Kirjoittaja Aihe: Aurinkopuuterit  (Luettu 117622 kertaa)

Poissa Tiukunen

• HAIRahtanut
  • She that chooses her own path needs no map.
Vs: Aurinkopuuterit
« Vastaus #15 : 17.03.06 - klo:16:37 »
Täytyy varmaan minunkin kipaista TBS:llä katsastamassa tuo aurinkopuuteri. Oikein mukavalta näyttää tuossa kuvassa! Lumenen aurinkopuuteri minulta löytyy, mutta se on jäänyt kaappiin pölyttymään, kun on aivan liian tumma minulle.  ::)
Hiukset: puolipitkät,tummanruskeat,värjätyt,melko hyväkuntoiset, luonnonkiharat, hennot ja kuivat. 2c-3bFi/ii.

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #16 : 17.03.06 - klo:21:51 »
Kävin tänään Foorumin Body shopissa, enkä nähnyt aurinkopuuteria. Olisin nimittäin ostanut heti! Kaikkea muuta oli enemmän tai vähemmän, se oli varmaan loppunut.
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #17 : 17.03.06 - klo:22:54 »
Kävin tänään Foorumin Body shopissa, enkä nähnyt aurinkopuuteria. Olisin nimittäin ostanut heti! Kaikkea muuta oli enemmän tai vähemmän, se oli varmaan loppunut.

Se on varmaan sitten loppunut - näin sitä vaaleampaa tosiaan eilen sellaisella alennuslaarissa monta palettia. Ilmeisesti meni sitten kuin kuumille kiville.
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa Mariatar

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #18 : 18.03.06 - klo:11:33 »
Eikös tuo TBS:n aurinkopuuteri, siis juuri tuo kukkahomma, ollut kesän 2005 kausituote..? Itse olen nähnyt sitä sen jälkeen vain alelaareissa.
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.

Poissa JoJo

• HAIRahtanut
« Vastaus #19 : 18.03.06 - klo:11:41 »
Mulla on Rimmelin aurinkopuuteri ollut jo pari vuotta, koska se oli vaalein jonka silloin löysin, enkä halunnut kovin paljon sijoittaa, kun en edes tiennyt miten käytetään. Olen nyt käyttänyt sitä kesät talvet enkä enää aurinkopuuterista luovu. Tulee jotenkin paljon luonnollisempi kuin poskipunalla ja voi sutia muuallekkin jos on vaikka liian vaalea pohja. Joskus laitan myös yhdessä poskipunan kanssa, mutta tietysti sitten täytyy sopia sävyt yhteen. Ei se nyt varmaan kaikkien laadukkain ole, mutta ei kyllä ole valittamistakaan, ihan hyvin toiminut. Seuraavaksi ostan varmaan jonkun muun, mutta ihan vaan sen takia, että sais jotain uutta :-X ;D Muistaakseni tästäkin oli silloin ainakin pari sävyä, en mene vannomaan.
Niin ja ei ole ihan matta, mutta ei mikään kimallehommelikaan.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #20 : 19.03.06 - klo:15:53 »
Onko tuo Rimmelin aurinkopuuteri kuinka vaaleaa? Itse jonkun halvan aurinkopuuterin haluaisin, mutta epäilyttää vähän se, että ne on sitten liian tummia mun iholle..

Poissa JoJo

• HAIRahtanut
« Vastaus #21 : 19.03.06 - klo:22:00 »
Onko tuo Rimmelin aurinkopuuteri kuinka vaaleaa? Itse jonkun halvan aurinkopuuterin haluaisin, mutta epäilyttää vähän se, että ne on sitten liian tummia mun iholle..

On se aika vaalea aurinkopuuteriksi, mutta kyllähän se ihan rehellisen ruskea on. Mutta eihän sitä tarvi laittaa paljoa. Eikä ollu kallis, oisko silloin maksanu jotain vajaa neljä euroa. Ja esim. Lumene on mun mielestä paljo tummempi. En kyllä itsekään ole mitenkään tumma, meikkivoiteista yleensä vaalein tai toiseksi vaalein sävy.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #22 : 19.03.06 - klo:22:09 »
Mulla on se ongelma, että iho on tosi vaalea, niin en tiedä miten tuo aurinkopuuteri sitten sopisi vai sopisiko ollenkaan  :-\ meikkivoiteistakin tosi harvasta löytyy tarpeeksi vaalea sävy..

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #23 : 19.03.06 - klo:22:13 »
Minä en vain jotenkin osaa käyttää tuota aurinkopuuteria. Tuntuu, että jää vain rumia ruskeita raitoja kasvoille ja näytän tunkkaiselta. Moni kaverini käyttää aurinkopuuteria todella ällöttävän näköisesti ja ihan pelottaa, että itse näytän sitten samalta. Kuinka te saatte värin tasaisesti  ja ilman, että näkyy selvästi tummempia läikkiä? vai lähdettekö vain niin pienellä määrällä? Onko teillä miten isot sudit käytössä?
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #24 : 19.03.06 - klo:22:15 »
Minäkään en ole oikein oppinut käyttämään aurinkopuuteria. Joskus olen kyllä kokeillut, mutta poskipunaan olen aina siirtynyt takaisin. Minulla on Lórealin aurinkopuuteri.

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #25 : 19.03.06 - klo:22:19 »
Isolla sudilla, kevyesti vain. Yleensä sipaisen vielä sitä sutia kämmenelle ennen kasvoille levittämistä. Kyllä sen saa ihan nätisti levitettyä, varsinkin jos on oikeansävyinen tuote käytössä. Aloittaa varovaisesti, niin kyllä se siitä. Pitää vain muistaa puuteroida hyvin iho ennen tuota aurinkopuuterin sutimista, niin ei tule epätasaista tulosta (ihan sama juttu poskipunan kanssa).
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa Ippa

• HAIRahtanut
  • It's a Festivus miracle.
« Vastaus #26 : 20.03.06 - klo:00:16 »
Käytän aurinkopuuterin levittämiseen sitä TBS:n isointa sutia - toimii! TBS:n siveltimet on muutenkin hyviä, mutta tuo on suosikkini. Ihanan pehmeä ja kestävä.

Uuden a-puuterin osto houkuttelisi, en ole aivan tyytyväinen Lumenen versioon, jota olen nyt käyttänyt. Minulla on myös ne Bodarin kuulat (molemmissa väreissä), mutta niistä on mielestäni jotenkin vaikea saada sitä väriä irti, vaikka välillä hieman murskaisikin niitä palleroita. Niin, ja se väri on niissä ehkä turhan oranssi.

Onko kellään kokemusta Clarinsin a-puutereista? Etenkin kiinnostaisi se, jossa on kahta väriä.

Poissa Jamaica

• HAIRahtanut
« Vastaus #27 : 20.03.06 - klo:09:45 »
Make Up Storella on myös hirmu hyvä aurinkopuuteri. Sellainen, joka on rasiassa kivipuuterimuodossa (jauhemaisessa on liikaa hileitä ja annostus on vaikeaa). Hileitä kyllä löytyy, mutta hillitysti. Ennemminkin sanoisin, että se on valoaheijastava, kuin hileinen. Olen käyttänyt sitä poskipäille, kaksoisleuan häivytykseen (!) sekä decollteelle. Todella riittoisaa on, kestää paljon kauemmin kuin esim Lumene.

Poissa Eydie

• Tukkaguru
« Vastaus #28 : 20.03.06 - klo:10:45 »
Mun mielestä noi Pure Luxen aurinkopuuterit ovat hyviä. Mä käytän niitä sillä tavalla, että sekoitan April's Mix viimeistelypuuteria ja aurinkopuuteria (molemmat jauhemaisessa muodossa). Tämä estää sen ettei seos ole liian tumma tai intensiivinen. Silloin myös uskaltaa levittää paremmin ilman pelkoa vauhtiraidoista poskilla.

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #29 : 20.03.06 - klo:10:48 »
Tädilläni on Guerlainin Terracotta Light - Sheer Bronzing Powder (se vaaleampi versio) jota olen ihastuksissani testaillut. Se on juuri tällainen monisävyinen aurinkopuuteri joka antaa hieman hehkua. Huomasin että se on kanta-asiakkaille tarjouksessa Stockan kauneusviikolla eli tätä suosittelen kokeilemaan mikäli on mahdollisuus panostaa  aurinkopuuteriin.
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.