Kirjoittaja Aihe: "Hiuskorut"  (Luettu 251427 kertaa)

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
Vs: "Hiuskorut"
« Vastaus #435 : 17.04.12 - klo:10:43 »
^ Mulla ei oo tullut vielä kertaakaan vastaan Etsyssä myyjää, joka ei suostuisi toimittamaan Suomeen jos tullimääräykset sen sallivat. Harsokukkapantaa en saanut tilattua juurikin tullimääräysten takia.

Varjotar

• Vieras
« Vastaus #436 : 18.04.12 - klo:23:44 »
Hienoo, youtuben nutturantekovideoiden innoittamana kaivelin Japanista tuliaisiksi saamani puiset syömäpuikot laatikosta ja aloin kokeilemaan. Tämähän on vallan hyvä idea ja tuo hyvää vaihtelua :l

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #437 : 24.04.12 - klo:11:40 »
Caessa, h&m:llä on ollut tuollaisia pantoja nyt myynnissä   :)
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #438 : 24.04.12 - klo:11:44 »
Harsokukkapantaa en saanut tilattua juurikin tullimääräysten takia.

Mielenkiinnosta, mikä tullimääräys tämän kieltää? Olen siis ihan pihalla suurimmasta osasta tulliin liittyviä asioita, mutta kiinnostaa aina syyt kun jotain ei saa tilattua :)
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."

Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #439 : 24.04.12 - klo:12:24 »
^ En tiedä sen tarkemmin. Joku asetus estää tuollaisten kasvien viemisen USA:n ulkopuolelle. :)

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #440 : 24.04.12 - klo:12:29 »
Oon ihan yllättynyt: piipahdin Bijou Brigitessä ja löysin vaikka kuinka erilaisia hiuskoristeita. Ostin pari hainhammasta (upea tumma violetti!) ja hopeanvärisen lehdenmuotoisen klipsin. Täydellinen puoliponnarin tekemiseen.

Poissa Suvivilja

• HAIRahtanut
« Vastaus #441 : 25.04.12 - klo:17:14 »
Aivan ihania nuo kuvissa yllä olevat kukkapannat! :)  Ihanaa hippityyliä, 'kukkia hiuksissa'  <3 Toivottavasti olisikin tulossa taas muotiin, ja siltähän vähän näyttääkin. Pakko saada kesäksi tuollainen "kukkaseppele", vaikken kovin pantojen ystävä muuten olekaan. ;)
* 1b F ii *

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #442 : 21.05.12 - klo:09:12 »
Onkohan missään myynnissä muovisia pelkkiä hiuspantoja, siis litteitä, joita käytetään esim. ohuiden kankaalla päällystettyjen pohjana? Sain eilen kuningasidean, tyttären yksi panta oli joihan kulahtanut, päällysteenä oleva satiininauha repsotti ja oli likainen. Irroitin vanhan päällisen, otin masking teippiä ja päällystin pannan uudelleen sillä. Aikaa meni se pari minuuttia koko operaatioon. Nyt sain sitten päähäni, että haluan tilata jostakin läjittäin pantoja ja rullata ne erilaislla treipeillä vaan ympäri. Sitä en vielä tiedä pelittääkö systeemi pidemmän päälle, mutta toistaiseksi tyttö lähyi oikein tyytyväisenä kouluun.

Poissa Tiukukello

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #443 : 21.05.12 - klo:14:10 »
^
Etsystä ainakin löysin pikaisella hakemisella tällaisia vaihtoehtoja. Ebaystäkin saattaisi löytyä.  :)
1bFii APL, hennattu hiuksisto. Hidasta kasvatusta midback:iin..
iHerb-koodi: SIK438

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #444 : 24.05.12 - klo:23:00 »
Mistä löytyisi joku kiva, "syksyinen" ja juhlava hiuskoru/härpäke, jonka saisi jotenkin fiksusti juuri ja juuri olkapäämittaiseen eli kampauksia ajatellen tosi lyhyeen tukkaan? Värinä hopeaa, mustaa ja/tai tummaa vihreää. Suuntaa-antavia kampausideoita saa toki esittää samalla koska itse olen ihan ulapalla sellaisista tämänmittaiseen tukkaan ;D
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."

Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #445 : 01.06.12 - klo:13:25 »
Helmipinnejä etsin, mistä löytyisi edullisia?

Pinniosan pitäisi olla pieni, lähinnä semmoinen "tökkäyspinni" mikä laitetaan vain valmiiseen kampaukseen. Helmen pitää olla ihan puhtaan valkoinen, mielellään kiiltäväpintainen. Pinnejä tarvitsen ainakin 20kpl.
Kooltaan saisi olla vähän isompia kuin ne tavalliset helmipinnit.  :)

Poissa elisa-katriina

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #446 : 01.06.12 - klo:14:12 »
Osaisiko joku ihana ihminen auttaa mua? Haluaisin tilata pari flexi8:a, mutta en ole varma koosta. Mulla on siis tosi ohuet (ponnari n. 5 cm), luonnonkiharat/taipusiat, hartiapituiset hiukset? Haluaisin käyttää flexi8:a nutturassa. Riittäisikö mulle extrasmall koko? Kahteen pikku sykeröön varmaan minikoko?
2b/c F ii, hartiapituiset kuivuuteen ja pörröisyyteen taipuvaiset punertavan tummanvaaleat hiukset

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #447 : 25.06.12 - klo:00:26 »
Oon vieläkin fiiliksissä, sillä löysin kuukausi takaperin Seppälästä alehintaan huiveja, jotka pysyvät mun päässä. En ole aikaisemmin saanut huivista sidottuja pantoja pysymään päässä, mutta huivipannat, joissa on rautalanka sisällä saa solmittua siivoojasolmulle niin että sekä panta että solmu pysyvät sopivan ilmavan näköisinä. Huivit maksoivat alunperin 4 euroa kappale, mutta ne oli alennettu hintaan 50 senttiä, joten ostin useamman kappaleen mustia, tummansinisiä ja punaisia.

Poissa Moriem

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
    • Moriem
« Vastaus #448 : 25.06.12 - klo:03:37 »
Tää (tai siis viime) viikko on ollu hiuskorujen kulta-aikaa, mä kun en niitä juuri koskaan ostele :D 2 inkakrirusettia ja tommosten ylempänä hehkutettujen tapanen kultaisten ketjujen ja pääskysen kombo tarttuivat mukaan Glitterin aleista, H&M:stä löytyi aiemmin 2€ hiuskukka. Hiuskukkia en vaan osaa käyttää :D

Btw tommosia kukkaviritelmiä /pelkästään valkoisilla kukilla) olin näkevinäni H&M:ssä :)
Tummanruskea keskipitkä 2b M iii.
http://moriemblog.blogspot.fi/

Poissa pikkudevil

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #449 : 26.06.12 - klo:20:10 »
Näin bussissa viime viikolla tosi tyylikkään sulkakorun hiuksiin. Se oli sellanen päätä myötäilevä. se saatto tosin olla pantakin. Mistähän sellaista vois etsiä? Itsellä on lyhyet hiukset, mutta haluaisin häihin pääkoristeen ja tuollainen olis tyylikäs ja kaunis. En halua mitään sellaista pörhäkkää vaan just päätä myötäilevän tai sitten roikkuvan sulkasysteemin.
Etsii omaa lookkian, blondista punaiseen - lopulta tummaan. Ja sama rumba alusta :D