahan löytyi vaikka mitä. Ja sitten pitäisi vielä osata päättää :D ja tietty kattoa sellaiset suortuvat, missä olisi mieluusti samantyyppinen kiinnityshommeli kuin noissa Sultran versioissa. Mutta luulisi kyllä löytyvän, nyt kun on hakusana tiedossa :)

Edit. Jaahas, näyttäisi olevan oikeasta linnusta ainakin osa? Yääk! Tarkkana saa olla, en halua oikeaa lintua päähäni ;D
« Viimeksi muokattu: 13.06.11 - klo:23:08 kirjoittanut Minsku »