Kirjoittaja Aihe: "Hiuskorut"  (Luettu 251491 kertaa)

Poissa siili

• Tukkaguru
Vs: "Hiuskorut"
« Vastaus #90 : 28.12.07 - klo:17:32 »
^
Kiitos, mä olen pöljä ja hätäinen. Tilaan tuon niin raportoin sitten!
Tahtoo samanlaisen poninhännän kuin Brigitte Bardot!

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #91 : 28.12.07 - klo:19:27 »
Joo, kerro ihmeessä kun olet kokeillut. Minulla ainakin on niin onnettoman ohut tukka, että tuollainen vempain kuulostaa loistavalta, saisi vähän lisävolyymiä. ;D Minulla jäi kuitenkin vähän epäselväksi, miten toimii, esim näkyykö se rengas sivusta katsottuna?

Poissa siili

• Tukkaguru
« Vastaus #92 : 28.12.07 - klo:20:09 »
Mä käsitin niin että tukka tulee tuon ympärille. Eli rengas tuupataan alakautta ponihännän "sisään" ja hiuslenksu sidotaan renkaan päälle. Sit vaan nyhdetään hiukset nätisti ojennukseen siihen renkaan ympärille, niin ettei rengasta näy sieltä alta. Mut sittenhän sen näkee käsitinkö oikein, eiköhän se ensiviikolla saavu.

Trillian

• Vieras
« Vastaus #93 : 04.01.08 - klo:20:01 »
Mä tilasin myös, ja rinkula tuli tänään postissa. On kyllä pettymys.  :-\  En tiedä onko mulla liian ohuet vai pitkät vai muuten vaan vääränlaiset hiukset, kun ponnari näyttää aika rumalta tuon jutun kanssa. Rinkula saa ponnarin nousemaan jotenkin liioittelevasti ylöspäin, joten lopputulos ei ole ollenkaan luonnollinen. Rengas voisi olla melko reilustikin pienempi, niin ponnari näyttäisi aidommalta ja muutenkin paremmalta. Sääli ettei niitä ole useampaa eri kokoa.  :( Voisin ottaa myöhemmin kuvia, miltä tuo näyttää mun päässä.

Poissa siili

• Tukkaguru
« Vastaus #94 : 04.01.08 - klo:20:41 »
Mä tilasin myös, ja rinkula tuli tänään postissa.

Samoin, mutta mä taas tykkäsin! Kyllä se sen BB-lookin tekee minkä lupaa. Sivulta päin ponnari näytti hiukka "lättänältä". En vielä osaa sanoa johtuiko se oikeastaan siitä, että kokeilin rinkulaa koko päivän kiinni olleisiin hiuksiin, jotka olivat siis latvoista voimakkaasti kiharat ja juuresta sileät. Nyt on Ojonit päässä muhimasssa, mutta myöhemmin voin laittaa kuvan niin voi muutkin sanoa onko se oikeasti kiva vai olenko mä vaan mauton  ;D

Tuollainen se siis on päässä. Takaa näyttää paremmalta, mutta ne kuvat ei onnistuneet sitäkään vähää mitä tuo.
« Viimeksi muokattu: 05.01.08 - klo:16:38 kirjoittanut siili »

Poissa Kemuli

• HAIRahtanut
« Vastaus #95 : 08.01.08 - klo:17:27 »
^ Näyttää tuo mun silmään aika paksulta ponnarilta :) Toisaalta siilin tukka nyt ei muutenkaan mikään ohut näytä olevan.
Hiukset: 1c M iii, n. 55 cm. L'Anza <3

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
« Vastaus #96 : 22.01.08 - klo:17:59 »
O_o
En kyllä yhtään ymmärrä miten tuo rinkula oikein toimii. Onko ideana vain saada jotakin materiaalia ponnarin alle? Miten se rinkula pysyy piilossa siellä (tai miten hiukset pysyy siinä sen päällä), minulla ainakin ponnari heiluu kävellessä ja tuulessa niin ettei sinne alle mitään voi "piilottaa" ellei siihen kiinnitä hiuksia jotenkin.
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa

Poissa siili

• Tukkaguru
« Vastaus #97 : 22.01.08 - klo:19:45 »
^ Se toimii juuri niin kuin tuossa ylempänä ounastelinkin. Eli ideana on tosiaan tyrkätä se rengas poninhännän sisään jotta se näyttää valtaisalta. Mulla on paljon hiuksia, mutta poninhäntä ei ole mikään kovin paksu.

*Sujauta Volyme Stylerin  mukana tuleva hiuslenkki ranteeseen
*"Kerätään käteen" poninhäntä (ei kiinnitetä vielä millään)
*Tyrkätään rinkula alapuolelta poninhännän "sisään" ja kiinnitetään kädessä olevalla hiuslenksulla

Mulla hiukset asettuu aika kivasti suoraan renkaan ympärille, niin ettei sitä rengasta mistään kohtaa näy. Ja jos ei kerralla onnistu, niin hiuksia saa varovasti nyittyä nätimmin renkaan ympärille. Pysyy ihan napakasti päässä pelkästään tuolla kumirenksulla, vaikka itsekkin sitä alussa epäilin. Mulla on aika liukas tukka, soljet liukuu pois ajan kanssa, hiusrenksut pysyy jotenkin. Olen tykännyt tuosta kovin, ei ollut hukkaostos. Mahtavan nutturan tuon ympärille saa myös pinneillä viriteltyä!

Flexi8 ei ole tullut kokeiltua, himotus listalla on tälläinen prinsessa-jutska, postikulut vaan saattaa olla tuotteen hintaan nähden aika muikeat?

Trillian

• Vieras
« Vastaus #98 : 22.01.08 - klo:21:01 »
Unohdin aiemmin liittää viestiini kuvia volume styleristä, mutta tässä tulee:

Mun mielestä oleellinen huono puoli tuossa on se, että ponnarin ympärysmitaksi tulee jotain 22 senttiä, ainakin. Paljon vähemmän volyymiä riittäisi ainakin mulle, tykkäisin jos rinkula olisi sen verran pienempi, että ponnarin ympärysmitta olisi sen kanssa vaikkapa jotain 15 senttiä. Tuon kanssa mun tukka vaan näyttää niin epäuskottavan muhkealta, että helposti huomaa ettei ponnari ole ihan aito.  :-\
Lisäksi hieman ongelmallista on se, että kun tukkani ei tosiaan ole kovin paksu (ympärysmitta reilut 7 senttiä), niin jos tuulee tai tukka on muuten huonosti aseteltuna rinkulan ympärille, niin latvoista "näkyy läpi", eli ne on ponnarin kuohkeuteen nähden aivan  liian liuhakkeet. Höh. Oisin niin kovasti halunnut kokea ihan aidolta tuntuvaa paksutukkaisen arkea.  :P
« Viimeksi muokattu: 23.01.08 - klo:00:14 kirjoittanut Ylva »

Poissa siili

• Tukkaguru
« Vastaus #99 : 22.01.08 - klo:22:03 »
Voisiko tuota volume styleria käyttää nutturaan  ;D

Sillä tulee ihan tosi upea nuttura helposti. Helkutin iso luonnollisesti, mutta olenkin bigger is better-naisia.
Olen tehnyt sellaisen espanjalais tyyppisen senjorita-nutturan niskaan. Kieputtaa vaan suortuvat siihen ympärille ja kiinnittää pinneillä, kampauksen teko kestää ehkä 30sek. Loistavaa ajatellen arkiaamuja!

Kokeilin lisätä ostoskoriin Bellefashionin tukka-juttuja, mut minimi postikulut UPS kautta 25$  :-\ En taida raskia tilata tuota himoitsemaani solkea. Harmittaa vaan kun en ole nähnyt tuollaisia suomessa.

Muoks.
Onko tuo Flexi8:n "kasi-osa" sellainen joku joustava kuminen vai ihan jotain kovaa metallia/muovia?
« Viimeksi muokattu: 22.01.08 - klo:22:09 kirjoittanut siili »

Poissa saukko

• Hiushörhö
« Vastaus #100 : 23.01.08 - klo:11:25 »
Oon varmaan vähän uuno, kun en vieläkään ihan kunnolla kässää, miten tuo Volume Styler pelittää. Mutta eipä hätää, eiköhän asia selviä, kun tilaan sen ja pääsen ihan omin käsin testailemaan. Tykkään hirveästi korkesta poninhännistä, kiva olisi saada vähän volyymia tähän hiirenhäntään.

Poissa siili

• Tukkaguru
« Vastaus #101 : 23.01.08 - klo:17:48 »
Flexi8 nimi sai mut epäilemään että materiaali olisi jotain joustavaa. Anyway, mikäli tuo tosiaan on metallinen, en kyllä aio maksaa tuollaisesta senttiäkään vaan käsityöläisenä väännän kasin+tikun itse. Noita pelkkiä tikkuja olen tehnytkin, mutta liukas tukkani ei oikein niillä pelkästään tahdo pysyä koossa.

Ystäväni ihastui myös Volume Styleriin, joten teen minäkin uuden tilauksen HQhairiin hänelle. :)
Muistakaa että sieltä sai alea bb06-koodilla!

Poissa J. Doe

• HAIRahtanut
« Vastaus #102 : 23.01.08 - klo:20:36 »
Nuo Flexi8:t vaikuttavat mielenkiintoisilta, kiitos Lettu linkistä! Harmittavan moni malli oli hopeinen tai liian prinsessatyylinen makuuni, mutta esim. tämä musta ei olisi lainkaan paha:

Mitä arvelette, ovatkohan nuo kovin kuluttavia hiuksille? Vähän arveluttaa, tarttuvatko pienet koristemetalliosat (?) hiuksiin kiinni.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #103 : 23.01.08 - klo:20:51 »
Oon varmaan vähän uuno, kun en vieläkään ihan kunnolla kässää, miten tuo Volume Styler pelittää. Mutta eipä hätää, eiköhän asia selviä, kun tilaan sen ja pääsen ihan omin käsin testailemaan. Tykkään hirveästi korkesta poninhännistä, kiva olisi saada vähän volyymia tähän hiirenhäntään.

Minäkään en vieläkään tajunnut, että miten tuo Volume Styler oikein laitetaan hiuksiin. Tilasin tuon kuitenkin, koska hinta ei ole kovin paha ja rakastan korkeita, näyttäviä poninhäntiä, joten tekee mieli kokeilla tuota. Jos tuosta tulee kovin muhkea ja ylenpalttinen look eikä se miellytä arkikäytössä, niin ainakin bilekäytössä tuollainen olisi kiva. Tykkään kyllä muhkeista hiuksista, joten eiköhän tuo sovi minun makuuni. Nyt sitten odottelen että tuo tulee perille ja pääsee hipelöimään, että miten tuota oikein käytetään...
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Trillian

• Vieras
« Vastaus #104 : 23.01.08 - klo:22:03 »
^ Volyme styler tulee siis ponnarin sisään. Tuota voi simuloida vaikkapa niin, että leikkaa tyhjästä vessapaperirullasta parin sentin korkuisen palan ja tunkaisee sen ponnarin uumeniin, ihan päänahkaa vasten siis. Sen rinkulan kanssa ponnari on siis ontto sisältä, hiukset levitetään tasaisesti rinkulan ympärille. Selvensikö yhtään vai sekoittiko vain? :D

Sen verran piti vielä lisätä omaan aikaisempaan narinaani, että mäkin tykkään itselläni isoista ja muhkeista nutturoista, mutta joku tossa volume stylerissä vaan mättää. Oisin ehkä toivonut enemmän sellaista arkikäyttösysteemiä, ja kuten aiemmin valittelin, niin tuon kanssa oma tukkani näyttää epäaidon muhkealta joten efekti ei ole toivotunlainen. :) Pikanutturan sillä saa kyllä kätevästi tehtyä, se on totta.