Kirjoittaja Aihe: Aurinkopuuterit  (Luettu 121861 kertaa)

Poissa Elisa

• HAIRahtanut
Aurinkopuuterit
« : 17.03.06 - klo:11:46 »
Nyt kaivattaisiin tuotesuosituksia aurinkopuutereista. Ainoa kosmetiikkatuote jota en ole koskaan käyttänyt.

Itse haluaisin melko luonnollisen sävyisen aurinkopuuterin, koska ihoni on luonnostaan todella vaalea, enkä halua saada kasvojani kokonaisuutena näyttämään tummemmilta. Eli tarkoitus olisi, että se toisi vain hehkua ja lämpöä kasvoille. Valoaheijastava ja hieman hohtava voisi olla hyvä, kunhan ei ole mitään silmillä erotettavia glittereitä seassa.

Poissa loota

• Tukkaguru
Vs: Aurinkopuuterit
« Vastaus #1 : 17.03.06 - klo:11:57 »
Samoja vinkkejä kaipailisin myöskin. Itse olen kyllä aiemminkin kokeillut, mutta aina mukaan tarttunut aurinkopuuteri on ollut lopulta liian tumma sen pienoisen päivetyksen jälkeenkin mikä kesällä tulee. Tuntuu, ettei aurinkopuutereita ole edes tarkoitettu oikein vaaleille, jotka vain hieman päivettyy kun mikään sävy ei ole tarpeeksi vaalea. :-\ Monihan käyttää tuota ihan poskipunan sijasta, mutta itselle se ei kyllä toimi juuri tuon tummuuden takia.

JoHanna

• Vieras
« Vastaus #2 : 17.03.06 - klo:12:22 »
Mulla on kanssa todella vaalea iho ja aurinkopuuteri on mun jokapäiväinen luottotuote! Itse inhoan kalpeuttani ja saan ihosta todella terveen ja kauniin käyttämällä aurinkopuuteria. Sipaisen sitä poskipäille, leukaan, otsaan ja nenänvarteen. Eli niihin kohtiin johon aurinkokin ensimmäisenä osuisi :) Tummat silmänalusetkaan eivät pomppaa kasvoista niin näkyvinä aurinkopuuterin kanssa. Aurinkopuuterin kanssa vaan pitää olla todella varovainen ja lisätä ihan vähän kerrallaan ettei tule liian tummaa lopputulosta. Ja rajat pitää muistaa häivyttää todella hyvin!
Olen käyttänyt nyt pitkään Lumenen aurinkopuuteria (mulla semmonen iiiiso rasia jota myydään vissiin vain kesällä?) ja kestää käytössä varmaan useita vuosia kun sitä menee niin vähän. Hintaa tuolla oli muistaakseni jotain 15-20 euroa. Näin talvisin kaupoissa on tuo pienempi Lumenen aurinkopuuteri, luulen että on saman värinen. Tuolla taisi olla hintaa jotain 10-12 euroa.

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #3 : 17.03.06 - klo:12:26 »
Yksi aurinkopuuteri (niistä monista ;D ) on juuri tuo Lumene ja mun mielestä sekin näyttää jotenkin tummalta. Ei niin tummalta kuin monet muut, mutta silti. Onkohan mulla vaan väärä "asenne" noihin aurinkopuutereihin, että miellän kaikki liian tummiksi ???

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #4 : 17.03.06 - klo:12:40 »
Mulla on Body shopin maajauhekuulat ja Lumenen vanha pienessä purkissa oleva aurinkopuuteri, joka on mielestäni liian matta. Kuulat ovat ihan ok, niitä pitää vaan muistaa hajottaa silloin tällöin, että saa tarpeeksi väriä. Sudin aurinkopuuteria poskipäille ja sen jälkeen nenänvarteen, otsaan ja leukaan lisäämättä väriä sutiin.
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa Mariatar

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #5 : 17.03.06 - klo:13:08 »
Minä pidän juuri tuosta Lumenen matta-aurinkopuuterista. Aivan loistava, sopivan vaalea ja hileetön. Tosiaan hyvä meikkituote, eikä ole hinnallakaan pilattu.
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #6 : 17.03.06 - klo:14:12 »
The Body Shopilla on tummempi ja vaaleampi aurinkopuuteripaletti, joista tuo vaalea varmasti sopii vaaleahipiäiselle tosi hyvin. Ihana näköinen se ainakin on, minulla on se tummempi sävy ja olen joskus miettinyt josko pitäisi tuo vaaleampikin ostaa. Se tummempi on ainakin tosi hyvä ollut - kestää käytössä pitkään, ei hajoa vaikka tippuu lattialle ;), väriä tulee hyvin ja levittyy tasaisesti ja kauniisti. Sävy on hyvä, sopivasti kimalletta mukana, mutta ei pelkoa, että näyttäisi sirkuspelleltä vaikka tuota sipaisisikin reilummalla kädellä. Foorumin TBS:ssä on hintasirkuksen ansiosta tuota vaaleampaa aurinkopuuteria ollut ainakin eilen tarjouksessa, eli sinne vaan kipittämään, josko vielä löytyisi. :)
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa Minni

• HAIRahtanut
« Vastaus #7 : 17.03.06 - klo:14:18 »
Muutamalla sarjalla taitaa nykyään olla aurinkopuuteria useammassa eri sävyssä. Itse ostin viime kesänä Lancome Star Bronzerin nro 01. Se oli vaalein aurinkopuuteri  jonka viime kesänä löysin. Siinä on kimalletta, mutta hillitysti. :) Lancomen (ja Twinkleyn mainitseman body shopin)  lisäksi ainakin Clarinsilla ja Estee Lauderilla on eri sävyjä aurinkopuutereissa.
Mulle se Lumenen on aivan liian tumma, samoin Guerlainin Terracotta Bronzer on jäänyt melkein käyttämättä. Tulee liian oranssi lopputulos niistä molemmista. :-\  Ai niin tuo Guerlain onkin sävy nro 2, eli siitä löytyisi vissiin vaaleampikin.

Poissa Elisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #8 : 17.03.06 - klo:14:29 »
Foorumin TBS:ssä on hintasirkuksen ansiosta tuota vaaleampaa aurinkopuuteria ollut ainakin eilen tarjouksessa, eli sinne vaan kipittämään, josko vielä löytyisi. :)

Mitä tuo maksaa?

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #9 : 17.03.06 - klo:14:33 »
Foorumin TBS:ssä on hintasirkuksen ansiosta tuota vaaleampaa aurinkopuuteria ollut ainakin eilen tarjouksessa, eli sinne vaan kipittämään, josko vielä löytyisi. :)

Mitä tuo maksaa?

Normaalisti maksaa kai jotain 17 euroa, en ole varma mikä tarjoushinta on, mutta voisin kuvitella sen olevan jotain 10 euron luokkaa.  :)
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa Elisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #10 : 17.03.06 - klo:15:30 »
The Body Shopilla on tummempi ja vaaleampi aurinkopuuteripaletti, joista tuo vaalea varmasti sopii vaaleahipiäiselle tosi hyvin.

Onko tuo tarkoittamasi aurinkopuuteri jompi kumpi näistä?

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #11 : 17.03.06 - klo:15:52 »
Elisa, ei ole. Se on sellainen paletti, jossa on kolmea eri väriä. Keskellä vaalea neliö, sen ympärillä tummempi raita ympäröiämässä ja sitten vielä yksi tummempi raita ympäröimässä sitä. Keskelle on "piirretty" sellainen kukka.

Tässä kuva. Tässä vaaleammassa onkin vain kaksi sävyä. Tämä on paljon tunkkaisemman sävyinen ja tummempi kuin luonnossa!

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #12 : 17.03.06 - klo:16:02 »
Itse ostin Too Facedin Snow Bunny -aurinkopuuterin, kun totesin että sellaiset aurinkopuuterit missä on vain yksi sävy ei ikimaailmassakaan tule sopimaan mun kalkinvalkoiseen naamaan. Mun mielestä toi TBS:n vaalea paletti on myös liian tumma ainakin itselleni :( Sitä harkitsin yhtenä vaihtoehtona mutta sitten löytyi tuo Snow Bunny.

Tuossa on siis valkoinen, vaaleanpunainen ja kaksi eri ruskeaa sävyä ja kaikkia sekoittamalla saa tosi nätin sävyn, joka varmasti sopii vaalealle iholle.

Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #13 : 17.03.06 - klo:16:08 »
Voi ei! Minun on niin vaikea käsittää miten tuo TBS vaalein paletti voisi olla liian tumma jollekin, tuohan on käytännössä melkein korostusväri tuo keskimmäinen vaalea! No, kai se on mahdollista sitten, minulla ei varmaan ole vain tarpeeksi perspektiiviä sitten asiaan. ;) Mutta suosittelen kuitenkin vilkaisemaan, sillä tuo paletti (myös tietty se tumma) on todella herkullisen näköinen luonnossa. Mielettömän ihanat sävyt.

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #14 : 17.03.06 - klo:16:15 »
Mutta suosittelen kuitenkin vilkaisemaan, sillä tuo paletti (myös tietty se tumma) on todella herkullisen näköinen luonnossa. Mielettömän ihanat sävyt.

Tätä en mene kieltämään! ;D
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.