Kirjoittaja Aihe: "Hiuskorut"  (Luettu 251079 kertaa)

Poissa bast

• Tukkaguru
Vs: "Hiuskorut"
« Vastaus #375 : 04.07.11 - klo:11:58 »
^ Miniin mahtuu todella vähän hiuksia. Mä olen käyttänyt sitä half up-tyyliseen kampaukseen, mutta ei siihen edes mun ohuista hiuksista mahdu kun pieni osa. Tommoseen se on mainio, mutta muuhun kampaukseen se ei riitä.
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa SC

• HAIRahtanut
« Vastaus #376 : 04.07.11 - klo:13:19 »
^ Selvä. Extra Small sitten, Sizing videon (jonka juuri huomasin) puolesta se olisi myöskin niin. -10% koodin löysin myös ja täytynee äidiltäkin kysyä jos hän olisi kiinnostunut tilaamaan jotakin tuolta.
1aFMii, kasvatus käynnissä
<3 TT, vauvashampoo, kookosöljy

Poissa Efva

• Tukkaguru
  • ex-Mirre
« Vastaus #377 : 04.07.11 - klo:13:25 »
Mäkin tilasin pari päivää sitten. Tilasin isoja kokoja eli L- ja XL-koot, vaikka mulla ei ole edes kovin pitkät hiukset. Päädyin nyt tuohon, koska yleensä kaikki hiussoljet ja nutturapidikkeet ym. on mulle liian pieniä sellaiseen käyttöön kuin niitä tarvitsisin. Laitan sitten sen XL:n myyntiin, jos osoittautuu aivan liian suureksi.

Nyt tosin vähän harmittaa, etten tilannut myös pienempiä kokoja, koska oishan niitä ollut kiva käyttää hiusten osakiinnityksiin.

Huomasin muuten tilatessani, että se tästä ketjusta löytyvä blue-alennuskoodi toimii vieläkin. :)

Poissa SC

• HAIRahtanut
« Vastaus #378 : 10.07.11 - klo:14:27 »
Hiuskorut on muuten tosi hyvä tapa pysyä kasvatustavoitteessa. Itse olisin halunnut taas leikkauttaa hiuksia, vaikka ihan lyhyeksikin malliksi, mutta kun äiti tuli ilmoittamaan, että Flexi8:lta tilatut korut on shipattu niin johan lähti leikkuuideat ja hetkessä! Aina kun haluaa lyhyempää hiusmallia niin pitää vain löytää joku hieno hiuskoru jota ei voi pitää jos lähtee lyhentämään tukkaa, tulee usein kampaajaa halvemmaksikin (riippuen postikuluista)  ::)
1aFMii, kasvatus käynnissä
<3 TT, vauvashampoo, kookosöljy

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #379 : 10.07.11 - klo:14:38 »
Tämä ei nyt mikään maailman omaperäisin idea ole, mutta kiva silti!  :D Löysin tiimarista sellaisia feikkikukkia (oli alessa ) ja liimasin niitä sitten tavallisiin leveisiin klipsupinneihin kiinni. Yhteen isompaan pinniin mahtui kaksi kukkasta, muuten laitoin aina yhden ison kukan per pinni.

Pinneillekkään ei tullut kauhesti hintaa kun citymarketissa oli kaikki hiuskorut ym. -50% tarjouksella. Sopii tosi kivasti mun kesätukkaan ( eli sotkuiseen, suht kevyeeseen kiharaan ) kukkapinni. Ajattelin myöhemmin laittaa muutamaan kukkaan vähän glitteriä ja jotain helmiä, saisi juhlaversion muutamasta pinnistä.  :)

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #380 : 10.07.11 - klo:17:18 »
Ai niin, tilasin itsekin ekaa kertaa flexi-8 sivulta Minin ja Extra smallin. Nyt vain odottelen että kotiutuisivat, olisi niin kiva päästä kokeilemaan! Itsellä on siis vähän korvien yli, ei ihan leukaperiin menevä polkka ja olisi kiva saada osa tukasta kiinni.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #381 : 10.07.11 - klo:17:29 »
Sama täällä, ensitilaus Flexi-8:lle tehty! Tilasin yhden kustakin pienimmistä koista eli minin, extra smallin ja smallin. Alekoodikin löytyi tuonne jolla sai 10 prosenttia yhteissummasta pois. 

Poissa Efva

• Tukkaguru
  • ex-Mirre
« Vastaus #382 : 12.07.11 - klo:11:10 »
Mun flexit tuli eilen. :) Ehdin jo katua tilanneeni niin isoja kokoja (L ja XL), koska ehdin vielä käydä lyhennyttämässä tukkaa jokusella sentillä. Mutta ihan hyvät valinnat tein. En oikein käsitä tätä tukkaani - ilmeisesti mun hiuslaatu on jotenkin tavallista jäykempää, ja sen takia nutturat ym. vie enemmän tilavuutta. Mitenkään erityisen pitkähän mun tukka ei ole (APL), paksuhko kyllä muttei mikään superpaksu.

Erityisen siistejä nutturoita/kampauksia mä en ainakaan vielä onnistunut noilla flexeilläkään saamaan aikaan, mutta siinä nyt ei ole mitään uutta ;D Vissiin tuon jäykkyyden takia suortuvia sojottaa aina jostakin. Rasittava pehko.

Nyt tekisi kyllä vielä mieli tilata noita pienempiä kokoja. Mitenhän mini se Mini on? Mahtuukohan sinne montakaan hiusta väliin? ;D Ajatuksena olis kiinnittää etuhiuksia sivulle ylös, mahd. kierrettynä.

Poissa Venin

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • It's all in your head
« Vastaus #383 : 13.07.11 - klo:12:01 »
En nyt tiiä minne tän tunkis, mut siirtäkää jos on aiheellisempikin osio. Mutta. Sellasta oon miettinyt, että eikö hiukset ota kuitenkin damagee puikkoja käytettäessä jonkun verran? Siis itelle tulee aina sellanen olo ku niitä väkerrän, kun pitää kääntää ja vääntää ja sitten vielä runnoa sitä tikkua ylös ja alas hiuksien läpi. Kuuluu vaan rutina. Ni oonko vaan vainoharhanen (vai teenkö jotain todella väärin...) ;D Kun niitä kuitenkin tunnutaan pidettävän tosi hyvinä ja hellävarasina varsinkin kasvattajille.
Vaalennettu, BSL. Oman värin kasvattelua.

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #384 : 13.07.11 - klo:12:44 »
^ Itse teen puikkonutturan näin eikä ole tukka rutissut. :)
So it goes.

Poissa Venin

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • It's all in your head
« Vastaus #385 : 13.07.11 - klo:14:16 »
^ Vau, tämä todella toimi! En ole vielä yhtäkään saanut pysymään näin hyvin. Vaikka tukka ei ole vielä noinkaan pitkä, hyvin asettui muutaman kokeilun jälkeen. Kiitos :ts

Kunis

• Vieras
« Vastaus #386 : 13.07.11 - klo:16:09 »
En yhtään pidä flexeistä. On varmaan tosi kiva pitemmällä nutturatukalla, mutta tuo ulkonäkö tökkii niin, vaikka ostin mahdollisimman simppelin. Ei vaan sovi mun tyyliini tollainen killutin. Kurja kun sieltäkään ei ole mitään kuulunut niistä simppeleistä malleista, vaikka itsekin laitoin mailia jo kerran. Ja nyt kun tätä käsissään katselee niin täytyy sanoa, etten ymmärrä mikä tässä on niin hiusystävällistä. Tässä on useitakin kohtia, joissa tukka pääsee hankautumaan metallien väliin.

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #387 : 15.07.11 - klo:20:02 »
Venin:
minä harrastan Lazy Wrap Bun: ia eikä siinäkään tarvitse kierittää hiusta yhtään. Pitääkin opetella tuo armin suosittelema nuttura niin saan vähän lisää vaihtelua päivittäiseen kampaukseeni ;D

Joku perus ballerinanuttura tai cinnamon bun vaativat melko paljonkin hiusten kiertämistä ja sehän tietenkin jonkin verran rasittaa pituuksia jatkuvasti käytettynä. Kannattaa vaihdella kampauksia niin hiukset "kuluvat" tasaisesti. Lettiä käytettäessäkin kannattaa vaihdella kiinnityskohtaa vaikka käyttäisikin hiusystävällisiä renksuja.

erit:
Kaarne:
Olen vähän samaa mieltä ja olen pysynyt erossa flexeistä. Samalla rahalla saa superihania puikkoja etsystä ;D Olen taas sillä silmällä katsellut quecraftin sarvesta tehtyjä sikahalpoja ja ihania puikkoja & haarukoita ja teen tässä jossain vaiheessa taas tilauksen...
« Viimeksi muokattu: 15.07.11 - klo:20:05 kirjoittanut deko »
this too shall pass.

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #388 : 15.07.11 - klo:20:13 »
Sain tänään flexit ja ihania ovat :) Tosin itsekin ihmettelen että mikä näissä on hiusystävällistä... siirryn kyllä puikkoihin taas kunhan tukka kasvaa. Nyt pituus on melkein leukaan asti.

Poissa Venin

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • It's all in your head
« Vastaus #389 : 16.07.11 - klo:13:16 »
^^ Kokeilin tuota lazy wrap bunia, mutta ei taida hiusten pituus vielä ihan riittää. Tai saan sen kyhättyä, mutta tulee liian tiukaksi kun pitää saada hiukset väkisin riittämään. En malta oottaa et hiukset kasvaaaaaa. Sillon ku oli vielä pitkät ihanat hiukset ni en tietenkään ollu tietoinen tämmösistä mahdollisuuksista.

Nyt pitää vaan metsästää ihania hiuspuikkoja ni saa vaihtelua n.1-2 nutturaan mitä saan tehtyä ;D