Kirjoittaja Aihe: Aurinkopuuterit  (Luettu 117856 kertaa)

Poissa veera

• HAIRahtanut
Vs: Aurinkopuuterit
« Vastaus #120 : 31.01.07 - klo:11:11 »
mä testasin äsken ekaa kertaa aurinkopuuteria vaalealle iholle. ennen olen aina ajatellut, että se näyttää likaiselta ja tunkkaiselta vaaleaa ihoa vasten, mutta sillähän saakin tosi kivan hehkun kasvoille. täytyy vaan laittaa tosi vähän. mulle ei sovi mitkään pinkit poskipunat, koska olen ensinnäkin väritykseltäni lämmin, vaikka vaalea olenkin, ja toisekseen poskeni ovat hieman punoittavat, joten pinkki vaan korostaisi niitä typerästi. mulla on nyt käytössä lumenen aurinkopuuteri, joka on ihan hyvä, mutta saatan keväämmällä ostaa jonkun uudenkin.
Il mondo è come un libro e quelli che non viaggiano ne leggono solo una pagina.

emmma

• Vieras
« Vastaus #121 : 03.02.07 - klo:11:57 »
Mulla on Lumenen pari vuotta sitten ostettu aurinkopuuteri. En tykkää siitä lainkaan, tekee kasvoista tosi likaisen näköiset.

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #122 : 03.02.07 - klo:15:23 »
Olen yleensä käyttänyt Lumenen aurinkopuuteria, mutta harmittaa niin vietävästi se " hilehuijaus". Nyt ostin Rimmelin Ayrinkopuuterin ja ihan hyvältä vaikuttaa. En viitsi satsasta kalliiseen tuotteeseen, kun aurinkopuuteria käytän niin harvoin.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #123 : 03.02.07 - klo:18:05 »
Onko kellään kokemusta Maybellinen Terra sun -aurinkopuuterista? Tässä linkki, josta löytyy vähän tietoa tuotteesta.
http://www.maybelline.fi/products/face/l29l51l503l505l550.htm
Katselin pikaisesti kaupassa tuota eikä ollut kovin tumma, voisi sopia tällaiselle vaalea ihoisellekin. Hintaa en muista tarkkaan, taisi olla kuitenkin alle 10 euroa.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Amilo

• Tukkaguru
« Vastaus #124 : 03.02.07 - klo:18:15 »
Olen yleensä käyttänyt Lumenen aurinkopuuteria, mutta harmittaa niin vietävästi se " hilehuijaus". Nyt ostin Rimmelin Ayrinkopuuterin ja ihan hyvältä vaikuttaa. En viitsi satsasta kalliiseen tuotteeseen, kun aurinkopuuteria käytän niin harvoin.
Tuo Rimmelin arskapuuteri täälläkin käytössä ja se on tosi hyvä! Olen sutinut sen vuodessa melkein loppuun. Välillä käytän TBS:n puuteria, joka on myös ihan ok, mutta sanoisin että tuo Rimmel on siltikin parempi.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #125 : 03.02.07 - klo:20:28 »
^Minustakin Rimmelissä on tosi hyvä hinta-laatusuhde, olen tykännyt siitä.
Bongasin muuten Strawberrynetistä tosi nätin Cliniquen aurinkopuuterin.  :P True Bronze Shimmering Tones Bronzing Powder sävy 01 Golden Bronze, voi käyttää myös luomivärinä.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #126 : 03.02.07 - klo:21:22 »
^Mäkin katselin tuota ebayssä jokin aika sitten. Tosi houkuttelevasti aseteltu nuo sävyt. Veikkaan kyllä, että meidän iholle tuo on liian tummaa. Toisaalta jos tuota laittaa todella kevyesti ei tulos välttämättä olisi niin tunkkainen koska siinä on varmaan suht hohtava lopputulos, mikä olisi kyllä ehdoton plussa.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #127 : 03.02.07 - klo:21:42 »
^Hohtava lopputulos muakin viehättäisi mutta epäilenpä samaa kuin sinä, että tällaiselle maidonvaalealle iholle ei välttämättä se paras aurinkopuuterisävy, kun aika harva aurinkopuuteri muutenkaan on tarpeeksi vaalea. :( Jos tuo tulee Suomeen (eihän tuota myydä täällä vielä? En ole ainakaan huomannut), niin pitää kyllä käydä testailemassa varalta että millaista jälkeä tuo tekee. Guerlainin aurinkopuuteri jossa on montaa sävyä tuolla tavalla kuin Ciliniquessa niin on ainakin sopinut mulle sävyltään, se on hieman hohtava. Niitä Guerlainin aurinkopuutereita on kahta eri sävykokonaisuutta ja mulla on se vaalean ihon.

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #128 : 03.02.07 - klo:22:04 »
Ei sitä kaiketi Suomessa (vielä?) myydä. Huomasin tuon samaan aikaan kun ne suloiset kukkaposkipunat, joten yhdistin ne samaan lookiin, mutta ei se varmaan niin olekaan jos tuo kerran löytyy jo strawberrynetistäkin. Sinne kai aika usein kuitenkin tulee vähän viiveellä nuo tuotteet? Oiskohan niin, ettei tuota sitten Suomeen tule ollenkaan, harmi jos ei.

Varsinkin aurinkopuutereissa mun makuun on juuri tuollaiset monisävyiset "elävämmät" tuotteet. Ainoa aurinkopuuteri joka mulle on käynyt, on TBS:n aaltomaisesti menevä aurinkopuuteri/luomivär (tuolla 5-sivulla oonkin laittanut jo näköjään kuvan)i. Ne osaksi oranssit sävyt vähän pelotti, mutta uskaltauduin silti viime keväänä tilaamaan ja kyllä kannatti. Se kun hohtaa ihanasti luomillekin laitettuna :) Mutta enhän mä koskaan ole täysin tyytyväinen, joten uutta ja hienompaa aina etsimässä.. ::)

Yksi joka vieläkin kiinnostaa, on se Narsin Laguna(?). Ennemmin kuitenkin ostaisin tuollaisia jossa on vaaleitakin kohtia tasapainottamassa sävyä.
« Viimeksi muokattu: 03.02.07 - klo:22:07 kirjoittanut loota »

Reiska

• Vieras
« Vastaus #129 : 03.02.07 - klo:22:21 »
minäkin joskus muutama vuosi sitten erehdyin ostamaan Lumenen aurinkopuuterin ja voi kamaluus, mitä mönjää se oli. ei sitten millään levittynyt tasaisesti kasvoille ja jätti myös tunkkaisen vaikutelman.

nyt odottelen strawberryltä Estee Lauderin aurinkopuuteria, varmasti loisto hankinta.
tuota Cliniquen versiota olen myös ihaillut, on vain jotenkin niin kaunis ja säkenöivän houkutteleva.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #130 : 03.02.07 - klo:23:21 »
Varsinkin aurinkopuutereissa mun makuun on juuri tuollaiset monisävyiset "elävämmät" tuotteet. Ainoa aurinkopuuteri joka mulle on käynyt, on TBS:n aaltomaisesti menevä aurinkopuuteri/luomivär
Olen katsellut tuota lukuisia kertoja muttei koskaan ole tullut ostettua kun aina on sitten alkanut pohdituttamaan että kimaltaakohan se sitten liikaa poskilla ja onko sävy sopiva vai ei. Pitäisi varmaan jossain vaiheessa vihdoin ja viimein hankkia se kun on jo niin kauan tullut katseltua noita TBS:ssä, olikohan sen nimi Shimmer Waves tai jotain vastaavaa.

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #131 : 04.02.07 - klo:00:13 »
Joo Shimmer Waves se tosiaan on. :) En ole itse nähnyt tuota oranssinsävyistä, minkä itse omistan, Suomessa. Mulla on myös se jossa yksi raita on ruskea ja se on vähän liian tumma aurinkopuuterina käytettäväksi, mutta tosi kevyesti laitettuna olen sitäkin joskus käyttänyt. Ei nuo kyllä yhtään kimalla, että sitä ei tarvitse pelätä. :)

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #132 : 04.02.07 - klo:01:13 »
Tuo Cliniquen True Bronze Shimmering Tones Bronzing Powder on joku muutama vuosi sitten Suomessa käväissyt juttu tietääkseni. Samalla oli tuollainen pinkki, oli joku Breast Cancer Awareness poskipuna. Mutta ei ole näkynyt viime aikoina.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa Emmi

• Hiushörhö
« Vastaus #133 : 27.02.07 - klo:21:52 »
Mun uusi ostos on Clarinsin aurinkopuuteri sävy 01. Puuterissa on se hauska ominaisuus, että se on kaksipuoleinen; rasiassa on siis perusaurinkopuuteri ja "tavallinen" vaalea puuteri samassa. Myyjän mukaan vaaleampaa voi käyttää korostuspuuterina, mutta on mielestäni siihen hommaan liian matta, eikä edes riittävän vaalea omalle iholleni. Hyvä puoli kaksipuoleisuudessa on se, että värin tummuusastetta voi vaihdella esim. vuodenaikojen mukaan. Mulla on tosin enimmäkseen kulunut sitä tummempaa.

Poissa iines

• HAIRahtanut
« Vastaus #134 : 28.02.07 - klo:16:10 »
Emmi, onko tuon Clarinsin puuterin sävyn nimi Bright sun? Jos, niin mulla on sama mutta on ollut paussi sen käytössä. En kyllä yhtään osaa kuvitella sitä vaaleampaa sävyä korostuksiin kun matta sävy tosiaan on. Sävyt ei muutenkaan tässä ole mulle ihan passelit, tummempi on liian tumma ja vaalea ehkä liian kellertävään taittava. Ostinkin sitten alekorista Lumenen aurinkopuuterin jossa hileet pinnassa. Tuo on sävyltään sopivan viileä, ja kevyelti laitettuna en ole saanut rajoja aikaiseksi. Kuitenkin yhä haussa vaaleampi ja viileäsävyinen puuteri..
1aFii. Puolipitkä vaaleaksi raidoitettu.