Kirjoittaja Aihe: Aurinkopuuterit  (Luettu 117621 kertaa)

Poissa Elisa

• HAIRahtanut
Vs: Aurinkopuuterit
« Vastaus #105 : 13.05.06 - klo:15:26 »
Itse taisin nyt löytää sen täydellisen aurinkopuuterin itselleni, eli todella vaalealle iholle, joka on lämpimän sävyinen.

Eikä ollut edes hintava tuote, nimittäin tämä on PureLuxen poskipuna sävyssä Apricot Honey. On todella vaalea, eikä ollenkaan mikään "puna", vaan beigen värinen, vaikka se siellä poskipunakategoriassa onkin. Sisältää aikalailla hileitä, mutta ei iholla tuo ei näytä glitteriseltä, vaan lopputulos on vain luonnollisen hohtava ja kuulas.

Aivan täydellinen tuote :-*

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #106 : 14.05.06 - klo:17:31 »
Mulla on myös tuo Apricot honey näytteenä ja olen kyllä tykännyt myös paljon! Olen tainnut ihan unohtaa sanoa noista tänne. Samassa paketissa on tullut Vanity on myös tosi hyvä sävy. Jompaa kumpaa olen käyttänyt enemmän mutta en muista kumpi se parempi oli. Joka tapauksessa kun joskus saan aikaiseksi vielä tilata PL:ltä niin toinen noista tai molemmat lähtee kyllä normikokoisena. :)

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #107 : 14.05.06 - klo:17:48 »
Ostin pari päivää sitten Guerlainin aurinkopuuterin ja se on kyllä tosi kiva! :-*
Naama alkaa olla jo aika lailla päivettynyt joten tämä ei ole ollenkaan liian tumma; aikaisemmin talvella katselin noita Guerlainin Terracotan sävyjä ja vaalealle iholle ovat varmaan aika tummia...

Pikkaisen hileitä tässä on, mutta ei mitenkään glitterinen vaan ihan luonnollisen näköisen lopputuloksen saa tällä aikaan. Tykkään myös siitä että sävy on "luonnollisen ruskettunut", ei yhtään oranssi.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #108 : 19.05.06 - klo:17:00 »
Juuri kun kehuin tuota Lumenea satuin huomaamaan, että esim. Sokoksella myynnissä oleva aurinkopuuteri onkin aivan eri sävyinen. Sokoksen hileetön versio näytti paljon tummemmalta ja likaisemmalta kuin se Anttilan tarjouserä, jossa on vielä ne kimalteet.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #109 : 20.05.06 - klo:19:42 »
Minulla on 4 Lumenen aurinkopuuteria samanlaisessa pakkauksessa. Nämä on erivuosina ostettuja ja sävyissä ja koostumuksessa on huimia eroja. Ilmeisesti Lumene tekee vuosittain jotain tuotekehittelyä / muuttaa koostumusta. Olen huomannut jossain kaupoissa olevan samanlaisissa pakkauksissa kahta erilaista aurinkopuuteria. Minulla on nyt käytössä myös Lumenen aurinkopuuteri jossa oli vähän hilettä (mutta ei ole enää). Nämä vanhat Lumenet ajattelin heittää roskiin kun ovat sen verran kökköjä.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #110 : 20.05.06 - klo:23:52 »
MinnieMouse, kiitos tiedosta. Jännä, ettei edes noilla uusilla ole nimi muuttunut yhtään vaikka esim. hileet ovat poistuneet uusimmasta (edellisessä siis olivat).
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Prisku

• Vieras
« Vastaus #111 : 11.06.06 - klo:17:06 »
Itselläni on Rimmelin aurinkopuuteri.Muuten ihan ok,mutta sävy liian vaalea minulle..

Voi luoja,muistan kun pienempänä tuli vähän käytettyä aurinkopuuteria (en tiennyt silloin miten/mihin sitä käytetään) ja sudin sitä koko naamaan kuin tavallista puuteria  :-[

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #112 : 11.06.06 - klo:20:56 »
Minäkin suosittelisin tuota Lumenen aurinkopuuteria. Matta on minusta kivempi ja tuolla saa mielestäni hyvän luonnollisen meikin. Voisihan tuohon puuteriin lisäillä vaikka jotain hohdeluomiväriä jos välillä haluaa vähän kimalletta. Minulla on siis se pienempi rasia tuota puuteria ja ostin sen 6 eurolla, oli tarjouksessa Anttilassa.

Vielä Rimmelin aurinkopuuterista, että jos etsii vaaleahkoa puuteria niin tuo olisi varmaan  hyvä kokeiluna. Kaupassa kokeilin tuota ja ainakin oli vaaleampi kuin Lumene. Hintakaan ei muistaakseni ole korkea. Kun tuolla alussa keskutelua kysyttiin vaaleaa aurinkopuuteria niin keksin tuon. En sitten tiedä jos joku on jo ehtinyt sitä esitellä.  :)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #113 : 11.06.06 - klo:22:26 »
Lumenen aurinkopuuteri on muuten juuri uudistunut ja kaupoissa kannattaa ostaessa tarvkistaa, että paketissa lukee siinä tarrassa new. Uusi versio on hienojakoisempaa kuin edellinen.

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #114 : 12.06.06 - klo:18:22 »
Ostin pari päivää sitten Guerlainin aurinkopuuterin ja se on kyllä tosi kiva! :-*
Naama alkaa olla jo aika lailla päivettynyt joten tämä ei ole ollenkaan liian tumma; aikaisemmin talvella katselin noita Guerlainin Terracotan sävyjä ja vaalealle iholle ovat varmaan aika tummia...

Pikkaisen hileitä tässä on, mutta ei mitenkään glitterinen vaan ihan luonnollisen näköisen lopputuloksen saa tällä aikaan. Tykkään myös siitä että sävy on "luonnollisen ruskettunut", ei yhtään oranssi.

Kiitos vinkistä! Guerlainin aurinkopuuterit ovat nimittäin Stockalla nyt kesäkuussa kanta-asiakastarjouksessa ja harkitsin juuri hankkivani sellaisen. Esitteessä lukee, että kosteuttava! :o Ja kuusi sävyä! :o
Hinta kanta-asiakkaille 34, normaalisti 42,50.
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #115 : 12.06.06 - klo:22:56 »
Hih, tuli mieleen tuosta Priskun jutusta kun pienenä myöskin kokeilin äidin meikkejä ja niiden joukossa oli Egyptian Wonder-maajauhepuuteri tai joku sellainen. Kuitenkin tumma mattainen väri, taitaa olla vieläkin myynnissä ja ihan hyväkin merkki. Minä tietysti luulin sitä tavalliseksi puuteriksi ja vetelin reippaalla kädellä koko naamaan. Ja menin hienona neitinä ihmisten ilmoille. Voi luoja, kun sitä muistelee... näytin aivan samalta kuin epäonnistuneen itseruskettavan käytön jälkeen, epätasainen ruskea sävy naamassa ja muu iho talvenkalpeana.

eini

• Vieras
« Vastaus #116 : 20.06.06 - klo:18:04 »
hei onko jollain kokemusta isadoran uudesta aurinkopuuterista? :)

Poissa HMK

• Haiven
  • *
« Vastaus #117 : 21.06.06 - klo:19:34 »
Täytyy hehkuttaa Dermosilin aurinkopuuteria (erisävyisiä aurinkopuuterikuulia).

Sopivasti hohdetta ja ihana sävy, vaikuttaa myös riittoisalta eikä ole hinnalla pilattu. Millään muulla aurinkopuuterilla en ole saanut näin luonnollista lopputulosta ja moni on ihmetellyt heleää ihoa.  Sopii mulle täydellisesti, mutta ei välttämättä ole aivan vaaleiden ihmisten tuote.

Poissa aubergine

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #118 : 22.06.06 - klo:13:47 »
Olipa hyvä kuulla positiivinen kommentti Dermosilin uusista puuterikuulista. Kovasti  houkuttivat, mutta vielä en uskaltanut tilata, kun Dermosilin meikit ovat aina olleet pettymys. Kiitos HMK.

Tällä hetkellä käytössäni ovat Artdecon kuulat joihin olen erittäin tyytyväinen. Purkki on kohta tyhjä ja hinta cosme shopissa hirvittää (26€). Kovasti ovat kallistuneet. Tai sitten luulen vaan...

Lafanque

• Vieras
« Vastaus #119 : 16.09.06 - klo:22:30 »
Mun ehdotottomat aurinkopuuterisuosikit on Diorin Bronze light tan ja Estee Lauderin Amber bronze Medium duo. Tuo Diorinhan on suht uusi, taitaa olla saatavilla neljää eri sävyä. Huippulaatua. Lauderilla kaikki puuterit on niin laadukkaita, tämä mun tuotteeni siis nimensä mukaisesti kaksisävyinen. No7:n ja Tbs:n maajauhekuulia tykkäsin joskus käyttää, korvasivat aika loistavasti kiinteät aurinkopuuterit. Käytän aurinkopuuteria kerralla kyllä todella minimaalisesti, mutta kiva kuitenkin edes aavistuksen varjostaa kasvoja.