Kirjoittaja Aihe: "Hiuskorut"  (Luettu 251429 kertaa)

Poissa Virus

• HAIRahtanut
  • Zed's dead, baby, Zed's dead.
Vs: "Hiuskorut"
« Vastaus #420 : 13.03.12 - klo:19:32 »
^ Sama valuntavaikeus on mullakin. Oon tyytynyt kompromissiin, eli laitan pannan kanssa aina sykeröt tai saparot korvien taakse, niin pysyy. Tähän tapaan  ;D *reps toi kuva muuten*
2b M iii, tukka sekasin kun tuuletinasentajalla.

Poissa Lauramainen

• HAIRahtanut
« Vastaus #421 : 13.03.12 - klo:19:37 »
Mä haluaisin just silleen, että tupeerais päälaen jotenkin niin, että jakausta ei olisi ja kivasti se tukka lähtis muhkeasti siitä pannan takaa. :D Joo o, kun ei pysy tupeeraukset eikä pannat niin vähän kaukana haaveet. Jakauskin on liian sitkeä.
Tai no jos jaksaa taiteilla pinneillä.

Saparoista ja kaikista tommosista tulee mieleen vaan härskit roolileikit, en vois ite kuvitella pitäväni. xD

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #422 : 13.03.12 - klo:20:13 »
Samaa ongelmaa täälläkin.  :D

Mä tykkään käyttää pantoja, ainut vaan että niihin menee ihan liikaa rahaa! Koko ajan joku panta napsahtaa poikki.  >:D Kangaspannassa ei olisi tuota kirottua muovipantojen ongelmaa, harmi vaan että muovipannat pysyy päässä just niinkuin ne laittaa, kangaspannat vain valuu ja niitä saa koko ajan korjailla paremmin. Sitä täydellistä pantaa odotellessa.  ;D

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #423 : 16.04.12 - klo:14:35 »
Mistä tällaisia "2-päisiä piikkejä" löytyisi? (Ja onko tuolle mitään oikeeta nimeä  ??? ) Kuvan hiuskoru on Asokselta ja siellä sen nimi on vain hair slide eli aika yleisnimitys... Pointti olisi nimenomaan löytää tuon kaltaisia lisää, joissa piikit ovat erillään eikä yhdessä niin kuin peruspinnissä.

Poissa Tiukukello

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #424 : 16.04.12 - klo:15:12 »
^
Olisivatkohan nämä jokseenkin samanlaisia?
1bFii APL, hennattu hiuksisto. Hidasta kasvatusta midback:iin..
iHerb-koodi: SIK438

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #425 : 16.04.12 - klo:15:27 »
^ Nuo tavalliset hengettömät ovat liian lyhyitä ja taipuisia (ja niitä tarvitsee nutturaan monen monta)... Mutta tarkoitan sellaista isompaa ja jäykempää jolla jo yhdellä saa nutturan paikalleen. Sanotaankohan niitä nutturaneulaksi??
« Viimeksi muokattu: 16.04.12 - klo:16:00 kirjoittanut Hilippa »

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #426 : 16.04.12 - klo:16:39 »
^ Mä olen joskus vuonna miekka ja kivi ostanut tuollaisia Ninjasta tai Glitteristä. Ehkä niistä kannattaa käydä tsekkaamassa? :) En mäkään tosiaan noiden nimeä tiedä. ;D
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #427 : 16.04.12 - klo:20:36 »
^^ Hair fork-hakusanalla löytyy ebaysta myös tuon tapaisia.
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #428 : 16.04.12 - klo:23:10 »

Mun mielestä tuon tyyliset hiuskorut on aivan ihastuttavan näköisiä, mutta en oikein tiedä että missä tuollaista voisi käyttää? En käy missään yökerhoissa mihin pukeudun tyyliin pikkumustaan, voiko tuollaista käyttää missään muualla?

Poissa caessa

• Tukkaguru
« Vastaus #429 : 17.04.12 - klo:00:37 »

Ihastuin. Nimittäin tuohon hiuskoruun. Mistähän tuon tyylisen voisi hommata?

Muoks. Ja kiitos Katy Perryn, tuli hillitön himo tumman violetteihin hiuksiin :D... Argh.
« Viimeksi muokattu: 17.04.12 - klo:00:45 kirjoittanut proia »

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #430 : 17.04.12 - klo:01:02 »
^ Etsystä lähtisin etsimään. Oon sieltä just katellu kaikkia kukkapantoja häitä varten. :)

Ostin h&m:ltä tämän pannan ensihätään kukkapantahimoon.

Ja kovasti haaveilen kuivakukista väkertäväni tähän tyyliin pannan häihin/kesäksi.

Sitten ois kiva väkertää joku hipimpi halo-panta neilikoista tms.  :P

Kunis

• Vieras
« Vastaus #431 : 17.04.12 - klo:01:49 »
Whichgoose on yksi Etsy-suosikkini noiden kukkapantojen suhteen!

Bongasin ebaysta tällaisen ja tuumin, että tollaisen voisi kyhätä itse.

Joku tahtoo kuitenkin tilata, löytyy hakusanoilla gold braided hairband tjsp.

Tilailin itselleni sellaisia hopealevyponnareita, tarvitsen jotain vaihtelua puisiin hutturapuikkoihin.

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #432 : 17.04.12 - klo:09:09 »
Mä tein joskus sellaisen kukkaseppele-tyylisen ratkaisun kynttilämanseteista. Ne oli sellaisia kietaisumallisia, joissa oli rautalanka sisällä. Kieputin sitten vaan kahdesta päät yhteen ja hiano tul.
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #433 : 17.04.12 - klo:09:21 »
^^ Aivan ihania hiuskoristeita tuolla whichgoosessa :l Kelpuuttaisin melkein jokaisen. Kukkapannat taitaa olla itselle ens kesän suurin himotuskohde.  :)

Kunis

• Vieras
« Vastaus #434 : 17.04.12 - klo:09:38 »
Oho, Whichgoosen postitusmaissa ei enää ole koko eurooppaa. Noissa viiniköynnöstiaroissa oli ennen maininta, ettei niitä myytäisi merten yli, ja tämä on ilmeisesti ratkaisu. Käsitinkuitenkin, että niitäkin saisi Suomeen tilata. Joku innokas voisi tiedustella asiaa ko. kaupalta :>