Kirjoittaja Aihe: Aurinkopuuterit  (Luettu 117631 kertaa)

Poissa Emmi

• Hiushörhö
Vs: Aurinkopuuterit
« Vastaus #135 : 28.02.07 - klo:20:33 »
Iines, mun puuteri on sävy 00 Morning Sun. Olen itsekin enemmän kylmäsävyinen vaaleaverikkö, ja olen tykännyt tuosta sävystä tosi paljon. Käypä kaupassa tsekkaamassa, jos muuten tykkäät tuotteesta.  :)

Poissa iines

• HAIRahtanut
« Vastaus #136 : 28.02.07 - klo:23:08 »
^ Ok, nyt tajuan enemmän tuota korostusideaakin. Olen joskus katsonut tuota 00 sävyä ja se on tosi vaalea, sopisi varmasti paremmin kuin tämä 01. Voisi tosiaan löytyä nyt alestakin.
1aFii. Puolipitkä vaaleaksi raidoitettu.

Poissa Iina-

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #137 : 01.03.07 - klo:00:08 »
Minulla on käytössä Lumenen aurinkopuuteri, niinkuin aika monella muullakin täällä tuntuu olevan. Ensin pelkäsin, että se on liian tummaa minun vaalealle iholle, enkä saa meikkiä näyttämään luonnolliselta, mutta se oli aivan turhaa. Jo pienet sipaisut aurinkopuuteria poskipäille, nenänvarteen, otsalle ja leukaan tuo mukavasti väriä kasvoille. Tykkään kovasti ja nyt vain ihmettelen sitä, että en ole aikaisemmin tuota huomannut ostaa.

Poissa Josi

• Hiushörhö
« Vastaus #138 : 01.03.07 - klo:09:31 »
Mulla on ollut nyt käytössä Anytimen jauhemainen aurinkopuuteri. Ajaa ihan hyvin asiansa, mutta tosi epäkäytännöllinen tuo purkki ja ihan liikaa glittereitä seassa. Lumenen aurinkopuuteri voisi olla seuraava hankinta, sehän ei kai sisällä noita kimalteita ?

Poissa Tuu

• Hiushörhö
« Vastaus #139 : 01.03.07 - klo:09:44 »
Tilasin Oriflamelta puuterikuulat aurinkopuuteri käyttöön.. Eivät ole vielä tulleet, mutta odotan innolla miten ne toimivat.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #140 : 01.03.07 - klo:09:49 »
Mulla on ollut nyt käytössä Anytimen jauhemainen aurinkopuuteri. Ajaa ihan hyvin asiansa, mutta tosi epäkäytännöllinen tuo purkki ja ihan liikaa glittereitä seassa. Lumenen aurinkopuuteri voisi olla seuraava hankinta, sehän ei kai sisällä noita kimalteita ?

Ainakin jossain Lumenen aurinkopuuterissa on niitä hileitä siinä pinnalla. Mä en tiedä onko Lumenella useampikin aurinkopuuteri, mutta yksi mistä täällä on ollut puhetta sisältää niitä hileitä. Tosin niitä on siinä vain pinnassa, ja kuluvat käytössä pois.

Poissa Iina-

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #141 : 01.03.07 - klo:14:37 »

Minun versiossa ei ainakaan ollut kimalteita missään vaiheessa. Silloin kun ostin tämän, en nähnyt hyllyssä kuin yhdenlaisia Lumenen aurinkopuutereita. En kyllä tutkinut sen tarkemmin, saattoihan niitä kyllä jossain muuallakin olla.

Poissa Säde

• HAIRahtanut
« Vastaus #142 : 28.03.07 - klo:22:14 »
Tuli tässä mieleen, että eikös myös ihan tavallista tummasävyistä puuteria voi käyttää aurinkopuuterina? Minulla kun on aivan kalmankalpea iho niin uskon että useimmat varsinaiset aurinkopuuterit ovat aivan liian tummia ja näyttäisivät vain hölmöltä. Monien kosmetiikkasarjojen tummimmat puuterit ovat tosi tummia, mutta tuskin kuitenkaan niin tummia kuin aurinkopuuterit. Harkitsenkin nyt, että kokeilisin itselleni tällaista "light-versiota" aurinkopuuterista  :)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #143 : 29.03.07 - klo:08:08 »
^Juurikin tuosta samasta Lorealin aurinkopuuteriduosta ajattelin just tulla kysymään kokemuksia. :) Bongasin tuon Anttilan kosmetiikka-alen mainoslehtisestä. En jotenkin ollenkaan muista nähneeni tuollaista aiemmin, johtuneekohan sitten vain siitä etten vielä pari kesää sitten paljoa aurinkopuutereista välittänyt? Muistan Lorealilta vain ne yhtä sävyä sisältävät aurinkopuuterit, mitään duoa en saa mieleeni. Pitää käydä katsomassa tuota Lorealia livenä joku päivä että näkee onko se sävyiltään millainen.

Edit. Surffasin ajankuluksi netissä ja bongasin Glam Bronze duon vuodelta 2005. Kuva on pieni, mutta tuo etualan pyöreä  puuteri siis kyseessä:

Pakkaus taisi olla tässä tämänvuotisessa duossa uudistunut, sävyistä en osaa sanoa että onko samanlaiset vai ei. Ainakin tuo parin vuoden takainen duo oli saanut jollain ranskalaisella kosmetiikkasaitilla hyvät arvostelut käyttäjiltä.
« Viimeksi muokattu: 29.03.07 - klo:08:37 kirjoittanut Hunajapupu »
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #144 : 29.03.07 - klo:09:46 »
Tuli tässä mieleen, että eikös myös ihan tavallista tummasävyistä puuteria voi käyttää aurinkopuuterina? Minulla kun on aivan kalmankalpea iho niin uskon että useimmat varsinaiset aurinkopuuterit ovat aivan liian tummia ja näyttäisivät vain hölmöltä. Monien kosmetiikkasarjojen tummimmat puuterit ovat tosi tummia, mutta tuskin kuitenkaan niin tummia kuin aurinkopuuterit. Harkitsenkin nyt, että kokeilisin itselleni tällaista "light-versiota" aurinkopuuterista  :)

Aivan hyvin voi käyttää, samaa ainetta ne on  :) Tuossa on sekin etu että saa hileettömän aurinkopuuterin jos pitää sellaisesta.
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #145 : 31.03.07 - klo:20:09 »
Guerlainin aurinkopuuteri jossa on montaa sävyä tuolla tavalla kuin Ciliniquessa niin on ainakin sopinut mulle sävyltään, se on hieman hohtava. Niitä Guerlainin aurinkopuutereita on kahta eri sävykokonaisuutta ja mulla on se vaalean ihon.

Onko se kenties tämä?

Haluaisin ostaa uuden aurinkopuuterin ja mietin noita Guerlaineja, joita olen kuullut kehuttavan. Pelottaa vain, että onko tarpeeksi vaaleaa sävyä. Hohde olisi kiva ominaisuus.
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #146 : 31.03.07 - klo:20:17 »
^Juurikin tuo. Olen tykännyt, käytän tuota poskilla lähinnä. Vieläkin vaaleampi on Maybellinen Terra Sun aurinkopuuteri, ostin sen hulluilta päiviltä kun oli tarjouksessa ja se on todella vaalea aurinkopuuteriksi, esimerkiksi Rimmelin vaalein aurinkopuuteri on tosi tumma verrattuna tuohon Maybellineen. Tuo Maybelline on myös kevyesti hohtava, joten jos et välttämättä halua juuri selektiiviseltä merkiltä aurinkopuuteria niin tuon Maybellinenkin voisit tsekata tuon Guerlainin ohessa. Lisäksi tuossa Maybellinessa hohde on hienojakoisempaa kun taas Guerlainissa hileet erottuvat vähän selvemmin, koko kasvoille jos haluaa käyttää niin siinä tuo Maybelline olisi varmaan parempi. Tuossa Maybellinessa on siis vain yksi sävy, 01 Light Bronze, ja tällaiselle kalpeanaamalle noin vaalea sävy oli kyllä iloinen yllätys.

iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #147 : 31.03.07 - klo:20:30 »
OK, kiitos vinkistä! Poskille minäkin vain käytän, mutta tsekkaan tuon ensin. Tähän asti mulla on ollut YSL:n jauhomainen (hankala levittää) sekä Lumenen aurinkopuuteri, joka on ruvennut tuntumaan liian tunkkaiselta.  :-\
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #148 : 31.03.07 - klo:21:06 »
^Toivottavasti löytyy sopiva sävy. :) Kolmas kiva aurinkopuuteri on Diorin Dior bronze, itselläni on sävy 020 Light tan joka on kyllä selvästi tummempi kuin Guerlain ja Maybelline, mutta kevyesti laitettuna tuo sopii tosi hyvin etenkin varjostuksiin. Koko kasvoille en ole uskaltanut kevyestikään tuota vielä kokeilla mutta jos vähän ruskettuu niin ehkä sitten. Tuossakin on hohtoa eli ei ole matta.

YSL:ää en ole itse koskaan kokeillut muta Lumenea olen katsellut useastikin ja on jäänyt ostamatta kun on tuntunut liian tummalta.  :-\

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #149 : 04.04.07 - klo:01:54 »
Mulla on ollut viime aikoina käytössä Maybelline Dream Mousse Bronzer, sävy Bronze, jonka ostin viime kesänä Anttilasta viidellä eurolla. Tykkään tuotteesta kovasti, levittyy hyvin, antaa kauniin päivettyneen sävyn, hohtaa kauniisti, eikä kimalla liikaa. Aloittelijankin todella helppo käyttää, liian tummaa lopputulosta tällä on mahdoton saada aikaiseksi.

Mitäs muita voidemaisia aurinkopuutereita on olemassa? Tai eiväthän nämä puutereita ole, mutta olkoot nyt saman otsikon alla :D
1b M ii