Kirjoittaja Aihe: "Hiuskorut"  (Luettu 251434 kertaa)

Poissa -j-

• Tukkaguru
Vs: "Hiuskorut"
« Vastaus #405 : 08.09.11 - klo:12:22 »
Noita flexejä ei ilmeisesti saa muutakuin tuolta yhdestä paikasta? Tekisi mieli tilata, mutta mitenhän sitä osaa valita oikean koon. Hiukset on nyt puolipitkät ja ponnarin ympärysmitta n. 6 cm. Olisikohan S hyvä "normiponnariin" ja M sitten nutturoihin?

Huomasin, että kukaan ei ole vielä vastannut sulle.
Mulla on ponnarin ympärys muistaakseni 7 cm, ja S -flexi valuu ponnarissa. XS pitää mulla ponnarin hyvin.
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Poissa Hallonnikas

• Tukkaguru
« Vastaus #406 : 18.09.11 - klo:00:00 »
Miksi olen kokonaan unohtanut lettinauhat? Väsäilin ohimennen päähäni dutchbraidin käsiin sattuneen silkkinauhan avulla, ja sehän näyttää oikein kivalta, pysyy hyvin kiinni, eikä varmaankaan vahingoita tukkaa niin paljon kuin kovalta tuntuvat ohuet ponnarit, tai silikoniset hiuslenksut...
Pöydän laatikkoon on kertynyt vuosien varrella kaikenmaailman nauhoja. On punaista, valkoista, puuterista vaaleanruskeaa, suklaanruskeaa, vihreää, vaaleansinistä, kuviollisia... Ja eri leveyksillä vielä. Eiköhän nämä jää käyttöön palmikkopäivinä, ja miksi ei öisinkin. ;D
1bFii. Omanvärinen, hartioille yltävä tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa. Kiukkuileva päänahka. Shampoopalojen kokeilua.

Poissa Mai

• HAIRahtanut
  • Piikikäs hentokeijukorento
« Vastaus #407 : 18.09.11 - klo:02:13 »
Musta on kiva koristella hiuksia! Ajan mittaa minulle onkin kertynyt kunnon varasto erilaisia hiusnauhoja, erikokoisia rusetteja, pinnejä, pantoja, huiveja, koristekukkia, helmiä.. Ja tietysti monissa eri väreissä, mutta yleensä käytän turkoosia, pinkkiä tai valkoista. Pinneillä tai nauhoilla saa nopeasti arkisemmastakin kampauksesta huolitellumman, esim. perus ponnariin asennettu nauha tai rusetti näyttää heti pirteämmältä ja se onkin kestosuosikkini valkoisen tai turkoosin kukan kanssa jonka saa kiireessäkin äkkiä sujautettua hiuksiin.  :)
1a F ii, mustat vajaa BSL-pituiset hiukset, oma väri platinablondi. Turhamainen vaate-, meikki- hius- ja lävistysfriikki.
Stay punk, stay free!

Poissa Hyx

• HAIRahtanut
  • Perfektionisti & alkemisti
« Vastaus #408 : 28.09.11 - klo:18:14 »
Tukka on venähtänyt sellaiseen mittaan, ettei S-kokoisella flexillä saa tähän oikein kunnollista kampausta. Joko se luisuu (kuten ponnarilla tai tails upissa), tai sitten se on liian pieni jos pitää tukkaa kiepauttaa parikin kertaa. *tuhahdus*

Tukassa on pituutta, mutta se  on luipero kuin mikä.
Kiitos vyötärömittani ja neitsythius! <3 <3

iHerb FOD387

Remember the secret!

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #409 : 10.01.12 - klo:19:50 »
H&M:llä oli ihania kultaisia ponnarilenkkejä, tähän tyyliin:

Metallisen avautuvan renkaan sisälle on kiinnitetty tavallinen tukeva kuminauhalenkki, hyvin siis pysyy paikoillaan!
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #410 : 10.01.12 - klo:19:59 »
^ Oliko noita hopeisena, vai kultaisena vain?  :) Näyttää tosi kivalta.

Onko olemassa jotain ponnareita, missä on joku juju? Jotain blingblingiä tmv. Ei mitään lasten pilipalileluponnareita, vaan ihan aikuisten. Mulla ei oikein pysy mitkään klipsit tukassa kun tukka on niin kerrostettu. Töissä on kuitenkin pakko pitää tukkaa ponnarilla ja olisi kiva että olisi joku juju siinä ponnarissa. Vähän piristettä arkeen.  :)

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #411 : 10.01.12 - klo:20:42 »
Ainakin Forumin myymälässä oli esillä vain kultaisia. Olisin halunnut itsekin molempia värejä  ;D.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Virus

• HAIRahtanut
  • Zed's dead, baby, Zed's dead.
« Vastaus #412 : 11.01.12 - klo:13:41 »
Leikkaan ja säästän ostamistani t-paidoista ne henkarille-ripustus-narut, koska niistä saa somia satiinirusetteja lettien päihin. O:) Kun varsinaiseen kiinnitykseen käyttää mustaa minisilikonilenkkiä ja sitoo rusetin siihen päälle, lopputulos on kestävä ja ihan hauska.

Mistä muuten saa kunnollisia lettinauhoja? Kangaskaupoista metritavarana?
2b M iii, tukka sekasin kun tuuletinasentajalla.

Poissa Campino

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #413 : 11.01.12 - klo:14:40 »
^Kangaskaupoista saa ainakin satiininauhaa ei leveyksillä. Toinen paikka mikä tulee mieleen, on erilaiset käsityö/lankakaupat. Sinelli saattaisi olla myös katsastamisen arvoinen. 

Poissa almiros

• Tukkaguru
« Vastaus #414 : 11.01.12 - klo:14:41 »
^^ Mäkin teen niin, että säästän ne henkari-satiininauhat ja käytän tukassa!   :D
hennaaja
iherb alekoodi DUW569

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #415 : 11.01.12 - klo:18:25 »
^Kangaskaupoista saa ainakin satiininauhaa ei leveyksillä. Toinen paikka mikä tulee mieleen, on erilaiset käsityö/lankakaupat.

Satiininauha on oikeasti tosi kätevä ja aika halpa keino koristaa hiuksia. Mulla on paikallisesta käsityöliikkeestä ostettu vaikka minkäväristä ja -leveystä nauhaa eli esim. löytyy sopiva väri melkein mihin tahansa vaatteisiin yhdistettäväksi :) Yleensä ostan joko puoli metriä, josta saa pikaliimalla tehtyä just pään ympäri ylttävän hiuspannan, tai sitten metrin verran jota käytän letteihin tai "pannaksi" niin että nauhan päät jäävät roikkumaan hiusten alta selkää pitkin. Viimeksi kun ostin metrin kahta eriväristä satiininauhaa niin hintaa tuli alle 3 euroa.

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #416 : 11.03.12 - klo:17:04 »
Mä olen innostunut lähes päivittäin käyttämään nk. hainhammasklipsejä ja nyt pohdituttaa, että kuinka huonoja nuo ovat hiuksille. Käytän satunnaisesti sellaisia aivan pieniä versioita, mutta yleensä lähinnä sellaista hieman keskikokosta pienempää, jolla saa kivasti hiukset laitettua vaikka miten (omat hiukset ovat tällä hetkellä suht ohuet, joten hieman pienempikin riittää koko hiuksiin). Nyt olen huomannut, että etenkin niskassa on paljon selvästi lyhyempää hiusta, joiden pituus täsmää tuohon klipsiin. Onko tuo klipsi siis noin pahasti katkonut niitä hiuksia?  :o Onko kukaan muu huomannut vastaavaa?

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #417 : 12.03.12 - klo:22:20 »
Onkohan mun pää jotenkin väärän mallinen, kun kaikki nää kankaiset pannat valuu mun päästä pois  0_0
http://www.beautiful-fashion.net/catalog/images/8731.jpg siis nimenomaan tämmöiset. Ne perinteisen pannat alkaa poikkeuksetta sattumaan korvan taakse tunnin sisällä päähän laittamisesta  :(
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Lauramainen

• HAIRahtanut
« Vastaus #418 : 12.03.12 - klo:23:15 »
Mulla on ihan sama ongelma. Tommosten leveitten kangaspantojen lisäksi valuu myös muunlaiset, kokonaan päänympäri menevät. Jotenkin ärsyttää köyttää ne kiinni pinneillä, kun muuten ne olis niin kivoja. Samoin myös mulla pantamalliset sattuu, joitain hepposia pantoja voin pitää, sellaisia minkä tarkoitus ei ole pitää hiuksia mitenkään, vaan sellaisia jotka vaan asetetaan koristeeksi.

En keksi muuta, kun että meiltä puuttuu takaraivon kohdalta semmoinen pönttyrä, eli niskasta asti suoraa. :P Ei kai se mikään väärä malli ole, ei vaan sovellu oikein hiuspannoille.

Poissa daffodil

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #419 : 13.03.12 - klo:17:01 »
Sama ongelma mullakin. Pannat eivät pysy paikallaan kuin hetken ennen kuin rupeavat valumaan taaksepäin. Koskee ihan kaikkia päänympäri meneviä pantoja, mutta juuri tuollaiset catjuskan linkkaamat joustavat ja leveät pannat ovat kaikista huonoimpia pysymään. Huivista taitellut vastaavalla tavalla sidotut pannat pysyvät sentään jonkun aikaa paikallaan varsinkin jos ne asettaa vähän enemmän otsalle ja kaikista parhaiten toimivat ihan kapeat sidottavat "pannat" (olen ihan vaan letittänyt kivan värisistä langoista sopivan pituisen pätkän), mutta nekin valuvat pois ennemmin tai myöhemmin.

Tosi ärsyttävää kyllä. Varsinkin kun tykkäisin tosi paljon pitää tuollaisia leveämpiä pantoja kun niillä saisi edes vähän piilotettua päälaen hiusten harvuutta, mutta kun ei pysy niin ei pysy... :(
"There's no such thing as a bad idea, just poorly executed awesome ones."